Jump to content
Kagemusha

13. GP Octo di San Marino e della Riviera di Rimini

Recommended Posts

GP Octo di San Marino e della Riviera di Rimini

Misano, 13-15 septembrie

 

image.thumb.png.0b562bc7bfb6e023f36bc216253eccdf.png

 

image.thumb.png.258d3e6c930fbc258a5fad2e769eb18f.png

 

image.thumb.png.2e3a34e82ab61debafe1266a4927a30e.png

 

image.thumb.png.2e5b38065ed531623efac42ba488323e.png

 

Timpii, după ora României.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haida-diiiiiiii

🐎🐎🐎🐎

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 46 minute, apriliacluj a spus:

Haida-diiiiiiii

🐎🐎🐎🐎

In Vale we trust.

Cel putin aici la Missano e pamantul lui.

Si asa trebuie sa fie,dati Cezarului ce e al Cezarului :ok:

Plimbarea pe Tavullia :

 

...si conferinta pre-event (18.50) :

 

Edited by Method

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 minute, Method a spus:

 Plimbarea pe Tavullia 

Ușor cu pianu'! 

Diiii diiii, dar cu ce?!? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. JLo

2. (Primul invins) Irelevant

3. (Al doilea invins) Irelevant

 

 

Mamba nu -si revine decat pe taramul dusmanilor.

Edited by frigider

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pronostic pt clasamentul citit de la coadă spre cap? :huh: Sau ordinea ieșirii la păscut pietre? :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speranța moare penultima! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, john17 a spus:

Pronostic pt clasamentul citit de la coadă spre cap? :huh: Sau ordinea ieșirii la păscut pietre? :crack:

Bahaha

Edited by frigider

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ameliorat Lor! A urcat pe 20. :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, frigider a spus:

Mamba nu -si revine decat pe taramul dusmanilor.

E pamantul si publicul lui Rossi,dar asfaltul ii apartine altuia :bounce:

Screenshot-2019-09-13-2019-San-Marino-Mo

Acum 32 minute, john17 a spus:

A ameliorat Lor! A urcat pe 20. :crack:

Screenshot-2019-09-13-motogp-com-GP-OCTO

Avand in vedere la cum a mers la Silverstone si ce timpi avea fata de primii,as zice ca aici e un progres notabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce avem noi aici?

 

image.thumb.png.f783dc6fcb09e08db6c54180e46c5ac7.png

 

Între timp, Iannone se dedică lucrurilor importante în viață.

 

image.thumb.png.c954b5e41bf0cc7f8d889f9e807ae401.png

 

...Și nu este exclus (deși destul de improbabil) să-l revedem pe #19 în MotoGP.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 15 ore, PzKpfW a spus:

Ce avem noi aici?

 

image.thumb.png.f783dc6fcb09e08db6c54180e46c5ac7.png

 

Între timp, Iannone se dedică lucrurilor importante în viață.

Cover'ul ajuta fluxul de aer peste carene,insa are si niste sloturi pt racirea discului...o roata nu are cum sa nu strice airflow'ul,e ca o morisca.De aceea am zis de acum 3-4 ani de cand Ducati a venit cu acel cover pe roata spate imprumutat din ciclism ca e o idee buna,Ducati a facut niste teste si apoi nu a folosit-o.Acum vad ca reiau,si cu ei odata toti ceilalti.E o idee veche,o folosesc ciclistii pe velodrom de cand lumea.Nu stiu de ce nimeni nu a bagat-o in seama pana acum.Dar,ca de obicei,Ducati trebuie sa vina cu ceva ca mai apoi restul echipelor sa urmeze tendinta - ceilalti dorm la acest capitol,si sunt treziti din somn doar cand vad ca Ducati adopta ceva...il adopta si ei si apoi se pun inapoi la somn.

 

A zis Rossi ca vor folosi si noul exhaust suzuki style.

Personal nu vad absolut nici o justificare pt a face evacuarea pe 2 tevi de esapament in loc de 1 (la un motor 4L),in afara de faptul ca lungimea traseelor nu e egala....dar de ce nu ar face-o egala?La cum sunt inclinate motoarele 4L spre fata,loc au destul pt trasee.

In fine...poate e ceva ce nu vad eu,dar sunt curios care ar fi explicatia.Dezavantaje sunt destule,avantaje ??

La fel ca si acele 2 trasee de exhaust la moto3 pe un monocilindru...de ce???Exhaust separat pt fiecare supapa in parte?Pare putin cam excesiv iar plusul de greutate si mai ales intr-un punct atat de inalt al motoretei cred ca anuleaza orice mic avantaj de 0,x cai in plus.

