Sari la conținut

Beta Euro / Jonathan 350


Kristian K
 Share

Postări Recomandate

  Salut.

 

  Este vorba de un cruiser facut de firma Beta,in doua variante diferite ca design(desi diferentele nu-s mari),dar cu aceeasi motorizare,de 349 cmc,propulsor pe care fabrica Beta l-a cumparat de la firma Suzuki.Este vorba de motorul de Suzuki DR 350 SE,cod K404.Cutia cu 6 viteze,duc acest cruiser inclusiv in regim de autostrada fara vreun chin.

  Foarte comod pentru o persoana scunda si rezervorul mare ce-i permite o autonomie considerabila,sunt alte atuuri ale acestui model de cruiser,prea putin stiut la noi.Productia acestora a avut loc intre 2001-2006.

 

  Specificatii tehnice:

 

Model

Beta Euro / Jonathan 350

An de fabricatie

2001-2006

Tip

Cruiser /custom /classic

Motor si transmisie

Capacitate cilindrica

349,00 cmc (21,30 inchi cubici)

Tipul motorului

1 cilindru – 4 timpi

Alezaj x cursa

79,0 x 71,2 mm (3,1 x 2,8 inchi)

Alimentare

Carburator, Mikuni BST 33

Valve / cilindru

4

Control combustibil

SOHC

Sistem de racire

Aer

Cutie de viteze

6 trepte

Ambreiaj

Multi-disc umed

Dimensiuni

Greutate

138,0 kg (304,2 pounds)

Inaltimea scaunului

740 mm (29,1 inchi) (daca este reglabil, este inaltimea cea mai mica)

Lungime

2,170 mm (85,4 inchi)

Latime

1,100 mm (43,3 inchi)

Garda la sol

240 mm (9,4 inchi)

Ampatament

1,470 mm (57,9 inchi)

Sasiu si dimensiuni

Tip sasiu

otel

Suspensie fata

Furca hidraulica

Cursa suspensiei fata

120 mm (4,7 inchi)

Suspensie spate

monosoc

Cursa suspensiei spate

100 mm (3,9 inchi)

Dimensiuni cauciuc fata

120/80-16

Dimensiuni cauciuc spate

140/90-15

Frana fata

Disc simplu

Diametrul franei fata

300 mm (11,8 inchi)

Frana spate

Disc simplu

Diametrul franei spate

220 mm (8,7 inchi)

 

 

Alte date tehnice

Capacitate rezervor

19,00 litri (5,02 galoane)

Rezerva combustibil

4,00 litri (1,06 galoane)

 

  Detin in familie modelul Euro 350,pe care il foloseste nevasta-mea de aproape 7 ani si 23.000 de km,fara probleme.Am schimbat un rand de placute de frana si un kit de lant.Am demontat scaritele si saua pasagerului,pe locul seii pasagerului montant un top case Givi de 34 l.Am preferat sa renunt la "desagile" laterale cu suportii aferenti cu care acesta a venit standard din fabrica,din motive de estetica.

 Asa arata Beta la cumparare in iulie 2013,la 15.212 km:

 

 

 

2.jpg

3.jpg

5.jpg

6.jpg

4.jpg

7.jpg

1.jpg

8.jpg

Editat de Kristian K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fain cruiser,nici nu stiam ca Beta a facut asa un model.

Daca e cu motor de DR-u 350 ,cu starter electric,e cam bulletproof.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai folosit acelasi propulsor de la Suzuki inca la doua modele:

Beta M4 ,un supermoto;

Beta Alp 4.0 ,un dualsport care e cam urmasul DR-ului de 350 si se fabrica si astazi(poza e la EICMA 2019).

 

 

2.jpg

1.jpg

Editat de Kristian K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Christian 1 a spus:

  Salut.

 

  Este vorba de un cruiser facut de firma Beta,in doua variante diferite ca design(desi diferentele nu-s mari),dar cu aceeasi motorizare,de 349 cmc,propulsor are fabrica Beta l-a cumparat de la firma Suzuki.Este vorba de motorul de Suzuki DR 350 SE,cod K404.Cutia cu 6 viteze,duc acest cruiser inclusiv in regim de autostrada fara vreun chin.

  Foarte comod pentru o persoana scunda si rezervorul mare ce-i permite o autonomie considerabila,sunt alte atuuri ale acestui model de cruiser,prea putin stiut la noi.Productia acestora a avut loc intre 2001-2006.

