Jump to content
Sign in to follow this  
sunwaves

Despre naked si trecerea la ...naked

Recommended Posts

Salutare tuturor, in general prefer sa colectez eu cateva informatii despre urmatoarea mobra pe care o am in vizor, dar m-am gandit ca ar fi o metoda si mai buna sa ascult parerea celor care chiar au parere pro/contra despre modele pe care le au/recomanda.

In urma cu o luna m-am despartit de italianca mea (Monster 620 ie) dupa 2 ani in care m-am distrat copios si chiar mi-a facut placere sa o manevrez in oras dar mai ales si prin tara, o mobra care din fericire nu a venit cu asa multe probleme precum auzeam inaintea cumpararii ei.Drept urmare, vreau sa ma indrept tot catre un naked, chiar daca imi face placere sa conduc si touring'uri, am fost dintotdeauna atras de farul dezbracat care iti face cu ochiul din fata.In sfarsit, ma tot sucesc daca sa incerc in primavara un test cu un GSR 600 sau poate un Raptor de 650 (inainte de Monster am calarit un SV650, practic acelasi motor pus si pe Raptor).Niste sfaturi si opinii in legatura cu alte naked'uri le astept cu drag si va raman recunoscator.

O seara buna! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce sens are sa iei tot 600...bine, la 1000cc inutilitate nakedului e si mai evidenta 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, sunwaves a spus:

 

 

Nu vad rostul trecerii de la V2 la L4 de 600 tot naked. Intr-adevar, ai ceva mai multa putere dar fun factor este aproape inexistent. Din punctul meu de vedere, ca fost posesor de SV650, Cagiva Raptor e un motor super echilibrat. Propulsor dovedit in timp, suspensie decenta, frane brembo, un sasiu agil. Toata electronica este cea de pe SV650 deci este fiabila. Va avea ceva mai multa vana decat Ducati Monster insa probabil le vei simti relativ similar.

Daca vrei sa ramai in segmentul naked, incearca ceva mai diferit. Daca iti permite bugetul ia un Triumph Street Triple. Ai cam tot ce vrei de la motocicleta aia. Sunet, ciclistica, frane. Este mai exotica, asta poate fi un avantaj sau dezavantaj. Dar cum nu mai suntem in comunism si ebay-ul este mare...te descurci cu orice ai avea nevoie. Bine, pana la urma banii sunt la tine si iei ce vrei si ce iti permiti, dar sa nu ajungi in situatia in care te plictisesti prea repede de motoreta si vei vrea altceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 32 minute, GoodKat a spus:

 

 

 Superb Triumph'ul intr-adevar, dar cautand fugitiv pe internet este la limita bugetului stabilit si prefer sa nu arunc toti banii la inaintare si dupa sa nu-mi permit sa schimb consumabilele+eventualele probleme semnalate.In legatura cu Raptorul, am observat ca   este ceva mai ridicat la pret decat SV'ul desi se aseamana destul de mult, iar cautand pe net de-a lungul timpului am observat ca sunt foarte putine Raptor'uri la vanzare.In legatura cu GSR'ul, am inteles ca este deosebit de fiabila si mai ales ca este destul de   nervoasa iar pe langa asta are si un design frumos.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, sunwaves a spus:

Salutare tuturor,

E important motivul pentru care vrei sa treci la urmatoarea motocicleta. A ramas asta mica? Daca ti-a placut Ducatiul, de ce nu iei tot un Monster, dar mai mare?  GSR-ul e cam sec, si o sa te cam plicti pe ea.

Mai poti incerca Aprilia Shiver 750, Kawasaki Z750, Z800...

Edited by Starcream

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt de acord cu designul GSR-ului, d'asta l-am si avut ! Un moto versatil, vioi, usor (183 kg, parca, la gol). Incearca sa te sui pe ele, este de mare importanta cum te simti calare, adica in functie de dimensiunile tale (inaltime, lungime craci - inaltime sa). Ex. Honda Hornet - GSR, aceeasi catagorie. Hornetul este mai scurt, mai "ingramadit", potrivit unor persoane mai scunde, GSR-ul te "intinde" un pic, pedalele ceva mai sus. GSR-ul, in ture mici este docil, peste 7-8000 ture... "explodeaza" asa ca, atentie !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un naked de 1000 cmc 4L este intotdeauna unul funny, incepand chiar cu treapta I...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Starcream a spus:

E important motivul pentru care vrei sa treci la urmatoarea motocicleta. A ramas asta mica? Daca ti-a placut Ducatiul, de ce nu iei tot un Monster, dar mai mare?  GSR-ul e cam sec, si o sa te cam plicti pe ea.

