Jump to content
Sign in to follow this  
raikk

Trecere la adventure-touring. Pareri 2 motociclete ?

Trecere la adventure-touring. Pareri 2 motociclete ?  

84 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Acum 9 ore, Doctor X a spus:

Adevărul e că bugetul lui strict pentru motocicletă este de 6500 de euro (plus ce se negociază cu vânzătorul).

Bugetul se duce, strict pentru moto, inspre 7000 plus sau minus 2-300 (preferabil minus). Sunt destule variante in banii astia. Am vazut ca era un baiat apreciat pe forum care aduce tot felul de motoare. Poate o sa apelez chiar la el, desi familia Biris imi poate face si RAR-ul (chestie pe care o prefer; eu n-am chef sa-mi bat capu cu astia de la rar in caz ca gasesc ei un beculet neconform).

 

Acum 9 ore, Doctor X a spus:

niciunul decent și sub 70000 km la prețul ăsta în Lombardia.

Se vorbeste si de kilometraj. Eu nu prea imi fac probleme sincer. A mea are 76.000. Merge si arata super decent. Posibil nici sa nu o vrea nimeni ("p*m..hornet cu 76.000 ? da' ce, am innebunit ?"), caz in care o tin pt frecus in oras si mai astept un an cu motorul mai serios.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, raikk said:

familia Biris imi poate face si RAR-ul

 

Dacă nu și-au schimbat politica (foarte) recent, nu-ți fac RAR. Se asigură doar că toate actele sunt în regulă. Motocicleta vine fără plăcuță din Italia. Mergi tu să-ți iei plăcuță roșie ca să te poți deplasa cu ea la RAR.

 

2 hours ago, raikk said:

Eu nu prea imi fac probleme sincer. A mea are 76.000.

 

Tu ai un model foarte comun/căutat de Honda. Nu este un etalon bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 55 minute, PzKpfW a spus:

Tu ai un model foarte comun/căutat de Honda. Nu este un etalon bun.

Pai... eu zic ca e bun. Astea touring daca au 76.000 ar trebui sa fie parfum; pentru asta sunt facute, nu ? Sa manance kilometri multi. 

Ce rost are un touring, sport-touring, adv-touring daca incep sa crape la 80.000 ? Intreb si eu.. Sau era un coleg mai sus cu un tiger luat de nou si dupa 30.000 spunea ca ii mananca si ceva ulei. Wtf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, raikk a spus:

Bugetul se duce, strict pentru moto, inspre 7000 plus sau minus 2-300 (preferabil minus).

 

Tu esti ca mine in primavara, aprox aceiasi bani (7500 era bugetul la mine - 7000 in cont si mai luam de la colegi 500 in caz de ceva). La suma asta esti fix intre ceva mai mare/premium SH ori ceva de 600-650 luat nou.

 

Eram chitit pe V-Strom 650 (non xt) nou (~7700 euro), dar din pacate nu il bagasera la ride-test inca cei de la Motorteam (aici o bila neagra pt ei fiindca ma tot duceau cu vorba). Apoi mi-am dat seama ca multe din reperele de pe V-Strom le-as fi schimbat imediat (din prima luna), fiindca dpdmv unele chestii ori nu au ce cauta pe o mobra adventure (gen scarite de strada,  ghidon subtire de 22mm, handguards de plastic), ori nu au ce cauta pe orice mobra in anul 2019 (semnalizari cu bec clasic, ca acu 10-15 ani). Si oglinzile le-as fi schimbat cu unele de Aprilia/BMW/KTM. Cu toate astea am facut un tabel si suma batea spre 900 euro (era inclus si parbriz mai mare).

Asa ca am zis ca mai bine iau ceva sh (mai nou ca an), dar care sa aiba echipament standard de calitate si un motor mai puternic. Prima optiune a fost Tiger 800 XR (eventual XC), din pacate la noi piata este foarte saraca in astfel de modele, singurul care imi atrasese atentia era un 800 XC prin vestul tarii, al carui proprietar a marit brusc pretul de la 7500 (parca) la 7900 si nu vroia sa mai lase nimic. Apoi am gasit F800GS-ul (2014 cu toate optiunile pe el) si nu regret nici o clipa ca l-am luat in detrimentul unui V-Strom 650 nou ori chiar unui Tiger 800 sh.

 

Diferenta e ca tu vrei miar de banii astia si asta e marea problema. Nu cred ca poti gasi ceva mai nou de 10 ani in stare buna. 

Ca o comparatie, si eu am avut inainte 4L de 600 cmc (Yamaha XJ6), motor de turatie care ma dispera la drum lung (autostrada, DN-uri) ca trebuia sa-l "strang de gat" rau de tot ca sa scot ceva viteza de la el. Diferenta intre acel motor si actualul de 2 cilindri si 800cmc este enorma dpdv al confortului in utilizare. Cuplul e aproape instant in orice treapta si la turatii joase, mult mai placut de utilizat in orice situatie (oras, dn-uri, off-road). De aceea sfatul meu e sa nu excluzi motoare mai "mici" (800 cmc) in 2 cilindri (paraleli ori V) sau 3, au suficient "oomph" pentru ce ai tu nevoie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, raikk said:

Pai... eu zic ca e bun. Astea touring daca au 76.000 ar trebui sa fie parfum; pentru asta sunt facute, nu ? Sa manance kilometri multi. 

 

Vrei un răspuns onest? Toate pot face km mulți cu întreținere corespunzătoare. Doar că de-a lungul timpului intervine neglijența proprietarilor succesivi. Iar unele motociclete rezistă mai bine la neglijență ca altele. Hornet-ul rezistă destul de bine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...