Sari la conținut

Accident pe Motorpark Adancata


christian
 Share

Postări Recomandate

Sinnere, organizatorii care au experienta fix pe asa ceva? Experienta de unde adunata, din cei 3 sau cati ani e Adancata? Pai, lumineaza-ne pe noi astia parerologi care suntem prosti, nu ca si tine evident, câte "evenimente" de acest gen ai vazut tu in periplurile tale pe alte meleaguri cu circuite de viteza? 

Pe topicurile de accidente nu asta vrea/cauta lumea, sa gaseasca vinovati? Manastire mai e forumul asta cand e cazul. 

Acum 2 minute, XaeL a spus:

Si eu care credeam ca de fapt vina o stabileste organul abilitat, care ....nu este organizatorul ;) 

Si nici noi astia prosti cu păreri. Dar nah, cand "dai in elita" se gasesc avocați suficienți. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 221
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 28 minute, Sinner- a spus:

cei mai tari mi se par parerologii astia care n-au fos tin viata lor la pista, dar au pareri.
Multi dintre ei probabil ca abia cu aceasta ocazie au aflat ca avem si noi o pista in romania.

 

discutiile astea cu cine e de vina sunt total stupide si futile, venite din partea altora decat organizatori care au experienta pe fix asa ceva - oricum, in romania sportul national e datul cu parerea.
Mai greu este cand trebuie sa luam actiune sau sa ne mobilizam pentru o actiune - atunci te uiti in jur.. nu mai e nimeni, s enumara mustele pe pereti, dar cum mai apare o plemica, iar incep mustele sa bazaie.

Problema cu prostii este etern aceeiasi, nu lor le este greu, doar celor din jur le este.

Probabil cai ai dreptate.

 

Ceea ce insa se vede din toate intamplarile nefericite este ca de cate ori se intampla un accident in care sunt implicati doar motociclisti sau ei sunt in mod evident de vina, se modifica brusc atitudinea celorlalti mobristi.

Nimeni nu vrea sa mai spuna ce s-a petrecut, cum s-a petrecut - pentru ca aceasta ar fi scopul sectiunii sa invatam sa nu patim si noi.

Iar daca unii comenteaza mai apar uneori cei care au fost prezenti sau stiu exact ce s-a intamplat,si  arunca textul cu ''habar nu aveti cum a fost si comentati'' dupa care dispar.

Regula este simpla: OMERTA. Nu vorbim de rau colegii, motociclistii nu gresesc.

Sunt cativa colegi cu caracter - cum ar fi de ex.@WotRU2Me - care au spus aici: da nene, eu am facut boroboata, uite ce tampenie am fost in stare sa fac si ce dandana a iesit. Isi incaseaza suturile in koor de la colegii care se cred mai destepti si care stiu ca lor nu li se poate intampla si asta a fost - adica nimeni nu invata nimica.

Dar astfel de cazuri sunt rarisime.

 

@Sinner- spune corect ca nu te poti da cu parerea despre lucruri despre care nu ai habar.

Daca organizatorii, care sigur mai arunca un ochi si pe aici pe forum, ar fi spus ceva discutia era incheiata.

Oricum nu cred ca au ei chef de discutii pe forum pentru ca din pacate au de dat cu subsemnatul pe la un procuror.

 

Sper din tot sufletul ca baietii implicati in accident sa isi revina fara sechele.

Iar pentru organizatori sper ei sa aiba hartiile in regula, pentru ca asa isi incepe treaba un procuror: ia hartiile la verificat.

 

Ma gandesc ca poate daca ceea ce se numeste ''briefing'' (care este o informare asa cum ii spune si numele) s-ar numi  mai clar Instructaj de Siguranta pe Circuit sau mai direct Instructaj de Protectia Muncii - pentru ca asta este pina la urma - ar avea mai multa greutate in mintea pilotilor si poate ar trezi mai multa responsabilitate.

Briefing are un aer de sueta unde spune unul cate ceva iar restul gandesc ''bine mah, bine, stim asta, haide draqu pe pista ca pierdem timpul''

 

Poate o sa fiu certat pentru ca nu m-am dat pe circuit, dar am vazut experienta unui prieten care s-a dus sa se dea la Nürburgring si in primul an cand s-a dus l-au trimis acasa pentru ca mobra nu era corespunzatoare.

