Sari la conținut

MotoGP presezon 2020


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 1 oră, P T R a spus:

Sunt convins ca are, in buna masura, dreptate, numai ca in acest moment este o voce singulara. Daca si-ar da mai multi drumul la gura, am ramane masca despre ceea ce se intampla in culisele competitiei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kiefer se retrage si din SSP dim lipsa de fonduri:

https://www.crash.net/wss/news/935566/1/kiefer-racing-pulls-out-2020-world-supersport-campaign


Kornfeil se retrage si el din lipsa de fonduri.

https://www.gpone.com/en/2020/01/20/moto3/kornfeil-announces-his-retirement-i-still-feel-like-a-winner.html

 

Si, un articol mai cuprinzator despre modificarile regulamentului si evolutia motogp in ultimul deceniu.

https://motomatters.com/analysis/2020/01/09/2010_2019_motogp_s_long_decade_of_change.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, P T R a spus:

Eu cred ca zarco e mai motivat ca niciodata,deci poate il vedem inaintea lui petrux

O sa ii ia putin sa isi dea seama cum e cu curbele. 

 

Acum 15 ore, john17 a spus:

Dat afara de la echipa? 🤭

Ahaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, frigider a spus:

O sa ii ia putin sa isi dea seama cum e cu curbele.

Complicat pt Zarco sa sara de pe Yamaha pe Honda si hop pe Ducati.Sincer,m-a mirat ca a mers totusi decent pe Honda.Nu ma asteptam la o adaptare asa intr-o cursa.Ca a fortat,s-a scandalizat cu Mir,flick-flack'uri si ce alte prostii a mai facut el la sfarsit de sezon,aia e partea a 2a.Dar foarte rapida adaptarea.Sper ca si pe Ducati sa fie la fel.Dar eu spun ca totusi va fi greu.

Iti dai seama ca daca merge ok si pe Ducati,cei de la KTm nu prea mai au ce spune :)

 

Un articol interesant despre noua guma v.2020 care va amesteca (sper) cartile : Dovizioso : Only racing will show reality of new MotoGP tyre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zarco: https://www.motorsport.com/motogp/news/zarco-lorenzo-positive-example-ducati/4677018/

Asta da stire: https://www.speedweek.com/motogp/news/154478/Honda-Kein-Repsol-Sponsoring-mehr-nach-2020.html

Pe langa partea de busines, probabil s-au saturat japonezii, sa faca spaniolii ordine in curtea lor... ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, xt600 said:

Pe langa partea de busines, probabil s-au saturat japonezii, sa faca spaniolii ordine in curtea lor... ;) 

Greu de crezut că Repsol tăia și spânzura la Honda pentru cei (numai) 10-15 milioane pe care îi băga anual, dar cine știe,  poate aveau un cuvânt de spus pe ici, pe colo. Eu văd treaba cam așa: fie Honda vrea să le forțeze mâna spaniolilor să cotizeze mai mult, fie au găsit deja un alt sponsor (Wiesinger deja speculează în articol pe tema asta). Om trăi și om vedea. Parcă îmi pare rău după spanioli, cred că a fost cel mai de succes partnership din motorsport, doar Marlboro s-a apropiat de ei...

Later edit:

Interesant este că la comentariile pe urma articolului a izbucnit deja cearta între fanii lui Rossi și cei ai lui Marquez...😀😀😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Kagemusha a spus:

Interesant este că la comentariile pe urma articolului a izbucnit deja cearta între fanii lui Rossi și cei ai lui Marquez

"Atata poti atata faci" asta legat de fani.

 

Vin inca 2 ani ... Bine, la o adica, unde sa se fi dus???

Pacat ca moto fiind asa diferite pilotilor le e târșă sa schimbe echipa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Kagemusha a spus:

Greu de crezut că Repsol tăia și spânzura la Honda pentru cei (numai) 10-15 milioane pe care îi băga anual, dar cine știe,  poate aveau un cuvânt de spus pe ici, pe colo.

15 milioane de dolari insemna cam 1/3 din bugetul echipei, in ultimii ani. Amu' e posibil ca bugetul sa fi crescut, datorita salariului urias pe care il dau lui Mimisor.. poate de aici si nevoia de a schimba sponsorul. 

Ei bine, de banii aia, Repsol are un cuvant greu de spus in boxa HRC. De pilda in promovarea pilotilor. Nu imi aduc aminte, in istoria colaborarii HRC-Repsol, un sezon in care echipa sa nu fi avut MACAR un pilot spaniol. Pentru comparatie, in aceeasi perioada de timp, nu imi amintesc piloti niponi care sa fi ajuns la echipa de uzina. Crash si-a rupt oasele la propriu si la figurat, muncind pentru Honda si nu a mirosit macar un loc in echipa oficiala, insa un mediocru precum Alex Marquez este promovat direct la echipa Honda de uzina. Si sa fim seriosi, este diferenta mare de clasa, experienta, mentalitate si orice vrei,  intre Crash si ratatul asta mic. Desigur, aici a fost mana lui big brother, dar sa nu imi spuna nimeni ca Repsol nu a avut un cuvant greu de spus. 

