Sari la conținut

15. PTT Thailand Grand Prix


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Și Zarco a rupt norma în primii 2 ani pe Yamaha. Și n-a avut niciodată același material ca cei din echipa de uzină.

 

La nivelul la care este Márquez acum, nu are nicio șansă să se bată pentru titlu cu el. Doar pentru victorii, ocazional.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 215
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

HRC nu și-ar face reclamă negativă dându-l afară pe Lorenzo. Nici nu ar avea cu cine să-l înlocuiască oricum. Iar Lorenzo nu este Zarco - nu-i place, dar va rămâne și la anul cu ei. Chiar dacă despărțirea ulterioară este cvasi-inevitabilă. 

 

Oricum, Honda se pare că și-a (re)asigurat viitorul pe termen mediu: discuțiile pentru prelungirea contractului lui Márquez la HRC pentru 2021 și 2022 se pare că sunt deja într-o fază avansată. Dacă se concretizează, probabil MotoGP-ul va pierde ceva fani în următorii ani.

Fara indoiala. Eu am spus-o doar in spirit de gluma, prin comparatie cu situatia lui Zarco la KTM, unde haustriecii s-au pus cu tunurile pe bietul om, ca vezi doamne a spus ca motoreta este bull shit. Pana la urma, a spus un adevar, nu vad de ce s-au ofuscat atat de tare. 

 

Cred si eu ca ar trebui sa fie intr-o faza avansata.. trebuie sa stranga banii pentru urmatorul contract... probabil pe la 20 mil pe sezon. Cred ca Ducati isi baga ghiara in gat.. :D 

Acum 27 minute, PzKpfW a spus:

 

 

La nivelul la care este Márquez acum, nu are nicio șansă să se bată pentru titlu cu el. Doar pentru victorii, ocazional.

Fi si tu putin  mai optimist... :) 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Băbăieți, ok, semnează 'onda cu dințosu' până în 2035. Dar dacă - Doamne ferește! - își rupe ăsta fildeșii și nu poate concura 2-3 sau 5 etape?!? Ce face marea 'onda? Se bate cu kkteme pt ultimul loc? În plm, când pianele erau gloabe tot mai prindeau puncte, moșu' expirat chiar câte un podium. 'onda ce prinde cu mamba și kakagami? Rata de Ciulnița! Păi bietul Dani era mult mai sus decât el campeon... Eu personal nu cred în a 2 reîncarnare a lui mamba. Drept că nici în prima n-am crezut, recunosc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, xt600 said:

Pana la urma, a spus un adevar, nu vad de ce s-au ofuscat atat de tare.

 

Diferență de abordare și de atitudine. Lorenzo nu a spus că Honda este "de rahat" (sau "c'est de la merde", ca să-l citez pe Zarco pe Canal+), ci a identificat zonele unde au probleme. Și chiar au, altfel nu câștiga doar #93 pe ea. Prin gestul lui, Zarco a dat dovadă de lipsă de profesionalism ca pilot și de lipsă de bun simț față de echipă. Pentru că la asta se rezumă: sutele de oameni care lucrează la acest proiect, își tocesc coatele și-și pierd nopțile fac o treabă de rahat. Lucru penibil de spus în public, chiar dacă-l gândești. Și nici de gândit nu cred că era justificat s-o facă, având în vedere că Pol (pilot cotat mai slab ca el și mai tânăr) a terminat constant în fața lui.

 

Aprilia este de departe cea mai slabă motocicletă de pe grilă, și totuși nu-i auzi pe Aleix Espargaró sau Andrea Iannone să spună că "este de rahat".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, PzKpfW a spus:

Oricum, Honda se pare că și-a (re)asigurat viitorul pe termen mediu: discuțiile pentru prelungirea contractului lui Márquez la HRC pentru 2021 și 2022 se pare că sunt deja într-o fază avansată. Dacă se concretizează, probabil MotoGP-ul va pierde ceva fani în următorii ani.