 

Intreb si eu pe @Sinner-  : cat de serioasa este in Romania verificarea starii tehnice a mobrelor, si cat de serios si responsabil se face instructajul pilotilor care se vor da pe circuit?  Si in ce masura exista o selectie/grupare a celor care se dau pe circuit in acelasi timp in functie de indemnarea si experienta acestora.  Asta ca sa ne spuna cineva care se da pe circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Vallach a spus:

ca GSX-R era incaltat cu Pirelli Diablo Supersport, stiti.. alea cele mai ieftine

Eu unul nu stiu de pirelli supersport(Sperbike da ,alea sunt slick-uri si poate nu am prins sarcasmul dar numai ieftine nu sunt), in alta ordine de idei pana si Rosso3(entry level ul din gama Diablo) tine foarte bine cel putin pe SS(in 2 sezoane am rupt aderenta de 3-4 ori cu ele, neincalzite si pe sub 15grade) dar vi tu si zici ca nici pe Hornet nu ai pune... Siiigur 😒

 

1 oră în urmă, george05 a spus:

Dude, reciteste-ți postul #85. Wtf?

Ce e de recitit la el? Sau ce nu ai inteles? Eu vorbesc de sambata iar tu vorbesti de joi, esti sigur ca a fost aceeasi persoana ? Eu nu! Sambata a fost trackday pt masini, ceva eveniment autoitalia sau alfa romeo habar nu am dar am vazut un mito fasnet, un 4c si o giulia quadrofoglio in exeercitiu. WTF?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Vallach said:

 

La asta ma gandesc si eu, mai ales dupa ce am observat din imaginile de pe topic ca GSX-R era incaltat cu Pirelli Diablo Supersport, stiti.. alea cele mai ieftine (sper sa nu ma insel, dar dupa profilul anvelopelor asa pare).

 

https://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/419906


Astea-s gumele. Nu se mai fabrica de ceva vreme. Dar NU are relevanta in cazul de fata.   
Daca ar fi cazut pe barba lui ulterior, da, puteai sa zici ca e din cauza gumelor. (nu ma intelege gresit, nu sunt fan "2CT", zic doar ca e irelevant pt accidentul asta ce gume avea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, Silver Arrow a spus:

l-au trimis acasa pentru ca mobra nu era corespunzatoare.

Nu s-a dus cand trebuie, daca se ducea in timpul touristenfahrten intra si cu Citaro-ul pe circuit dar haosul e garantat atunci 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

26 minutes ago, Aion2014 said:

Eu unul nu stiu de pirelli supersport(Sperbike da ,alea sunt slick-uri si poate nu am prins sarcasmul dar numai ieftine nu sunt), in alta ordine de idei pana si Rosso3(entry level ul din gama Diablo) tine foarte bine cel putin pe SS(in 2 sezoane am rupt aderenta de 3-4 ori cu ele, neincalzite si pe sub 15grade) dar vi tu si zici ca nici pe Hornet nu ai pune... Siiigur 😒

 

Entry level-ul din gama Diablo sunt chiar Diablo, cunoscute ca si Supersport.

Aceste anvelope insa sunt foarte slabe, daca cauti pe Olx sau pe la samsarii moto ai sa vezi ca mai toate motocicletele cu "anvelope noi" sunt incaltate cu acest model (pt ca sunt ieftine si brand-ul e cunoscut) sau mai rau, Diablo Strada.

 

Hai sa nu ne mai bagam in seama aiurea si pe langa subiect, daca ai timp de forum ai timp si sa cauti pe Google inainte sa postezi, binye?

 

https://lmgtfy.com/?q=pirelli+diablo+supersport&s=g&t=w

https://www.cauciucurimoto.ro/cauciucuri-motociclete-pirelli/diablo/180-55-zr-17-73-w-/1430000

 

De la Pirelli am avut pe Hornet si Dragon SuperCorsa si Rosso II, cunosc foarte bine gama lor.

9 minutes ago, LimpTA said:

https://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/419906

Astea-s gumele. Nu se mai fabrica de ceva vreme. Dar NU are relevanta in cazul de fata.   
Daca ar fi cazut pe barba lui ulterior, da, puteai sa zici ca e din cauza gumelor. (nu ma intelege gresit, nu sunt fan "2CT", zic doar ca e irelevant pt accidentul asta ce gume avea)

 

Au profilul identic cele 2 modele.. (cred ca in link-ul tau imagine e gresita, Rosso Corsa nu arata asa)

Asa e, nu are relevanta decat in confirmarea faptului ca rider-ul respectiv era incepator, asta in cazul in care chiar folosea modelul entry de la Pirelli, ceea ce o persoana mai experimentata nu ar face-o nici pe strada si nici pe circuit.

 

Toate cele bune la amandoi riderii.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, Vallach a spus:

Hai sa nu ne mai bagam in seama aiurea si pe langa subiect, daca ai timp de forum ai timp si sa cauti pe Google inainte sa postezi, binye?

