Jump to content
Sign in to follow this  
_Tex_

Vand BMW K1600GT 2017

Recommended Posts

Vand BMW K1600GT, modelul nou, produs si achizitionat in 2017.

Nu cred ca are rost sa scriu prea multe despre acest model, cei care sunt in cautare de asa ceva stiu despre ce este vorba.

In particular, despre motocicleta mea: absolut impecabila, absolut nici o urma de utilizare, stare de produs nou in showroom (daca imi gaseste cineva un cusur estetic sau tehnic la ea, il premiez). Logic, sunt primul proprietar, este inmatriculata pe persoana fizica.

Nu a fost utilizata in oras, am mers cu ea in excursii de weekend si in concedii in Europa. In momentul actual are 27600 km, este in garantie extinsa pana in mai 2021, are 3 revizii facute la Bavaria: 1000, 11000, 21000 km. Au fost schimbate in garantie GPS-ul si pompa de apa.

Ca dotari, in rezumat, am pus tot ce era disponibil, cu urmatoarele exceptii: combina muzicala (o tiganie inutila, din punctul meu de vedere) si quick shifter (n-as fi schimbat niciodata viteza fara apasarea manetei de ambreiaj).

Motocicleta a stat numai in garaj incalzit, unde se afla si acum.

 

Lista dotarilor:

Echipamente standard
182 DTC - control dinamic al tractiunii
191 ESA dinamic
5AC ABS Pro
Echipamente
193 Pornire fara cheie
272 Pregatire pentru navigatie
417 Inchidere centralizata
430 Pachet de siguranta
134 Faruri adaptive
202 Lumini de zi
204 Asistent pornire din rampa
530 RDC-monitorizare presiune pneuri
5AA Marsarier
603 Alarma

Accesorii
Topcase in culoarea motocicletei (include butuc cheie)
GPS BMW Navigator 6
Genti interioare pentru cutiile laterale

 

Am mai cumparat separat parbriz V Stream (exista si cel original) nefolosit, geanta interioara topcase, protectii motor BMW, lampa stop topcase, protectie rezervor.

 

Are cauciucuri Michelin Pilot Road 4GT, mai merg vreo 5000 km lejer.

 

Pretul este  fix 19500 euro.

Nu sunt in vreo nevoie financiara, nu tin neaparat sa o vand, o devalorizare de 6500 euro in 2 ani jumatate este suma pe care accept sa o diger. La fel de bine pot sa continui sa o utilizez, in cazul in care nu apar musterii. Deci nu ma intereseaza schimburi, negocieri s.a.m.d. Cei care ma cunosc pot confirma ca descrierea motocicletei este corecta, fara exagerari.

Poate fi vazuta in Mogosoaia.

 

20190929_140033.jpg

20190430_122219.jpg

20170602_121025.jpg

20190929_140107.jpg

Numarul meu de telefon este 0744.333.682 si adresa de mail mihneavlad@yahoo.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Final de sezon 2019, la caldurica până la noi ordine.

20191207_081740.jpg

20191207_081654.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu m-am obosit sa raspund, multumesc Luigi pentru implicare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 19 minute, l.u.v a spus:

Cam da 😌!

acum daca imi permiti sa te intreb: mi-ai raspuns din prisma omului care a achizitionat un BMW nou macar o data?

Sau din prisma omului care stie sa foloseasca un configurator online?

Acum 17 minute, _Tex_ a spus:

Eu nu m-am obosit sa raspund, multumesc Luigi pentru implicare.

Sa stii ca levierul ambreiajului poate fi folosit si daca exista optiunea Shift Assist Pro😉!

Sunt curios la ce pret ajungea si cu cele doua optiuni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 12 minute, Alexandrov a spus:

Sa stii ca levierul ambreiajului poate fi folosit si daca exista optiunea Shift Assist Pro😉!

E bine ca mi-ai spus, e o informatie valoroasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 37 minute, Alexandrov a spus:

acum daca imi permiti sa te intreb: mi-ai raspuns din prisma omului care a achizitionat un BMW nou macar o data?

Din pacate nu mi-am permis unul nou, sper ca nu scad in ochii tai.

