Jump to content
Sign in to follow this  
taong_mapagbiro

Scuter 300cc 4T ...rateu + deces ​​​​​​​subit

Recommended Posts

Acum 15 minute, adiy32 a spus:

M-am uitat mai cu atentie la filmuletul tau!Cureaua trebuie sa fie sub forma de V dinspre variator spre ambreiajul din spate!La tine sta sus pe fulia variatorului!

Desfa piulita de la variator cu un pistol cu percutie,aer sau electric,verifica rolele si ghidajele de plastic,mpntezi cureaua pe ax si pe ambreiaj si apoi prinzi fulia ecterioara si piulita!

M-am uitat si eu de cum ar trebui sa stea   pe youtube ...iar la mine este foarte mare !!!

Pistol cu impact am luat special pt asta  :)))

Eu sunt absolut convins ca este prea mare cureaua ...dar pt  ca nu is mecanic , am sa desfac inca odata dupa cum spuneti voi , si poate inlocuiesc si rolele ...ca nu is o avere  dupa cum zice si nenea necopatibil 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Așa că o paranteza,

Dacă rămânea variatorul "umflat" cureaua nu stătea lăbărțată și lovea în Carter, dimpotrivă.singura comparație a mea,e kymcoletele pe carburație,mai lovea cureaua in carter după ce se uza,la pornire.in rest,fara stres 20k cu mitsuboshi,asta fiind oem la chinezăria mea.rolele se schimbau tot la 20k și tot oem, aftermarket urile,sunt mai scumpe 🤣

Daca găsești un kymco 250 carburație in stare buna,ieftin.cumpara fara sa stai pe gânduri.consumabilele oem sunt foarte ieftine 210 cureaua și 60 lei rolele.variator și fulie maxim 40k ,se uzau dar sunt foarte ieftine.pe ambreiaj am platit 380 lei(huge price 🤣)

Dayco kevlar e ciudată și are tendința să se rupă la moped a rezistat,la maxiscuter s a rupt pe drum în nici 500km și a trebuit să plătesc duba că sa aduc fierul acasa,malossi am avut numai la moped ,știu că sunt o idee mai scurte ,că sa ridice mai sus pe variator

Muțutoshi aia,am și la sym ul de 400.daca tu plângi că 500 e mult.la ăla costă 650 lei și 200 rolele,are variator cu 8 role și ambreiaj cu 6 saboti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am studiat si eu pt a mea Honda 300 variantele astea,intr-adevar,cite curele atitea dimensiuni

Dayco era diferita de oem,la fel pollini ,mallosi parea cea mai de incredere sau oem 

Din cite am vazut cind se schimba cureaua se schimba si riolele variator,iar ambreiajul se verifica si daca nu e obosit,se lasa asa,doar se curata de praf

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mea parea buna cind m-am uitat (pe bord 25000km...din 2007) in schimb filtrul de aer (pt motor) nu fusese schimbat niciodata :)

la asta a mea  tine cam 30000 o curea;iar rolele se masoara cu sublerul,au cam 1 mm uzura maxima admisibila

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 6 minute, mihai c a spus:

a mea parea buna cind m-am uitat (pe bord 25000km...din 2007) in schimb filtrul de aer (pt motor) nu fusese schimbat niciodata :)

la asta a mea  tine cam 30000 o curea;iar rolele se masoara cu sublerul,au cam 1 mm uzura maxima admisibila

 

La cat sunt ...tre sa fiu tampit sa le mai masor ...o sa le schimb si gata .

Mai desfac odata , dupa ce-mi vine noua curea ...inca nu m-am decis ce sa iau  :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

pt tarile mai curate,in manual scrie ca se schimba filtrul de aer la 18000 (cureaua la fel);eu il am doar de vreo 2-3000 km 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi că și cureaua de măsoară cu șublerul.daca se îngustează cu 2mm,e buna de schimbat.nu dau degeaba fraierii aia cifrele alea .la 30k poate să îți scadă și cu 20km/h viteza de deplasare la aceași turație

Știu un forumist proprietar de kymco,fost aspirant la sutana de popa, care își mănânca și negrul de sub unghie de zgârciog ce e.e genul de zgârcit care  tot el pierde prin atitudinea de Hagi Tudose și ajunge să plătească mai mult,ala a schimbat cureaua și rolele după 30k,se plângea că nu mai "fuge" scuterul în condițiile în care avea cureaua uzată și imbatrnita.totodata cureaua se crapă după ceva timp și trebuie schimbata,chiar daca nu a fost rulat scuterul.exista posibilitatea să se rupa

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 57 minute, Paca a spus:

La cat sunt ...tre sa fiu tampit sa le mai masor ...o sa le schimb si gata .