Mai poti incerca Aprilia Shiver 750, Kawasaki Z750, Z800...

 

 Multumesc pentru recomandari, chiar am sa arunc un ochi.Legat de alegerea facuta, anul viitor vreau sa urmez un traseu afara din tara cu motocicleta iar Monster'ul nu prea imi ofera asa mare incredere (chiar daca am strabatut prin Romanica), + ca vreau sa schimb putin ambientul.

 

Acum 1 oră, PoliBuc a spus:

Sunt de acord cu designul GSR-ului, d'asta l-am si avut ! Un moto versatil, vioi, usor (183 kg, parca, la gol). Incearca sa te sui pe ele, este de mare importanta cum te simti calare, adica in functie de dimensiunile tale (inaltime, lungime craci - inaltime sa). Ex. Honda Hornet - GSR, aceeasi catagorie. Hornetul este mai scurt, mai "ingramadit", potrivit unor persoane mai scunde, GSR-ul te "intinde" un pic, pedalele ceva mai sus. GSR-ul, in ture mici este docil, peste 7-8000 ture... "explodeaza" asa ca, atentie !

 

Am calarit un Hornet acum ceva timp si mi s-a parut foarte relaxanta drumetia tinand cont ca masor 1.87 si 90 KG.Parerea personala este ca GSR'ul depaseste Hornetul la aspect si dupa spusele tale presupun ca n-o sa am probleme nici la dimensiuni :-)).

Sunt curios daca ai intampinat problema cu cadrul rupt la socuri usoare, din cate am inteles e o problema destul de serioasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raptorul 650 este mult prea similar cu Monsterul, sunt concurenti directi, eu zic ca n-are rost, mai bine ramaneai la Monster. Asa ca ramane GSRul, si e o motoreta buna. Oricum in directia asta gravitezi si tu. Arunca o privire si la Yamaha FZ6, varianta cu semicarena sau naked. E o optiune mai buna decat GSRul consider eu.

Edited by paulynos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, am uitat sa precizez ca urmaresc si FZ6'le naked si ma bucur ca mi-ai adus aminte.De ce spui ca este o optiune mai buna?Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei traseu lung in afara tarii atunci FZ8 (eventual Fazer 800, varianta semi-carenata) sau FZ1N. Am bagat ture si de 700 km/zi pe polizor de 600, nu-i deloc fun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

 

Fost posesor de GSR 600 aici.

 

Pentru mine e de neinteles de ce ar dori cineva sa cumpere o motocicleta despre care sunt documentate cazuri de cadre rupte. Si nu cateva, pe ici pe colo, ci chiar multe! Intr-adevar, dintre Japoneze, cred ca e cea mai mare (ca dimensiuni) la clasa ei, deci inalt cum esti ar fi probabil singura optiune.

 

Nu stiu ce si cu cum cu GSR-ul de 750 din punct de vedere al fiabilitatii cadrului, dar ai putea sa iei in calcul si acest model.

 

Eu sunt "Suzukar" pentru ca sunt zgarcit, nu-mi place sa "bibilesc" la fiare si de obicei sunt cele mai mari motociclete din clasa lor. La 40000 de km cati avea (pe bord) GSR-ul meu, nu "tusea" daca faceai doar ce scria in manual (e.g. bujii, filtre, ulei) - la stilul meu de mers, "melc pensionat", nici nu era nevoie sa completez ulei intre schimburi (i.e. 6000 km conform manualului). Nu cred ca exista motociclete "neJaponeze" care sa nu necesite diverse operatiuni de mentenanta care nu figureaza in manual. Evident, problema cadrului e la un alt nivel, care prin comparatie face ca diversele maruntisuri de care au nevoie "mobrele neJaponeze" sa paleasca.

 

Parerea mea in legatura cu GSR 600 - orice altceva!

 

Toate cele bune!