 

Am auzit ca Iannone e de acum managerul marelui Fenati.

2 dicks together.This should be fun.

Ma intreb cat timp va trece pana se iau la bataie.Pariez pe Iannone intr-o confruntare directa:bounce:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 49 minute, Method a spus:

Cover'ul ajuta fluxul de aer peste carene,insa are si niste sloturi pt racirea discului...o roata nu are cum sa nu strice airflow'ul,e ca o morisca.De aceea am zis de acum 3-4 ani de cand Ducati a venit cu acel cover pe roata spate imprumutat din ciclism ca e o idee buna,Ducati a facut niste teste si apoi nu a folosit-o.Acum vad ca reiau,si cu ei odata toti ceilalti.E o idee veche,o folosesc ciclistii pe velodrom de cand lumea.Nu stiu de ce nimeni nu a bagat-o in seama pana acum.Dar,ca de obicei,Ducati trebuie sa vina cu ceva ca mai apoi restul echipelor sa urmeze tendinta - ceilalti dorm la acest capitol,si sunt treziti din somn doar cand vad ca Ducati adopta ceva...il adopta si ei si apoi se pun inapoi la somn.

 

A zis Rossi ca vor folosi si noul exhaust suzuki style.

Personal nu vad absolut nici o justificare pt a face evacuarea pe 2 tevi de esapament in loc de 1 (la un motor 4L),in afara de faptul ca lungimea traseelor nu e egala....dar de ce nu ar face-o egala?La cum sunt inclinate motoarele 4L spre fata,loc au destul pt trasee.

In fine...poate e ceva ce nu vad eu,dar sunt curios care ar fi explicatia.Dezavantaje sunt destule,avantaje ??

La fel ca si acele 2 trasee de exhaust la moto3 pe un monocilindru...de ce???Exhaust separat pt fiecare supapa in parte?Pare putin cam excesiv iar plusul de greutate si mai ales intr-un punct atat de inalt al motoretei cred ca anuleaza orice mic avantaj de 0,x cai in plus.

 

Am auzit ca Iannone e de acum managerul marelui Fenati.

2 dicks together.This should be fun.

Ma intreb cat timp va trece pana se iau la bataie.Pariez pe Iannone intr-o confruntare directa:bounce:

 

Toba scurta ca sa permita urcarea in ture mai rapida.... cel putin asa explica Yamaha.

Rossi zice ca nu simte mare diferenta, dar sunt pe drumul cel bun☺️

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Method a spus:

Dar,ca de obicei,Ducati trebuie sa vina cu ceva ca mai apoi restul echipelor sa urmeze tendinta - ceilalti dorm la acest capitol,si sunt treziti din somn doar cand vad ca Ducati adopta ceva...il adopta si ei si apoi se pun inapoi la somn.

 

Personal nu vad absolut nici o justificare pt a face evacuarea pe 2 tevi de esapament in loc de 1 (la un motor 4L),in afara de faptul ca lungimea traseelor nu e egala....dar de ce nu ar face-o egala?La cum sunt inclinate motoarele 4L spre fata,loc au destul pt trasee.

In fine...poate e ceva ce nu vad eu,dar sunt curios care ar fi explicatia.

Cu diferenta ca Ducati introduc gizmo-urile pentru a compensa incapacitatea lor de a construi o motocicleta cu adevarat performanta, in timp ce ceilalti le adopta pentru a impinge mai departe performantele motocicletelor. Ca sa nu mai vorbim ca de regula ceilalti vin cu versiuni mai bine gandite. Vezi chiar capacele celor de la Yamaha... 

 

Cercetarea nu sta pe loc. Ceea ce stiai tu de la 1900 toamna nu mai este valabil. Ai ramaas in urma, asa ca pune mana pe carte! ;) 

Acum 29 minute, damager a spus:

 

Rossi zice ca nu simte mare diferenta, dar sunt pe drumul cel bun☺️

Asta este unul din raspunsurile date la mishto de Rossi. Cam in genul celui referitor la capacele de pe roti.. "sunt frumoase, deci o sa le pastram.. " :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, damager a spus:

Toba scurta ca sa permita urcarea in ture mai rapida.... cel putin asa explica Yamaha.

Rossi zice ca nu simte mare diferenta, dar sunt pe drumul cel bun☺️

Cum.naiba ca sunt mai lungi??

Cele 2 evacuari sunt sensjbil mai lungi decat cea veche undercut care se oprea sub bratul spate...astea noi se duc peste el...nu am vazut eu bine?