 

  Specificatii tehnice:

 

Model

Beta Euro / Jonathan 350

An de fabricatie

2001-2006

Tip

Cruiser /custom /classic

Motor si transmisie

Capacitate cilindrica

349,00 cmc (21,30 inchi cubici)

Tipul motorului

1 cilindru – 4 timpi

Alezaj x cursa

79,0 x 71,2 mm (3,1 x 2,8 inchi)

Alimentare

Carburator, Mikuni BST 33

Valve / cilindru

4

Control combustibil

SOHC

Sistem de racire

Aer

Cutie de viteze

6 trepte

Ambreiaj

Multi-disc umed

Dimensiuni

Greutate

138,0 kg (304,2 pounds)

Inaltimea scaunului

740 mm (29,1 inchi) (daca este reglabil, este inaltimea cea mai mica)

Lungime

2,170 mm (85,4 inchi)

Latime

1,100 mm (43,3 inchi)

Garda la sol

240 mm (9,4 inchi)

Ampatament

1,470 mm (57,9 inchi)

Sasiu si dimensiuni

Tip sasiu

otel

Suspensie fata

Furca hidraulica

Cursa suspensiei fata

120 mm (4,7 inchi)

Suspensie spate

monosoc

Cursa suspensiei spate

100 mm (3,9 inchi)

Dimensiuni cauciuc fata

120/80-16

Dimensiuni cauciuc spate

140/90-15

Frana fata

Disc simplu

Diametrul franei fata

300 mm (11,8 inchi)

Frana spate

Disc simplu

Diametrul franei spate

220 mm (8,7 inchi)

 

 

Alte date tehnice

Capacitate rezervor

19,00 litri (5,02 galoane)

Rezerva combustibil

4,00 litri (1,06 galoane)

 

  Detin in familie modelul Euro 350,pe care il foloseste nevasta-mea de aproape 7 ani si 23.000 de km,fara probleme.Am schimbat un rand de placute de frana si un kit de lant.Am demontat scaritele si saua pasagerului,pe locul seii pasagerului montant un top case Givi de 34 l.Am preferat sa renunt la "desagile" laterale cu suportii aferenti cu care acesta a venit standard din fabrica,din motive de estetica.

 Asa arata Beta la cumparare in iulie 2013,la 15.212 km:

 

 

 

2.jpg

3.jpg

5.jpg

6.jpg

4.jpg

7.jpg

1.jpg

8.jpg

 

 

Salutare,

Bun, fiind in cautarea unui cruiser micut pentru o domnisoara si vazand modelul am dat fuga fuga sa vad daca nu cumva e de vanzare ... Nu am reusit sa inteleg daca... e scos la vanzare sau daca e doar o prezentare a agregatului. 

Cele bune, 

Alex. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Alex.

Nu e de vanzare,e doar topicul legat de acest model.

Aici ai unul de vanzare,dar e in Italia.:

https://www.subito.it/moto-e-scooter/beta-euro-350-vicenza-320403047.htm

La cel din anunt,toba nu e originala,spatarul seii spate si farul la fel nu sunt originale.

 

 

Linkuri cu manualele modelului:

 

Owner manual:

https://ufile.io/63qgidar

 

Catalogue spare parts:

https://ufile.io/vs50mczn

 

Workshop manual Suzuki DR 350:

https://ufile.io/ag9c3bdu

 

 

Aici e un link cu specificatiile modelului Beta Jonathan 350:

https://www.motorcyclespecs.co.za/model/Beta/beta_jonathan_cruiser_350.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, Christian 1 a spus:

Salut Alex.

Nu e de vanzare,e doar topicul legat de acest model.

Aici ai unul de vanzare,dar e in Italia.:

https://www.subito.it/moto-e-scooter/beta-euro-350-vicenza-320403047.htm

La cel din anunt,toba nu e originala,spatarul seii spate si farul la fel nu sunt originale.

 

 

Linkuri cu manualele modelului:

 

Owner manual:

https://ufile.io/63qgidar

 

Catalogue spare parts:

https://ufile.io/vs50mczn

 

Workshop manual Suzuki DR 350:

https://ufile.io/ag9c3bdu

 

 

Aici e un link cu specificatiile modelului Beta Jonathan 350:

https://www.motorcyclespecs.co.za/model/Beta/beta_jonathan_cruiser_350.htm

 

Multumesc frumos de informatii Cristian. Il astept iarna asta poate poate. Domnisoara subtire... scunda... ea vrea cruiser ... eu trebuie sa ma supun cumva. Betuta asta era o solutie buna. 

