Sari la conținut

15. PTT Thailand Grand Prix


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Pai de fapt e Petronas de uzina😂

 

Acum 21 minute, Method a spus:

Corect.De mult am zis - orice rezultat al celor de la Petronas peste cei de la Yamaha uzina ii pune pe cei din urma intr-o lumina nefavorabila.La fel cum era cu tech3 si Zarco.

Insa cu Quarta s-a exacerbat problema...ok,are si moto v.2019 dar el se bate cu MM...sporadic dar se bate,in timp ce pilotii Yamaha uzina sunt pe langa podium.

Miroase urat.Si pentru Vinales nu numai pt Vale.

 

Editat de P T R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 215
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

41 minutes ago, Method said:

Insa cu Quarta s-a exacerbat problema...ok,are si moto v.2019 dar el se bate cu MM...sporadic dar se bate,in timp ce pilotii Yamaha uzina sunt pe langa podium.

Miroase urat.Si pentru Vinales nu numai pt Vale.

 

Atâta timp cât nu-i devansează în clasament, nu cred că e o mare problemă pentru ei. Are sclipiri, dar este (încă?) inconstant. Iar Viñales are totuși o victorie în 2019. La podiumuri sunt la egalitate.

 

19 hours ago, xt600 said:

A 4-a. Suzuki este in acest moment mai rapida decat Yamaha. 

 

Doar ocazional și doar prin Rins. Yamaha este pe locul 3 atât la echipe cât și la constructori. În 15 etape până acum, Suzuki a devansat Yamaha doar de 6 ori (Losail, COTA, Jerez, Mugello, Brno și Silverstone), în mare parte în prima jumătate a sezonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, P T R a spus:

Pai de fapt e Petronas de uzina😂

 

 

Mai in gluma, mai in serios, cam asa si este. Asa zisa "echipa de client" Petronas, este de facto o echipa care are toate caracteristicile unei echipe oficiale. Personalul este format din tehnicieni, ingineri si manageri Yamaha, adica aflati sub contract cu Yamaha. Motoretele sunt cele oficiale, versiunea 2019, iar in spatele intregului esafodaj, sta gigantul Petronas cu banutul. Pentru cine nu stie, Petronas are o cifra de afaceri cu care poate baga Repsol (alt gigant si asta) in buzunarul de la jacheta. Practic, in momentul de fata, putem spune ca.., neoficial,  Yamaha are doua echipe oficiale, daca imi este permis jocul de cuvinte. Monster Yamaha este echipa de vitrina, iar Petronas este aia cu banii.. si cu rezultatele, dupa cum se vede. De altfel, daca intelegem aceasta realitate, nu mai are cum sa ne mire rezultatele foarte bune ale "echipei de client". Buna afacere au facut pianistii.   Si cum au furat si un enjinier pe electronica de la Ducati (cam tarziu, dar mai bine decat niciodata), avem toate motivele sa speram.. :) 

Acum 42 minute, PzKpfW a spus:

 

Doar ocazional și doar prin Rins. Yamaha este pe locul 3 atât la echipe cât și la constructori. În 15 etape până acum, Suzuki a devansat Yamaha doar de 6 ori (Losail, COTA, Jerez, Mugello, Brno și Silverstone), în mare parte în prima jumătate a sezonului.

Foarte corect! Am aruncat si eu un ochi pe situatie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Atâta timp cât nu-i devansează în clasament, nu cred că e o mare problemă pentru ei.

Zici?!? Când a început să fie obișnuință ca rookie să stea mai în față atât pe grila de start cât și în curse (mai ales la finalul lor) eu zic că e MARE problema pt ei! Dacă ar fi sclipit de 1-2 ori poate nu, deși nici atunci nu le-ar fi căzut bine. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, john17 said:

Zici?!? Când a început să fie obișnuință ca rookie să stea mai în față atât pe grila de start cât și în curse (mai ales la finalul lor) eu zic că e MARE problema pt ei! Dacă ar fi sclipit de 1-2 ori poate nu, deși nici atunci nu le-ar fi căzut bine. 

 

Ca să spunem lucrurile altfel: nu cred că se pune problema înlocuirii lui Rossi sau Viñales cu Quartararo. Pentru 2021, mai vedem. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.10.2019 la 8:36, B.B. a spus:

Eu daca as fi Marchez as face circul ăla de câștigare a campionatului in prima etapa, in Qatar.