 

P.S: Ar fi interesant de aflat ce rol a avut Repsol in abrogarea acelei rookie rule, cand s-a pus problema promovarii lui MM la HRC.  ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, xt600 said:

....................

Ei bine, de banii aia, Repsol are un cuvant greu de spus in boxa HRC. De pilda in promovarea pilotilor. Nu imi aduc aminte, in istoria colaborarii HRC-Repsol, un sezon in care echipa sa nu fi avut MACAR un pilot spaniol......

 

Just for the records, din istoria relativ recentă, componența echipei Repsol Honda fără piloți spanioli:

2002: Rossi, Tohru Ukawa, Shinichi Ito;

2003: Rossi, Hayden;

2004: Hayden, Barros;

2005: Hayden, Biaggi.

De fapt, din cate îmi amintesc, în perioada Repsol Honda spaniolii au fost ca număr precum evangheliștii: patru (Criville, Gibernau, Pedrosa și Marquez). Patru spanioli în  ceva mai bine de douăzeci de ani nu ar fi mulți, mai ales că dintre ei numai Sete a fost mai de mâna a doua...

 

2 hours ago, xt600 said:

Pentru comparatie, in aceeasi perioada de timp, nu imi amintesc piloti niponi care sa fi ajuns la echipa de uzina.

 

Uite-i aici:

1995: Shinichi Ito;

1996: Shinichi Ito, Tadayuki Okada;

1997: Tadayuki Okada, Takuma Aoki;

1998: Tadayuki Okada;

1999: Tadayuki Okada;

2000: Tadayuki Okada;

2001: Tohru Ukawa;

2002: Tohru Ukawa, Shinichi Ito.

Și ceva apariții cu wild-card-uri după 2008:

2008: Tadayuki Okada;

2011: Hiroshi Aoyama, Shinichi Ito.

2015-2016: Hiroshi Aoyama.

Acu', dacă n-au confirmat, e treaba lor, dar șanse li s-a dat. În afară de Okada, care a terminat campionatul o dată pe locul trei și o dată pe locul doi (sper să nu mă înșel) ceilalți nu au rupt gura târgului. Ce-i drept, nici șefii HRC nu au fost inspirați când l-au lăsat pe răposatul Abe (un mare talent, după mine) să alerge pentru Yamaha, care Abe poate ar fi făcut mai multe pe motoreta cea mai bună de pe grilă ani în șir...

 

Na, că iar am băut după @Method, am scris o grămadă...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, statistica data de tine este corecta. Imbatranesc, ma mai lasa si pe mine memoria. Dar un lucru este clar din cifrele date de tine.. din 26 de ani de colaborare Repsol cu HRC, doar 4 sezoane au fost fara piloti iberici. Si tot in 26 de ani, doar patru piloti niponi au avut sansa sa fie titulari la echipa de uzina Honda. Si asta pentru ca Honda. Putin, foarte putin. Cat despre cei patru evanghelisti, sunt de fapt 6, daca ii luam la numarat si pe Lorenzo si, mai nou, pe fratiorul Marquez. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam despre asta e modern era motogp

 

Moto2 is a bit of a mongrel grand prix class – road-bike engines in GP chassis – whereas MotoGP bikes are pre-bred, so what was the difference to you?

A MotoGP bike is certainly different: the amount of power is incredible and the level of the electronics is scary. The thing I found incredible was the way the bike stops and the way the electronics work coming off the corner.

You can open the throttle flat-out and the bike kind of sorts out the rest, which is incredible. Even though we had electronics in Moto2 from last season there’s no TC [traction control], so if you open the throttle the way you can on the MotoGP bike you’ll have a massive highside.

Moto2 doesn’t have TC, it has a throttle-demand map, which you can set up as you like, but I didn’t really use it because I didn’t like it at all.

Every time my crew applied the throttle demand I asked them to take it off. All it does is change the throttle opening/torque delivery relation, so you can be at 50 per cent throttle and you get 30 per cent of torque. I preferred to have everything in my own hand and just feel what was going on.

 

https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/brad-binder-ktms-next-big-thing

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,si mi se pare normal sa fie asa.

Pe de o parte nu poti la moto2 sa le dai TC pt ca acolo tre sa isi faca mana.

