Sari la conținut

MotoGP presezon 2020


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 11 ore, Kagemusha a spus:

Băieți cumpătați, ăștia de la KTM, n-aruncă cu banii pe fereastră...

It's the austrian way :crack:

Economia inainte de toate...numai ca nu merge asa in racing...dar vor intelege ei la fel cum au inteles (oarecum) ca trellis frame nu are cum sa fie viabil in gp si la fel cum vor trebui (daca vor sa fie performanti nu doar sa fac act de prezenta) sa lucreze cu aluminiu sau si mai rau -fibra de carbon.Succesuri !

Acum 11 ore, Kagemusha a spus:

Lorenzo înapoi la Yamaha e un win-win. Părerea mea...
Argumente:
- pe partea de marketing: fost multiplu campion mondial cu Yamaha - ultimul pe care l-au avut, de fapt - dă bine la imagine...
- pe partea de teste: oricum e mai bun decât japonejii lor, chiar dacă ar fi în cârje...
- pe partea de perspective - dacă obține cumva rezultate și ne închide gura (nouă, cârcotașilor de pe motoretism.ro) poate fi oricând o soluție pentru echipa de uzină. Oricum are oole mai mari decât ale lui Maverick sau Quarta, dacă vine vorba de o bătaie cu Marc pe pistă...

Posibil să nu rupă gura târgului și să fie o fâsâială, dar cei de la Yamaha nu pierd nimic, oricum e greu de crezut că a venit pe bani mulți...

Perfect de acord cu tine.

Foarte interesat as fi insa pe ce bani a venit :) ...eu totusi cred ca n-au fost putini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lorenzo :

“We just finished the day, the first day with the Yamaha for little over three years. I was a little bit worried about some things, if the bike has changed some characteristics or that I have some pain or old injuries,”

“But honestly the back was not painful. It was very similar to the bike I left in 2016, the characteristics very similar and the bike itself is very friendly with the rider and the engine is very smooth.

“I felt at home from the beginning even if I still need some time of adaptation to be able to get the maximum of the bike.

“I need to change the style and find the limit to be faster.”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, xt600 a spus:

Nimeni nu trage intr-o sesiune de teste 100% ,ca intr-o cursa, dar timpii trebuie sa fie pe acolo, aproape de limita. Nu poti testa nici macar chestii punctuale, mergand in ritm de tur de formare sau de warm up. Lorenzo, nu a facut nici 10 tururi (cum sa se obisnuiasca cu mobra, daca nu face km pe motocicleta aia?), iar timpii au fost la circa 3-5 sec de timpul de referinta. Ma indoiesc ca va face mai bine in testele oficiale, dar nah.. speranta moare ultima... M-as bucura sa faca treaba buna pentru Yamaha, dar ma tem ca va fi un mare fasssss.. 

 

La 1s de top e acceptabil pt inceput. Mai mult de atat a fost in jurul timpului din califocari cu honda.....

 

in plus de asta... celalal pilot de teste Yamaha la 3.3s.

 

hai sa zicem ca nu a fortat, dar a fost acceptabil. Pana la urma rolul unui pilot de teste nu este sa scoata cel mai bun timp,  ci feedback-ul care-l da la diferite componente. O sa vedem in viitor, dar du zic ca e un mare castig pt yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum inteleg mutarea Yamaha - managerul lui Quarta a declarat ca existau discutii cu Ducati.

Yamaha s-a grabit ca n-a vrut sa-l piarda.Smart move Jarvis.Bine ca macar s-a trezit ca pana acum a dormit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, Kagemusha a spus:

 

Lorenzo înapoi la Yamaha e un win-win. Părerea mea...
Argumente:
- pe partea de marketing: fost multiplu campion mondial cu Yamaha - ultimul pe care l-au avut, de fapt - dă bine la imagine...
- pe partea de teste: oricum e mai bun decât japonejii lor, chiar dacă ar fi în cârje...
- pe partea de perspective - dacă obține cumva rezultate și ne închide gura (nouă, cârcotașilor de pe motoretism.ro) poate fi oricând o soluție pentru echipa de uzină. Oricum are oole mai mari decât ale lui Maverick sau Quarta, dacă vine vorba de o bătaie cu Marc pe pistă...

