Sari la conținut

MotoGP presezon 2020


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 5 minute, xt600 a spus:

Depinde din ce perspectiva vezi lucrurile. Tu esti un optimist, eu sunt un tip realist. BMW nu are ABSOLUT nici o experienta in MotoGP. Nici in WSBK nu imi aduc aminte sa fi avut macar un titlu, exceptandu-le pe cele de la stock 1000, unde a contat mai mult mana pilotului, decat motocicleta. In conditiile in care constructori cu experienta uriasa in competitie (vezi Yamaha, Ducati) fac eforturi sa se mentina in top si alearga de ani buni dupa un nou titlu, da-mi voie sa fiu sceptic in ceea ce priveste succesul BMW la nivelul asta.  Cum spuneam, BMW nu straluceste in nici o competitie in care este prezent, daramite in MotoGP.  

Daca e sa ne referim la genral, BMW era cineva in F1 pe vremea lui Montoya, la Turisme erau la varf pina a venit Chevrolet, Alfa sau Seat, eu zic ca au potential. Si nu de alta, dar as vrea sa mai vad si alti constructori europeni in competitie, eu cred ca ar aduce o doza de picanterie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 3 minute, Kiki a spus:

Daca e sa ne referim la genral, BMW era cineva in F1 pe vremea lui Montoya, la Turisme erau la varf pina a venit Chevrolet, Alfa sau Seat, eu zic ca au potential. Si nu de alta, dar as vrea sa mai vad si alti constructori europeni in competitie, eu cred ca ar aduce o doza de picanterie

M-am gandit doar la competitiile moto. La auto. ai dreptate, au mai avut rezultate. 

Cat priveste constructorii europeni, nu mi se pare nimic picant sa vad KTM sau Aprilia terminand la 40-50 sec de lider si nici sa vad piloti cu potential, ingropandu-si cariera la astfel de echipe. Da, daca acesti constructori ar putea sa tina pasul cu cei din top, ar fi extraordinar, pentru ca ar creste nivelul competitional si implicit cel al spectacolului. Asa... sa ai inscrisi 10 producatori, din care conteaza doar doi -trei, iar restul se taraie pe pista, nu este nici o afacere... mai degraba este de preferat o competitie monomarca. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca le comparam : 1.am zis ca au avut cam aceleasi rezultate,nu ca Zarco a dat ture in jurul lui Quarta,DAR nici invers ; 2.uita-te la puncte vezi ca sunt aproape,aceasta apropiere vroiam eu sa o subliniez ; 3.uitam si iar uitam tot ce nu ne convine : ce buget are Petronas si ce buget avea tech3...fix-pix.Ce moto avea Zarco si ce moto are Quarta?Repet - a nu se intelge gresit - nu vreau sa stirbersc din meritele lui Quarta,mai ales avand in vedere performantele lui anterioare ca si inexistente fata de celalat care e dublu campion mondial,insa am vrut sa subliniez prin aceasta comparatie cu Quarta ca Zarco s-a descurcat foarte bine in primii ani in gp atata tot,si nu cum zicea colegul mai sus ca nu a facut mare lucru.

Da,sunt in continuare de parere ca Yamaha a facut o tiganie maxima si ca nu trebuia sa renunte la tech3 si ca a pierdut mult renuntand la ei,raman la ceea ce am spus.Ce omiti tu sa iei in calcul e ceva vizibil din avion: tech3 avea 3 lei,Petronas are buget probabil egal cu al Yamaha....pai asa comparam unul cu burta goala si unul full de bani?Normal ca Petronas mere bine.Lui tech3 Yamaha ii dadea moto vechi de anul trecut si nimic in rest,lui Petronas ii da moto actuale ba si suport de uzina ba si update'uri..."vai ce praf era tech3 uite ce smecheri sunt Petronas?"pai normal ca merg bine si au rezultate daca baga bani de 5 ori mai multi,doh,e incomparabil.

Sunt curios insa de ce nu a dat Yamaha acest suport celor de la tech3,si s-a sucit la 180 de grade cand a plecat Herve??ee?se poate un raspuns?Iarasi,sunt curios - cum ar fi mers tech3 cu bugetul Petronas si cu suportul pe care il da acum Yamaha Petronas - moto,update'uri tehnica samd?Ce zici?Mai bine mai rau?

De aia am spus si imi mentin parerea ca Yamaha a pierdut foarte mult cand a plecat tech3,care e probabil cea mai profi echipa satelit din gp.