Calcat.Ne-a nenorocit.Bine,e copilaresc sa ne suparam pe el ca el face ce trebuie - merge cat de tare poate si castiga tot ce poate castiga.Dar...calcat.

Acum 9 ore, PzKpfW a spus:

Și Zarco a rupt norma în primii 2 ani pe Yamaha. Și n-a avut niciodată același material ca cei din echipa de uzină.

 

La nivelul la care este Márquez acum, nu are nicio șansă să se bată pentru titlu cu el. Doar pentru victorii, ocazional.

:10:

Acum 8 ore, john17 a spus:

Băbăieți, ok, semnează 'onda cu dințosu' până în 2035. Dar dacă - Doamne ferește! - își rupe ăsta fildeșii și nu poate concura 2-3 sau 5 etape?!? Ce face marea 'onda? Se bate cu kkteme pt ultimul loc? În plm, când pianele erau gloabe tot mai prindeau puncte, moșu' expirat chiar câte un podium. 'onda ce prinde cu mamba și kakagami? Rata de Ciulnița! Păi bietul Dani era mult mai sus decât el campeon... Eu personal nu cred în a 2 reîncarnare a lui mamba. Drept că nici în prima n-am crezut, recunosc. 

Da,dreptate ai.

Despre mamba...eu in 2017 am crezut ca o poate face intr-un an,nu pe loc cum credea toata lumea.Dar in 2018 cand am vazut ca trec 3-4 curse si el tot 6-7 samd....am zis ca s-a fasait.Dar uite ca nu,de fapt era cum zicea el - nu ii dadusera piesele ergonomice pe care le cerea pentru a putea fi confortabil pe moto,iar cand i le-au dat s-a schimbat treaba radical.

Sa speram ca face si in 2019 la fel,ce sa zic...

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

Diferență de abordare și de atitudine. Lorenzo nu a spus că Honda este "de rahat" (sau "c'est de la merde", ca să-l citez pe Zarco pe Canal+), ci a identificat zonele unde au probleme. Și chiar au, altfel nu câștiga doar #93 pe ea. Prin gestul lui, Zarco a dat dovadă de lipsă de profesionalism ca pilot și de lipsă de bun simț față de echipă. Pentru că la asta se rezumă: sutele de oameni care lucrează la acest proiect, își tocesc coatele și-și pierd nopțile fac o treabă de rahat. Lucru penibil de spus în public, chiar dacă-l gândești. Și nici de gândit nu cred că era justificat s-o facă, având în vedere că Pol (pilot cotat mai slab ca el și mai tânăr) a terminat constant în fața lui.

True.Nici nu stiu - a zis Zarco ca motoreta e de rahat?Daca asa zis,e cam de porc sa spui o chestie din asta....chiar daca motoreta e de rahat.

Referinta despre Pol - sa fim seriosi,Pol deja are experienta multa pe ferul ala.Dupa 3 ani de mers pe fiare,sunt convins ca si Zarco ar fi impuscat un loc 6 si vreo 2 de 8 cum face Pol.Asta insa inseamna...ce?Zero.

Acum 26 minute, popicadi a spus:

2020 - 1 MM , 2 Dovi. Se mai intersecteaza cate un Rins, cate un Quart, cate un Viniales la fel ca anul acesta. Sper sa nu am dreptate dar faptul ca unii au mers bine 3 curse nu prea imi zice multe.

Heh,Quarta - nu dadeam 2 bani pe el la inceputul sezonului,pentru ca faptele lui de arme din moto3 si moto2 erau penibile - vorba lui Rossi "toti stiam ca era rapid,a demonstrat asta demult,insa nimeni nu si-ar fi inchipuit ca va fi atat de constant"...si ca va puncta atat de mult as adauga eu...si nu va gresi aproape deloc...iar cand il va calari Marquez nu va transpira tot stresat de demonul din spatele lui....jos palaria pana acum pt francez.

Intradevar cu o floare nu se face primavara - e doar un sezon bun.Quarta era un pilot extrem extrem de inconstant,acum e complet schimbat.Sa speram ca va continua trendul asta si la anul.

