Jump to content
Sign in to follow this  
raikk

Trecere la adventure-touring. Pareri 2 motociclete ?

Trecere la adventure-touring. Pareri 2 motociclete ?  

84 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

De anul viitor am sa trec pe ceva mai serios. Hornetul mi se pare ca "mi-a ramas" un pic mic si evident, nu e tocmai ideal pentru ture mai lungi.

 

LE: facusem sondaj dar.. "Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj." wtf

Edited by raikk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mobra va fi noua sau SH ? Cat e bugetul in care vrei sa te incadrezi ? Mergi singur sau cu pasager ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa apelez iar la familia Biris cel mai probabil, deci un second hand. 7000-7500 eur cu tot cu cheltuieli. Merg in mare parte fara pasager, ocazional doar mai iau pe cineva. Poate o sa vina vreo mandra care o sa vrea plimbata si ea. 

Motocicleta vreau sa o iau pe termen lung. Ceva pe care sa nu ma bata vantul ca pe hornet si sa o simt ok sub mine, nu ca pe o bicicleta. Si sa poata suporta un drum forestier ocazional.

De aproape am vazut R 1200 GS si Crosstourer, care mi se par super ca dimensiuni. Din motive ce tin doar de gust, nu imi plac motoretele touring in genul Goldwing sau R1200RT.

Inclin totusi spre Super Tenere 1200. Mi se pare ca are acel ceva..

Vad ca au votat 9 membri motocicletele propuse. Eu tot nu pot vedea sondajul facut chiar de mine 🧐

Edited by raikk

Share this post


Link to post
Share on other sites

In momentul asta sondajul arata 3-1-9 voturi.

 

In acel buget eu as merge pe un V-strom suficient de nou incat sa aiba cornering ABS. (incepand cu 2017 parca, dar nu bag mana in foc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Colegu, eu nu ma pricep la categoria asta asa ca nu iti fac recomandari...dar am destul timp liber sa ma uit la toate prostiile de pe you tube...si imi aduc aminte foarte clar un clip de comparatie intre toate motoretele din categoria respectiva .

Imi aduc aminte ca SuperTenere-ul nu a fost foarte apreciat , mai ales datorita greutatii si faptului ca "greutatea aia chiar se simte". Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

4-1-14 acum

Eu as zice Vstrom 1000 cu ABS, desi am R1200GS :) Costurile de intretinere sunt ridicate la GS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@raikk - pentru un "forestier ocazional" nu cred că merită sacrificiul roții de 19 sau 21 pe față.

 

Ceea ce spune @goe 75 despre greutatea Super Ténéré-ului, spune bine. Iar Crosstourer-ul este și mai rău, bate spre 300kg la plin. R1200GS-ul este puțin mai ușurel, dar modelul care ar intra în bugetul tău (K25) ar fi puțin cam vechiuț (2004-2012). V-Strom-ul e o variantă rațională (ieftină, fiabilă, confortabilă, etc.), dar e plictiseală pe roți. De la cum trage la cum arată. Mai ai și varianta Tracer 900 pe care o iei aproape nouă în bugetul tău. Dar e "doar" un 900.

 

Pentru 90%+ asfalt, gândește-te totuși dacă nu vrei de fapt un sport touring (VFR 1200F, K1200/1300S sau GT, chiar și FJR 1300).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Complicat subiect. Am citit si vazut nspemii de reviewuri, ca mi se pusese pata pe super10. M-am si dat cu el. Cu gs sau crosstourer nu, cu boxerul insa sunt familiarizat, am rt.

Ce am inteles eu, citind:

 

GS ul, la banii propusi:

-risti sa te incadrezi la modelul 2005 2007, care are frane servo. daca n-au fost intretinute corespunzator, risti sa iti pice, si pa abs.  Daca e model 2007, nu mai sunt servo. Si sunt bune, franeaza bine, absul isi face treaba , pe RT cel putin(sunt aceleasi in mare)

-vei lua o motoreta cu ceva km, si deja ar trebui sa te cam uiti daca are pompa benzina noua-ca pica, la stare grup, ca  de la un nr de km, si ala incepe sa oboseasca-mai ales daca nu a fost intretinut corespunzator

-service mai scump, piese + manopera;

-motorul boxer. E relatie love or hate, eu te-as sfatui sa mergi neaparat cu unul.

