Sari la conținut

Transfăgărășan și Transalpina într-o zi - 800 Km || Honda NC 750x DCT 2019


Postări Recomandate

Chiar acum, einstein1984 a spus:

poti sa ai mama lichidului d efrana de la nasa, daca dau gaze placutele nu mai ai frane.....

Recunsoc ca pina acuma nu mi s-a intamplat. Nici cu mobra, nici cu masina, nici cu duba.

Nici macar cu batrana Dacie.

Nici nu am tras de frane sa iasa sufletul din ele.

Discul de frana este gandit sa functioneze de la 100 grade C in sus. Un lichid bun nu trebuie sa fiarba macar pina pe la 200 grade C.

Nu stiu pe la ce temperatura apare cracarea termica a compusilor organici din lichid, chestie care damblageste complet lichidul.

Eu raman la parerea mea ca cei care ai patit o problema cu frana au avut lichidul de frana necorespunzator.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 25 minute, Silver Arrow a spus:

Eu raman la parerea mea ca cei care ai patit o problema cu frana au avut lichidul de frana necorespunzator.

 

O parere gresita, orice sistem de pe un vehicul daca il abuzezi cedeaza: motor, cutie, ambreiaj, frane, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, Nguyen said:

 

Iata exemplu de abuz, discuri la rosu:

 

 

E mai usor sa se contrazica pe internet :D  Cand i-am zis ca aveam discul "albastrit" ca si cand era scos din cuptor n-a vrut sa inteleaga... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Nguyen a spus:

 

Iata exemplu de abuz, discuri la rosu:

 

 

A descoperit si asta din filmulet apa calda.

Acuma intelegi de ce sa dai o tema de proiect corecta nu este usor? Adica o tema in care sa prezinti toate datele necesare, nu cum ai facut tu sa dai o tensiune  la o bobina si o dimensiune si gata tema.

O piesa, sau un ansamblu se proiecteaza pe baza unui caiet de sarcini in care trebuie sa prevezi conditiile nominale de functionare si absolut toate situatile de functionare extrema ale acestuia.

Cand te apuci de fabricat o troaca care poate merge cu 235 km/h si va putea pune si o frana brusca, pui toate datele in caietul de sarcini si frana se va fabrica in consecinta.

Frana din filmulet nu este abuzata ci este folosita intr-o situatie extrema dar posibila. Drept urmare ea trebuie sa functioneze fara rateuri.

Mare smecherie ca se vede in film.

Daca frana din imagine se strica dupa o franare de urgenta inseamna ca este proiectata de rahat. Adica dupa teme de proiect facute cam ca dupa mintea ta.

 

Abuz ar fi daca marele vlogger sau cum puii mei s-or numi astia ar merge cu piciorul in acceleratie si in frana in acelasi timp si ar incalzi frana pina ar vomita. Pentru ca nu ar fi nici utilizare nominala nici extrema. Ar fi abuzata.

 

 

Nivelul de abuzare a unei masinarii sau echipament se cuantifica. De exemplu la instalatiile electrice se numeste D.A. (durata de actionare), D.C.pe engleza (Duty Cycle) sau pe germana E.D. (Einsatzdauer). La echipamentele mecanice poate fi grupa de functionare conform ISO sau FEM, la structurile mecanice sunt clasificari conform DIN, EN, FEM etc.

Daca o proiectezi necorespunzator clasificarii de functionare vor apare probleme in functionare, sau cum spui tu la abuzare.

 

Asa ca fi baiat istet cum ne-ai obisnuit si nu mai pune botul la astfel de filmulete.

 

Ca sa ne dai un exemplu de abuz baga un filmulet cu unul care face burnout pina ii explodeaza anvelopa.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Silver Arrow a spus:

Daca frana din imagine se strica dupa o franare de urgenta inseamna ca este proiectata de rahat. Adica dupa teme de proiect facute cam ca dupa mintea ta.