 

Sunt fanul lui Zarco,dar nu am spus niciodata ca e cel mai bun,ba dimpotriva.Nu e vorba despre fanboism,insa omul a avut rezultate pe Yamaha,asta nu e ceva dispus discutiilor,si sunt de parere ca ar fi meritat o sansa la o moto de uzina chiar daca in regim de client.Nu i s-a dat.De ce?Nu cred ca stim nici unul motivele,insa acea miscare a Yamaha nu a fost deloc cusher.Si Herve credea la fel daca s-a enervat atat de tare cand i s-a refuzat moto de uzina incat si-a luat echipa si s-a carat in coada la ktm.

Am acceptat demult ca s-a nascut talent si a murit speranta - dar am zis asta inca de acum 2 ani - si-a ratat cariera cand a semnat ca un retard cu neica-nimeni ktm intr-un moment in care era pe val si - sa retinem - avea pe masa oferta de la HRC.Mai e ceva de zis?.Si dupa aia a mai avut tupeul sa dea vina pe Felon,ca parca Felon i-a pus pixul in mana.Dar asta e alta discutie.

Acum 3 minute, thesaw a spus:

Calcat.Tot mai speram asa 2% ca poate face o miscare de ne lasa pe toti paf si il vedem in rosu de la anul :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, thesaw a spus:

deci are 7 titluri?

21-22-23-24 fix 3+1 de rezerva sa ajunga la 10-11 titluri. 

 

puneti-va remindere sa va uitati la GP din '25.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, frigider a spus:

deci are 7 titluri?

21-22-23-24 fix 3+1 de rezerva sa ajunga la 10-11 titluri. 

 

puneti-va remindere sa va uitati la GP din '25.

aoleo cum a fost asta :crack:

Insa nu cred ca te poate contrazice cineva,din pacate pt noi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, thesaw a spus:

Pffff.. asta da lovitura! As fi vrut sa vad fata lui Gigi, cand a aflat.. :) 

 

Bine.. acu' si reinoirile astea de juraminte pe perioade atat de lungi, sunt cu dus si intors. ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, Method a spus:

aoleo cum a fost asta :crack:

Insa nu cred ca te poate contrazice cineva,din pacate pt noi...

poate ca o sa le ia pe toate, intrebarea e cum? cu 7 etape inainte sau cu 1-2 pe final? 

Acum 14 minute, thesaw a spus:

Sincer pe Ducati nu ii vad prea bine... Quart luat, Vinales luat...

 

Probabil ca vom vedea din 2021 combinatii Dovi - Miller - Bagnaia dar oricum nu e ce trebuie.

n-avem nicio garantie ca MM ar fi mers bine.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, thesaw a spus:

Probabil ca vom vedea din 2021 combinatii Dovi - Miller - Bagnaia dar oricum nu e ce trebuie.

Deh,asa e cand vrei sa o arzi patriot si semnezi cu Petrucci,nea Domenicali...

Miller si-a dat de jurat deja ca daca nu are contract pe 2021 cu uzina,se indreapta catre alte meleaguri.Daca il pierd si pe Miller....raman cu squadra azzura....succesuri rasunatoare ce or sa aiba.

1 oră în urmă, frigider a spus:

n-avem nicio garantie ca MM ar fi mers bine.

...decat skillul lui MM....si o motoreta care avantajeaza accelerarile si mai ales franarile - punctul favorit al lui MM.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Method a spus:

Normal ca le comparam : 1.am zis ca au avut cam aceleasi rezultate,nu ca Zarco a dat ture in jurul lui Quarta,DAR nici invers ; 2.uita-te la puncte vezi ca sunt aproape,aceasta apropiere vroiam eu sa o subliniez ; 3.uitam si iar uitam tot ce nu ne convine : ce buget are Petronas si ce buget avea tech3...fix-pix.Ce moto avea Zarco si ce moto are Quarta?Repet - a nu se intelge gresit - nu vreau sa stirbersc din meritele lui Quarta,mai ales avand in vedere performantele lui anterioare ca si inexistente fata de celalat care e dublu campion mondial,insa am vrut sa subliniez prin aceasta comparatie cu Quarta ca Zarco s-a descurcat foarte bine in primii ani in gp atata tot,si nu cum zicea colegul mai sus ca nu a facut mare lucru.

Da,sunt in continuare de parere ca Yamaha a facut o tiganie maxima si ca nu trebuia sa renunte la tech3 si ca a pierdut mult renuntand la ei,raman la ceea ce am spus.Ce omiti tu sa iei in calcul e ceva vizibil din avion: tech3 avea 3 lei,Petronas are buget probabil egal cu al Yamaha....pai asa comparam unul cu burta goala si unul full de bani?Normal ca Petronas mere bine.Lui tech3 Yamaha ii dadea moto vechi de anul trecut si nimic in rest,lui Petronas ii da moto actuale ba si suport de uzina ba si update'uri..."vai ce praf era tech3 uite ce smecheri sunt Petronas?"pai normal ca merg bine si au rezultate daca baga bani de 5 ori mai multi,doh,e incomparabil.