- Pe partea de marketing este cel mai putin win-win. Un "japonej" de teste,  vinde mai mult decat Lorenzo in intreaga lui cariera. Nu pentru marketing l-a adus Yamaha, ci ca sa mearga tare cu M1, sa adune niste date de telemetrie. Daca insa iese pe pista doar 5-6 tururi si la cea mai mica durere in zona anala, scoate timpi la 2-3 sec de timpul de referinta, datele alea nu mai au nici o valoare. 

- pe partea de teste, vezi ce am spus mai sus. 

- nu, nu mai este o solutie pentru echipa de uzina. Iar oole nu le-a avut niciodata prea mari (cel mult la clasa 250, unde se batea cu copilasi), ca sa stea la bataie cu rechinii adevarati. MM il mananca pe paine. Strategia lui era sa fuga in fata. Cand nu ii reusea si ramanea in pluton, era zero barat. 

In rest, sper si eu sa isi aduca o minima contributie la dezvoltarea motocicletei. Cu conditia sa vina la circuit inca din prima zi si sa lege tururi... 

1 oră în urmă, damager a spus:

 

La 1s de top e acceptabil pt inceput. Mai mult de atat a fost in jurul timpului din califocari cu honda....

 

 O sa vedem in viitor, dar du zic ca e un mare castig pt yamaha.

Da, se pare ca ieri fengshuiul i-a fost favorabil... sa speram ca il tine si in testele oficiale.

 

Vom vedea ce castig va fi.. va trebui sa dovedeasca asta. Si Folger promitea si iata ca a fost dat afara. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti un pic cam radical 😅. Toate ca toate e multiplu campion, stilul sau era foarte curat, poate cel mai curat. Te inteleg ca nu il halesti, nici eu nu il haleam mai ales dupa ce i-a suflat titlul bosorogului dar in prima cursa pe care a si castigat-o de altfel mi-a schimbat parerea, omul a meritat campionatul... In fine, eu personal nu l-am halit niciodata pe MM si nu pt ca e cel mai bun ci pt faptul ca mi se pare papitzoi...de ce papitzoi? Pai modul de a celebra cursa. Dar lasand asta la o parte tot are respect din partea mea iar modul prin care o arat e fix asta:

IMG_20200205_173452.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un papitoi care sta la cotitura ,poate se accidenteaza Rossi sau Vin,si prinde cateva curse!

Triplu campion mondial ajuns pilot de teste!Rusinos!Bradl,Rabat,Crutch,Aleix inteleg piloti de teste!

Dar campion mondial e rusinos!Asa atarna si Stoner,doar ,doar o sa-l angajeze careva!

Du-te si da-te in alta competitie daca te tin koaiele sau stai si numara cascavalul!

Auzi timp bun la o secunda de Pol pe KTM!Culmea e ca timpul este cel mai putin relevant pentru un pilot de teste!

Pilot de teste inseamna sluga la pilotii principali!Ce nu pot testa ei din cauza regulamentului trebuie sa testeze pilotul

de teste!Ce comunicare sa existe intre Rossi si Lorenzo.Zero!Eu nu vad nici intre Vin si Lorenzo!Pilotul de teste trebuie sa bage ture la greu

cu tot felul de setari,cu cauciucuri schimbate,cu piese in teste si tot asa!Adica trebuie sa munceasca nu sa o arda cu vedetisme!

Yamaha au facut un rahat cu Lorenzo!Noroc ca mai au niste japonezi sa-i puna la munca!

Plotul de teste e un gregario,care munceste ca pilotii echipei sa aiba rezultate!

Cine crede ca Lorenzo o sa munceasca ca Rossi ,Vin ,Quartararo sau Morbido sa performeze e cel putin infantil!

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Aion2014 a spus:

Esti un pic cam radical 😅

 