 

Gigele, nu stiu daca frana din video s-a stricat dupa abuz, asta e mai putin relevant. Ideea e ca poti sa "fierbi" un etrier sau un cilindru spate daca tii neaparat si sa ramai fara frane. De regula chestia asta se intampla la coborare intensiva fara frana de motor dar tu refuzi sa crezi, mai bine zis sa asimilezi, aceasta informatie. Cand un disc se incalzeste la rosu sau aproape la rosu parte din caldura aia se transmite prin placute si pistonase catre lichidul din etrier. Primul semn ca se intampla ceva este efectul de fading, deja cand apare acest efect trebuie sa o lasi moale, daca nu tii cont de fading urmatorul pas este sa ramai fara frane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, Nguyen a spus:

 

Gigele, nu stiu daca frana din video s-a stricat dupa abuz, asta e mai putin relevant. Ideea e ca poti sa "fierbi" un etrier sau un cilindru spate daca tii neaparat si sa ramai fara frane. De regula chestia asta se intampla la coborare intensiva fara frana de motor dar tu refuzi sa crezi, mai bine zis sa asimilezi, aceasta informatie. Cand un disc se incalzeste la rosu sau aproape la rosu parte din caldura aia se transmite prin placute si pistonase catre lichidul din etrier. Primul semn ca se intampla ceva este efectul de fading, deja cand apare acest efect trebuie sa o lasi moale, daca nu tii cont de fading urmatorul pas este sa ramai fara frane.

Nu contest ca este posibil.

Dar am voie sa cred ca este foarte greu de ajuns in aceasta situatie, daca ai un lichid de frana corespunzator?

Am avut ocazia sa bag un ulei ''original'', la service, care s-a facut marmelada.

Incearca si tu sa asimilezi (bag seama ca iti place acest cuvant) ca poti avea lichid de frana de rahat chiar si intr-o mobra noua.

Dar  vad ca ai pus un cuvant in plus : ''intensiva''.  Ai spus de coborare intensiva, ceea ce este altceva. Pai colegul nostru spunea ca el coboara usurel ca nici nu are cum sa coboare repede din cauza curbelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, Silver Arrow a spus:

Nu contest ca este posibil.

Dar am voie sa cred ca este foarte greu de ajuns in aceasta situatie, daca ai un lichid de frana corespunzator?

 

Ai voie sa crezi dar asta nu inseamna ca ai dreptate. Punctul de fierbere al unui tine strict de atingerea acelei temperaturi si nu de calitatea lichidului. 

 

Chiar acum, Silver Arrow a spus:

Incearca si tu sa asimilezi (bag seama ca iti place acest cuvant) ca poti avea lichid de frana de rahat chiar si intr-o mobra noua.

 

Eu nu am fiert lichidul la nici o mobra sau masina, cand apare fadingul incep sa menajez franele.

 

Chiar acum, Silver Arrow a spus:

Dar  vad ca ai pus un cuvant in plus : ''intensiva''.  Ai spus de coborare intensiva, ceea ce este altceva. Pai colegul nostru spunea ca el coboara usurel ca nici nu are cum sa coboare repede din cauza curbelor.

 

Colegul a mentionat ca el cobora usurel dupa ce i-am spus ca poate sa ramana fara frane daca coboara fara frana de motor. Silvere, chiar daca te-ai facut de ras din nou trebuie sa privesti partea buna a lucrurilor: cu mine nu te plictisesti si inveti cate ceva in mod constant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Nguyen a spus:

 

Punctul de fierbere al unui tine strict de atingerea acelei temperaturi si nu de calitatea lichidului. 

 

De aceea nu ne plictisim noi toti cu tine 😂

Deci cum vine mah, ia sa repetam dupa tine:  punctul de fierbere tine strict de atingerea acelei temperaturi si nu de calitatea lichidului.

Le-ai dat clasa si alora cu perlele de la BAC😂

 

Trebuie sa plec, dar macar mi-ai descretit fruntea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Silver Arrow a spus:

Deci cum vine mah, ia sa repetam dupa tine:  punctul de fierbere tine strict de atingerea acelei temperaturi si nu de calitatea lichidului.

 

Vine foarte simplu Silvere, totul tine de atingerea temperaturii de fierbere al lichidului respectiv. Ca e de calitate sau nu e mai putin relevant, in ambele situatii apare mai intai fadingul care te atentioneaza ca trebuie sa menajezi franele. Dupa mintea ta si a alora cu care ai dat BAC-ul trebuie sa dai maxim in frane pt ca ele nu au voie sa fiarba.

Editat de Nguyen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...