 

Btw,casca lui Rossi e prea misto....ceva cu niste animalutze mutzunachi si pizza 🤣

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, xt600 said:

Cu diferenta ca Ducati introduc gizmo-urile pentru a compensa incapacitatea lor de a construi o motocicleta cu adevarat performanta

 

Clasamentul zice că au o motocicletă destul de performantă - poate cea mai performantă în medie, având în vedere că sunt singurii cu doi piloți în top 5. Și nu-s chiar material de campion mondial piloți ăia. Doar Honda sunt în față în clasament, dar cu vreo 80% din puncte aduse exclusiv de Marc Márquez. În cazul de față mi se pare destul de evident faptul că Yamaha au copiat încearcă soluția celor de la Ducati. La fel cum și Honda a încercat la un moment dat un salad-box.

 

image.thumb.png.ff8b88478f8fb00de0f9347029032555.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul de fata, clasamentele s-ar putea sa nu iti dea o imagine reala asupra problemei. Ia si vezi cursele, vezi comportamentul motocicletelor pe circuit, comparativ cu concurenta. Daca anul trecut au avaut un real avantaj pe acceleratie si la top speed, anul asta avantajele respective au fost anulate de concurenta directa (HONDA), astfel ca doar pe f. putine circuite au fost in avantaj, si acolo la limita. Asta nu inseamna ca per ansamblu nu au o motocicleta performanta, dar clar nu este cea mai performanta, iar pe unele circuite este surclasata clar de Suzuki si de Yamaha. La anul vor avea viata grea. 

In altaa ordine de idei, fa un exercitiu de imaginatie si scoate de pe motocicleta Ducati toate gizmo-urile ( salad box, mass damper, capacela de pe roti, farasul, dispozitivul ala care ii ajuta la start, etc) si vezi ce mai ramane din performantele mobrei aleia.

 

In alta ordine de idei, sa inteleg ca Eurosport nu transmite nici azi calificarile??? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce-o fi în viitor vom vedea, nu fac predicții. Vorbesc despre prezent și trecutul recent: cu creierul lor de macaronari împrăștiați și visători, au făcut o motocicletă care se bate la vârf cu giganții japonezi. Iar unele dintre "peticelile" lor se pare că sunt atât de eficiente încât sunt copiate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 32 minute, Method a spus:

Cum.naiba ca sunt mai lungi??

Cele 2 evacuari sunt sensjbil mai lungi decat cea veche undercut care se oprea sub bratul spate...astea noi se duc peste el...nu am vazut eu bine?

 

Btw,casca lui Rossi e prea misto....ceva cu niste animalutze mutzunachi si pizza 🤣

 

Asta au declarat ei. Doar ca ei zic ca e mai scurta 😂😂😂😂..

poate traseul... habar nu am.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 minute, PzKpfW a spus:

Iar unele dintre "peticelile" lor se pare că sunt atât de eficiente încât sunt copiate.

Da, dar tot peticeli sunt.

Edited by xt600

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, xt600 a spus:

Cu diferenta ca Ducati introduc gizmo-urile pentru a compensa incapacitatea lor de a construi o motocicleta cu adevarat performanta, in timp ce ceilalti le adopta pentru a impinge mai departe performantele motocicletelor. Ca sa nu mai vorbim ca de regula ceilalti vin cu versiuni mai bine gandite. Vezi chiar capacele celor de la Yamaha... 

 

Cercetarea nu sta pe loc. Ceea ce stiai tu de la 1900 toamna nu mai este valabil. Ai ramaas in urma, asa ca pune mana pe carte! ;) 

Asta este unul din raspunsurile date la mishto de Rossi. Cam in genul celui referitor la capacele de pe roti.. "sunt frumoase, deci o sa le pastram.. " :D 

 

Asta vom vedea in viitor.

deocamdata la Misano pianele stau bine. Nu e relevant acuma, dar pana la sf sezonului va fi clar.

 

datile trecute Rossi a spus destul de clar ca nu e ok. Acuma pare mai ok.

Vom vedea mai departe

 

@method, nu mai gasesc pe tel declaratie lui Meregalli despre toba si partiile de carbon, dar era ceva de genul: carbon swingare provide us more stability and the exhaust deliver the power more linear and give us some extra hp.... si ceva de more quickly rising in rpm.

 

cum.... habar nu am si oricum nu cred ca spun ei .... vorbesc generalitati.

Edited by damager

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 minute, damager a spus:

 

Asta vom vedea in viitor.

deocamdata la Misano pianele stau bine. Nu e relevant acuma, dar pana la sf sezonului va fi clar.

 

datile trecute Rossi a spus destul de clar ca nu e ok. Acuma pare mai ok.

Vom vedea mai departe

Misano este un circuit bun pentru Yamaha, dar overall, Yamaha pare ca a mai imbunatatit cate ceva in a doua parte a sezonului.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...