Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

  • Admin
Acum 40 minute, Sergiu_BB a spus:

am un prieten care a prins un bolovan cu roata fata care l-a dezechilibrat putin si a tras de manson, motorul s-a turat si l-a aruncat in sant!

Interesant. Și eu am un prieten care a pățit la fel, doar că a căzut într-o râpă. 

Vorbim despre Mario? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 47 minute, Garcya a spus:

Se cheama GHINION! 

Și cu cutie manuala se intampla fix același lucru. 

Daca tragi ambreiajul nu înseamnă că oprești / încetinești motorul! 

Mai degrabă trebuie sa frânezi, ca sa scapi POATE din situația aia! 

 

daca tragi ambreiajul motorul se tureaza in gol, asa a livrat puterea direct la roata. mai greu cu franarea cand esti dezechilibrat si te ia prin suprindere. degeaba tragi de frana fata cand roata spate se invarte ca nebuna..

cine stie, cunoaste! 

 

Acum 43 minute, l.u.v a spus:

Interesant. Și eu am un prieten care a pățit la fel, doar că a căzut într-o râpă. 

Vorbim despre Mario? 

 

Il cheama asemanator, nu dau nume ca nu e frumos. S-a intamplat la coborarea de la Lacul Vulturilor..

Editat de Sergiu_BB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ce sa zic. Odată dezechilibrat și cu mana în gaz tragi de ambreiaj INSTANT și motorul se tureaza in gol. Faina teoria, în practica defapt se intampla exact cum a pățit el. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine nu mai zice nimic, se prinde lumea ca NU le prea ai cu sportul asta..

 

Hai sa-ti explic: cand tii ghidonul in offroad ai tot timpul 2 degete pe frana si doua degete pe ambreiaj. Daca se intampla o chestie poti folosi manetele si salva situatia, chiar daca esti dezechilibrat spre spate de exemplu. Ca pedala de frana mai greu..

Iar motocicleta in cauza NU are maneta de ambreiaj care sa te ajute in a controla utilajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta de fata nu are maneta de ambreiaj dar are de frana. De ce n-a actionat-o pe aia atunci daca trebuie sa ai 2 degete pe frana si 2 pe ambreiaj ?

Franarea la DCT = 2 degete pe ambreiaj.

Doar ca in loc sa mai tragi si ambreiajul, trebuie doar sa franezi. (Vezi? si eu am teorii :P )

Cum spuneam, sunt situatii si situatii.

Eu stiu ce zici tu, ai dreptate, insa este doar o teorie, pe care DACA si ajungi sa le pui in practica este cu totul altceva.

Pe mine ma deranjeaza doar inceputul din postarea ta "Atentie, cele cu DCT nu sunt pentru offroad" :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Garcya a spus:

 

Pe mine ma deranjeaza doar inceputul din postarea ta "Atentie, cele cu DCT nu sunt pentru offroad" :) 

 

Ce sa zic, de aia nu pot eu dormi linistit noaptea ca esti tu deranjat... :)

Hai ca am scris prea mult pe subiectul asta si tu ai inteles prea putin.

 

Ture faine va doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fără supărare că mă bag, dar oamenii cu experiență pe offroad au rar parte de "whiskey throttle".

Se poate întâmpla, într-adevăr oricui, dar dacă e vorba de cea răsturnată în pârâu spre lacul Vulturilor acolo cred că a fost vorba de eroare umană/viteză excesivă ori traseu necunoscut, decât de scăpat mana în gaz. Spun asta pentru că am văzut filmarea cu recuperarea motocicletei de acolo, iar topografia traseului poate face probleme doar din motivele enumerate mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Samo a spus:

Fără supărare că mă bag, dar oamenii cu experiență pe offroad au rar parte de "whiskey throttle".

Se poate întâmpla, într-adevăr oricui, dar dacă e vorba de cea răsturnată în pârâu spre lacul Vulturilor acolo cred că a fost vorba de eroare umană/viteză excesivă ori traseu necunoscut, decât de scăpat mana în gaz. Spun asta pentru că am văzut filmarea cu recuperarea motocicletei de acolo, iar topografia traseului poate face probleme doar din motivele enumerate mai sus.

