Sari la conținut

Compresia si raportul de comprimare


relufarcas
 Share

Postări Recomandate

Acum 5 ore, vene a spus:

S-a rupt, s-a rupt! Asta este! Poate fi o fisura mai veche (ori era deja "intins", un defect de material- pot fi mai multe).E bine daca e rupt in asa fel incat poate fi scos din carter.

Acum mai este o problema sa-l inlocuiesti, incearca sa gasesti unul original, deoarece daca-l vei face prin filetare (cu cutit de strung ori cu filiera) nu este OK, cele originale au filetul facut prin "rulare", cele filetate nu sunt foarte OK. Se mai rup! Nu esti nici primul si nici ultimul care intalneste aceasta problema.Se rup si suruburi de chiulasa la masini, prezoane de roti, etc.

Merge viata mai departe asa.Spor!

 

Nu pot sa il scot ... Trebuie sa schimb carterul. Iti inchipui ca am facut tot posibilul sa il scoat ... Am prezoane originale . O sa inlocuiesc carterul, nu am de ales. Multumesc.

1 oră în urmă, shashka a spus:

Eu am JAWA, VESPA, si HONDA. Cu ceha si italiana , o mai rup. Dar daca trebuie sa invat si japoneza, renunut la motociclete...

😂😂🤣 Ai dreptate . Dar daca inveti totusi japoneza , da-mi si mie niste lectii , ca am si eu o Fireblade si cine stie , poate am nevoie ...

1 oră în urmă, easy ride on! a spus:

Doar minimal.

Cât să realizezi că firul de masă nu mai este negru, ci de culoare verde ca firul de orez.  :D

Wakarimasen?

P.S. Şi nu uita că "o clipă de îndoială" este traducerea literară în lb. română a expresiei "moment încovoietor"  :lol:

Iar nemţu' a "uitat" un punct în textul lui original. Punctul de la .5kpm (kilopoundmeter).

Asta pentru ca ne-arienii entuziaşti să "muşte" şi să strângă prezoanele până la rupere după transformarea din kpm în N-m (Newton-metru). :lol:

1 kp·m = 9,80665 kg·m²/s² = 9,80665 N·m.

Sa inteleg ca trebuie strinse la 9.80665 x 5 = 49.03 Nm ? Ca m-ai pierdut ... Multumesc.

Acum 6 minute, relufarcas a spus:

Nu pot sa il scot ... Trebuie sa schimb carterul. Iti inchipui ca am facut tot posibilul sa il scoat ... Am prezoane originale . O sa inlocuiesc carterul, nu am de ales. Multumesc.

😂😂🤣 Ai dreptate . Dar daca inveti totusi japoneza , da-mi si mie niste lectii , ca am si eu o Fireblade si cine stie , poate am nevoie ...

Sa inteleg ca trebuie strinse la 9.80665 x 5 = 49.03 Nm ? Ca m-ai pierdut ... Multumesc.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, shashka a spus:

E greu sa stie cineva ce necaz ai tu acolo, dupa descrieri sau poze. Dar stiam ca pe la Service-uri auto extractia unui prezon nu mai este ceva deosebit.

O fi asa , nu zic nu. Dar pe la mine este un singur cervice de Doamne ajuta si ala nu se complica cu asa ceva ... Fac totul singur. Am gaurit cu burghiu de 6 , am incercat cu tarod de extractie ( pe stinga, special pentru asa ceva ) , nu a mers ( ca eu , ca sa fie vesnic , am pus pasta antifrictiune pe filetul din carter ) , am majorat cu burghiu de 6.3 , a iesit excentrica gaura , deci nu am alta varianta decit sa inlocuiesc carterul. Multumesc si salutari .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și dacă ii pui și o spirală (tip) Helicoil va rezista mai bine decât original! + nu te mai afectează că largesti gaura, oricum se face filet majorat pt spira. 

Dacă e strâns + soluție de blocare greu să iasă cu fanta și șurubelniță... Poate fixat pe o freza sau măcar bormașina cu coloană și găurit pe direcția corectă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, relufarcas a spus:

O fi asa , nu zic nu. Dar pe la mine este un singur cervice de Doamne ajuta si ala nu se complica cu asa ceva ... Fac totul singur. Am gaurit cu burghiu de 6 , am incercat cu tarod de extractie ( pe stinga, special pentru asa ceva ) , nu a mers ( ca eu , ca sa fie vesnic , am pus pasta antifrictiune pe filetul din carter ) , am majorat cu burghiu de 6.3 , a iesit excentrica gaura , deci nu am alta varianta decit sa inlocuiesc carterul. Multumesc si salutari .

Sa stii ca gaura aia excentrica poate fi in interesul tau, daca ai reusi sa o ovalizezi. Apoi dintr-un hexagon sa pilesti forma gaurii obtinute. Ovalizarea o poti face cu o freza sau un burghiu rupt. Plus sugestia colegului cu incazitul carterului, si cred ca ai reusi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, sharky_boy a spus:

Eu am extras un prezon de ES rupt in ras cu o gaura de 3mm in prezon ,extractor , si carterul incalzit.  Daca ai bagat 6.3 ... e mult prea mare... Mai cere sfaturi inainte sa strici :D 

Am stricat dupa ce m-am chinuit cu extractor , pe gaura de 5 , cu carter incalzit. .. 😊

Acum 16 ore, john17 a spus:

Și dacă ii pui și o spirală (tip) Helicoil va rezista mai bine decât original! + nu te mai afectează că largesti gaura, oricum se face filet majorat pt spira. 

Dacă e strâns + soluție de blocare greu să iasă cu fanta și șurubelniță... Poate fixat pe o freza sau măcar bormașina cu coloană și găurit pe direcția corectă. 

Da, asa m-am gindit si eu ca ar fi o solutie. Insa nu scap de demontat motorul. E greu sa fixezi intreg motorul pentru frezare si majorarea ulterioara a filetului in carter .  Carterul demontat poate fi corect fixat pe pozitie , frezat centrat pe gaura veche  ( altfel nu mai incape cilindrul, ca gaurile din cilindru pentru prezoane au toleranta mica ) , dupa care sa construiesc un prezon. Dar fiindca am carter de rezerva, prefer sa il inlocuiesc. Multumesc. Salutari . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te mai uita atat inapoi! A fost, nu mai poti face nimic! Vezi pasul urmator! Ori strici bine si bagi "Helicoil"- e o varianta buna, nu este "carpaciala", se foloseste si industrial la produse noi, unde sunt filete in aluminiu, poti desemenea si sa sudezi la un atelier profesionist (poate merge, poate nu!- e gaura mica pe adancime mare si poate nu e posibil), ori schimbi carterele, dar si asta va implica si schimbare de serie in carte, unde se poate, dar e pe bani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, vene a spus:

Nu te mai uita atat inapoi! A fost, nu mai poti face nimic! Vezi pasul urmator! Ori strici bine si bagi "Helicoil"- e o varianta buna, nu este "carpaciala", se foloseste si industrial la produse noi, unde sunt filete in aluminiu, poti desemenea si sa sudezi la un atelier profesionist (poate merge, poate nu!- e gaura mica pe adancime mare si poate nu e posibil), ori schimbi carterele, dar si asta va implica si schimbare de serie in carte, unde se poate, dar e pe bani!

 

Mai stiu eu o metoda fara a face schimbare de serie in carte   🤣 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...