 

P.S.: Toti "puristii" care "se vor ambala" si imi vor spune basme cum ca "motociclete Europene sunt fiabile si ca problemele de care se plange lumea pe forumuri sunt mituri" sa "stea parcati" ca oricum nu imi schimba parerea - in 2008 eram pasager pe o Ninja 600 care "facuse razboiul" (exagerez, avea vreo 6 ani), iar in fata mea "alerga" un motociclist experimentat cu un "fotoliu cu roti" BMW in rodaj; la un moment dat esapamentul a inceput sa se incalzeasca pana a devenit rosu incandescent, un piston s-a gripat in cilindru si, avand cardan, i-a blocat roata spate la viteza destul de mare - experienta si-a spus cuvantul, iar motociclistul a reactionat tragand ambreiajul, probabil evitand un accident serios. Imi cer scuze daca nu pot sa fiu fan motociclete care costa cat o garsoniera, dar prezinta defecte majore in perioada de garantie!

 

Ca al 2-lea exemplu: un coleg de serviciu si-a cumparat o MV Agusta Dragster 800 RR 2018, o "mobra" la care multi dintre noi nu ne permitem (inclusiv eu) nici macar sa visam,  si are diverse probleme: ba cu bateria (cica acest model consuma mult curent si cand sta), ba cu diverse prostioare precum incarcatorul USB (nu a reusit sa-l faca sa functioneze). Nu contest, momentan problemele sunt minore - opinia mea e ca o motocicleta noua nu ar trebui sa prezinte niciun fel de probleme cel putin in perioada de garantie. Motocicleta mea are garantie 3 ani, producatorii Japonezi sunt increzatori in solutiile lor, mi-am luat motocicleta sa "ma dau" cu ea, nu sa o ingrijesc ca pe un copil!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fz6 are finisaje superioare fata de GSR. Vopsea mai buna, fara probleme cu cadrul...etc. In final totul se reduce la alegerea personala. Probeaza tot ce poti, vezi cum te intelegi cu fiecare model, si la final decizi singur, nu ai nevoie de opinii externe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 6 ore, CapnJackSparrow a spus:

Salut!

 

Fost posesor de GSR 600 aici.

 

Pentru mine e de neinteles de ce ar dori cineva sa cumpere o motocicleta despre care sunt documentate cazuri de cadre rupte. Si nu cateva, pe ici pe colo, ci chiar multe! Intr-adevar, dintre Japoneze, cred ca e cea mai mare (ca dimensiuni) la clasa ei, deci inalt cum esti ar fi probabil singura optiune.

 

Nu stiu ce si cu cum cu GSR-ul de 750 din punct de vedere al fiabilitatii cadrului, dar ai putea sa iei in calcul si acest model.

 

Eu sunt "Suzukar" pentru ca sunt zgarcit, nu-mi place sa "bibilesc" la fiare si de obicei sunt cele mai mari motociclete din clasa lor. La 40000 de km cati avea (pe bord) GSR-ul meu, nu "tusea" daca faceai doar ce scria in manual (e.g. bujii, filtre, ulei) - la stilul meu de mers, "melc pensionat", nici nu era nevoie sa completez ulei intre schimburi (i.e. 6000 km conform manualului). Nu cred ca exista motociclete "neJaponeze" care sa nu necesite diverse operatiuni de mentenanta care nu figureaza in manual. Evident, problema cadrului e la un alt nivel, care prin comparatie face ca diversele maruntisuri de care au nevoie "mobrele neJaponeze" sa paleasca.

 

Parerea mea in legatura cu GSR 600 - orice altceva!

 

Toate cele bune!

 

P.S.: Toti "puristii" care "se vor ambala" si imi vor spune basme cum ca "motociclete Europene sunt fiabile si ca problemele de care se plange lumea pe forumuri sunt mituri" sa "stea parcati" ca oricum nu imi schimba parerea - in 2008 eram pasager pe o Ninja 600 care "facuse razboiul" (exagerez, avea vreo 6 ani), iar in fata mea "alerga" un motociclist experimentat cu un "fotoliu cu roti" BMW in rodaj; la un moment dat esapamentul a inceput sa se incalzeasca pana a devenit rosu incandescent, un piston s-a gripat in cilindru si, avand cardan, i-a blocat roata spate la viteza destul de mare - experienta si-a spus cuvantul, iar motociclistul a reactionat tragand ambreiajul, probabil evitand un accident serios. Imi cer scuze daca nu pot sa fiu fan motociclete care costa cat o garsoniera, dar prezinta defecte majore in perioada de garantie!

