l.u.v #1 Posted November 11 Salutare, Ce tip de stander față recomandați pentru GTR 1400 - dacă se poate și un link? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tzitzicat #2 Posted November 11 Stander de jug Doar sa masori gaura de la tine....sa se potriveasca bine Se poate face lejer la strung, daca nu gasesti dedicat Quote Share this post Link to post Share on other sites
taong_mapagbiro #3 Posted November 11 Nu are crick central ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
l.u.v #4 Posted November 11 Ba da, dar cum o ridic de față pentru mentenanța roții? Quote Share this post Link to post Share on other sites
goe 75 #5 Posted November 11 Daca ai central , se agata o greutate de spate ca sa tina fata ridicata . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tzitzicat #6 Posted November 12 Ridicand-o pe cricul central o sa ridici roata fata cativa cm Iar greutatea pusa pe spate tb sa aiba niste zeci de kg Nu stiu daca o sa ai loc sa scoti roata sau furcile Un stander de jug e putin peste 300 de lei Quote Share this post Link to post Share on other sites
goe 75 #7 Posted November 12 (edited) Eu am povestit de o metoda folosita din batrani...dar lasa sa te asculte pe tine care nici macar atat nu stiai. Eu am vazut pe la circuit destui care au avut destule probleme cu standerul de jug ieftin la moto usoare...deci si mai problematic la vaca lui luv. Si un stander de jug ridica mai sus decat centralul doar cu 2 cm...diferenta rezolvata daca pui o scandura de esenta tare sub central. Edited November 12 by goe 75 Quote Share this post Link to post Share on other sites
taong_mapagbiro #8 Posted November 12 Daca pui in side-uri cate o sticla de 5L de vin , se ridica fara probleme de fata Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tzitzicat #9 Posted November 12 (edited) Acum 22 minute, goe 75 a spus: Eu am povestit de o metoda folosita din batrani...dar lasa sa te asculte pe tine care nici macar atat nu stiai. Eu am vazut pe la circuit destui care au avut destule probleme cu standerul de jug ieftin la moto usoare...deci si mai problematic la vaca lui luv. Si un stander de jug ridica mai sus decat centralul doar cu 2 cm...diferenta rezolvata daca pui o scandura de esenta tare sub central. Nu iti prieste luna plina la somn Te-ai trezit nervos Eu folosesc de ceva vreme si pe o mobra mai grea, dar...na....nu pe circuit, si coafura rezista Era doar o varianta....isi alege Iuv ce crede ca il ajuta Acum 9 minute, Paca a spus: Daca pui in side-uri cate o sticla de 5L de vin , se ridica fara probleme de fata La fix Edited November 12 by Tzitzicat Quote Share this post Link to post Share on other sites
danutu_m #10 Posted November 12 Mai e varianta daca exista ceva spatiu printre sau pe langa galeriile de evacuare, a.i. sa pui un cric hidraulic cu o bucata de lemn pe care sa se sprijine carterul. Dezavantajul la standerul fata este ca daca pe viitor vei vrea sa schimbi rulmentii de jug, tot va trebui sa gasesti o solutie sa tii motocicleta suspendata de fata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
taong_mapagbiro #11 Posted November 12 Acum 4 minute, danutu_m a spus: Mai e varianta daca exista ceva spatiu printre sau pe langa galeriile de evacuare, a.i. sa pui un cric hidraulic cu o bucata de lemn pe care sa se sprijine carterul. Dezavantajul la standerul fata este ca daca pe viitor vei vrea sa schimbi rulmentii de jug, tot va trebui sa gasesti o solutie sa tii motocicleta suspendata de fata. Daca sta la casa ...un palan rezolva tot . Daca sta la bloc , un service rezolva tot . LA placute , opinci si mai stiu eu ce , crickul central este arhisuficient . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dan Cata #12 Posted November 12 La mobrele astea, ai nevoie sa o ridici destul de mult de fata, ca sa poti scoate roata de aripa. Asta ca sa nu dai si aripa jos, sau sunt la care nu poti da aripa jos pana ce nu dai jos roata, ca are suruburi prinse dinspre roata inspre in sus. Bine, la mobra asta poate nu e cazul, dar la telelever toate is prinse asa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
