Sari la conținut

MotoGP presezon 2020


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 20.06.2020 la 22:13, PzKpfW a spus:

Au mai avut ungurii o încercare de construcție de circuit de MGP. Mare succes.

image.thumb.png.71e5c05afdab8a367a5d89777a4b0666.png
 

mda, BalatonRing

in 2009 era in calendarul oficial la MotoGP, n-a fost sa fie... :)

image.thumb.png.2277978b35a9c83ace4d68687e94d118.png

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.06.2020 la 22:13, PzKpfW a spus:

Au mai avut ungurii o încercare de construcție de circuit de MGP. Mare succes.

image.thumb.png.71e5c05afdab8a367a5d89777a4b0666.png
 

 

La 21.06.2020 la 0:51, Gixu. a spus:

Adancata? :))))))

Buna asta.

Vroaim sa spun ca pana nu de mult era mai mult decat ce aveam noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, frigider said:

Vroaim sa spun ca pana nu de mult era mai mult decat ce aveam noi.

 

Oricum sunt în fața noastră cu ani lumină, Hungaroring-ul este circuit de grad A atât FIA cât și FIM (la noi doar Transilvania Motor Ring a fost evaluat de către FIA). Mă amuza doar faptul că-i prinde cheful de construit numai în vremuri de criză: în 2008 cu Balatonring, acum cu ăsta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

 

Oricum sunt în fața noastră cu ani lumină, Hungaroring-ul este circuit de grad A atât FIA cât și FIM (la noi doar Transilvania Motor Ring a fost evaluat de către FIA). Mă amuza doar faptul că-i prinde cheful de construit numai în vremuri de criză: în 2008 cu Balatonring, acum cu ăsta.

Tradiție poate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, frigider a spus:

 

 

Vroaim sa spun ca pana nu de mult era mai mult decat ce aveam noi.

cred ca si acum stau mai bine....

pe langa Hungaroring, mai au Pannonia Ring si Euroring, plus inca cateva circuite mai mici

numa' timp si bani sa ai sa te dai ;)

 

 

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

 

 Mă amuza doar faptul că-i prinde cheful de construit numai în vremuri de criză: în 2008 cu Balatonring, acum cu ăsta.

Batman Batman, asa sunt ei..., poate odata le si iese socoteala :)

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, frigider a spus:

pana nu de mult era mai mult decat ce aveam noi.

Adevărul că acum nu ne mai ajung nici la genunchi, avem 2 circuite muc și sfârc pe care se desfășoară competiții de mare răsunet... :moron: Dacă mai pui că unul nici spații de eșapare amenajate nu are ungurii sunt umiliți complet!

Dacă te ține să faci investiții în timpul crizei ești șmecher, că poți face mai ieftin. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect.

N-avem noi ce sa ne comparam cu ungurii,suntem desculti in ploaie.

Sa nu uitam ca au fost un imperiu.

O tara cu jumatate din populatia noastra si cu nici o zecime din bogatiile naturale ale noastre e ani lumina in fata noastra ca orice.

Asta devine dupa facultati,vorba lu Moromete :)

Deja o dau in politica.Insa achesez si eu la ce a zis colegul,si anume ca cele 2 circuite ale noastre sunt penibile.Din toate punctele de vedere.Comparativ cu noi,ok,Euroring e micutz si na...de criza,dar Hungaro e departe.

Nu mai zic ce traditie are deja Hungaro - primul (si singurul?) circuit unde s-a tinut F1 in interiorul blocului comunist  -1986 parca.C-asa a pohtit Bernie,ce sexul lui...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, john17 said:

Dacă te ține să faci investiții în timpul crizei ești șmecher, că poți face mai ieftin. 

 

Dacă ai surse de capital sigure și dispuse să riște cu un asemenea proiect. Construcțiile se fac pe credit, iar în vremuri nesigure nimeni nu se gândește să investească - din contră. Fix asta s-a întâmplat la Balatonring: au rămas fără cashflow în timpul construcției, investitorii s-au retras. Rezultatul se vede.

 

5 hours ago, john17 said:

Adevărul că acum nu ne mai ajung nici la genunchi, avem 2 circuite muc și sfârc pe care se desfășoară competiții de mare răsunet... :moron: 

 

Adâncata e un gunoi supraevaluat și neîngrijit care are doar avantajul că e aproape de București și profită de logica românului de bine că e și ăsta. Transilvania Motor Ring e chiar ok, dar are o problemă cu locația - departe de capitală și cu faptul că nu se pretează bine la moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Method a spus:

Corect.