Sunt curios insa de ce nu a dat Yamaha acest suport celor de la tech3,si s-a sucit la 180 de grade cand a plecat Herve??ee?se poate un raspuns?Iarasi,sunt curios - cum ar fi mers tech3 cu bugetul Petronas si cu suportul pe care il da acum Yamaha Petronas - moto,update'uri tehnica samd?Ce zici?Mai bine mai rau?

De aia am spus si imi mentin parerea ca Yamaha a pierdut foarte mult cand a plecat tech3,care e probabil cea mai profi echipa satelit din gp.

 

Sunt fanul lui Zarco,dar nu am spus niciodata ca e cel mai bun,ba dimpotriva.Nu e vorba despre fanboism,insa omul a avut rezultate pe Yamaha,asta nu e ceva dispus discutiilor,si sunt de parere ca ar fi meritat o sansa la o moto de uzina chiar daca in regim de client.Nu i s-a dat.De ce?Nu cred ca stim nici unul motivele,insa acea miscare a Yamaha nu a fost deloc cusher.Si Herve credea la fel daca s-a enervat atat de tare cand i s-a refuzat moto de uzina incat si-a luat echipa si s-a carat in coada la ktm.

Am acceptat demult ca s-a nascut talent si a murit speranta - dar am zis asta inca de acum 2 ani - si-a ratat cariera cand a semnat ca un retard cu neica-nimeni ktm intr-un moment in care era pe val si - sa retinem - avea pe masa oferta de la HRC.Mai e ceva de zis?.Si dupa aia a mai avut tupeul sa dea vina pe Felon,ca parca Felon i-a pus pixul in mana.Dar asta e alta discutie.

Calcat.Tot mai speram asa 2% ca poate face o miscare de ne lasa pe toti paf si il vedem in rosu de la anul :P


si de unde ar fi avut tech3 bugetul lui Petronas?

niciodata in viata asta....

 

cine stie de ce nu i s-a dat motoreta de uzina... cine stie ce discutii au avut loc, si ce conditii tampite o fi pus Zarco, sau managerul lui, care deja cred ca se vedea miliardar.

 

in plus de asta, si perioada aia la Yamaha a fost plina de incertitudini, schimbare de owner, vandut la fond de achizitii, finantisti.... car evad d doar bani..... 

iar cu Hrc, raman la parerea ca nu asa de talentat incat sa fi rupt gura targului ci honda... cred ca nici pe Crashlow nu il batea... nu se potrivea stilului lui.... dar na... s-a dus la ktm unde s-a potrvit de minune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, damager a spus:

si de unde ar fi avut tech3 bugetul lui Petronas?

niciodata in viata asta....

Pai...de la Petronas nu?Oil money.Yamaha Petronas de unde are bani?Cum sponsorizeaza cu varf si indesat aceasta echipa nou infiintata,la fel de bine Petronas putea sponsoriza tech3.

Ii ceream insa colegului sa compare ipotetic un scenariu in care tech3 ar fi avut bugetul echipei Petronas pt ca numai asa se poate face o comparatie obiectiva intre cele 2 echipe.Parerea mea e ca tech3 era mai mult decat profi pt o echipa satelit.

Acum 1 oră, damager a spus:

cine stie de ce nu i s-a dat motoreta de uzina... cine stie ce discutii au avut loc, si ce conditii tampite o fi pus Zarco, sau managerul lui, care deja cred ca se vedea miliardar.

 

in plus de asta, si perioada aia la Yamaha a fost plina de incertitudini, schimbare de owner, vandut la fond de achizitii, finantisti.... car evad d doar bani..... 

iar cu Hrc, raman la parerea ca nu asa de talentat incat sa fi rupt gura targului ci honda... cred ca nici pe Crashlow nu il batea... nu se potrivea stilului lui.... dar na... s-a dus la ktm unde s-a potrvit de minune