 

Ca al 2-lea exemplu: un coleg de serviciu si-a cumparat o MV Agusta Dragster 800 RR 2018, o "mobra" la care multi dintre noi nu ne permitem (inclusiv eu) nici macar sa visam,  si are diverse probleme: ba cu bateria (cica acest model consuma mult curent si cand sta), ba cu diverse prostioare precum incarcatorul USB (nu a reusit sa-l faca sa functioneze). Nu contest, momentan problemele sunt minore - opinia mea e ca o motocicleta noua nu ar trebui sa prezinte niciun fel de probleme cel putin in perioada de garantie. Motocicleta mea are garantie 3 ani, producatorii Japonezi sunt increzatori in solutiile lor, mi-am luat motocicleta sa "ma dau" cu ea, nu sa o ingrijesc ca pe un copil!


Cam ce a zis colegul in postarea de mai sus, cu o mica mentiune: la GSR banuiesc ca exista anumite serii care au avut probleme cu cadrul. De ce zic asta? Pai aveam un coleg la fostul loc de munca care mergea mai mult pe o roata decat pe doua cu GSR-ul lui si nu avea nici o problema legata de cadru. Bine, omul nu o trantea din luna cand o punea jos dar chiar si asa. Destul de abuzata motocicleta aia.

Totusi, nu ai vrea sa tragi la loterie o motocicleta care poate avea potentiale probleme cu cadrul. Desi nu sunt fan 600 cmc 4 in linie pe nakeduri, Hornetul 2007+ pare o motoreta decenta care sa te duca din A in B, fara probleme, si destul de ochioasa.

Totusi, daca schimbi motoreta, incearca si alte clase, urca-te pe cat mai multe motociclete, vezi poate gasesti altceva care sa iti faca cu ochiul.

Acum 9 ore, paulynos a spus:

Raptorul 650 este mult prea similar cu Monsterul, sunt concurenti directi, eu zic ca n-are rost, mai bine ramaneai la Monster. Asa ca ramane GSRul, si e o motoreta buna. Oricum in directia asta gravitezi si tu. Arunca o privire si la Yamaha FZ6, varianta cu semicarena sau naked. E o optiune mai buna decat GSRul consider eu.


Raptorul de 650 este similar cu Monsterul 695 la putere / cuplu, dar ceva mai fiabil, intervale de service mai lungi, mentenanta mai ieftina. Chiar mi se pare hibridul perfect intre japonezi si italieni. Fiabilitate si design.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, CapnJackSparrow a spus:

"Salut!

 

Fost posesor de GSR 600 aici.

 

Pentru mine e de neinteles de ce ar dori cineva sa cumpere o motocicleta despre care sunt documentate cazuri de cadre rupte. Si nu cateva, pe ici pe colo, ci chiar multe! Intr-adevar, dintre Japoneze, cred ca e cea mai mare (ca dimensiuni) la clasa ei, deci inalt cum esti ar fi probabil singura optiune.

 

"

 

Multumesc pentru sfaturile pro/contra privind mobra, iar in legatura cu problema cadrului pot spune ca eram la curent cu ce se vorbea in topicul dedicat GSR'urilor, subiect care era impartit in doua tabere, "sunt rezistente, trebuie sa stii sa mergi/la primul soc crapa cadrul si e pericol.In sfarsit, postul tau este destul de elocvent referitor la mobra si chiar o sa il iau in considerare.

 

Acum 7 ore, paulynos a spus:

Fz6 are finisaje superioare fata de GSR. Vopsea mai buna, fara probleme cu cadrul...etc. In final totul se reduce la alegerea personala. Probeaza tot ce poti, vezi cum te intelegi cu fiecare model, si la final decizi singur, nu ai nevoie de opinii externe.

 

Corect, la final eu o sa pun semnatura pe contract, dar raspunsurile pe care le primesc de la voi sunt destul de folositoare pe viitor.

 

1 oră în urmă, GoodKat a spus:


Cam ce a zis colegul in postarea de mai sus, cu o mica mentiune: la GSR banuiesc ca exista anumite serii care au avut probleme cu cadrul. De ce zic asta? Pai aveam un coleg la fostul loc de munca care mergea mai mult pe o roata decat pe doua cu GSR-ul lui si nu avea nici o problema legata de cadru. Bine, omul nu o trantea din luna cand o punea jos dar chiar si asa. Destul de abuzata motocicleta aia.