N-avem noi ce sa ne comparam cu ungurii,suntem desculti in ploaie.

Sa nu uitam ca au fost un imperiu.

O tara cu jumatate din populatia noastra si cu nici o zecime din bogatiile naturale ale noastre e ani lumina in fata noastra ca orice.

Asta devine dupa facultati,vorba lu Moromete :)

Deja o dau in politica.Insa achesez si eu la ce a zis colegul,si anume ca cele 2 circuite ale noastre sunt penibile.Din toate punctele de vedere.Comparativ cu noi,ok,Euroring e micutz si na...de criza,dar Hungaro e departe.

Nu mai zic ce traditie are deja Hungaro - primul (si singurul?) circuit unde s-a tinut F1 in interiorul blocului comunist  -1986 parca.C-asa a pohtit Bernie,ce sexul lui...

Nu ei au fost imperiu,austriecii respectiv habsburgii erau jupanii.Au fost bagati in seama sa stea de paza in fata turcilor.Niciun imparat nu a fost ungur.Erau sub suzeranitatea imparatului.Asta a fost si greseala lui Mihai Viteazul,s-a increzut in curva aia de imparat austriac.Pe unguri ai manca cruzi,parte in parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

 

Dacă ai surse de capital sigure și dispuse să riște cu un asemenea proiect. Construcțiile se fac pe credit, iar în vremuri nesigure nimeni nu se gândește să investească - din contră. Fix asta s-a întâmplat la Balatonring: au rămas fără cashflow în timpul construcției, investitorii s-au retras. Rezultatul se vede.

 

 

Adâncata e un gunoi supraevaluat și neîngrijit care are doar avantajul că e aproape de București și profită de logica românului de bine că e și ăsta. Transilvania Motor Ring e chiar ok, dar are o problemă cu locația - departe de capitală și cu faptul că nu se pretează bine la moto.


ai decretat tu ca Adancata e o mizerie. Bazandu-te pe? Si comparand cu?

 

daca ma uit pe preturile de inchiriere de la tg mures, sunt la ani lumina de Adancata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, damager said:

ai decretat tu ca Adancata e o mizerie. Bazandu-te pe? Si comparand cu?

 

Alte circuite auto/moto, full size (nu de karting) de la noi (doar Transilvania Motor Ring intră la comparație) și din afară. Acces execrabil, asfalt vălurit, spații de eșapare de toată jena.

 

E ieftin? Probabil. Alt argument "pentru" nu mai are - pe lângă cel de proximitate față de capitală pe care l-am mai menționat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, damager a spus:


ai decretat tu ca Adancata e o mizerie. Bazandu-te pe? Si comparand cu?

 

daca ma uit pe preturile de inchiriere de la tg mures, sunt la ani lumina de Adancata.

In afara de faptul ca e aproape de Bucale și e ieftin, cu ce circuit decent, de oriunde vrei tu, il poti compara? 

Daca ar fi poziționat la, Piatra Neamt, sa zicem,cat crezi ca ar dura pana ar falimenta? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei,se pare ca Bradley Smith a prins si el un ghidon...la aprilia.In locul lui Iannone...care cred ca a iesit din peisaj definitiv.

104430779-265847148018833-56938929964773

 

Deci daca aprilia asta va merge la fel de bine precum arata....

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No fans will be present during MotoGP's season-opening races at Jerez on July 19 and 26.

Jerez City Council recently announced they would seek a meeting with Dorna and the Andalusian Government to explore the possibility of having a limited number of spectators at the back-to-back MotoGP rounds, plus the following WorldSBK event.

 

That meeting has now taken place, where the three parties "unanimously agreed" to keep the races behind closed doors.