Ca nu-l inghit, este lucru cunoscut, insa aici nu mai este vorba de hatereala, ci de putin realism. Nu il vad sa isi asume rolul de pilot de teste cu seriozitatea si profesionalismul necesar. Asa cum a facut Dani Pedrosa, la KTM. Omul ala s-a inhamat cu totul la proiectul KTM si face o treaba excelenta, dupa cate se pare. Pe Lorenzo nu il vad.. el inca se mai crede primadona si asta s-a vazut in atitudinea de la aceste teste preliminare: lipseste in prima zi, in a doua ajunge la circuit abia pe la pranz, da cateva tururi si in rest pierde timpul la boxe. In alta ordine de idei, Lorenzo nu a excelat niciodata in ceea ce priveste feedbackul pentru dezvoltarea unei motociclete. Nu a dezvoltat vreodata o motocicleta. El, cu gurita lui, a spus ca nu este inginer, el stie doar sa se dea tare. Ori dincolo de telemetrie, trebuie sa mai stii sa si explici anumite lucruri, sa poti comunica cu echipa. Ori el nu prea are treaba cu asa ceva. Episodul Ducati este relevant: un an jumate i-a trebuit numai ca sa isi potriveasca cofrajul pentru oua... un an jumate ca sa inteleaga mobra aia.. La Honda nici nu mai zic.. A dezamagit si la Ducati si la Honda. Asa ca nu il vad sa faca prea multa treaba in calitate de pilot de teste. Probabil nici nu va ramane mult in aceasta functie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact ce ziceam mai sus : abia a asteptat lumea de pe motoretism sa dea Lorenzo niste ture ca nu mai avea pe cine hateri.Acum ca a mers 5 ture,si nu a dat jos recordul de pista (cum a facut pe mai toate circuitele in trecut,dar nu mai tinem minte asta ca deh...) - e cel mai prost.Draq se retragea asta de tot - pe cine mai hatereati?Ramaneati asa nesatisfacuti...

Calcat si iubire - Lorenzo e retras,la revedere.Get over it.A se vorbi la nesfarsit despre cat de arogant/nesimtit/performant sau neperformant era Lorenzo mi se pare masturbare 'telectuala.

Pe acelasi sistem propun sa se abordeze campionatul 2007 si gumele care l-au facut pe Stoner campion,cat de muci erau Sete Gibernau sau Biaggi,cum Hayden nu a fost de fapt campion mondial ca nu a castigat nici o runda in 2006 samd.Aceleasi lamentari penibile din partea frustratilor.

Daca da iarasi jos recordul circuitului si cu Yamaha asta,sau daca vine wild card si iese pe podium,inteleg sa fie ceva de demn de bagat in seama.Pana atunci...

Next.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, P T R a spus:

Lorenzo la batut pe mm cu ducati.

Nici eu nu il inghit dar cred ca e meticulos si  va oferi un feedback bun pt yamaha.

n-ai cu cine.

nu poa sa se bata etc. OMG. 

si uite cum se mareste lista de ignore.

macar de te-ar plati cineva sa mananci... :) as intelege de ce. dar gratis? haha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suzuki 2020

 

gg837689.jpg?itok=2iXCxdoz

 

suzu.jpg?itok=mZ9w7Xer

Yamaha 2020:

 

 

Yamaha Petronas launch:

 

 

Conferinta de presa Yamaha: cel mai mult au vorbit Lin Jarvis, Valentino si Lorenzo. 

 

Se vedea pe fata lui Vinales ca nu e multumit cum e tratat de presa... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki arata briliant.Zici ca fac special motorete pt postere.Sa speram ca vor mere tare anul asta.

De ce trebuie sa aiba insa evacuarea finala cat un trombon de 5kg asta nu pot pricepe.Si mai e si dubla.Ok,ok,back pressurre ceva o fi dar...nush ce sa zic.

E haios ca si Yamaha a incercat-o dar parca a revenit repede inapoi.

1 oră în urmă, ioio_viola a spus:

Se vedea pe fata lui Vinales ca nu e multumit cum e tratat de presa... 

Nu e vioara 1?Hai ca acuma e...cel putin pana la anul cand vine francezul...atunci va fi foarte interesant de vazut cine va fi top dog.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vinales nu e un povestitor... si in conf de presa stie doar sa zica ca o sa munceasca mai mult si ca o sa fie mai bine.

nu are dezinvoltura lui Rossi sau exp lui Jarvis. La ce va asteptati :)

qua e mult mai dezinvolt in comunicare ca si Vinales.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact...Rossi e carismatic.Meh...cu asta te nasti sau nu,nu e ceva ce poti simula/invata.Pune bot degeaba Vinales,normal ca Rossi se va bucura de mai multa atentie.

Da,Quarta e ok,e volubil.

Vinales e plictisitor si inflexibil,deh...macar sa vorbeasca pe circuit,ca sa-l citez pe Marquez :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...