Dovi merge din ce in ce mai slab....

Rins e inconstant - e puternic doar pe circuite care favorizeaza masiv Suzuki,pe circuite neprielnice greseste sau iese ff slab.

Vinales...niciodata nu mi s-a parut un candidat serios la titlu.Se taie.Cand il forteaza ala se taie...iata - ceea ce nu face Quarta.

Rossi...nu se stie.Poate scoate Yamaha vreun iepure din joben.La draq,ar fi cazul sa faca si ei o moto superioara competitiei ca nu prea au mai facut de prin 2016 as zice eu.It's time.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu uita că în 2018 mamba a câștigat cu o moto care era acolo la vârf mereu, cu mai mulți piloti! 'onda e la vârf numai cu dințosu', o mică mare diferență. Dpmdv treaba asta e mai mult din dințos decât din moto, mamba nu are moto cu adevărat competitivă, oricâte suporturi de OO i-ar pune. Și cred că  i s-au mai micșorat și OO-le între timp. Sau moto o fi competitivă, dar cu aprilia și kktm. 😈

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, PzKpfW a spus:

 

Diferență de abordare și de atitudine. Lorenzo nu a spus că Honda este "de rahat" (sau "c'est de la merde", ca să-l citez pe Zarco pe Canal+), ci a identificat zonele unde au probleme. Și chiar au, altfel nu câștiga doar #93 pe ea. 

Da, dar Zarco a spus un mare adevar. KTM c'est de la merde! Si atunci nu vad de unde atata suparare, pentru ca omul a relevat (foarte plastic) o realitate la fel de ... plastica. Eu nu pot decat sa ii apreciez sinceritatea, intr-o lume ipocrita si politic corecta.. ;) 

 

Lorenzo a identificat zonele "cu probleme" in opinia lui. Acele zone unde are el probleme cu motocicleta. Asta nu inseamna ca acea motocicleta nu este performanta (asa cum se poate spune cu toata gura despre KTM), ci doar ca el nu poate manageria caracteristicile motoretei, pe care el le vede ca "probleme". Dimpotriva, MM a spus ca motocicleta, datorita surplusului de putere (pe care il blameaza Lore), ii permite sa o piloteze in trei moduri diferite, asa ca nu mai este necesar sa riste totul doar pe franarile foarte agresive. Astfel motocicleta a devenit mai "polivalenta", mai echilibrata, mai adaptata unor circuite cu caracteristici foarte diferite. Si asta s-a vazut foarte bine sezonul asta, MM a fost doar P1 si P2, indiferent de circuit. Este o naivitate sa crezi ca la acest nivel al competitiei, un pilot, chiar si de nivelul lui MM, ar putea domina atat de categoric, daca nu ar avea la dispozitie o motocicleta top dog. AEsp, intrebat daca MM ar castiga sau ar prinde podiumul, cu motocicleta lui, a spus categoric ca in nici un caz. Cu talentul lui ar urca pe pozitii mai sus, dar nu ar ajunge pe podium, iar victorii.. no way.  Honda este o motocicleta extrema, conceputa pentru stilul extrem al lui MM. O motocicleta exceptionala, pentru un pilot exceptional. Este un fel de arc al lui Ulise, daca stii la ce ma refer.. :) Un arc pe care doar el putea sa il intinda.. ca petitorii nu puteau nici macar sa ii puna coarda, nu inseamna ca era un arc rau.. ;) 

1 oră în urmă, john17 a spus:

Nu uita că în 2018 mamba a câștigat cu o moto care era acolo la vârf mereu, cu mai mulți piloti! 'onda e la vârf numai cu dințosu', o mică mare diferență.

 

Dpmdv treaba asta e mai mult din dințos decât din moto, mamba nu are moto cu adevărat competitivă, oricâte suporturi de OO i-ar pune. 