Totusi, nu ai vrea sa tragi la loterie o motocicleta care poate avea potentiale probleme cu cadrul. Desi nu sunt fan 600 cmc 4 in linie pe nakeduri, Hornetul 2007+ pare o motoreta decenta care sa te duca din A in B, fara probleme, si destul de ochioasa.

Totusi, daca schimbi motoreta, incearca si alte clase, urca-te pe cat mai multe motociclete, vezi poate gasesti altceva care sa iti faca cu ochiul.


Raptorul de 650 este similar cu Monsterul 695 la putere / cuplu, dar ceva mai fiabil, intervale de service mai lungi, mentenanta mai ieftina. Chiar mi se pare hibridul perfect intre japonezi si italieni. Fiabilitate si design.

 

Am notat toate sfaturile, multumesc.

 

Acum 34 minute, Fiziflash a spus:

Nu ai zis cam de ce buget dispui pentru noua achizitie.

 

3500 E este bugetul.😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu uita sa iei in calcul si cat timp petreci in traficul din bucuresti. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut Monster de 600 iar acum am Monster 916 S4. Diferenta e imensa!  Intre monstere am avut ceva maxiscutere si cand m-am hotarat sa trec din nou la motociclete cam ce zici tu am avut si eu in vizor dar la fel cum au zis si ceilalti nu are sens sa schimbi 600 tot pe 600 decat daca e mult mai nou, sau km mult mai putin. La mine cautatul altor marci a functionat pana cand am zis ca hai sa vad si monstere. 696-le mi-a parut unealta perfecta pentru castrare si am zis pas la monstere mai noi care se incadrau in buget. Fz8 sau fazer 8 imi parea o alegere ok dar intretimp am gasit s4-ule si asta a fost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Fost posesor de GSR 600, prima motocicleta. in 2 ani ( 10 000 km ), 0 probleme. Am vandut`o la aproximativ 40 000. Singura problema mi se par franele care sunt cam slabe. ( am mers cu mai 3 GSR`uri, nu doar una )

Poze, povesti cu cadru rupt etc, le stiu. Nu e facuta sa te dai pe o roata cu ea. Nu s-a rupt nici una de la mers normal.

 

La clasa naked 600 in bugetul tau diferentele sunt mici. Ia ce iti place TIE mai mult.

Daca ar fi sa imi aleg din nou primul motor, mi`as luat tot GSR.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt de acord cu "mihaiand". Avut un sezon (15 000 km), utilizare normala, "apa paie si bataie". Cadre rupte ? Nimeni nu spune de ce s-au rupt acele cadre, in ce conditii ! Este, totusi, un cadru de Al care nu se indoaie. Are o anumita elasticitate, dupa care... daca dai cu el de pamant dupa mers pe o roata si nu stii sa-l pui jos... n-are nicio vina , saracu'. S'apoi ce procent de cadre rupte a fost ? Daca s-au mediatizat cateva, pe langa cateva zeci de mii de exemplare... revenim la conditiile in care s-au rupt !?!

Am un prieten care a avut aceeasi moto, in acceasi perioada (asa ne-am imprietenit), aceleasi conditii de exploatare, ba mai mult, vreo doua cazaturi (el) si un accident (eu - ajutat fiind) care nu s-au lasat cu cadre rupte.

Stiam de aceste statistici cand am achizitionat GSR-ul dar am ales cu inima... (design) si nu eram chiar tinerel ! Si... ... nu s-a rupt !!!

Concluzie: nu "ezixta" moto perfecta. D'aia cel care vrea sa-si schimbe moto este intr-o mareee dilema !

Succes !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, sunwaves said:

 

 

3500 E este bugetul.😁

Eu in ziua de azi nu as mai lua nimic fara ABS asa ca Honda CBF 1000 cu ABS este un fel de best-buy. Cu putin noroc ai gasi si un Bandit 1250 cu semicarena, dar ala e un pic mai greoi. Nu zic ca nu te-ai putea obisnui, sunt oameni care merg relaxati in oras cu Varadero - tine de tine aici...  
Daca mai pui ceva peste, merge si o Yamaha FZ8 Fazer.