Nu a fost amestecat Zarco/Felon acolo,a fost o discutie intre Herve si Jarvis de la care a degenerat totul.Ca si motive suspectez zvonurile legate de Rossi si faptul ca acesta avea in plan infiintarea unei echipe de gp si ar fi vrut moto de uzina in regim de client pe stil Petronas.Dar sunt doar supozitii,nu avem de unde sti ce a fost cu adevarat,singurul care poate raspunde la acea intrebare e Jarvis,si nu cred ca va raspunde sincer niciodata.Oricum acea schimbare de directie "ba e alba ba e neagra" survenita pe parcursul a 2 luni a fost cel putin bizara - confruntat despre motivele plecarii lui tech3,Jarvis a sustinut ca Yamaha nu isi poate permite inca o moto de uzina (desi din cate stiu eu se platesc acele moto de catre echipa satelit),ca apoi in nici 2 luni sa vina anuntul ca Yamaha va mai aduce nu una ci 2 moto de uzina in regim de client infiintand (ea insasi) o noua echipa satelit pt ca brusc exista necesitatea a cel putin 3 moto de uzina.Haida-de ce ne suciram la 180 in 2 luni ma nene ma.In fine,nu mai conteaza,deja e istorie,dar tot acel scandal a mirost foarte urat.

Cine stie ce ar fi facut la HRC...pe v.2018 vad ca s-a adaptat extrem de rapid.Nu pot sa imi dau cu presupusul unde ar fi fost insa pot spune cu certitudine ca ar fi fost mai bine decat cu ktm.Iar acea justificare aberanta cum ca "nu te poti duce la hrc sa te bati cu MM pe teritoriul lui" mi s-a parut de-a dreptul penibila.Ok,nu ai sanse sa te bati cu MM de pe honda....dar ai sanse de pe ktm?wtf?In fine,vorba proverbului - fiecare pasare pe limba ei piere.La fel si musiu.Pacat insa pt ca skill este.Degeaba insa daca nu e cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.02.2020 la 22:33, Method a spus:

Pai...de la Petronas nu?Oil money.Yamaha Petronas de unde are bani?Cum sponsorizeaza cu varf si indesat aceasta echipa nou infiintata,la fel de bine Petronas putea sponsoriza tech3.

 

...

 

Dar sunt doar supozitii,nu avem de unde sti ce a fost cu adevarat,singurul care poate raspunde la acea intrebare e Jarvis,si nu cred ca va raspunde sincer niciodata.Oricum acea schimbare de directie "ba e alba ba e neagra" survenita pe parcursul a 2 luni a fost cel putin bizara - confruntat despre motivele plecarii lui tech3,Jarvis a sustinut ca Yamaha nu isi poate permite inca o moto de uzina (desi din cate stiu eu se platesc acele moto de catre echipa satelit)

 

retrospectiv, pare ca tech 3 nu ar fi vrut sa dea banii pe motorul ala de uzina, voia sa-l primeasca la modul "ni-l dati sau plecam"

pare ca au jucat tare crezand ca yamaha nu are ce sa faca si o sa accepte ca sa nu ramana fara echipa de client pe ultima suta, o strategie foarte buna de altfel, si eu ma asteptam sa cedeze yamaha

dar aparent aia de la yamaha au luat decizia potrivita, petronas probabil contribuie cu mult mai multi bani si nici nu putem spune ca pierd la rezultate/valoare piloti, si pare ca se inteleg mai bine decat cu herve, care se tot plangea 

 

si intrebarea de ce nu a investit petronas in tech3 in loc sa-si faca echipa mi se pare aberanta

la cati bani au bagat mi se pare normal sa vrea sa aiba controlul absolut asupra echipei, ceea ce foarte probabil nu ar fi primit cu tech3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei de la Yamaha nu au luat nici o decizie, in ceea ce priveste inlocuirea Tech3 cu Petronas. Tech 3 a inlocuit Yamaha cu KTM! Sa ne reamintim faptele: Tech3 a anuntat ruperea contractului cu Yamaha, imediat dupa primele etape ale sezonului 2018 . Decizia de a pleca a fost a lui Poncharal. Yamaha a fost prinsa cu chilotii in vine, la miscarea asta, iar Petronas nici nu se vedea la orizont in acel moment. Practic Yamaha ramasese fara echipa de client si imi aduc aminte ca pe la jumatatea sezonului 2018 abia se auzeau niste zvonuri cum ca Petronas ar putea sa se implice in MotoGP cu o echipa. Contractul de colaborare s-a perfectat insa spre sfarsitul sezonului, iar echipa s-a facut f. f. repede, cu tehnicieni de la Yamaha, pentru a putea participa la testele de la Valencia. Astea au fost circumstantele in care Yamaha s-a "sucit" (ca sa il citez pe @Method ), de le-a dat celor de la Petronas motociclete de top. Nu aveau de ales, erau stransi cu usa (probabil Petronas le-a pus in vedere ca ei vin cu banii, dar nu vor avea statutul de echipa de client pe care il avea Tech 3), plus ca malaiezienii au venit cu un buget care nu mai lasa loc de comentarii. Asadar, Yamaha a avut un bulan imens (poate si cu ceva ajutor de la Ezpeleta?? ), altfel ramaneau in buda, fara echipa satelit, ceea ce ar fi fost oarecum logic, daca avem in vedere deciziile proaste luate la sf. de sezon 2017 si inceputul lui 2018. 