Cu mentiunea ca la Ducati era Nr ONE si toata motocicleta se dezvolta pentru el. Chiar si asa, a reusit doar trei victorii in soua sezoane, si acelea abia cand nu a mai avut nici o presiune pe el si avea deja un contract semnat. Realitatea este ca mambo-rechinul nu a facut mare lucru nici cu Ducati, doar ca fanii sunt orbiti de cele trei victorii. Flori cu care nu s-a facut primavara pe aleea lui.. 

 

Mamba are la dispozitie cea mai performanta motocicleta a sezonului, dar nu stie/nu poate sa o exploateze. E ca la femei.. faptul ca e el impotent, nu face fomeia mai putin atractiva.. :D . I-am explicat mai sus colegului Panzer. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, john17 a spus:

Nu uita că în 2018 mamba a câștigat cu o moto care era acolo la vârf mereu, cu mai mulți piloti! 'onda e la vârf numai cu dințosu', o mică mare diferență. Dpmdv treaba asta e mai mult din dințos decât din moto, mamba nu are moto cu adevărat competitivă, oricâte suporturi de OO i-ar pune. Și cred că  i s-au mai micșorat și OO-le între timp. Sau moto o fi competitivă, dar cu aprilia și kktm. 😈

Da,in 2018 Ducati a avut o motoreta f buna,insa mamba nu castiga cu ea...blama ergonomia care il facea sa oboseasca...noi toti iti dai seama ca nu credeam o iota...probleme la sa?really?insa ce a fost mindblowing - din secunda in care i-au adus acel rezervor si nu mai stiu ce care ii permitea un mai bun suport pe care el le tot cerea - fix de atunci a inceput sa castige si s-au schimbat performantele sale radical.Asta insemna clar ca nu manca calcat si ca el stie ff bine ce cerea si ce avea nevoie pt a fi rapid.

Aa,ca Dovi putea f bine sa mearga si fara acel suport suplimentar (parca l-a incercat si el dar nu a fost impresionat),sau ca degeaba a devenit Lore brusc competitiv daca la jum sezonului la Aragon s-a deocheat si si-a rupt mana dupa aia piciorul si a dus-o din accidentare in accidentare pana astazi...asta e alta treaba.

 

Ideea de baza pe care vroiam sa o desprind e faptul ca s-a dovedit ca nu vorbeste prostii - a zis ce ii trebuie ca sa fie competitiv - cand intr-un final i-au dat ce cerea,a fost competitiv instant.

Iar la Honda sunt convins ca are dreptate,ca a diagnosticat bine motoreta dar ei nu prea au cum sa ii dea un motor user friendly.Cand motorul e un asemenea atu nu ai cum sa ii dai lui Lorenzo un motor fin dar lipsit de putere (desi la Yamaha au spus ca au gresit cand au ales motorul cel puternic in 2017 in dauna celui maleabil,dar na alta situatie).Poate pot face un sasiu care sa reactioneze mai bine la acest motor,nu asa de rigid...insa atunci nu stim ce ar spune MM - daca i-ar place asa ceva....insa sunt convins ca HRC va face la nevoie 2 cadre total diferite pt fiecare rider in parte numa sa ii vada ca au rezultate cu ele.

Variante sunt,si sunt convins ca Honda isi va da tot concursul pt rezolvarea problemelor...asta nu inseamna insa ca vor si reusi sa faca o moto user friendly.Dar sanse sunt,pt ca daca nici HRC nu poate,restul....

Vom vedea,va fi foarte interesant de urmarit aceasta "epopeee" :bounce:

 

...in alta ordine de idei,Miller a apasat "the kill switch" in loc sa apese pe cel de LC pe grila de start :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/unreal-feeling-makes-m-rquez-king?fbclid=IwAR2QqqvZLyReINAEICFjp_1UWJpPeVGQBPzxPbPbA-uXkc_fzQl65Jerkfw

 

 

 

MICHELIN'S 2020 REAR SLICK: HALF A SECOND A LAP FASTER?