Că oricum, se știe..

 

Daca mai castiga un titlu.. ar fi bine sa-i propui un party la spitalul nr 9 ;)

 

La 08.10.2019 la 21:25, PzKpfW a spus:

 

Pentru asta trebuie să plece Rossi. Iar Yamaha să vină cu o motocicletă competitivă, nu cam a 3-a cea mai rapidă. Pentru că nu ai cum să te bați cu Márquez cu a 3-a motocicletă de pe grilă. Doar ocazional, pentru câte o victorie.

Pai oricum cand castiga Rossi o cursa, bucuria e echivalenta cu un titlu al lui MuilaMarcel :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, P T R a spus:

Pai de fapt e Petronas de uzina

Eh,nu...not the same thing.Vezi LCR - Chel,vezi Pramac-Miller.Una e factory una e client,chiar daca e aceeiasi motoreta.

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Atâta timp cât nu-i devansează în clasament, nu cred că e o mare problemă pentru ei. Are sclipiri, dar este (încă?) inconstant. Iar Viñales are totuși o victorie în 2019. La podiumuri sunt la egalitate.

 

Doar ocazional și doar prin Rins. Yamaha este pe locul 3 atât la echipe cât și la constructori. În 15 etape până acum, Suzuki a devansat Yamaha doar de 6 ori (Losail, COTA, Jerez, Mugello, Brno și Silverstone), în mare parte în prima jumătate a sezonului.

Da,corect.Numai ca le ia fata rau la pole'uri....iar acum pe ultimul sfert de sezon...ff bun.Daca si la urmatoarele 2 se bate la podium - deja au o problema.Asta deja a devenit obisnuit candidat la pole.Big thing.

Adica nu poti spune ca motoreta nu mere cand e un baiat (care culmea nu mere la factory! ) si care ia pole sau locul 2 la fiecare cursa.Da urat.

 

Treaba care m-a frapat la Quarta anul asta a fost tocmai constanta - vorba lui Rossi oricine din paddock stia ca Quarta e rapid.Dar constant...era catastrofa in trecut.Acum insa...iata daca nu se bate la podium iese pe 5-6.Buun.Pt un rookie f bune rezultate.Cand a fost primul abandon cauzat de greseala lui...la Silverstone?

 

Eh,mai are Suzuki de bagat bani pana ajunge la nivelul Yamaha.Sunt pe drumul cel bun insa...acuma daca ar da putin mai mult drumul la niste yeni din mana contabilii...poate ar iesi ceva.Ca altfel tot asa cu tzaraita....depinde pana la urma ce vrei sa faci - sa te bati pt locul 4-5 sau pt locul 1.

O cursa buna a lui Mir aici...printre putinele cand a scos capul anul asta.Are potential f mare dupa parerea mea,a dovedit ca e f rapid si f matur pt varsta lui la clasele mici.

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

Ca să spunem lucrurile altfel: nu cred că se pune problema înlocuirii lui Rossi sau Viñales cu Quartararo. Pentru 2021, mai vedem. 

True.Vezi ca totusi are suport bun si un manager la fel de bun - fara vreun rezultat notabil in niste ani buni de cand concureaza la nivel mondial a reusit sa il aduca in motogp ba mai mult,sa il aduca pe o Yamaha v.2019.

Dar da,pana in 2021 nu misca nimeni.In 2021 sunt ff curios daca si cine va misca - Rossi sau Vinales.

Acum 3 ore, danypop a spus:

Foarte bine că nu se pune problema înlocuirii vedetelor. Povestea Zarco se repetă iar vedetele o să înceapă iar sa scuipe Yamaha.Asa le și trebuie👍👌

Nu.Nu se mai poate acum ca pe "vremea" lui Zarco.Zarco avea modelul anterior si duma cu "aaa asta noua e mai naspa ca aia veche" (pentru ca noi am ales motorul gresit dar omitem sa spunem asta sa nu dea urat,mai bine sa spunem ca sunt inginerii prosti decat ca au gresit ceva pilotii) tinea.La public.

Acuma...nasol momentul : ala face pole si se bate pt locul 1 pe moto identica cu a ta si tu vii si spui ca motoreta e naspa?...nu te mai crede nici dracu'

 

..in alta ordine de idei,un stiudiu : Why Are Ducati Engineers Defecting To Other MotoGP Teams?