Ha ce tare 😅, sezonul trecut cand am schimbat SC-ul de pe spate nici nu am vazut pe site-ul lor Diablo simplu( gama lor incepea cu Rosso3, cine stie din ce regiune era site-ul ... In fine) dar din ce am vazut Pirelli se refera la Diablo(asta simplu) ca si gume de oras( urban) iar profilul se aseamana cu rosso2. Nu ne bagam in seama aiurea si pe langa subiect ci doar mai aflam lucruri noi(cel putin eu, pt restul nu ma pronunt) ✌️

Editat de Aion2014
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, din chestiile astea trebuie sa inveti, sau sa mai repeti teoria, chiar daca esti bun practician si nu ti se intimpla :)

Cum o fi, cum nu o fi... probabil ca treaba e ok in actele lor. Recunosc, nu am mers pe circuit, nici pe strada nu merg ca pe circuit, ca nu stiu :) si cred ca ma doare cam tare daca fac buba.

Asta vara a trebuit sa insotesc un puradel cu skijetul. Maculatura a fost intocmita pe CI-ul meu, contractul respectiv avea o multime de cerinte si printre altele ca mai sus numitul are permis de barca.

Asa ca am dat cu subsemnatul in cunostiinta de cauza ca orice s-ar intimpla, aia nu au nici o raspundere, si cu gura pe puradel, sa mearga cum si pe unde ne-a spus reprezentantul firmei de inchirieri.

Si cu toate astea, mai vedem la stiri cite un rebel care o comite si pe apa nu doar pe uscat.

Intre timp, inca un accident, ce nu tine de soare, incheiere sezon, etc...

http://www.aradon.ro/un-motociclist-mort-si-altul-ranit-grav-dupa-ce-un-sofer-a-intrat-pe-contrasens-pe-drumul-ce-leaga-timisoara-de-sannicolaul-mare/2340678

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

E buna. Am mai invatat ceva care are la fel de multa legatura cu accidentul precum cauciucurile , barcile ...si alte ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Sa moara Franta", zici ca se separa atomul acolo, n-ai voie sa zici nimic "ca n-ai cum sa intelegi" gen.

 

Ce atata discutii ... s-a facut instructaj din pix sau s-a facut pe bune? E atat de simplu. In rest sanatate la amandoi, ca sa zic asa, sper sa isi revina si sa fie o lectie fara urmari sau cu cat mai putine.

Editat de JCDenton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia nu mai postați voi ăștia care n-aveți licență valabila pe anul în curs! Bașca nici instructaj nu vi s-a făcut când v-ați înregistrat pe motociclism și acu' deranjați zeii + semizeii motoracingului autohton! Eeee, că vă ia mama lu' proces verbal! 😈

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 2 ore, Silver Arrow a spus:

Oricum nu cred ca au ei chef de discutii pe forum pentru ca din pacate au de dat cu subsemnatul pe la un procuror.

Nu v-ați gândit că tocmai din cauza asta nu se spune nimic? 

Plus că în timpul cercetărilor nu ai voie să ieși cu detalii despre ancheta în curs. 

În fond de ce s-ar discuta, ca să se facă pe placul experților forumiști? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă nu s-ar discuta nimic care mai e rostul unui forum..? :huh:

Întreb pt un prieten. 😷

Daca spune cineva ceva despre starea celor 2, sau chiar ce a vz el personal, astea nu sunt detalii din anchetă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pentru ca.. vezi mai jos:

 

 

 

Acum 5 ore, l.u.v a spus:

În fond de ce s-ar discuta, ca să se facă pe placul experților forumiști? 

 

Pentru ca.. vezi mai jos:

 

Acum 7 ore, Silver Arrow a spus:

Ceea ce insa se vede din toate intamplarile nefericite este ca de cate ori se intampla un accident in care sunt implicati doar motociclisti sau ei sunt in mod evident de vina, se modifica brusc atitudinea celorlalti mobristi.

Nimeni nu vrea sa mai spuna ce s-a petrecut, cum s-a petrecut - pentru ca acesta ar fi scopul sectiunii sa invatam sa nu patim si noi.

Iar daca unii comenteaza mai apar uneori cei care au fost prezenti sau stiu exact ce s-a intamplat,si  arunca textul cu ''habar nu aveti cum a fost si comentati'' dupa care dispar.

Regula este simpla: OMERTA. Nu vorbim de rau colegii, motociclistii nu gresesc.

 

Am observat acest lucru si pe grupul local de FB.

Orice nimic se discuta in zeci/sute de comentarii, insa cum se intampla un accident in care este implicat cineva cunoscut comunitatii sau mai ales un apropriat al administratorilor.. se face liniste, postarile se sterg si nimeni nu zice, nu stie nimic.

