Jump to content
Sign in to follow this  
Killy

Hayabusa (2007)

Recommended Posts

An: 2007

Km: 49 500

inmatriculata in Bucuresti

vopsea originala

fara accident

ITP _ valabil pana in 20.06.20

stare tehnica si optica foarte buna

pret = 5300 eur

 

Dotari:

 

- anvelope Metzler Roadtec 01 (HWM)
- filtru aer sport BMC
- crash pads
- xenon
- evacuari custom Acrapovic Replica 

- frana fata Brembo (etrieri + pompa frana radială RCS -19)

- amortizor directie Matris (12 trepte de reglare)

- suport topcase + topcase + 1 pereche genti laterale (textil)

- senzori presiune (Fobo bike)
- airbox mod
- clutch mod
- pair valve mod

Softat ECU cu:
*Delimitare topspeed peste 300km/h
*Delimitare avans treptele inferioare
*Rescriere harti TPS benzina
*Rescriere harti IAT benzina
*Modificat harta de RAM AIR
*2 Softuri complete cu harti avans si benzina pe fiecare treapta de viteza,unul stok, si cel de power accesate instant dintr-un intrerupator.

 

- kit lant (lant/foaie/pinion) - inlocuit la 33 737 km

- placute de frana fata + state - Carbon Lorain xbk5 - inlocuite la 44 300 km

- anvelopa spate inlocuita pe 27.06.19 @ 45.832 km (DOT 2818)

- anvelopa fata inlocuita pe 16.07.16 @ 28 711 km (DOT 1316)

- bujiile inlocuite 09.05.19 @ 44 300 km

IMG_20190906_174646.jpg

IMG_20190906_174754.jpg

IMG_20190906_174900.jpg

IMG_20190906_174915.jpg

IMG_20190906_174924.jpg

IMG_20190906_174945.jpg

IMG_20190906_174959.jpg

IMG_20190906_175115.jpg

IMG_20190906_175232.jpg

IMG_20190906_175257.jpg

IMG_20190906_175316.jpg

IMG_20190906_175327.jpg

IMG_20190906_175426.jpg

IMG_20190906_182324.jpg

IMG_20190906_182412.jpg

IMG_20190906_182555.jpg

IMG_20190906_182843.jpg

IMG_20190906_183357.jpg

IMG_20190906_183653.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca a fost motorul meu inainte,si pana in prezent tote lucrarile de intretinere au fost facute tot de mine, recomand cu toata inima! Pentru cine si-a dorit o Hayabusa intretinuta si in "toate mintile' ei..acum este momentul!

Bafta la vanzare Cristi

Edited by TNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Contact?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze! Am uitat 😔

Tel. 0722.270.996

 

Motocicleta se poate vedea in Bucuresti.

 

Cu respect,

Cristi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sistemul de frânare îmi pare cunoscut 🧐 :))

 

Superba! Spor la vânzare. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, hlehel a spus:

Sistemul de frânare îmi pare cunoscut 🧐 :))

 

Superba! Spor la vânzare. 

Da, cred ca îți este cunoscut 😊

Mulțumesc, sa fie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomand, atat Soimul cat si vanzatorul!

 

Spor la vanzare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ,

Imi permiti sa te intreb de unde ai cumparat adaptoarele pentru etrieri ? Sau daca le-ai facut pe comanda ,unde anume ? Discurile sunt stock , 320 mm ?

Multumesc.

Edited by cezarunirii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Am cumparat etrierii cu tot cu adaptoare, nu stiu sa iti spun unde au fost facute adaptoarele.

 

Da, discurile sunt stock.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Black Friday :)

 

Salutare,

 

Pentru cei care doresc sa inceapa noul sezon (20 20) la ghidonul unei Buse :) -> oferta speciala pentru sezonul de hibernare = 5000 eur.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut killy. O singura nelămurire am: acele adaptoare la etrieri sunt originali /făcuți de o firma ce se ocupa cu așa ceva sau realizați/frezați/găuriți etc de cineva anume dintr-un material/aliaj ales aleatoriu fara un anume criteriu gen compoziție metalurgica,rezistenta forte frânare,temperatura ridicata,etc? Nu de alta dar la o motocicleta grea,destul de puternica capabilă de 300km/h reali și cu frane slabe renumite din fabrica, prezintă siguranță niste adaptoare ce țin singurele componente capabile să oprească motocicleta de la viteza mare +200km/h cu sau fara pasager? Nu vreau sa vb aiurea dar am cunoștințe de tehnologia materialelor și vreo 2 prieteni ingineri la Renault ce nu ar schimba nici o componentă dintr-un sistem de frânare cu altceva decât aceeași piesa originala produsa de producătorul mașinii și garantata de el. In rest e foarte ok motocicleta. Niste tobe carbon nu i-ar strica 🙂

Edited by DARK-RIDER-82.
Lilly in loc de killy. mă corectează telefonul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Dark-Rider-82,

 

Intrebarea ta este una foarte corecta, dar nu vreau sa raspund asa "din burta" -> eu le-am cumparat la pachet (etrieri + adaptoare).

Nu as putea sa iti ofer un raspuns real, dar iti pot spune ca nu le-am testat la 300 + si apoi sa vad cum se comporta... eu nu am utilizat nicioadata Busa la puterea/viteza ei maxima. Pot sa iti spun ca le-am utilizat in toate conditiile de vreme - foarte cald; ploaie; temperatura normala si mai de fiecare data cu pasagera + bagaje.

 

Deasemenea, pot sa spun ca sistemul de frane isi face treaba, consider eu mai bine decat cel original Suzuki. Pentru cine doreste, am in continuare si sistemul original de franare -> le ofer cu mare drag celui care va dori sa cumpere Busa.

 

Multumesc pentru apreciere!

 

O zi placuta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afara începe sa miroasă a deschidere de sezon 😁... Asa ca vin și eu cu o actualizare de preț = 4800 EUR.

Cineva dornic(a) ? 😊

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Anuntul se poate inchide.

Soimul are noi parteneri de drum :)

 

Multumesc pentru gazduire!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma duc la DDMan sa cumpar lacatu' :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...