-daca are esa-inevitabil iti va pica amortizorul spate la un moment dat, functie de nr km si uzura...

-foarte manevrabila, usor de condus, stabila, comoda, centrul de greutate jos;

 

 

SuperTen(cu asta am mers):

Recomand review facut de fortnine , 24 hours on a supertenere.

-fiabila, testata, si retestata, probata, vezi pe forumuri.

-Simpla si ieftina de intretinut;

-mai ieftina decat un GS, o poti lua mai noua, cu mai putini km, poate mai accesorizata;

-cine zice ca i grea, ca se simte, n-a mers cu modelul, sau e un reviewer partinitor, spre bmw-deh, se cam sponsorizeaza testele. Nu simti greutatea motocicletei, decat pe loc. Este stabila, este manevrabila, este foarte usor de pilotat

-parbrizul original  nu i asa ok. depinde si de inaltime;

-vine din start cu jantele spitate-GS ul standard nu,depinde de accesorizare;

-motorul nu zice nimic...E fix ca o locomotiva. Trage constant, dar nu e atat de tare, prinde si viteza, dar parca nu atat de multa. Nu e cum e de exemplu un KTM cu 150 cai pusi pe un adv. Dar este foarte ok in lumea reala, incarcat cu bagaje, viteze de croaziera, depasiri. Mai mult, pentru a se incadra la normele de poluare, l-au gatuit din amestec. Se poate face ECU REFLASH-ai si in RO un coleg care face, aici pe forum.  cica ar fi pe la 15 cai ascunsi, doar in asta, plus  cuplu. Exista un tip care a facut asta, dar a pus si toba finala arrow , filtru aer sport. Din 85 cai la roata, a dus o in 110 parca. ATENTIE, la roata.

vine standard cu ABS(nu ai buton de dezactivare), TC, si moduri livrare putere. 

 

Explorer:

-e cam ca ST, doar ca are un motor triple, muuult mai performant. 

DAAR, si e un mare daar, au avut foarte mari probleme cu ele. primii 2 ani, au ajuns sa faca schimb de motoare, datorita problemelor. Nu e fiabil, si sunt n cazuri pe net, privind modul in care cedeaza cate ceva. E de evitat Triumph, in cazul asta.  De asta si gasesti pe net, pana in 8k, primii 3 ani . EU NU AS LUA ASA CEVA, la cat am citit despre ele.

 

Crosstourer:

-gasesti un review bun, facut de cei de la McGarage-youtube.

-e mai greoaie,  e cumva spartana. Au fost modele cu probleme la cardan la primele probleme, cedau dupa x ani, de citit.

-motorul e cel de pe VFR1200, dar pe vfr, daca scoate 150 cai, pe cross, scoate 110..l-au ciuntit bine.

 

Versys1000

-te incadrezi in 8k, la model 2014(cel revizuit, nu cel cu farul sus jos, care i urat)

-ar fi ideal sa gasesti unul tourer, sau grand tourer-cel care vine cu set genti si topcase;

-motor 4 cil, cuplu si putere, mai rafinat decat boxerul, mai vesel decat cei 2 cil de pe ST. 

-Nu i un adv, e mai mult un sport tourer cu pozitie de ADV. Deci nu i de bagat prin coclauri. Merge pe drumuri rele-fara asfalt, dar cam atat.

-lant vs cardan. Dar pui un ungator automat, si te doare la basca :D

-design-mie imi place maxim. Ma gandesc serios la unul, in locul RT ului.

-ABS, TC -KTACK la ei

 

Vstrom 1000

-BOOOORIIING. din toate punctele de vedere, mi se pare  ca i foarte anosta. 

-allrounder. dar nu cred ca straluceste la nimic.