john17 #13 Posted November 12 Acum 52 minute, Paca a spus: un palan rezolva tot Da, la nevoie poți să te și spânzuri cu el! Cric + lemn merge lejer și sub galerii ca să ridici fața cu mobra pe cricul central. Quote Share this post Link to post Share on other sites
goe 75 #14 Posted November 12 Care sta la casa si vrea sa o ridice ca pe o pinata, sa investeasca intr-un troliu electric. Merge si la bloc ...sa agati troliu de balcon... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Metal Heart #15 Posted November 12 Chemi un prieten si cat ai nevoie sa mesteresti la roata, ala sta pe saua pasagerului si-ti tine fata ridicata. Basca ai si cu cine palavragi si cu cine sa bei o bere. Quote Share this post Link to post Share on other sites
RedRat #16 Posted November 12 13 hours ago, l.u.v said: Salutare, Ce tip de stander față recomandați pentru GTR 1400 - dacă se poate și un link? Salut, Nu pot sa iti recomand stand, dar iti pot spune ce fac eu la GS: Daca pui o scandura sub cricul central, si odata ridicat pe central ancorezi moto de spate, se ridica fata fara probleme, iar scandura iti ofera loc mai mult decat suficient pentru a demonta roata. Numai bine! Quote Share this post Link to post Share on other sites
taong_mapagbiro #17 Posted November 12 Terminati bre cu improvizatiile astea ...vreti sa rada comunitatea stiintifico-fantastica si de mare angajament , de el ? Musai un stander Am zas ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
WotRU2Me #18 Posted November 12 Sunt unele care trec prin axul basculei, o ridica in aer cu totul, poti plimba si motorul pe ele (baza are rotile), dar cam scumpe, pe la 800-900. Quote Share this post Link to post Share on other sites
l.u.v #19 Posted November 12 Un cric simplu și o scândură pe baia de ulei foloseam și la LT, dar mai aveam și un stander. Ăla s-a cam dezlânat, o să îl îndrept și ma descurc cu el. Mersi pentru sfaturi. Acum 6 ore, Metal Heart a spus: Chemi un prieten si cat ai nevoie sa mesteresti la roata, ala sta pe saua pasagerului si-ti tine fata ridicata. Basca ai si cu cine palavragi si cu cine sa bei o bere. Stiu ce spui, dar nu prea am variante din astea. Plus că mai meșteresc și în timpul săptămânii, când lumea e la servici. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Metal Heart #20 Posted November 12 Mai e o varianta simpla: cu o sufa din aia din benzinarie o agati de jugul superior de ceva - o grinda, o bolta de vie... ce ai prin ograda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
l.u.v #21 Posted November 12 M-am gândit, dar nu am așa ceva. Mă descurc ca și până acum.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Contabil #22 Posted November 12 Acum 7 ore, Metal Heart a spus: Chemi un prieten si cat ai nevoie sa mesteresti la roata, ala sta pe saua pasagerului si-ti tine fata ridicata. Basca ai si cu cine palavragi si cu cine sa bei o bere. 1 oră în urmă, l.u.v a spus: Stiu ce spui, dar nu prea am variante din astea. Plus că mai meșteresc și în timpul săptămânii, când lumea e la servici. Pacat de vremurile apuse ..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cavaleru #23 Posted November 12 baga un conespan sau o acncora mecanica (https://www.dedeman.ro/bucuresti3/ancora-metalica-profix-fbn-12/10-k/p/1033418) in beton undeva intr-un colt ca sa nu te impiedici de el si pui pe el o bucata de lant. de lantul ala agati o chinga cu clichet pe care o treci dupa manerele pasagerului. Quote Share this post Link to post Share on other sites
superbec #24 Posted November 12 https://www.louis.eu/artikel/kern-stabi-front-lifter-x4-2049/10002685?list=0a832d0f22bf21b18d042fe2d34ba4ac&filter_article_number=10002685 il am pe asta, e foarte ok, poti da si furca jos totusi nu inteleg pentru ce-ti trebuie , iti faci revizia la furca singur? schimbi cauciucurile singur? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lucian_M #25 Posted November 12 Acum 2 ore, Cavaleru a spus: baga un conespan sau o acncora mecanica (https://www.dedeman.ro/bucuresti3/ancora-metalica-profix-fbn-12/10-k/p/1033418) in beton undeva intr-un colt ca sa nu te impiedici de el si pui pe el o bucata de lant. de lantul ala agati o chinga cu clichet pe care o treci dupa manerele pasagerului. Cam așa procedez: grindă zdravănă și o chingă lată. Nu a picat până acum. Quote Share this post Link to post Share on other sites