Sari la conținut

PROBLEMA PORNIRE


wkndiaz
 Share

Postări Recomandate

Salut, detin un Honda CBR 125 R(2004) pe carburatie. De ceva timp de cand e frig nu mai porneste deloc, trebuie s-o imping, si inca o imping foarte mult.

Daca ii pun contactul acum fiind rece, se aprind becurile, toata electronica, fiind pe liber *N* daca-i dau la automat sa o pornesc se aude TIC TIC TIC TIC TIC sub sa.

Dupa 4-5 incercari deja se duce bateria si nu mai are curent, se vede pe faruri, nu mai au intesitate.

Cand ajung sa o pornesc fiind plin de ape si de nervi trebuie sa tin gazul MAXIM( si imi tureaza in hopuri cam 30 de secunde)

Nu stiu ce are, o bag imediat la iernat si nu stiu ce sa schimb acum, nu stiu sa verific electromotorul sa vad daca el este de vina sau ceva....

 

Precizez ca si in vara cand era cald la prima pornire ezita putin, nu o lua la sfert ci dura putin, dar o lua din prima..

 

 

+Sunt din GALATI, dar ar putea un coleg sa-mi dea niste sfaturi.

Multumesc :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, wkndiaz a spus:

Doar asta sa fie singura problema? Adica am verificat bujia si era OK..O sa ma duc sa-mi comand maine baterie.

Ce zice nenea cavaleru. Ce treaba are bujia. la cum ai descris tu problema, e clar ca n-ai curent destul. Scenariul 1-a murit bateria. Scenariul doi, a murit incarcarea, si implicit s-a descarcat bateria.

asadar, primul suspect, bateria. Ai putea testa bateria actuala, cu un multimetru. gasesti explicat, cum sa faci asta, doar sa cauti. gogu e prietenul tau(in engleza gasesti mai multe). Daca nu te descurci, e simplu, ar trebui sa ai bateria  peste 12, sa ai o cadere usoara cand pornesti, apoi sa ai constant peste 13, incarcare. Tu sigur ai bateria sub 10...masoara si vei vedea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, wkndiaz a spus:

Ok, si o baterie decenta pentru un CBR 125R? Ma duc frumos cu ea in mana la un shop Moto, ca ar veni mai usor?

de exemplu:

http://magazin.rams21.ro/catalog/motocicleta/honda/125/cbr-125-r/?good_detail=baterie-activata-din-fabrica-f92044c6a42eb55a58140c6deb68d006m&isCatalog

iar, gogu e prietenul tau. sau poti face cum ai zis tu, sa mergi cu ea la purtator, sa iti comande la fel.

 

eu as merge pe ceva AGM, preactivata, sealed. Adica nu mai faci tu amestec , activare, nspe parti acid, nspe parti apa distalata, bla bla. Cum ti am dat linkul de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

Adica nu mai faci tu amestec , activare, nspe parti acid, nspe parti apa distalata, bla bla. Cum ti am dat linkul de mai sus.

La alea neactivate vine acidul preparat gata, în bidonase speciale, trebe doar înfiptă bateria în ele cu capul în jos, întors la poziția corecta, lăsat câteva minute și gata!  Piece of cake. :moron:

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, easy ride on! a spus:

Asta pare tare ciudat ca în legătură doar cu bateria (moartă).

"Şoc" (pentru îmbogăţirea amestecului la pornire) ai?

Îl şi foloseşti?

Un filtru de benzină sau robinet înfundat parţial pe undeva?

Până se mai încălzeşte cilindrul (sau până se reîncarcă bateria) prin împingere.

ăsta este releul pentru demaror.

TIC TIC ... = conectează, scade tensiunea, deconectează, creşte tensiunea, conectează ... şi replay TIC TIC ... (baterie descărcată sau moartă).

Dar ar trebui să pornească uşor la împins (sau la vale).

Dacă totul este o.k. în rest.

Porneste greu si in vale, dureaza putin, cum ai spus tu anterior. Nu stiu cum sa verific instalatia, am 18 ani imi este greu pe partea de mecanica dar o s-o fac, e prima motocicleta si din ea vreau sa invat.

Socul in folosesc, cand e calda motocicleta socul merge instant, dar cand e rece parca ar fi un deelay pana ar intra combustibil in carburator.

Cum am spus o sa schimb bateria si o sa vad problema. Faza e, ca atunci cand este cald afara imediat porneste, de la 10grade + nu am treaba.

Precizez ca am pus bateria pe alta motocicleta si la fel turatiile erau mici(1000) spre mari(3000), motocicleta respectiva fiind pe injectie, deci am ajuns si eu la concluzia ca este bateria de vina.

Chiar acum, easy ride on! a spus:

Asta pare tare ciudat ca în legătură doar cu bateria (moartă).

"Şoc" (pentru îmbogăţirea amestecului la pornire) ai?

Îl şi foloseşti?

Un filtru de benzină sau robinet înfundat parţial pe undeva?

Până se mai încălzeşte cilindrul (sau până se reîncarcă bateria) prin împingere.

ăsta este releul pentru demaror.

TIC TIC ... = conectează, scade tensiunea, deconectează, creşte tensiunea, conectează ... şi replay TIC TIC ... (baterie descărcată sau moartă).

Dar ar trebui să pornească uşor la împins (sau la vale).

Dacă totul este o.k. în rest.

In concluzie care sunt piesele ce trebuiesc schimbate? Doar bateria?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, wkndiaz a spus:

In concluzie care sunt piesele ce trebuiesc schimbate? Doar bateria?

Crezi că îți poate spune cineva "schimbă piesa x" și gata, să rezolvi problema? După niște discuții pe forum?? Pe baza relatărilor tale, care neștiind nimic tehnic, poți f ușor emite ipoteze greșite??? 

Get real, sunt service-uri care nu dibuiesc problema din prima (unele nici din a 2-a, 3-a, x-a), cu motorul în fața lor! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...