 

Daca vrei sa ramai in ograda italienilor, mai ai Ducati Multistrada 1000 DS. Dar nah, n-ai ABS... 
https://www.moto.it/moto-usate/ducati/multistrada-1000/multistrada-1000-ds-2003-06/7864159

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, popicadi a spus:

Am avut Monster de 600 iar acum am Monster 916 S4.......

 

Iubesc monster'ul si inca imi e dor de el, probabil peste cativa ani cu multe rugaciuni si pupat de icoane o sa ajung sa tin in fata casei un Diavel dupa care balesc de ceva ani, dar pentru moment am zis sa schimb putin ambientul si sa ies din zona italiana, multumesc pentru info.

 

Acum 2 ore, mihaiand a spus:

Salut,

 

Fost posesor de GSR 600, prima motocicleta.......

 

Intr-adevar sunt mesaje pro si contra in legatura cu GSR'ul, este si normal, si eu cand mi-am luat Monsterul toata lumea arunca sageti cum ca o sa mi petrec jumatate de vara prin garaje si bani aruncati pe geam si uite ca nu a fost deloc asa, probabil alti posesori de Monster nu au avut aceeasi bafta sau nu s-au ocupat destul de mobra.Multumesc pentru info.

 

Acum 47 minute, PoliBuc a spus:

Sunt de acord cu "mihaiand". Avut un sezon (15 000 km), utilizare normala, "apa paie si bataie". Cadre rupte ? Nimeni nu spune de ce s-au rupt acele cadre, in ce conditii ! Este, totusi, un cadru de Al care nu se indoaie. Are o anumita elasticitate, dupa care... daca dai cu el de pamant dupa mers pe o roata si nu stii sa-l pui jos... n-are nicio vina , saracu'. S'apoi ce procent de cadre rupte a fost ? Daca s-au mediatizat cateva, pe langa cateva zeci de mii de exemplare... revenim la conditiile in care s-au rupt !?!

Am un prieten care a avut aceeasi moto, in acceasi perioada (asa ne-am imprietenit), aceleasi conditii de exploatare, ba mai mult, vreo doua cazaturi (el) si un accident (eu - ajutat fiind) care nu s-au lasat cu cadre rupte.

Stiam de aceste statistici cand am achizitionat GSR-ul dar am ales cu inima... (design) si nu eram chiar tinerel ! Si... ... nu s-a rupt !!!

Concluzie: nu "ezixta" moto perfecta. D'aia cel care vrea sa-si schimbe moto este intr-o mareee dilema !

Succes !!!

 

Ce am spus si mai sus, sustin argumentul si intr-adevar nu exista moto perfecta dar atat timp cat reviziile sunt facute la timp si ai grija in mare parte de mobra n-ar trebui sa fie probleme.

 

Acum 32 minute, Metal Heart a spus:

Eu in ziua de azi nu as mai lua nimic fara ABS asa ca Honda CBF 1000 cu ABS este un fel de best-buy. Cu putin noroc ai gasi si un Bandit 1250 cu semicarena, dar ala e un pic mai greoi. Nu zic ca nu te-ai putea obisnui, sunt oameni care merg relaxati in oras cu Varadero - tine de tine aici...  
Daca mai pui ceva peste, merge si o Yamaha FZ8 Fazer.

 

 

Hmm, am sa arunc un ochi si acolo, multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 15 ore, sunwaves a spus:

 

sunt rezistente, trebuie sa stii sa mergi/la primul soc crapa cadrul si e pericol.

 

Salut!

 

Dupa cum spuneam, exista "fanboys" care nu pot accepta ca au platit "o galagie de bani" pe un produs care nu numai ca prezinta defecte, dar nici macar nu indeplineste normele de siguranta; acest persoane gasesc tot felul de scuze (precum cea prezentata de tine) pentru a putea depasi (de fapt, evita) aceasta situatie si a-si consola ego-ul.

