Jump to content
Christian 1

Beta EURO / JONATHAN 350

Recommended Posts

  Salut.

 

  Este vorba de un cruiser facut de firma Beta,in doua variante diferite ca design(desi diferentele nu-s mari),dar cu aceeasi motorizare,de 349 cmc,propulsor are fabrica Beta l-a cumparat de la firma Suzuki.Este vorba de motorul de Suzuki DR 350 SE,cod K404.Cutia cu 6 viteze,duc acest cruiser inclusiv in regim de autostrada fara vreun chin.

  Foarte comod pentru o persoana scunda si rezervorul mare ce-i permite o autonomie considerabila,sunt alte atuuri ale acestui model de cruiser,prea putin stiut la noi.Productia acestora a avut loc intre 2001-2006.

 

  Specificatii tehnice:

 

Model

Beta Euro / Jonathan 350

An de fabricatie

2001-2006

Tip

Cruiser /custom /classic

Motor si transmisie

Capacitate cilindrica

349,00 cmc (21,30 inchi cubici)

Tipul motorului

1 cilindru – 4 timpi

Alezaj x cursa

79,0 x 71,2 mm (3,1 x 2,8 inchi)

Alimentare

Carburator, Mikuni BST 33

Valve / cilindru

4

Control combustibil

SOHC

Sistem de racire

Aer

Cutie de viteze

6 trepte

Ambreiaj

Multi-disc umed

Dimensiuni

Greutate

138,0 kg (304,2 pounds)

Inaltimea scaunului

740 mm (29,1 inchi) (daca este reglabil, este inaltimea cea mai mica)

Lungime

2,170 mm (85,4 inchi)

Latime

1,100 mm (43,3 inchi)

Garda la sol

240 mm (9,4 inchi)

Ampatament

1,470 mm (57,9 inchi)

Sasiu si dimensiuni

Tip sasiu

otel

Suspensie fata

Furca hidraulica

Cursa suspensiei fata

120 mm (4,7 inchi)

Suspensie spate

monosoc

Cursa suspensiei spate

100 mm (3,9 inchi)

Dimensiuni cauciuc fata

120/80-16

Dimensiuni cauciuc spate

140/90-15

Frana fata

Disc simplu

Diametrul franei fata

300 mm (11,8 inchi)

Frana spate

Disc simplu

Diametrul franei spate

220 mm (8,7 inchi)

 

 

Alte date tehnice

Capacitate rezervor

19,00 litri (5,02 galoane)

Rezerva combustibil

4,00 litri (1,06 galoane)

 

  Detin in familie modelul Euro 350,pe care il foloseste nevasta-mea de aproape 7 ani si 23.000 de km,fara probleme.Am schimbat un rand de placute de frana si un kit de lant.Am demontat scaritele si saua pasagerului,pe locul seii pasagerului montant un top case Givi de 34 l.Am preferat sa renunt la "desagile" laterale cu suportii aferenti cu care acesta a venit standard din fabrica,din motive de estetica.

 Asa arata Beta la cumparare in iulie 2013,la 15.212 km:

 

 

 

2.jpg

3.jpg

5.jpg

6.jpg

4.jpg

7.jpg

1.jpg

8.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fain cruiser,nici nu stiam ca Beta a facut asa un model.

Daca e cu motor de DR-u 350 ,cu starter electric,e cam bulletproof.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mai folosit acelasi propulsor de la Suzuki inca la doua modele:

Beta M4 ,un supermoto;

Beta Alp 4.0 ,un dualsport care ecam urmasul DR-ului de 350 si se fabrica si astazi(poza e la EICMA 2019).

 

 

2.jpg

1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, Christian 1 a spus:

  Salut.

 

  Este vorba de un cruiser facut de firma Beta,in doua variante diferite ca design(desi diferentele nu-s mari),dar cu aceeasi motorizare,de 349 cmc,propulsor are fabrica Beta l-a cumparat de la firma Suzuki.Este vorba de motorul de Suzuki DR 350 SE,cod K404.Cutia cu 6 viteze,duc acest cruiser inclusiv in regim de autostrada fara vreun chin.

  Foarte comod pentru o persoana scunda si rezervorul mare ce-i permite o autonomie considerabila,sunt alte atuuri ale acestui model de cruiser,prea putin stiut la noi.Productia acestora a avut loc intre 2001-2006.

 

  Specificatii tehnice:

 

Model

Beta Euro / Jonathan 350

An de fabricatie

2001-2006

Tip

Cruiser /custom /classic

Motor si transmisie

Capacitate cilindrica

349,00 cmc (21,30 inchi cubici)

Tipul motorului

1 cilindru – 4 timpi

Alezaj x cursa

79,0 x 71,2 mm (3,1 x 2,8 inchi)

Alimentare

Carburator, Mikuni BST 33

Valve / cilindru

4

Control combustibil

SOHC

Sistem de racire

Aer

Cutie de viteze

6 trepte

Ambreiaj

Multi-disc umed

Dimensiuni

Greutate

138,0 kg (304,2 pounds)

Inaltimea scaunului

740 mm (29,1 inchi) (daca este reglabil, este inaltimea cea mai mica)

Lungime

2,170 mm (85,4 inchi)

Latime

1,100 mm (43,3 inchi)

Garda la sol

240 mm (9,4 inchi)