O fi si motiv de lauda precum zic ei,dar e si ceva ingrijorator,pt ca odata cu inginerii le pleaca si secretele.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, cat de amuzant mi se pare.

Până acum Honda era cea mai buna moto, de-aia castiga Marcel campionate cu ea. Chiar și Pedrosa câștigă curse cu ea.

Apoi în timp a rămas la fel de bună, dar al dracu Dințos i-a făcut așa o "dezvoltare" de numai el poate merge tare cu ea.

E așa de bună de un francez rookie se bate de la egal la egal cu el cu o motoreta de client.

E așa de bună că donkey eyes cu găleata roșie de șuruburi i-a suflat victoria de sub nas de câteva ori în ultimul tur.

Eu rămân la părerea că nu atât de mult fac dinți de cal și Honda o pereche formidabila cat ceilalți sunt foarte inconstanți și să nu zic prosti.

Lorenzo e mult mai prost decât credeam. Și că om și că pilot. Acum. Am crezut că o să facă treabă cu Honda dar m-am înșelat. Problema e la el, nu la Honda. La ducati a făcut același rahat praf.

Maverick? La fel, e la fel de talentat ca o maimuță.

Rossi, e bătrân.

Da, Marquez e bun, dar nu e zeu. 

Ceilalți sunt prosti și inconstanți.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.10.2019 la 0:37, PzKpfW a spus:

 

Diferență de abordare și de atitudine. Lorenzo nu a spus că Honda este "de rahat" (sau "c'est de la merde", ca să-l citez pe Zarco pe Canal+), ci a identificat zonele unde au probleme. Și chiar au, altfel nu câștiga doar #93 pe ea. Prin gestul lui, Zarco a dat dovadă de lipsă de profesionalism ca pilot și de lipsă de bun simț față de echipă. Pentru că la asta se rezumă: sutele de oameni care lucrează la acest proiect, își tocesc coatele și-și pierd nopțile fac o treabă de rahat. Lucru penibil de spus în public, chiar dacă-l gândești. Și nici de gândit nu cred că era justificat s-o facă, având în vedere că Pol (pilot cotat mai slab ca el și mai tânăr) a terminat constant în fața lui.

 

Aprilia este de departe cea mai slabă motocicletă de pe grilă, și totuși nu-i auzi pe Aleix Espargaró sau Andrea Iannone să spună că "este de rahat".

Perfect si corect, unele ," adevaruri" se spun intr.un cerc fff restrans si pentru a face ceva ca acel lucru sa fie facut mai bun, nu vb urat de cei care te platesc si inca ff bine, cel putin asta este parerea mea

La 08.10.2019 la 0:37, PzKpfW a spus:

 

Diferență de abordare și de atitudine. Lorenzo nu a spus că Honda este "de rahat" (sau "c'est de la merde", ca să-l citez pe Zarco pe Canal+), ci a identificat zonele unde au probleme. Și chiar au, altfel nu câștiga doar #93 pe ea. Prin gestul lui, Zarco a dat dovadă de lipsă de profesionalism ca pilot și de lipsă de bun simț față de echipă. Pentru că la asta se rezumă: sutele de oameni care lucrează la acest proiect, își tocesc coatele și-și pierd nopțile fac o treabă de rahat. Lucru penibil de spus în public, chiar dacă-l gândești. Și nici de gândit nu cred că era justificat s-o facă, având în vedere că Pol (pilot cotat mai slab ca el și mai tânăr) a terminat constant în fața lui.

 

Aprilia este de departe cea mai slabă motocicletă de pe grilă, și totuși nu-i auzi pe Aleix Espargaró sau Andrea Iannone să spună că "este de rahat".

Perfect si corect, unele ," adevaruri" se spun intr.un cerc fff restrans si pentru a face ceva ca acel lucru sa fie facut mai bun, nu vb urat de cei care te platesc si inca ff bine, cel putin asta este parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FB_IMG_1570776050532.jpg

putin amuzament

in alta ordine de idei.... Zarco nu prea a fost diplomat cu declaratiile dar creca a fost sincer... degeaba se ofuscheaza austriecii... ca fer'ul lor inca e la nivel de embrion... 

dar asa e natia lor... se ofuscheaza cand le zici in fata despre defectele creatiei lor.... ipocrizia e mare si la ei... ma ales la nivelul lor... 