-consum+caldurica la picioare.

-ceva probleme de fiabilitate, fata de modelul de 650-e de citit si cautat aici. SI e vorba de serii mai vechi.

 

Tracer 900-zice un coleg de el:

-GENIAL MOTORUL ALA TRIPLU. M-am dat cu el, mi-a placut maxim.

-Foarte usor de pilotat, manevrabila.

-De evitat model 2015-au avut , unele dintre motorete, probleme de voblaj, pe la 140 150.

-pabriz inutil. neaparat de pus ceva mai ok.

-ABS, TC, power modes. IN sport, acceleratia smuceste nitel.

-daca maresti bugetul, iei modelul GT, mansoane incalzite, pilot automat, QS, genti laterale. 

-nu i pentru boscheti. 

 

la fel ca si ST ul, se poate face ECU reflash , nu pentru putere, ci pentru liniaritate.

Vezi topicul dedicat pentru mt09 , tracer. 

 

Edited by Adrian M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

La 04.09.2019 la 11:32, goe 75 a spus:

 

 

La 04.09.2019 la 11:44, RedRat a spus:

 

 

 

La 04.09.2019 la 11:16, RuInCV a spus:

 

 

Sincer nici nu m-ar deranja daca n-ar avea ABS motoreta. Sunt obisnuit fara si nici nu simt ca as avea nevoie.

 

La 04.09.2019 la 12:03, Adrian M. a spus:

 

 

La 04.09.2019 la 11:56, PzKpfW a spus:

Nu simți ca ai avea nevoie de ABS

Asta pana la prima situație când într-adevăr ți-ai fi dorit să ai frâne, dacă ai norocul să nu fie o trântă serioasa sau decisiva. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca Tracerul are grunt cam peste tot. E o combinatie buna, nici 2 cil, nici 4..ai din ambele lumi.

Un versys se incadreaza in buget, de ce zici ca nu? bine, in partea de sus, cam 8 k , poate 9 cu totul, adus, taxe, etc. Dar zic ca e de analizat:)

Un exemplu:

https://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/versys-1000/versys-1000-abs-2015-16/7721594

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Adrian M. said:

Complicat subiect. Am citit si vazut nspemii de reviewuri, ca mi se pusese pata pe super10. M-am si dat cu el. Cu gs sau crosstourer nu, cu boxerul insa sunt familiarizat, am rt.

Ce am inteles eu, citind:

 

GS ul, la banii propusi:

-risti sa te incadrezi la modelul 2005 2007, care are frane servo. daca n-au fost intretinute corespunzator, risti sa iti pice, si pa abs.  Daca e model 2007, nu mai sunt servo. Si sunt bune, franeaza bine, absul isi face treaba , pe RT cel putin(sunt aceleasi in mare)

-vei lua o motoreta cu ceva km, si deja ar trebui sa te cam uiti daca are pompa benzina noua-ca pica, la stare grup, ca  de la un nr de km, si ala incepe sa oboseasca-mai ales daca nu a fost intretinut corespunzator

-service mai scump, piese + manopera;

-motorul boxer. E relatie love or hate, eu te-as sfatui sa mergi neaparat cu unul.

-daca are esa-inevitabil iti va pica amortizorul spate la un moment dat, functie de nr km si uzura...

-foarte manevrabila, usor de condus, stabila, comoda, centrul de greutate jos;

 

 

SuperTen(cu asta am mers):

Recomand review facut de fortnine , 24 hours on a supertenere.

-fiabila, testata, si retestata, probata, vezi pe forumuri.