Next season Michelin will change the construction of its rear slick for the first time since the start of 2017, so this is big news because rear-tyre performance can have a major effect on the racing. Which bike will it suit the best: the Ducati, the Honda, the Yamaha, or something else?

Michelin took over from Bridgestone as MotoGP’s sole tyre supplier after the 2015 season. During its first season its engineers tried various different rear constructions, finally settling on a single option for 2017, largely because changing constructions from race to race causes teams endless set-up issues. (In fact there are two constructions, because an extra-stiff rear was introduced for Buriram last year, which is now also used at Red Bull Ring, hence Yamaha’s improved results at MotoGP’s fastest track last month.)

Last season Michelin went softer with its rear compounds to give riders more grip. This led to closer racing, because more riders could get the best out of the tyres and because the fastest riders had to be more conservative with the throttle and ride in rubber-saving mode. Thus the average top-ten gap shrank from 24.5 seconds to 20 seconds.

This year the top-ten gap has opened again, to 22.3 seconds, because the 2019 slick is a stronger tyre, thanks to a different compound-mixing process.

So what will be the effect of the new construction rear on the 2020 MotoGP championship?

“The new tyre won’t change the character of the racing but will give more grip – between 0.4 and 0.5 seconds better lap-time performance – and more stability,” says Michelin MotoGP chief Piero Taramasso. “We think everyone will be able to push all through the race because durability isn’t a problem. In the long runs we’ve done in this year’s tests we didn’t see any real drop in performance.”

Which bike will the tyre suit best? It seems that most riders think it will work for all of them

“I tried the tyre in the tests at Barcelona, Brno and Misano, and I think it’ll be a lot better for us,” says Pramac Ducati’s Jack Miller. “In fact, Ducati has been pushing hard to get it for this year. It’s just a more consistent tyre with really good grip and better feel, so you can understand the spin better. The biggest thing for us is that it seems to have good transfer from the edge of the tyre to the drive area of the tyre, so it doesn’t upset the bike, it keeps it straight, so it tracks well.”

Marc Márquez agrees. “It looks like all the riders like it – the main difference is that the casing gives better grip, which helps everybody, but especially maybe Yamaha, because with more grip they can be faster, but then maybe Ducati and Honda can use more torque with the extra grip. I think it will help everybody.”

Valentino Rossi is just happy to see some ongoing tyre development.

“It looks like Michelin has made a very good job because the 2020 tyre is faster and when you ride the bike you have more grip on the edge,” he said. “I don’t think it will help one bike more than the others, but it will raise the level, so we can be faster. This is good because it’s a sign that Michelin don’t give up, because sometimes when you have a mono tyre rule, like in the past, the tyre manufacturer doesn’t spend any money to improve. Michelin continues to work, which is good, also for us, because it’s a lot more fun when you have to work more with the tyres and we can go faster.”

 

 

 

Si inca unul de citit: https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/ducati-defection-latest-move-motogp-s-brains-war

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, PzKpfW a spus:

Și Zarco a rupt norma în primii 2 ani pe Yamaha. Și n-a avut niciodată același material ca cei din echipa de uzină.

 

La nivelul la care este Márquez acum, nu are nicio șansă să se bată pentru titlu cu el. Doar pentru victorii, ocazional.

 

Ca sa fim corecti pana la capat, Zarco a avut o mobra mai bina decat ce avea Rossi si Vinales atunci. Au spus-o amandoi.... s-au avantat la un motor mai puternic si au dat-o in bara cu electronica.

am comparat timpii lui Rossi din cei 2 ani si eram mai buni cu modeul lui Zarco. Nu contesta nimeni calitatile lui Zarco, mi-ar placea sa-l vad la Yamaha ca e mai bataios, probabil si din cauza aia gresea mai mult. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, damager said:

Ca sa fim corecti pana la capat, Zarco a avut o mobra mai bina decat ce avea Rossi si Vinales atunci.

 

În 2017, da. 2018 nu sunt convins. Și, din nou, având în vedere că era prototip vechi de un an (sau ceva hibrid) însemna evoluție 0 de-a lungul sezonului.