 

O intrebare pt cei ce se dau pe circuitul de la Adancata: iesirea de la boxe da in linia dreapta ce este urmata de un viraj la dreapta, asadar majoritatea vor alege sa ruleze pe partea stanga a pistei inainte de viraj. Pare sa fie o zona cu un risc destul de ridicat de producere a accidentelor de acet gen, cand se iese de la boxe. Cum procedati sa evitati o astfel de situatie? Sunt multi cei ce ruleaza mai pe centru tocmai pt a nu se trezi nas in nas cu cineva ce tocmai intra pe pista?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, Vallach said:

Orice nimic se discuta in zeci/sute de comentarii, insa cum se intampla un accident in care este implicat cineva cunoscut comunitatii sau mai ales un apropriat al administratorilor (nu cred ca e cazul aici).. se face liniste, postarile se sterg si nimeni nu zice, nu stie nimic.

 

Ce ai mai vrea sa se discute legat de accidentul in cauza, din care sa ai ce invata?

Ca din zisele tale pare chiar o conspiratie facuta ca sa nu afli tu informatii atat de importante pentru tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Vallach a spus:

... insa cum se intampla un accident in care este implicat cineva cunoscut comunitatii sau mai ales un apropriat al administratorilor.. 

 

sau si mai mare taraboi cind cineva care nu are treaba cu motociclismul scrie ca e deranjat de marsul colegilor (cum a fost cel pentru colegul din Hateg cind poate citiva copii chiar s-au speriat de zgomote...)

si respectivul prieten ii indeamna pe ceilalti ce sa ii faca si dreaga respectivei... si dupa aia tot ei se vaita ca nu e respect in trafic...

Chiar sint curios daca respectivul e asa de inversunat pentru fiecare coleg care a decedat intr-un accident sau a fost doar pentru cel ce l-a cunoscut personal...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

17 hours ago, LimpTA said:

 Faptul ca nu s-a uitat deloc daca vine cineva(ca doar te uiti cand treci strada) e frapant pt mine. 

 

On 19.10.2019 at 11:33, JAGI said:

trebuie sa ti lipseasca complet instinctul de conservare ca sa nu arunci un ochi inapoi atunci cind intri pe pista

 

Si imi scapa ceva aici... voi cum va asigurati cand intrati pe adancata?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

40 minutes ago, Vallach said:

Am observat acest lucru si pe grupul local de FB.

Orice nimic se discuta in zeci/sute de comentarii, insa cum se intampla un accident in care este implicat cineva cunoscut comunitatii sau mai ales un apropriat al administratorilor (nu cred ca e cazul aici).. se face liniste, postarile se sterg si nimeni nu zice, nu stie nimic.

 

Asa si ce? Dreptul la intimitate iti zice ceva? Daca de material didactic duci lipsa, chipurile, gasesti usor compilatii cu accidente moto pe youtube de nu-ti ajunge o viata sa le parcurgi, e si topic pe forum.

 

Pana sa ceri imperativ detalii ar trebui sa te intrebi intai daca ti se cuvin, asa din oficiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare de noob... La motocicletele astea cu care se intra pe pista e voie cu retrovizoare? Sau sunt demontate, la fel cum se acopera farurile? (apropo, de ce se acopera farurile?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oglinzile/farurile/semnalele se acopera ca sa micsoreze riscul de a sari cioburi si pt a acoperi lumina, ca sa nu deranjeze pe ceilalti. Si numarul de inmatriculare trebuie scos, tot din motive de siguranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 minutes ago, paulynos said:

Asa si ce? Dreptul la intimitate iti zice ceva? Daca de material didactic duci lipsa, chipurile, gasesti usor compilatii cu accidente moto pe youtube de nu-ti ajunge o viata sa le parcurgi, e si topic pe forum.

Pana sa ceri imperativ detalii ar trebui sa te intrebi intai daca ti se cuvin, asa din oficiu.

 

Ai inteles gresit, sunt de acord ca trebuie respectata intimitatea celor implicati, dar sa fie respectata pentru toti, nu doar pt cei apropiati persoanelor ce administreaza un grup/forum.

Anumite detalii despre un eveniment pot fi prezentate fara a se face publice informatii cu caracter personal, poze explicite sau date ce fac cazul unei anchete.

 

Asa e mai clar?

(hai sa nu o lungim ca am sarit calul cu subiectul acesta)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

40 minutes ago, iaco said:

 

 

Si imi scapa ceva aici... voi cum va asigurati cand intrati pe adancata?

 

Bulan , iti zic eu , poti sa arunci un cap peste umar :) da nu cred ca te ajuta :)) 

Editat de Ribo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, iaco a spus:

Si imi scapa ceva aici... voi cum va asigurati cand intrati pe adancata?

 

Intrebarea e pe bune? Sau are vreo chichita circuitul?

Am citit niste pareri pe nste topicuri mai vechi cum ca folosirea gresita a bretelelor de acces pe autostrada (benzi de accelerare) face cumva parte din (in)cultura nationala in trafic. O exemplificare in situatiei in acest caz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...