-Simpla si ieftina de intretinut;

-mai ieftina decat un GS, o poti lua mai noua, cu mai putini km, poate mai accesorizata;

-cine zice ca i grea, ca se simte, n-a mers cu modelul, sau e un reviewer partinitor, spre bmw-deh, se cam sponsorizeaza testele. Nu simti greutatea motocicletei, decat pe loc. Este stabila, este manevrabila, este foarte usor de pilotat

-parbrizul original  nu i asa ok. depinde si de inaltime;

-vine din start cu jantele spitate-GS ul standard nu,depinde de accesorizare;

-motorul nu zice nimic...E fix ca o locomotiva. Trage constant, dar nu e atat de tare, prinde si viteza, dar parca nu atat de multa. Nu e cum e de exemplu un KTM cu 150 cai pusi pe un adv. Dar este foarte ok in lumea reala, incarcat cu bagaje, viteze de croaziera, depasiri. Mai mult, pentru a se incadra la normele de poluare, l-au gatuit din amestec. Se poate face ECU REFLASH-ai si in RO un coleg care face, aici pe forum.  cica ar fi pe la 15 cai ascunsi, doar in asta, plus  cuplu. Exista un tip care a facut asta, dar a pus si toba finala arrow , filtru aer sport. Din 85 cai la roata, a dus o in 110 parca. ATENTIE, la roata.

vine standard cu ABS(nu ai buton de dezactivare), TC, si moduri livrare putere. 

 

Explorer:

-e cam ca ST, doar ca are un motor triple, muuult mai performant. 

DAAR, si e un mare daar, au avut foarte mari probleme cu ele. primii 2 ani, au ajuns sa faca schimb de motoare, datorita problemelor. Nu e fiabil, si sunt n cazuri pe net, privind modul in care cedeaza cate ceva. E de evitat Triumph, in cazul asta.  De asta si gasesti pe net, pana in 8k, primii 3 ani . EU NU AS LUA ASA CEVA, la cat am citit despre ele.

 

Crosstourer:

-gasesti un review bun, facut de cei de la McGarage-youtube.

-e mai greoaie,  e cumva spartana. Au fost modele cu probleme la cardan la primele probleme, cedau dupa x ani, de citit.

-motorul e cel de pe VFR1200, dar pe vfr, daca scoate 150 cai, pe cross, scoate 110..l-au ciuntit bine.

 

Versys1000

-te incadrezi in 8k, la model 2014(cel revizuit, nu cel cu farul sus jos, care i urat)

-ar fi ideal sa gasesti unul tourer, sau grand tourer-cel care vine cu set genti si topcase;

-motor 4 cil, cuplu si putere, mai rafinat decat boxerul, mai vesel decat cei 2 cil de pe ST. 

-Nu i un adv, e mai mult un sport tourer cu pozitie de ADV. Deci nu i de bagat prin coclauri. Merge pe drumuri rele-fara asfalt, dar cam atat.

-lant vs cardan. Dar pui un ungator automat, si te doare la basca :D

-design-mie imi place maxim. Ma gandesc serios la unul, in locul RT ului.

-ABS, TC -KTACK la ei

 

Vstrom 1000

-BOOOORIIING. din toate punctele de vedere, mi se pare  ca i foarte anosta. 

-allrounder. dar nu cred ca straluceste la nimic.

-consum+caldurica la picioare.

-ceva probleme de fiabilitate, fata de modelul de 650-e de citit si cautat aici. SI e vorba de serii mai vechi.

 

Tracer 900-zice un coleg de el:

-GENIAL MOTORUL ALA TRIPLU. M-am dat cu el, mi-a placut maxim.

-Foarte usor de pilotat, manevrabila.

-De evitat model 2015-au avut , unele dintre motorete, probleme de voblaj, pe la 140 150.

-pabriz inutil. neaparat de pus ceva mai ok.

-ABS, TC, power modes. IN sport, acceleratia smuceste nitel.

-daca maresti bugetul, iei modelul GT, mansoane incalzite, pilot automat, QS, genti laterale. 

-nu i pentru boscheti. 

 

la fel ca si ST ul, se poate face ECU reflash , nu pentru putere, ci pentru liniaritate.

Vezi topicul dedicat pentru mt09 , tracer. 