Dar in 15 ani, pe langa alte motociclete diverse ca brand si utilizare, am avut pret de 140.ooo km si 2 BMW uri SH, un RT pe care l-am tinut 3 ani si un LT timp de 8. 

Nu prind insa relevanta intrebarii, daca nu mi-am luat BMW nou => nu am idee ce se intampla in curtea lor?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 23 minute, l.u.v a spus:

Din pacate nu mi-am permis unul nou, sper ca nu scad in ochii tai.

Dar in 15 ani, pe langa alte motociclete diverse ca brand si utilizare, am avut pret de 140.ooo km si 2 BMW uri SH, un RT pe care l-am tinut 3 ani si un LT timp de 8. 

Nu prind insa relevanta intrebarii, daca nu mi-am luat BMW nou => nu am idee ce se intampla in curtea lor?

 

Gata, m-ai convins 🤣🤣🤣🤣!

Multumesc si pentru expunerea “palmaresului” motociclistic👍👍👍!

 

Multa bafta si vanzatorului care a platit 26.000 pe motoreta 👍👍👍!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu drag.

Ma bucur ca pleci cu tonusul ridicat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 7 minute, l.u.v a spus:

Cu drag.

Ma bucur ca pleci cu tonusul ridicat.

Mult mai de graba foarte amuzat👍!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista vreo explicație data de cei de la BMW în ceea ce privește pompa de apa?...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Explicatia a fost ca se mai intampla. Oricum, nu a fost ceva care sa ma impiedice sa circul. A aparut o usoara supurare si am gasit picaturi albastre pe protectia esapamentului. Nu am sesizat o scadere de nivel in vasul de expansiune. La Kawasaki, daca statea mai mult de 1 saptamana la temperatura sub 10 grade, gaseam pe jos antigel. La ei explicatia a fost ca toate fac asa si nu trebuie inlocuit nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Așa este, lucruri mărunte... Dar care ridica semne de întrebare. Sper sa nu fi fost de rău augur.

Este o motocicleta remarcabilă oricum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 17.01.2020 la 15:50, _Tex_ a spus:

La Kawasaki, daca statea mai mult de 1 saptamana la temperatura sub 10 grade, gaseam pe jos antigel.

La al meu nu vad semne. Dar este adevarat, acum mai multi ani era un GTR al patronului de la United Motors care era expus acolo cu putini kilometri si la fel, incepuse sa supureze pe la pompa de apa. Probabil garniturile se usuca daca motoarele nu sunt circulate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ma bucur ca suntem o sursa de distractie pentru tine, pina la urma e si asta un lucru bun.

Daca nu stiai de fenomenul asta, valabil, de exemplu, si la aerul conditionat auto, totusi eu zic ca, in afara de divertisment, sa mai bagi la creier niste chestii.

Pe de alta parte, inteleg ca daca te-ai abonat la acest topic, te intereseaza subiectul, adica ai cam face pe dracu'n patru sa ai si tu asa o bijuterie. Strugurii fiind acri, ai ales varianta misto-ului, nu e nici o problema, e un forum liber.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate, exact asa se intampla si la FEONUL de uscat parul😅😅😅😅!

la faza cu “strugurii acrii” m-ai prins, exact asta visez noaptea, inca un BMW cu care sa ma plimb cel putin de doua ori pe vara la service pentru garantie👍👍👍👍!

 

La 17.01.2020 la 15:45, CaptainBusa a spus:

Exista vreo explicație data de cei de la BMW în ceea ce privește pompa de apa?...

 

 

Explicatia este ca majoritatea subansamblelor sunt fabricate de Tzi-Pong si asamblate de Khalid 😉!

la Bavaria spre exemplu, raspunsul clasic este: Este prima oara cand ne confruntam cu asa ceva!!!

desi internetu’ este plin de recall-ri samd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inteleg ca ai un BMW, masina sau moto, care e pe butuci si ai venit sa-ti versi frustrarea aici.

Sau visezi sa ai un BMW cu care sa mergi la garantie. Asta e avantajul net-ului, orice neica nimeni se poate da mare expert si vice -versa - vezi topicul cu vigneta Oxigen.

Nu neg faptul ca exista probleme la BMW care nu puteau fi concepute acum 20 de ani, e consecinta faptului ca firmele au inceput sa fie conduse de contabili, nu de ingineri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa zic și eu... Nu am vrut sa par, făr de bun simț... Da' la Busa mea model 2006... Nu am avut asemenea probleme, chiar și după 8 ani, când am maritat-o...