Cica Vinales se gandeste daca ramane la Yamaca pe viitor.... din pacate am pierdut link ul... il gasiti voi 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si austriecii nu au fost sinceri? Problema lui Zarco e exact de ipocrizie, numai ca a lui, el poate sa spuna ce vrea dar se supara cand ceea ce spune produce efecte. Ce credea, ca daca zice azi ca motoreta e de chacat maine o să-i dea aia o racheta? 

Nu ca le-aș lua apararea ca natie dar intre austrieci si francezi... mai bine o lasam asa. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca Zarco a zis ca motoreta sucks pe tv - nu e cool.Te platesc - taci din gura.Nu ii mai suporti?Rupi contractul,pleci de la ei,si dupa aia ii injuri,nici o problema.Dar nu poti sa ii injuri imbracat in portocaliu cu ktm scris pe tricou.E tiganie.

Bine,iar Ktm pe partea ailalta...si mai si.Iar pe deasupra alegerea asta de a-l lasa pe liber din sezon si a-l inlocui cu Mika Kalio seamana cu razbunarea unui copil de 12 ani...nu se face la asemenea nivel.

 

In lipsa de altceva,un interviu cu Loredana si problemele sale.

 

Iar Dovi ne da o veste buna - Dovizioso: Tyre management MotoGP races "almost gone"

Doamne-ajuta ca ajunsesera cu tacticizarea prea departe.Niste gume care iti permit sa fortezi toata cursa schimba masiv spectacolul.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Method a spus:

Iar Dovi ne da o veste buna - Dovizioso: Tyre management MotoGP races "almost gone"

Doamne-ajuta ca ajunsesera cu tacticizarea prea departe.Niste gume care iti permit sa fortezi toata cursa schimba masiv spectacolul.

 

 

Parerea mea e ca pneurile slabe au ajutat conjuctural spectacolul prin faptul ca ritmul lent pe parcursul primei parti a cursei aducea in ultimele 2 ture 4-5 insi cu sanse de victorie.

 

Anul asta cand nu s-a mai pus asa mult problema durabilitatii au reaparut gap-uri de 20-30 sec in top 10. Asta nu inseamna ca e un lucru rau, se distinge mult mai clar valoarea motoreta+pilot. De aia a facut prapad Marcel anul asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neah...gumele slabe au obligat primii 5-6 piloti sa stea in coloana si sa nu miste 75% din cursa dupa cum a zis Miller.Faptul ca ruleaza aproape unul de altul nu ne incalzeste cu nimic daca merg in coloana neavand nici o intentie sa forteze,sa depaseasca.Iar cu 5-6 tururi inainte de finish locurile 1-2 brusc cresteau ritmul....cine mai avea gume se tinea dupa ei....cine nu,se uita in zare.

Anul asta MM a impuscat titlul cu 4 curse inainte pentru ca 1.a iesit numai pe 1 si pe 2,as zice ca a fost cel mai puternic sezon al sau dupa 2014  2.Dovi,principalul contracandidat serios ramas,a avut un sezon destul de slab.

 

Si una pe surse,cica Zarco l-ar putea inlocui pt restul sezonului pe Nakagami la LCR.M-as mira sa mearga tare din prima pe Honda...sa-l vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, danypop a spus:

Da ce are kkgami asta de trebuie înlocuit?

https://www.autosport.com/motogp/news/146524/exktm-zarco-set-to-replace-nakagami-at-lcr

Așa se explică

Hmmm nakagami are fix aceeasi moto ca #93?

Cred ca o sa ii dea blana maxima.

Glumesc. Si Z are stil fluent "a-la-mambo-rechinul" , sa vedem ce iese...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, danypop a spus:

Oricum pun pariu pe toți banii că iese în fața lui Mamba in toate cele trei curse😎

Hmmm zarco cum a dat de greu a reziliat.

Mamba a devenit una(bine, unul) cu galeata de suruburi si a castigat curse.

Deci n-as fi asa sigur.

totusi oamenii sunt diferiti, nu merge logica de mai sus.

Acum 23 minute, danypop a spus:

Oricum pun pariu pe toți banii că iese în fața lui Mamba in toate cele trei curse😎

Ar fi interesant de pus pariuri pe bune intre useri.

Pe sume mici, gen 50 lei.

Si pierzatorul e obligat sa puna dovada transferului bancar. Ok, cenzurat cat de cat. Altfel kick + permaban.

 Sa vezi ce se curata topicul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...