 

Nu contest talentul lui Quartararo. Zic doar să nu ne entuziasmăm prea mult cu rezultatele lui deocamdată. Se descurcă excepțional pentru un începător, dar tot în urma lui Rossi și Viñales este în clasament.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, PzKpfW a spus:

 

În 2017, da. 2018 nu sunt convins. Și, din nou, având în vedere că era prototip vechi de un an (sau ceva hibrid) însemna evoluție 0 de-a lungul sezonului.

 

Nu contest talentul lui Quartararo. Zic doar să nu ne entuziasmăm prea mult cu rezultatele lui deocamdată. Se descurcă excepțional pentru un începător, dar tot în urma lui Rossi și Viñales este în clasament.

 

Parerea mea este ca in cotinuare Vinales e mai rapid si decat Qua si decat Zarco.

Nu reusesc sa inteelg cum naiba isi pierde feelingul 7-10 tururi in cursa.

Vedem la anul ce o fi, oricum yamaha cu qua, zar, vin, mor ar fi foarte puternica cred eu....

 

Doar ca nu va vinde cum vinde cu Rossi :)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, damager a spus:

 

Parerea mea este ca in cotinuare Vinales e mai rapid si decat Qua si decat Zarco.

Te contrazice chiar Vinales, cand spune ca trebuie sa inteleaga cum piloteaza Quart, ca sa poata scoate maxim din M1. https://www.crash.net/motogp/news/930987/1/vinales-understand-how-quartararo-rides-find-yamaha-gains

Si oricum, daca ai vazut si in ultima cursa, Quart si MM au fost clar in alta liga fata de Vin si restul. Alte franari, alta viteza pe viraje, etc, etc.. 

 

In alta ordine de idei: https://www.crash.net/motogp/news/930969/1/marc-marquez-26g-victory

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

42 minutes ago, damager said:

Vedem la anul ce o fi, oricum yamaha cu qua, zar, vin, mor ar fi foarte puternica cred eu....

 

Pentru asta trebuie să plece Rossi. Iar Yamaha să vină cu o motocicletă competitivă, nu cam a 3-a cea mai rapidă. Pentru că nu ai cum să te bați cu Márquez cu a 3-a motocicletă de pe grilă. Doar ocazional, pentru câte o victorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

În 2017, da. 2018 nu sunt convins. Și, din nou, având în vedere că era prototip vechi de un an (sau ceva hibrid) însemna evoluție 0 de-a lungul sezonului.

 

Nu contest talentul lui Quartararo. Zic doar să nu ne entuziasmăm prea mult cu rezultatele lui deocamdată. Se descurcă excepțional pentru un începător, dar tot în urma lui Rossi și Viñales este în clasament.

:agree:

Acum 1 oră, damager a spus:

Parerea mea este ca in cotinuare Vinales e mai rapid si decat Qua si decat Zarco.

Nu reusesc sa inteelg cum naiba isi pierde feelingul 7-10 tururi in cursa.

Vedem la anul ce o fi, oricum yamaha cu qua, zar, vin, mor ar fi foarte puternica cred eu....

 

Doar ca nu va vinde cum vinde cu Rossi :)...

Quarta e ff rapid pe un tur,s-a vazut in quali.Cred ca a fost prima oara anul asta cand MM a fost atat de fortat incat a gresit si a cazut.

Vinales e inconstant.e rapid dar inconstant.

Si are probleme in sensul ca nu intelege - nu intelege de ce merge tare cand merge si de ce merge incet cand merge incet....el singur a declarat treaba asta.Un astfel de pilot,care deja nu mai are scuza ca e neexperimentat,nu va putea niciodata sa se bata cu cineva de profesionalismul lui MM..pe langa faptul ca MM il domina psihologic - de fiecare data cand a fost mai rapid decat MM intr-o cursa,ala a venit si a inceput sa puna pres pe el din spate si Vinales s-a emotionat si in 9 din 10 cazuri a trosnit-o.