Tot pompa aia de apa, care acu' are 14 ani merge și face față încă cu succes pe varianta actuală a motorului turbocharged, care are 350 cai... ✌️😁 Sa trăiască noul proprietar... Nu vreau sa îl laud.

 

Sincer ma gândeam la un BMW touring... Dar când aud chestii de genul asta, îmi dau seama de fiabilitatea pieselor noi puse de producători.

Din păcate... Sunt puși pe japcă... Le fac ca să stai mai mult prin service, sa mai ia și ei un ban.

Așa nimic de zis... Motorul arată excepțional.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In momentul in care intri in hora BMW, ai 2 variante:

1. Cumperi garantie extinsa si faci reviziile la reprezentanta: costurile nu sunt de neglijat, insa stai linistit orice s-ar intampla. Pentru mine, aceasta este optiunea.

2. Renunti la garantia de fabrica si scazi costurile de intretinere, mergand la service-uri laudate ca facand treaba buna: Mototehnica, baiatul acela de la Cluj etc.

In privinta fiabilitatii acestui model si a problemelor aparute, exista nenumarate informatii pe net, nu cred ca pot aparea surprize fata de ce afli de pe forumurile de specialitate.

Pentru mine, pentru 200 euro / an, optiunea este garantie extinsa, orice se intampla - problema e in curtea lor si sunt obligati sa rezolve.

Intr-adevar, costurile de intretinere sunt semnificativ mai mari decat cele pe care le-am avut la ZZR1400 si GTR1400, unde mi s-a permis sa fac singur intretinerea de baza.

Ce pot sa iti spun, ma crezi sau nu, este ca abia atunci cand mergi K-ul iti dai seama cat de bine este optimizata si ce placere iti aduce fiecare km. Si eu, cand am trecut de la GTR la K, analizand datele de pe hartie, m-am gandit ca poate nu merita. Plecand cu ea in Alpi, cu fiecare km facut mi-am dat seama de avantajele aduse de fiecare detaliu in parte: cat de bine franeaza la sarcina maxima, cum te protejeaza de ploaie, cat de important e marche arriere-ul, cat de simplu e sa nu mai ai chei la coburi s.a.m.d. Pot spune ca abia dupa vreo 3 luni mi-am dat cu adevarat seama de progresul castigat.

Concluzia: trecand peste costuri si alte eventuale carcoteli, atunci cand mergi cu asa ceva, simti ca esti regele soselei.

Edited by _Tex_
Asa cum am scris la inceput, pentru cei interesati, garantia motocicletei este valabila pina in mai 2021.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tex dragule, eu fac economii...

Daca il mai ai... Si nu îl dai pana atunci când ajung la buget, îți dau de veste...

 

✌️👀

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa cum ziceam, nu ma astept sa fie bataie la poarta, la banii astia.

Capitane, te stiu din povestile lui Bogdan, ar ajunge bine BMW-ul la tine. Acuma depinde si de ritmul de economisire.

20180430_153032.jpg

Edited by _Tex_

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Alexandrov a spus:

Multumesc pentru inca o portie de divertisment !

”se usuca garniturile” 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Numai un băiat cu neuronii odihniți nu a auzit că piesele din cauciuc - oringurile, furtunurile și garniturile - îmbătrânesc, mai ales prin nefolosință.

Este ceva să te faci singur de râs, afirmând niște inepții cu o naturalețe crasă, voit inteligentă.🙂

Hai că pauza s-a terminat, capul la fund, închide că te sunăm noi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, Alexandrov a spus:

Multumesc pentru inca o portie de divertisment !

”se usuca garniturile” 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Razi tu razi,daa' nu-i rasul tau.

La 3 motociclete din 5 pe care le am,in perioada cand nu se circula cu ele,garniturile motorului se umezesc si apar chiar mici prelingeri.Cum le-am dat cheie si se circula cu ele,garniturile isi recapata proprietatile,una dintre ele este etansarea.E un fenomen ce-l observ de foarte multi ani la multe branduri cunoscute.

Asa ca,trage tu concluzia. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...