Mai desfac odata , dupa ce-mi vine noua curea ...inca nu m-am decis ce sa iau  :)))

Vezi ce gramaj le iei!Daca erai multumit cum pleca de pe loc si la viteza ia-le la fel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Standard , standard ...nu ma complic . 

Este suficient de fasnet ...pentru altceva exista mobre 😃

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Paca a spus:

Standard , standard ...nu ma complic . 

Este suficient de fasnet ...pentru altceva exista mobre 😃

Da’i foc si da’mi contul sa’ti fac un transfer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

din film, vad ca este mult prea lunga cureaua.

Trebuie sa stea aproape de ax la motor si in partea exterioara la variator.

Cand creste turatia, se salta spre exterior la motor si coboara la variator. 

Cred ca sunt filme pe youtube in care sa se vada asta.

Banuiesc ca este cu cel putin 10 cm mai lunga decat trebuie.

Din film, vad ca este mult prea lunga cureaua.

Trebuie sa stea aproape de ax la motor si in partea exterioara la variator.

Cand creste turatia, se salta spre exterior la motor si coboara la variator. 

Cred ca sunt filme pe youtube in care sa se vada asta.

Banuiesc ca este cu cel putin 10 cm mai lunga decat trebuie.

 

Edited by mony
am pus si un link... primul care a aprut in cautari

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 16 minute, SuzukiRf600R a spus:

Da’i foc si da’mi contul sa’ti fac un transfer!

Ai contu '...da pune inca 20 lei in plus pt benzen 🤗

 

Acum 13 minute, mony a spus:

din film, vad ca este mult prea lunga cureaua.

 

Asta zic si eu ... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu as zice altceva. ar trebui sa stea mult mai inauntru la axul motor in repaus/relanti

e ca si cum rolele variator ar fi montate prost sau variatorul gripat cumva

sau cureaua prea lata si nu poate cobori..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Băjeti.yamaha are un cerc în jurul variatorului,care e prins în 3 suruburi.nu se lăbărțează rolele in variator,nici dacă ești hulk.in cazul de față nu au treabă rolele

Doar cureaua.nu mai speriați Omu degeaba.vede el uzura rolelor și cum sunt așezate duce ce desface variatorul

Acel '300" ,e un 260cc

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

la a mea (care merge perfect)cureaua parea larga,avea ceva 'burta' insa pe roata motoare din stinga statea ,cum e si normal,pe diametrul minim,iar pe cealalta spre maxim

In film se vad ambele dilatate cam la fel,e ceva putred..

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-atz convins ....weekendul viitor il sarbatoresc printr-o noua surubareala la scuterici .  O sa desfac variatorul ploii ...sa spal si rolele ...si sa vaz in ce stare is . Pana atunci poate-mi iese ( ca timp ) sa le si cumpar ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara. Detin acelasi tip de scuter la care am schimbat in aceasta vara set motor complet(cilindru, piston, segmenti, lant distributie) si curea plus role variator. Cureaua de transmisie are dimensiunile 1006OC x 22.8W si rolele au 14g. Am peste 2000km cu noua curea cumparata de pe Ebay cu 70 lei si merge si suna foarte bine(la fel si rolele 25 lei). https://www.ebay.com/itm/Drive-Belt-1006OC-x-22-8W-For-Yamaha-Scooter-VP125-X-city-YP125-X-MAX-VP-300-S/283637146701?hash=item420a17644d:g:iJwAAOSwEGVdnKVB,  https://www.ebay.com/itm/Variator-Rollers-Roller-Weights-20x12-14g-Fit-250CC-400CC-Linhai-ATV/123527730170?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 12.11.2019 la 22:32, Bugytech a spus:

 Am peste 2000km cu noua curea cumparata de pe Ebay cu 70 lei si merge si suna foarte bine(la fel si rolele 25 lei).

MS. Am dat comanda  :) ...amu sa asteptam...si asa nu mai am timp de el  .

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sosit si cureaua recomandata de colegu binevoitor de la'' pretenii chineji''

Dupa 23 , daca mai prind o zi calduroasa , ...o testam . 

Sa zic asa din memorie ...pare mult mai mica asta fata de  ceea ce am acum pe scuter , daca nu ma inseala memoria vizuala . 

Oricum o sa le fac o poza impreuna ...asa ca o comparatie . 🤔

IMG_20191217_224006.jpg

Edited by taong_mapagbiro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 14 minute, taong_mapagbiro a spus:

A sosit si cureaua

 

Sa nu uiti sa-i faci nod si sa-i dai cu sapun.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 minute, Nguyen a spus:

 

Sa nu uiti sa-i faci nod si sa-i dai cu sapun.

Cu ce te-a ajutat postul asta ? 

Ai demonstrat ca esti mai spiritual?, mai subtil?sau doar ai vrut sa-ti reconfirmi statutul ..   😃

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...