Acum 2 ore, prafrau a spus:

 

dar aparent aia de la yamaha au luat decizia potrivita, petronas probabil contribuie cu mult mai multi bani si nici nu putem spune ca pierd la rezultate/valoare piloti, si pare ca se inteleg mai bine decat cu herve, care se tot plangea 

 

si intrebarea de ce nu a investit petronas in tech3 in loc sa-si faca echipa mi se pare aberanta

la cati bani au bagat mi se pare normal sa vrea sa aiba controlul absolut asupra echipei, ceea ce foarte probabil nu ar fi primit cu tech3

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.02.2020 la 21:33, Method a spus:

Pai...de la Petronas nu?Oil money.Yamaha Petronas de unde are bani?Cum sponsorizeaza cu varf si indesat aceasta echipa nou infiintata,la fel de bine Petronas putea sponsoriza tech3.

Ii ceream insa colegului sa compare ipotetic un scenariu in care tech3 ar fi avut bugetul echipei Petronas pt ca numai asa se poate face o comparatie obiectiva intre cele 2 echipe.Parerea mea e ca tech3 era mai mult decat profi pt o echipa satelit.

Nu a fost amestecat Zarco/Felon acolo,a fost o discutie intre Herve si Jarvis de la care a degenerat totul.Ca si motive suspectez zvonurile legate de Rossi si faptul ca acesta avea in plan infiintarea unei echipe de gp si ar fi vrut moto de uzina in regim de client pe stil Petronas.Dar sunt doar supozitii,nu avem de unde sti ce a fost cu adevarat,singurul care poate raspunde la acea intrebare e Jarvis,si nu cred ca va raspunde sincer niciodata.Oricum acea schimbare de directie "ba e alba ba e neagra" survenita pe parcursul a 2 luni a fost cel putin bizara - confruntat despre motivele plecarii lui tech3,Jarvis a sustinut ca Yamaha nu isi poate permite inca o moto de uzina (desi din cate stiu eu se platesc acele moto de catre echipa satelit),ca apoi in nici 2 luni sa vina anuntul ca Yamaha va mai aduce nu una ci 2 moto de uzina in regim de client infiintand (ea insasi) o noua echipa satelit pt ca brusc exista necesitatea a cel putin 3 moto de uzina.Haida-de ce ne suciram la 180 in 2 luni ma nene ma.In fine,nu mai conteaza,deja e istorie,dar tot acel scandal a mirost foarte urat.

Cine stie ce ar fi facut la HRC...pe v.2018 vad ca s-a adaptat extrem de rapid.Nu pot sa imi dau cu presupusul unde ar fi fost insa pot spune cu certitudine ca ar fi fost mai bine decat cu ktm.Iar acea justificare aberanta cum ca "nu te poti duce la hrc sa te bati cu MM pe teritoriul lui" mi s-a parut de-a dreptul penibila.Ok,nu ai sanse sa te bati cu MM de pe honda....dar ai sanse de pe ktm?wtf?In fine,vorba proverbului - fiecare pasare pe limba ei piere.La fel si musiu.Pacat insa pt ca skill este.Degeaba insa daca nu e cap.


pai si tu crezi ca Petronas ar fi sponsorizat o echipa fara sa conduca ei?

sa fim seriosi, nu baga nimeni atatia bani in lumea asta fara sa detina control.

si, pana la urma Petronas nu s-a descurcat chiar rau. Iar Razali nu e de isi de colea manager. Nu degeaba a iesit manager of the year....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea ne este adresata noua, sau lui Ezpeleta? Pentru ca din punctul de vedere al lui don Carmelo, lucrurile sunt simple: cu cat mai multe motociclete pe grila, cu atat mai mari cheltuielile pentru Dorna. Dorna finanteaza/subventioneaza (nu stiu care ar fi termenul corect) cu un milion de $ fiecare motocicleta de pe grila. De la anul, subventia va creste la un milion jumatate. Desigur, pe langa alte cheltuieli care cad in sarcina Dorna. Singurul care ar avea liber la infiintarea unei echipe (conform unor declaratii mai vechi), ar fi Rossi.. ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...