 

Omul ( cu experienta in sportul asta ) era in spatele meu, nu avea viteza. A prins o piatra ( gen craniu de bebelus)  si s-a intamplat nenorocirea. A recunoscut ca deja era prea relaxat,  scapase de partea nasoala a traseului si mergea pe plimbare. Chestia cu lipsa manetei de ambreiaj a reiesit din discutiile ulterioare, concluzia a fost ca i-ar fi fost de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 1 oră, Sergiu_BB a spus:

Il cheama asemanator

Tipul de care vorbesc eu este italian stabilit aici, are vreo 50 și ceva de ani și a căzut într-o râpă vara asta. 

Este aceeași persoana cu cea de care pomenești? 

 

Ps : îl cheamă Marco, nu Mario! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Sergiu_BB Mulțumesc pentru clarificare. 

Știu că multă lume pe off stă cam crispată și rigidă pe motor și mult prea PE ghidon, ceea ce de obicei favorizează accelerarea involuntară când prind o groapă sau o piatră și din cauza asta am adus vorba mai sus despre asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Nu am găsit topic despre acest moto, așa ca am deschis unul.

Ce părere aveți despre noile "dotări"? 

 

The liquid-cooled, DOHC parallel twin powering both Africa Twin models gets an 86cc bump in displacement, to 1,084cc, which, along with along with improved intake and exhaust systems, results in a claimed 6% increase in horsepower. The frame has been updated for optimized handling, the rear subframe is now made of aluminum construction and is detachable, and the CRF450R-style aluminum swingarm is lighter and more rigid.

 

A six-axis inertial measurement unit (IMU) enables new rider aids including wheelie control, cornering ABS, rear-lift control and, for models so equipped, DCT cornering detection. A new 6.5-inch TFT color touchscreen display is compatible with Apple CarPlay, and cruise control is standard on both models.

 

Pe lângă asta am văzut ca are și Cornering Lights și Auto Cancelling Turn Signals.

 

 

 

 

 

 

Editat de RedRat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeași motoretă, îmbunătățită. Au mărit cilindreea pentru a trece testele europene de emisii, practică răspândită în ultimii ani. Lucrurile cu adevărat interesante sunt la nivelul bordului.

 

image.thumb.png.0d1eb5f800a46487e52c171f0395ba70.png

 

Ecran TFT cu Apple CarPlay (!) sus, și un display LCD secundar care-ți arată oricând informațiile importante (puteau să pună și un turometru acolo, dar mă rog), în așa fel încât să le vezi indiferent ce ai pe ecranul prpincipal.

 

În rest, cam aceeași motocicletă. Motor detunat. Fiabilitate Honda. Se va vinde bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postasem preturile pe topicul celalalt, dar locul lor e aici:

 

CRF1100L – versiune bază, cutie manuala: 14.500 de euro
CRF1100L – DCT: 15.690 de euro

CRF1100L Adventure Sports: 16.490 de euro
CRF1100L Adventure Sports ES: 18.490 de euro
CRF1100L Adventure Sports ES + DCT: 19.590 de euro

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 minutes ago, b374 said:

 

Și în CRF1000L intra cam la fel: 4.9L la manuală, 5.2L la DCT. Vorbim aici de capacitatea totală. La schimb oricum nu storci tot uleiul. Băgai între 4.1 și 4.2L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una din putinele motociclete noi care chiar e chipesa [evident e de gust].
Fiabilitatea e dovedita, imi permit sa zic, bordul digital >  suntem in 2020 in plm, desi displayul ala mic e.. sub semnul intrebarii
Pretul e uhh.. 18.5K.. la bugetul asta cred ca, clientela vrea mai multi cai.

Cum zicea colegu mai sus, o sa se vanda si cine o sa o aibe o sa fie foarte multumit.

Sa fie bine sa nu fie rau ❤️
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O evolutie a modelului precedent, care mosteneste  atuurile acestuia, dar cu o carca de sisteme electronice, care o indeparteaza de conceptul unei motociclete "true adventure" . Va fi mai des vazuta prin pasurile Alpilor, decat prin deserturile Africii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.10.2019 la 14:03, b374 a spus:

Au reusit sa ajunga la specs de 990, ca n-am rabdare sa caut ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Kristian K changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...