Quarta asta care in anii trecut termina 1 cursa din 5,acum e metronom.Si unde mai pui ca deja e a 2a cursa full cand demonul sta calare pe el toata cursa si el nici macar nu clipeste.Incredibil.

 

Sunt de parerea colegului despre Yamaha - nu va fi competitiva cand e a 3a moto de pe grila.

Ok,la Honda doar un pilot face performanta,insa ala rupe norma.La Ducati iarasi doar unul si ala are suisuri si coborasuri.Dar la fel va fi si Yamaha...sa punctezi solid etapa de etapa...iti trebuie o moto competitiva pe majorit circuitelor,fara mari probleme de nici un fel...si un pilot si rapid si constant.

Quarta anul asta a mers ceas...insa istoria pe care o are in spate ma face sa ma indoiesc inca de el.

Vinales are prea multe greseli si balbe la activ ca sa mai cred ca poate sa se bata pt campionat.

Rossi....you never know.Rossi poate face lucruri extraordinare...cred ca intre cei 3 as paria tot pe Rossi...desi Quarta anul asta a fost incredibil de bun.

Va fi interesant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, xt600 a spus:

https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/unreal-feeling-makes-m-rquez-king?fbclid=IwAR2QqqvZLyReINAEICFjp_1UWJpPeVGQBPzxPbPbA-uXkc_fzQl65Jerkfw

 

 

 

MICHELIN'S 2020 REAR SLICK: HALF A SECOND A LAP FASTER?

Next season Michelin will change the construction of its rear slick for the first time since the start of 2017, so this is big news because rear-tyre performance can have a major effect on the racing. Which bike will it suit the best: the Ducati, the Honda, the Yamaha, or something else?

Michelin took over from Bridgestone as MotoGP’s sole tyre supplier after the 2015 season. During its first season its engineers tried various different rear constructions, finally settling on a single option for 2017, largely because changing constructions from race to race causes teams endless set-up issues. (In fact there are two constructions, because an extra-stiff rear was introduced for Buriram last year, which is now also used at Red Bull Ring, hence Yamaha’s improved results at MotoGP’s fastest track last month.)

Last season Michelin went softer with its rear compounds to give riders more grip. This led to closer racing, because more riders could get the best out of the tyres and because the fastest riders had to be more conservative with the throttle and ride in rubber-saving mode. Thus the average top-ten gap shrank from 24.5 seconds to 20 seconds.

This year the top-ten gap has opened again, to 22.3 seconds, because the 2019 slick is a stronger tyre, thanks to a different compound-mixing process.

So what will be the effect of the new construction rear on the 2020 MotoGP championship?

“The new tyre won’t change the character of the racing but will give more grip – between 0.4 and 0.5 seconds better lap-time performance – and more stability,” says Michelin MotoGP chief Piero Taramasso. “We think everyone will be able to push all through the race because durability isn’t a problem. In the long runs we’ve done in this year’s tests we didn’t see any real drop in performance.”

Which bike will the tyre suit best? It seems that most riders think it will work for all of them

“I tried the tyre in the tests at Barcelona, Brno and Misano, and I think it’ll be a lot better for us,” says Pramac Ducati’s Jack Miller. “In fact, Ducati has been pushing hard to get it for this year. It’s just a more consistent tyre with really good grip and better feel, so you can understand the spin better. The biggest thing for us is that it seems to have good transfer from the edge of the tyre to the drive area of the tyre, so it doesn’t upset the bike, it keeps it straight, so it tracks well.”

Marc Márquez agrees. “It looks like all the riders like it – the main difference is that the casing gives better grip, which helps everybody, but especially maybe Yamaha, because with more grip they can be faster, but then maybe Ducati and Honda can use more torque with the extra grip. I think it will help everybody.”

Valentino Rossi is just happy to see some ongoing tyre development.