 

https://www.crash.net/motogp/news/938556/1/no-fans-jerez-motogp-seasonopeners

Danilo la Tech3 in 2021

https://www.instagram.com/p/CB3D0ftjzJq/?igshid=1jelok2tnvmj9

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În afară de imaginea de echipă de satelit, Tech3 primește aceleași motociclete precum echipa oficială și suport întreg din partea uzinei. Se poate spune că cei de la KTM au practic 2 echipe oficiale. Iar pe Petrucci nu cred că-l deranjează simplul fapt că pe motocicleta lui va scrie "Red Bull Cola" în loc de "Red Bull", din moment ce este identică cu celelalte 3 și el primește (probabil) cel mai mare salariu. Mai mult, mutarea îl liniștește pe Oliveira care promovează în sfârșit la echipa oficială și-și mai calmează gândurile de plecare de la austrieci. Pe Binder nu puteau să-l scoată din schemă și să-l împingă la Tech3 pentru 2021 din cauza faptului că a semnat pentru 2 ani cu echipa de uzină. TL;DNR - era singura soluție pentru Petrucci, și cea mai bună de a rămâne în MotoGP.

 

Mai interesant mi se pare ce se va întâmpla cu Pol și Dovi. În principiu, junele Espargaró va ajunge la Repsol, cu riscul de a-l mânia pe Împăratul #93. Dar dacă dintr-un motiv sau altul asta nu se concretizează (se supără Marc foarte urât pentru țeapa trasă lui Alex sau/și Pol nu se înțelege cu HRC la detalii), Espargaró va ajunge la echipa oficială Ducati - pentru că anunțul legat de Petrucci clarifică în mod definitiv faptul că Pol a plecat de la KTM. Teoretic Pol Espargaró va ajunge lângă Marc Márquez iar Dovizioso va semna o continuare cu Ducati. Dar până nu pun pixul pe hârtie, orice e posibil. Iar dacă lucrurile se clarifică astfel, sunt șanse foarte mari ca mariajul de mare succes dintre Marc Márquez și HRC să se încheie cu divorț înainte de 2024. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

În afară de imaginea de echipă de satelit, Tech3 primește aceleași motociclete precum echipa oficială și suport întreg din partea uzinei. Se poate spune că cei de la KTM au practic 2 echipe oficiale. Iar pe Petrucci nu cred că-l deranjează simplul fapt că pe motocicleta lui va scrie "Red Bull Cola" în loc de "Red Bull", din moment ce este identică cu celelalte 3 și el primește (probabil) cel mai mare salariu. Mai mult, mutarea îl liniștește pe Oliveira care promovează în sfârșit la echipa oficială și-și mai calmează gândurile de plecare de la austrieci. Pe Binder nu puteau să-l scoată din schemă și să-l împingă la Tech3  - de ce sa faca asta? pentru 2021 din cauza faptului că a semnat pentru 2 ani cu echipa de uzină. TL;DNR - era singura soluție pentru Petrucci, și cea mai bună de a rămâne în MotoGP.

 

Mai interesant mi se pare ce se va întâmpla cu Pol și Dovi. În principiu, junele Espargaró va ajunge la Repsol, cu riscul de a-l mânia pe Împăratul #93. Dar dacă dintr-un motiv sau altul asta nu se concretizează (se supără Marc foarte urât pentru țeapa trasă lui Alex sau/și Pol nu se înțelege cu HRC la detalii), Espargaró va ajunge la echipa oficială Ducati - pentru că anunțul legat de Petrucci clarifică în mod definitiv faptul că Pol a plecat de la KTM. Teoretic Pol Espargaró va ajunge lângă Marc Márquez iar Dovizioso va semna o continuare cu Ducati. Dar până nu pun pixul pe hârtie, orice e posibil. Iar dacă lucrurile se clarifică astfel, sunt șanse foarte mari ca mariajul de mare succes dintre Marc Márquez și HRC să se încheie cu divorț înainte de 2024. nu pleaca pana nu bate toate recordurile lui rossi. oau, s-a jucat putin HRC cu fratele mic, covid-guvid-plm. A ajuns la HRC? a ajuns. nu vorbim de un conflict in curtea scolii. Este echipa de vis MM-Honda.  ca sa citez niste clasici in viata "Amandoi o stim" (adica si mm si honda) si prosti ar fi sa dea cu piciorul la asemenea parteneriat. Da, ok , candva cumva. Da nu dintr-un motiv de curtea scolii - fratiorul mic. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  1. În sensul în care ar fi dorit să-i ofere lui Petrucci motocicletă la echipa oficială. N-ar fi fost o idee bună oricum, iar #9 a acceptat să meargă la Tech3. Deci toate bune.
  2. Eu cred că Puig l-a scormonit la sentiment pe Márquez cu mișacrea asta. Și Emmett crede la fel. Oricum n-are nevoie de cei 4 ani ca să-i bată recordurile lui Rossi.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...