 

 

Blana review :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tracer-ul trage bine... Pentru un 900 (de fapt 850). Dar e de înțeles ce zice @raikk, nu are cuplul de jos pe care-l are un motor de peste 1000cc - indiferent de configurație. Cred că era mai vioi dacă rămâneau la două pistoane cu el. Avantajul modelului este însă faptul că este și substanțial mai ușor: vreo 200 și ceva de kg la plin. Suntem departe de cele 250 ale modelelor mari.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 54 minute, raikk a spus:

 

Tracer 900 DA ! Buna recomandare.

Ideea este ca eu nu "ma dau"; termenul corect ar fi "conduc". Concluzia ar fi ca nu mi se pare un sacrificiu neaparat o roata mai mare care duce la un handling mai prost pe curbe. Nu sunt fan curbe, ci imi place sa fiu acolo pe drum. Iar sport-touring chiar nu-mi plac motoretele. Poate pe la 50 de ani. 😁

 

Din ce povestesti tu aici nu prea cred ca Tracer-ul e de tine. Modelul asta de fapt este un sport touring cu aspect de adventure wannabe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evident, tracerul are 220 kile, restul de la 250 in sus, respectiv 858 cc vs 1000 cc, clar e altceva; si mai rigide, si distanta dintre roti mai mare-mai stabile la viteze mai mari. Fiecare motoreta, cu + si -, nu le poti avea pe toate. 

Tracerul e un all rounder mai vesel, cu care mergi zilnic, si in we pui bagaje si tragi o fuga pe undeva. Vrei full touring, deja se schimba datele problemei.

@Ribo, ms, am 'consumat' multe ore citind, despre toate modelele de mai sus.

 

A, n-am zis nimic de Aprilia Caponord, putem si despre aia sa vorbim. Sau MTS1200. Dar eu as fugi de italience :D din acelasi motiv , legat de triumph...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, raikk a spus:

O sa apelez iar la familia Biris cel mai probabil, deci un second hand. 7000-7500 eur

Excluzi de principiu Tigerul? Cel mic se poate înscrie, dacă e SH, în furculiţa de preţ indicată.

Dacă nu mă înşel, dl Biriş chiar aveau unul mare (1200) de vânzare, nu de mult...

Triumph Tiger Explorer (1200) e greu, dar îi face concurenţă directă GS-ului de 1200 (1250).

Tiger 800 e net peste V-Strom 650 (inclusiv la preţ), dar poate fi o variantă; motoreta ajungând la a treia generaţie, iar din 2020, se pare că iese un nou model.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in 2020 cica iese Tiger 900

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tracer 900 am si eu, se cam potriveste la ce-ti doresti tu.

Dar intr-adevar, confirm si eu, fara boscheti, ramai doar pe asfalt si pamant "drept" cel mult.

 

Trage bine si cu pasager / incarcat cu bagaje ( bine, nu te astepta sa fie racheta). Smuceala se rezolva simplu cu o resoftare.

 

Eu am modelul 2017, voblajul nu exista.

 

Singur pe asfalt, curbe, autostrada, pe modul sport, ai mereu un ranjet pe fata la orice viteza. 

 

Cu un parbriz inalt (eu l-am pus) se rezolva orice problema legata de vant.

 

Si peste toate, consuma si sub 5L daca nu il tii in ture mari continuu.

 

Sfatul meu e sa mergi si sa le testezi pe toate (mai putin Versys bineinteles, ei nu au la test)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

intrebare stupida, dar un wr250R sau CRF250L ce au?    

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu Triumph e cam problematică servisarea la noi. Nu mulți se bagă. Importatori sunt Moto Boom, la Sebeș. Dealeri sunt și United, dar nu știu câtă experiență au. Și fiind doar dealer, nu au prioritate la piese.

 

Caponord 1200 nu intră în buget. Nici Multistrada 1200. Și oricum sunt sport-touring-uri cu poziție verticală. Mai ales Multistrada.

 

@raikk - mai este varianta Multistrada 1100. E mai veche, dar mecanic și tehnologic este destul de bulletproof. Este ușoară (sub 200kg la gol) și are cuplu din plin (aproape 100Nm la vreo 5000 ture...). Dar nu prea are power (top-end) și arată mai... ciudat.