“It looks like Michelin has made a very good job because the 2020 tyre is faster and when you ride the bike you have more grip on the edge,” he said. “I don’t think it will help one bike more than the others, but it will raise the level, so we can be faster. This is good because it’s a sign that Michelin don’t give up, because sometimes when you have a mono tyre rule, like in the past, the tyre manufacturer doesn’t spend any money to improve. Michelin continues to work, which is good, also for us, because it’s a lot more fun when you have to work more with the tyres and we can go faster.”

 

 

 

Si inca unul de citit: https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/ducati-defection-latest-move-motogp-s-brains-war

Va fi interesant pentru cine se va potrivi mai bine noua guma ,pot sa spun de acum ,honda

Editat de P T R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, john17 a spus:

Ziceți voi că bibendumii ăștia sunt imparțiali și opincile lor nu avantajează intenționat un constructor sau altul? 

Oare ce moto beneficiaza cel mai mult de un mai bun grip spate?Hint....e rosie. :bounce:

Ce nu inteleg eu e cum tot upgradeaza ei guma spate cand toata lumea 1.plange ca guma fata e foarte slaba,deloc la nivelul Bridgestone  2.spun ca guma spate e atat de buna incat la start si in general nu mai sunt probleme de spin ci de wheelie.

Din declaratiile anterioare ale pilotilor eu cred ca ar trebui  sa isi indrepte atentia si in fata,pe aia de ce nu o upgradeaza???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, john17 a spus:

Ziceți voi că bibendumii ăștia sunt imparțiali și opincile lor nu avantajează intenționat un constructor sau altul? 

Este o intrebare pe care mi-o pun inca din era Bridgestone. Insa nu cred ca avantajeaza neaparat un constructor sau altul, cat mai ales anumite stiluri de pilotaj, in fuunctie de pilot(ul)ii luati ca referinta pentru dezvoltarea pneului. In concluzie, credinta mea este ca nu sunt impartiali. Tehnic vorbind, nici nu au cum sa fie impartiali... De aceea unii piloti si "sufera" mai mult decat altii.. 

Acum 5 ore, P T R a spus:

Va fi interesant pentru cine se va potrivi mai bine noua guma ,pot sa spun de acum ,honda

Foarte probabil pt MM. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vinales vrea sa se inspire de la Quarta pt a imbunatati  :

“He is doing a really good job and is understanding the bike very well and is riding superbly,” Vinales said after the Thailand MotoGP. “We have to understand how he rides because we can improve a lot on the bike and we will see.They [Petronas Yamaha] did a great job and I think they made a better setup than us so we need to understand what they did well and try to improve in Japan."

“I like Motegi a lot, it is a track that I always like to push at to be fast. It will be good because it is a track where normally I am really fast.Last year it was a difficult race when I was at a point where I didn’t feel good with the bike but now I feel incredible with the bike, I can push so much for a good lap time, so we will see.”

Am mai auzit de la el declaratii din astea inainte de cursa gen ce bine ma simt ce rapid sunt,dar care de cele mai multe ori nu s-au concretizat si in rezultate bune.Vom vedea.

Mi se pare ca la Yamaha,odata cu venirea lui Quarta,incepe sa fie o batalie din ce in ce mai mare pt best Yamaha pilot.Ok,de orgoliu dar totusi - pustiul ii forteaza. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pustiul a reusit sa-l demoralizeze complet pe Vale :))) Pe o motocicleta de care tu, campion, zeu, te plangi ca nu merge, vine un pulica si se bate pentru podium din primul an, fix atunci cand "cauciucurile" tale fac din nou probleme :)))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect.De mult am zis - orice rezultat al celor de la Petronas peste cei de la Yamaha uzina ii pune pe cei din urma intr-o lumina nefavorabila.La fel cum era cu tech3 si Zarco.

Insa cu Quarta s-a exacerbat problema...ok,are si moto v.2019 dar el se bate cu MM...sporadic dar se bate,in timp ce pilotii Yamaha uzina sunt pe langa podium.

Miroase urat.Si pentru Vinales nu numai pt Vale.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...