Cele bune,

Alex. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Ca proaspăt posesor (atât de permis categ A cât și ca Beta-zoid) pot să spun că sunt foarte încântat.

Am căutat un moto pentru naveta serviciu în oraș dar cu care să pot face și ceva ieșiri mai lungi.

Consumul și comfortul aferent sunt printre atuurile deja enumerate de Christian.

 

Nu m-am confesat până acum - să vă spun că am facut și ceva kilometri buni de drum forestier cu ea -, pentru că nu am vrut să vă dați seama cât de idiot pot fi câteodată. 

În rest, am fost cu ea pe Transfăgărășan, la Păltiniș. Nu a tușit nici nu pasager 🤠

 

Later Edit: s-a dat cineva și cu Jonathan, poate expune o părere despre diferențele dintre ele? 

 

P.S. : nu vă băgaț' pe Beta aia roșie că e a mea! sper...

image.thumb.png.196846729faff8e03de63692de3a9a58.pngBeta.jpg

IMAG3963.jpgIMAG3965.jpg

Editat de s_cristi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stiam,nu postam linkul cu cea rosie.

O sa fie bataie pe ea... :)

Trebuie sa recunosc ca,la mers normal,nevasta-mea a stabilit un record(pot sa-i spun asa):701 km parcursi cu 18,2 l de benzina.

Atat a bagat ca sa faca iar plinul,cand am fost intr-o tura in Grecia.Adica un consum de 2,6 l/100 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru piese oem,se poate apela la Orestte de la firma Sprintmotors:

 

http://sprintmotors.ro/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 05.12.2019 la 9:03, emilvef a spus:

Confirm si eu fiabilitatea motorului  si nu numai avand in dotare un M4 si un Alp 4.0!

Un M4 la vanzare:

https://www.olx.ro/oferta/beta-m4-motard-supermoto-cross-motor-suzuki-IDdbc1Z.html#4fea171807

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Acum 14 ore, emilvef a spus:

Vanzator neserios! In anunt sunt 2 mobre diferite...

Am vazut si eu ieri.Poze puse de la doua Beta M4,dintre care doar una e a lui!Aia uda.

I-am scris in privat,spunandu-i cat de "serios" este.Un samsar nenorocit...

Azi vad ca anuntul e dezacticat...  :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am vazut si eu.

Oricum,sfatul meu e sa nu cumparati motociclete ude,apa ascunde defectele estetice ale elementelor de caroserie vopsite si nu numai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar un alt tapar nenorocit.

Asa e,evitati sa mergeti sa vizualizati in vederea cumpararii,motociclete/masini ude in pozele puse la anuntul de vanzare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Si fara aripa spate , asa:

 

 

002.JPG

003.JPG

005.JPG

006.JPG

 

Nu prea are aspect de caferacer...

Editat de Christian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar îmi place cum arată fără aripa de pe spate. Se poate merge și fără bara de inox din spate, sau ea ține cadrul sus?

 

Am adaugat niște lumini:

- pe față 2 mini "proiectoare"

- pe spate o bandă led cu frână și semnalizări 

Pe spate nu prea sunt mulțumit dar poate mai lucrez la chestia aia pe viitor, sau comand una mai puternică.

A,da... va trebui să pun parbrizul la loc dacă reușesc să-l polishez sau dau și "coarnele" jos și gata.

 

IMAG1532.jpg

IMAG1531.jpg

Editat de s_cristi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,acea bara e doar pentru manevrare.Daca te uiti vei vedea ca,cadrul spate are inchise tevile prin acel suport transversal sudat intre ele,in care intra yala seii.

Editat de Kristian K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mno,am schimbat parbrizul vechi cu altul identic,datorita uzurii si crapaturilor din ultimii 6 ani.Dup-aia am montat un db killer la toba,caci era cam zgomotoasa problema.

Multumesc si pe aceasta cale user-ului @GoodKat pentru toba ce mi-a dat-o in urma cu vreo 4 ani. :)

 

 

1.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Mno,o Beta Euro 350 la vanzare in acest moment:

https://www.olx.ro/oferta/motocicleta-beta-IDdHue9.html#5e130153a7

La 03.12.2019 la 14:25, Alexandru Boros a spus:

 

Multumesc frumos de informatii Cristian. Il astept iarna asta poate poate. Domnisoara subtire... scunda... ea vrea cruiser ... eu trebuie sa ma supun cumva. Betuta asta era o solutie buna. 

Cele bune,

Alex. 

Acuma e momentul sa cumperi una. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Beta Euro / Jonathan 350

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...