2 minutes ago, einstein1984 said:

intrebare stupida, dar un wr250R sau CRF250L ce au?    

 

Sunt foarte bune. De luat pe lângă motocicleta cu care vrea să facă touring.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru partea de service normal United se descurca foarte bine. Da, astepti un pic dupa piese, cam vreo 2 saptamani, dar nu mi se pare exagerat.

 

Tiger 800 ar intra in discutie, varianta XR cu 19 pe fata. Un XRx (nivel mediu la dotari) din 2016 sau 2017 ar trebui sa se incadreze in buget. 

 

Oricum avand in vedere ca deja suntem in septembrie, iar aducerea mobrei nu prea se poate face mai devreme de 2 saptamani nu cred ca are rost sa te grabesti. Prin iarna foarte probabil poti negocia mai bine si poti scoate in buget mobre care in acest moment au un pret de pornire de 8000-8500 pe siteurile de profil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, einstein1984 said:

intrebare stupida, dar un wr250R sau CRF250L ce au?    

O sa te intrec :

 

Acel ECU reflash , de care se tot vorbeste , nu este ilegal daca este facut de catre altcineva decat dealerul de marca?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 7 minute, danutu_m a spus:

Din ce povestesti tu aici nu prea cred ca Tracer-ul e de tine. Modelul asta de fapt este un sport touring cu aspect de adventure wannabe.

Da, traceru-ul si crossrunner-ul sunt un fel de hibride, asemanatoare cu versys-ul de 1000 chiar. Interesante totusi si de luat in calcul.

 

Acum 13 minute, Adrian M. a spus:

Dar eu as fugi de italience :D din acelasi motiv , legat de triumph...

Am tacut si eu din gura si n-am zis nimic de italience 😬

 

Acum 11 minute, Rouleur a spus:

Excluzi de principiu Tigerul?

Nu as exclude, imi place. Nu stiu cati mecanici s-ar baga la ele. Mai ales prin "catun" la mine. 

 

Acum 1 minut, PzKpfW a spus:

Multistrada 1100

De luat in calcul..insa au cam dat-o in bara cu design-ul. In situatia asta pare mai fain Versys-ul pre-2015.

Acum 5 minute, einstein1984 a spus:

intrebare stupida, dar un wr250R sau CRF250L ce au?   

Pe autostrada sau drumuri expres nici cu hornet-ul nu prea mai am chef. Pe astea doua cred ca m-as da jos si..."Hai prietena...mergem pe jos...linistiti...de ce sa ne chinuim.. ?" 😏

 

@RuInCV M-am intalnit la semafor cu un baiat pe un Tiger 800. N-am apucat sa-l intreb exact modelul. Am intrebat doar daca e multumit. A zis ca foarte..si dupa aia verde. Oricum, nu e nicio graba; adun informatii si incerc sa vand actuala mobra. De la anul e planificata schimbarea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

faci cum vrei, dar vezi mai multe la 80-110 la ora decat la 150 . Si daca e sa faci ceva fara asfalt sub roti, mai bine mai usoara. 

In fine, filosofii diferite. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa te incurc, mai ai si Triumph TIger 1050, din aceeasi categorie ca si Tracer/Versys. Ala e reusit, fata de Explorerul mare. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu nu incurci. Stiu si de asta, stiu ca exista, doar ca tehnic nu prea cunosc. Orice info e binevenita. 

 

 

Acum 14 minute, einstein1984 a spus:

faci cum vrei, dar vezi mai multe la 80-110 la ora decat la 150 . Si daca e sa faci ceva fara asfalt sub roti, mai bine mai usoara. 

In fine, filosofii diferite. 

N-am vrut sa para chestie "la misto" remarca de mai sus. Merci pentru sugestii dar nu prea ma mulez pe stilul celor doua. Si de acord, vezi mai multe pe la 90-100. Personal, de la 120 in sus ma simt de parca m-as grabi undeva. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...