Iar pe de alta parte nici la motogp nu poti sa ai pretentia ca ei sa mearga cu 300 de cai din incheietura fara TC.Am prins era 500 2t in care isi rupeau tot in ei la orice mica greseala de aplicare a acceleratiei pe iesire,si aveau 170 de cai - cuplu abrupt ok,ok,dar 170 de cai...acum au cu peste 270...

Bomba pe surse : Yamaha l-a semnat pe Quarta din 2021

 

Se pare ca lui Rossi i s-a oferit de la anul un loc la Petronas,cu moto spec de uzina desigur,dar Yamaha nu vrea sa-l piarda pe Quarta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MotoGP: Quartararo replaces Rossi at factory Yamaha team in 2021

 

Satellite MotoGP star Fabio Quartararo will remain a Yamaha rider in 2021 after signing to join the factory team in place of Valentino Rossi.

No final decision has been made on Rossi's future, but the Italian is either facing retirement or a switch to the satellite Petronas squad.

'Yamaha and Rossi have mutually agreed that the personal decision whether the Italian will remain an active rider in the MotoGP World Championship in 2021 will be taken mid-2020,' said a Yamaha statement.

What is now clear is that Quartararo will race alongside Maverick Vinales for the 2021 and 2022 seasons, following the Spaniard's own contract extension.

"We are very pleased that Fabio will be joining the Yamaha Factory Racing MotoGP Team line-up for 2021 and 2022," said Yamaha Racing managing director Lin Jarvis.

 

 

"His results in his MotoGP debut year were sensational. His 6 pole positions and the 7 podiums in the 2019 season were a clear sign of his brilliance and exceptional riding skills. Inviting him to move up to the Yamaha Factory Racing Team after he completes his contract with Petronas Yamaha Sepang Racing Team was a logical next step.

“For the upcoming season he will be provided with a factory-spec YZR-M1 and he will receive full support from Yamaha.

“Fabio is only 20 years old, but he is already showing great maturity on and off the bike, and we are excited to have him join us in 2021.

"Fabio and Maverick will provide a big stimulus to all of us in the Yamaha Factory Racing MotoGP Team to continue to develop the YZR-M1 and leave no stone unturned in our quest for MotoGP World Championship victories."

After just one victory in the Moto3 and Moto2 classes, Quartararo was given a dream MotoGP chance by the new Petronas Yamaha team in 2019.

The 20-year-old soon repaid the team's faith in abundance, romping to seven podiums, six pole positions and battling Marc Marquez for victory twice on the final lap of a MotoGP race.

Often the fastest Yamaha during the second half of the season, a factory seat appeared a formality for 2021, but it was far from certain that Yamaha would be able to fend off rumoured big money offers from the likes of Ducati.

The Vinales deal created some doubt about whether a place would be available at the factory Yamaha team, but it's now confirmed Quartararo will play a key role in Yamaha's MotoGP future.

Quartararo's departure was long expected by the Sepang squad, given his rookie results and factory aspirations, but the Malaysian team will hope to end their association on a high by claiming the first-ever satellite Yamaha race victories together in 2019.

Whereas Quartararo had a lower spec M1 than team-mate Franco Morbidelli and official riders Vinales and Rossi for most of last year, the team has secured the latest machinery for Quartararo in 2020.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rossi :

“Yamaha asked me at the beginning of the year to make a decision regarding my future. Consistent with what I said during the last season, I confirmed that I didn't want to rush any decision and needed more time. Yamaha has acted accordingly and concluded the ongoing negotiations.

“It is clear that after the last technical changes and with the arrival of my new crew chief, my first goal is to be competitive this year and to continue my career as a MotoGP rider also in 2021. Before doing so, I need to have some answers that only the track and the first few races can give me.I‘m happy that, should I decide to continue, Yamaha is ready to support me in all respects, giving me a factory-spec bike and a factory contract. In the first tests I will do my best to do a good job together with my team and be ready for the start of the season.”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" While we have total respect for and confidence in Valentino‘s abilities and speed for the 2020 championship - at the same time Yamaha also have to plan for the future. These days, with six motorcycle manufacturers in the MotoGP class, fast young talents are greatly in demand, and consequently the riders‘ market begins ever earlier.

"So, it‘s a weird sensation to start a season knowing that Vale will not be in the Factory Team in 2021, but Yamaha will still be there for Valentino, whatever he may decide for the future.

"If he feels confident and continues to race, we will provide a Factory-spec YZR-M1 bike and full engineering support. If he decides to retire, we will continue and expand our collaborations off track with the young riders‘ training programmes of the Riders Academy and the Yamaha VR46 Master Camp, and with him as a Yamaha brand ambassador. 

"Anyway, that is all speculation – right now we have a full season ahead of us and I can assure the fans that Valentino will have our 100% support every day until he eventually one day decides to hang up his leathers!"

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...