 

Morala e asa: Iti pot arata motociclete (in special Honda) din '77 care au apartinut unor personaje care probabil ca si-au ratat cariera (i.e. ar fi trebuit sa fie cascadori), "mobre" care nu au au niciun fel de probleme cu sasiul, si iti pot arata GSR-uri cu cadre rupte dupa aproximativ 10 ani de la data fabricatiei. Suspectez o problema de material (e.g. fatigue), care oricum nu are nicio scuza. Daca tu consideri ca e in regula sa dai o "sacosa de bani" pe o motocicleta care te poate "baga in pamant" (chiar si cu sansa redusa) printr-un defect de fabricatie, cine sunt eu sa te opresc? Sper doar ca ai observat ca nu exista nimeni pe aici care sa conteste existenta problemei (i.e. cadre rupte), ci doar persoane care gasesc fel si fel de scuze (e.g. ca nu au fost respectate recomandarile horoscopului, ca motocicleta nu a fost tinuta pe o saltea cu memorie, ca nu a fost utilizat praf magic in a 3-a zi de Paste, etc.) incercand sa devieze atentia de la un defect care te poate costa viata, invinovatind "calaretii".

 

Ce urmeaza? Sa intru pe formuri de tractoare, iar cand posesorii se plang de diverse defecte sa vina fanii marcii sa explice ca, de fapt, cu tractorul nu se ara, ci se merge la piata? Se poate ridica GSR-ul pe o roata? Se poate! Drept urmare mersul pe o roata face parte din conditiile speciale de exploatare, deci agregatul trebuie sa fie sigur!

 

Nu stiu daca defectul asta cu cadre rupte s-a manifestat la anumite serii si nici n-as vrea sa aflu! Din punct de vedere al propulsorului, dupa cum au spus si alti colegi, nu au fost probleme - am facut intretinerea dupa cum scrie la carte, iar in rest "apa, paie si bataie".

 

La bugetul tau, iti recomand o "mobra" cu ABS, cum am mentionat anterior, un GSR 750 (care probabil e mai bun din toate punctele de vedere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și eu sunt fost posesor de GSR. Problemele și la mine au fost zero în cele 2 sezoane în care l-am avut.

Deși îmi place design-ul, aș lua totuși în considerare problemele cu cadrul rupt. 

Și eu îl mai ridicam pe o roată și nu s-a rupt, dar acum că știu de problemele avute de unele modele, parcă nu m-aș risca.

 

Recomand GSR 750, era unul frumos tare la vânzare chiar aici pe forum acum ceva timp, dar s-a dat. Nu știu dacă se încadrează în buget.

 

Ca fapt divers, după GSR eu am luat un sport touring că mă săturasem de atâta vânt luat în plin pe naked.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, CapnJackSparrow a spus:

Salut!

 

Dupa cum spuneam, exista "fanboys" care nu pot accepta ca au platit "o galagie de bani" pe un produs care nu numai ca prezinta defecte, dar nici macar nu indeplineste normele de siguranta; acest persoane gasesc tot felul de scuze (precum cea prezentata de tine) pentru a putea depasi (de fapt, evita) aceasta situatie si a-si consola ego-ul....

 

Salut, nu contest problemele pe care le are motocicleta mai ales ca este o buba care nu s-a remediat de indata ce reclamatiile au inceput sa curga, intre timp am citit ca problema a persistat la GSR chiar si dupa primii ani de fabricatie (discutau niste baieti din UK).Nu sunt chitit in special pe GSR, si apreciez ca ai detaliat destul de clar treaba legata de "problema cadrului" iar in situatia asta o sa fiu mai atent in legatura cu modelul asta, dar o sa incerc sa ma mai afund putin in subiect sa incerc sa aflu daca modelele 2009/2010 au avut parte de niste modificari.Multumesc pentru info.

P.S:Nu ma incadrez la buget pentru un 750, acolo m-as opri fara ezitare, bineinteles.

 

Acum 9 ore, Tornada a spus:

Și eu sunt fost posesor de GSR. Problemele și la mine au fost zero în cele 2 sezoane în care l-am avut.

Deși îmi place design-ul, aș lua totuși în considerare problemele cu cadrul rupt. 

Și eu îl mai ridicam pe o roată și nu s-a rupt, dar acum că știu de problemele avute de unele modele, parcă nu m-aș risca.

 

Recomand GSR 750, era unul frumos tare la vânzare chiar aici pe forum acum ceva timp, dar s-a dat. Nu știu dacă se încadrează în buget.

 

Ca fapt divers, după GSR eu am luat un sport touring că mă săturasem de atâta vânt luat în plin pe naked.

 

Am luat toata problematica cu cadrul in vedere, multumesc pentru sfat.

In legatura cu 750'ul cum i-am raspuns si colegului, imi depaseste bugetul din pacate si probabil o sa fie pe lista peste ceva ani.

 

Edited by sunwaves

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...