Ampatament

1,470 mm (57,9 inchi)

Sasiu si dimensiuni

Tip sasiu

otel

Suspensie fata

Furca hidraulica

Cursa suspensiei fata

120 mm (4,7 inchi)

Suspensie spate

monosoc

Cursa suspensiei spate

100 mm (3,9 inchi)

Dimensiuni cauciuc fata

120/80-16

Dimensiuni cauciuc spate

140/90-15

Frana fata

Disc simplu

Diametrul franei fata

300 mm (11,8 inchi)

Frana spate

Disc simplu

Diametrul franei spate

220 mm (8,7 inchi)

 

 

Alte date tehnice

Capacitate rezervor

19,00 litri (5,02 galoane)

Rezerva combustibil

4,00 litri (1,06 galoane)

 

  Detin in familie modelul Euro 350,pe care il foloseste nevasta-mea de aproape 7 ani si 23.000 de km,fara probleme.Am schimbat un rand de placute de frana si un kit de lant.Am demontat scaritele si saua pasagerului,pe locul seii pasagerului montant un top case Givi de 34 l.Am preferat sa renunt la "desagile" laterale cu suportii aferenti cu care acesta a venit standard din fabrica,din motive de estetica.

 Asa arata Beta la cumparare in iulie 2013,la 15.212 km:

 

 

 

2.jpg

3.jpg

5.jpg

6.jpg

4.jpg

7.jpg

1.jpg

8.jpg

 

 

Salutare,

Bun, fiind in cautarea unui cruiser micut pentru o domnisoara si vazand modelul am dat fuga fuga sa vad daca nu cumva e de vanzare ... Nu am reusit sa inteleg daca... e scos la vanzare sau daca e doar o prezentare a agregatului. 

Cele bune, 

Alex. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Alex.

Nu e de vanzare,e doar topicul legat de acest model.

Aici ai unul de vanzare,dar e in Italia.:

https://www.subito.it/moto-e-scooter/beta-euro-350-vicenza-320403047.htm

La cel din anunt,toba nu e originala,spatarul seii spate si farul la fel nu sunt originale.

 

 

Linkuri cu manualele modelului:

 

Owner manual:

https://ufile.io/63qgidar

 

Catalogue spare parts:

https://ufile.io/vs50mczn

 

Workshop manual Suzuki DR 350:

https://ufile.io/ag9c3bdu

 

 

Aici e un link cu specificatiile modelului Beta Jonathan 350:

https://www.motorcyclespecs.co.za/model/Beta/beta_jonathan_cruiser_350.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 23 minute, Christian 1 a spus:

Salut Alex.

Nu e de vanzare,e doar topicul legat de acest model.

Aici ai unul de vanzare,dar e in Italia.:

https://www.subito.it/moto-e-scooter/beta-euro-350-vicenza-320403047.htm

La cel din anunt,toba nu e originala,spatarul seii spate si farul la fel nu sunt originale.

 

 

Linkuri cu manualele modelului:

 

Owner manual:

https://ufile.io/63qgidar

 

Catalogue spare parts:

https://ufile.io/vs50mczn

 

Workshop manual Suzuki DR 350:

https://ufile.io/ag9c3bdu

 

 

Aici e un link cu specificatiile modelului Beta Jonathan 350:

https://www.motorcyclespecs.co.za/model/Beta/beta_jonathan_cruiser_350.htm

 

Multumesc frumos de informatii Cristian. Il astept iarna asta poate poate. Domnisoara subtire... scunda... ea vrea cruiser ... eu trebuie sa ma supun cumva. Betuta asta era o solutie buna. 

Cele bune,

Alex. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este o solutie.

Ca idee,sotia mea are 1,54 m.

011.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

 

Ca proaspăt posesor (atât de permis categ A cât și ca Beta-zoid) pot să spun că sunt foarte încântat.

Am căutat un moto pentru naveta serviciu în oraș dar cu care să pot face și ceva ieșiri mai lungi.

Consumul și comfortul aferent sunt printre atuurile deja enumerate de Christian.

 

Nu m-am confesat până acum - să vă spun că am facut și ceva kilometri buni de drum forestier cu ea -, pentru că nu am vrut să vă dați seama cât de idiot pot fi câteodată. 

În rest, am fost cu ea pe Transfăgărășan, la Păltiniș. Nu a tușit nici nu pasager 🤠

 

Later Edit: s-a dat cineva și cu Jonathan, poate expune o părere despre diferențele dintre ele? 

 

P.S. : nu vă băgaț' pe Beta aia roșie că e a mea! sper...

image.thumb.png.196846729faff8e03de63692de3a9a58.pngBeta.jpg

IMAG3963.jpgIMAG3965.jpg

Edited by s_cristi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca stiam,nu postam linkul cu cea rosie.

O sa fie bataie pe ea... :)

Trebuie sa recunosc ca,la mers normal,nevasta-mea a stabilit un record(pot sa-i spun asa):701 km parcursi cu 18,2 l de benzina.

Atat a bagat ca sa faca iar plinul,cand am fost intr-o tura in Grecia.Adica un consum de 2,6 l/100 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Confirm si eu fiabilitatea motorului  si nu numai avand in dotare un M4 si un Alp4.0!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru piese oem,se poate apela la Orestte de la firma Sprintmotors:

 

http://sprintmotors.ro/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...