Sari la conținut

Husqvarna Norden 901


Postări Recomandate

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

 

Răspuns corect.

Ceva in genul Yamaha T7 versus Aprilia Tuareg. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, Kristian K a spus:

Ceva in genul Yamaha T7 versus Aprilia Tuareg. :)

nu are treaba , alea sunt doua moto diferite, nu doar care arata diferit.

Ktm u si husky , 890 si norden, sunt la prima vedere aceasi moto, cu alte plastice si mici diferente de stilizare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Hop , intre timp s-a lansat jucaria.

Desi parea cam aceeasi marie cu alta palarie, se pare ca nu i chiar asa.

Norden are diferita putin suspensia de 890 adventure-varianta simpla. Atat ca si cursa, cat si ca reglaje. Pozitia pare mai de touring, ceva carene pentru protectie la vant, sa mai mare/generoasa. 

Overall , sincer, pare foarte interesanta. Ma duc sa o vad, ca e in lista scurta, alaturi de tiger 900 rally pro :D

Exista cineva din RO care a mers cu ea? sau a cumparat o?

Exista un canal de utub, big rock moto, un tip din state care si-a cumparat o si deja a postat 3 clipuri despre model. Pentru cine este interesat sa vada moto prezentata din alta perspectiva, nu doar a presei moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut @KINGS!

 

Sa o stapanesti sanatos!

 

Eu o am de aprox o luna si 1000km. Calarita ca un adventure prin toate padurile si hartoapele. 

 

 

Probleme: 

- In primele zile mi-a dat eroarea de immobilizer - inteleg ca e destul de comuna la KTM - desi aveam eroarea in bord, pornea fara probleme, intre timp s-a resetat singura

- uneori porneste foarte greu - inteleg ca este iarasi o eroare cunoscuta KTM. trebuie lasata sa armeze pompa, apasat foarte fin pe butonul de start si pus benzina buna.... si o rugaciune in gand. in principiu face figuri cand e rece

- am rupt un handguard la o cazatura de pe loc pe pamant - calitatea plasticului extrem de proasta. intre timp am facut upgrade la cele de KTM cu tija de aluminiu

- quickshifter nu intra mereu in viteza, mai ales daca e motorul mai turat, face figuri random 3-4, 4-5 etc. folosesc ambreiajul si aia e :)

- vibreaza enervant in jur de 5k rpm; nu e un defect, dar evacuarea se aude f trist

- iarasi, posibil ca nu e o problema, dar pe gropi loveste ceva (cred ca lantul) de pare ca se dezmembreaza

 

Plusuri: 

- traction control m-a impresionat. initial am vrut sa fac upgrade la tech pack (sau cum se numeste la husky), dar mi-am dat seama ca pe off merg cu TC complet off si e controlabila. in schimb, pentru persoanele mai panicate face fix ce trebuie

- garda la sol e destul de mare. am trecut peste niste damburi unde eram sigur ca voi lovi

- pe asfalt e comparabila cu un sport tourer, sta bine pe curbe

- cauciucurile cu care vine mi se par foarte bune si de on si de off

- rezervorul coborat o face intr-adevar sa para mai usoara decat e

- se ridica relativ usor de jos, eu sunt relativ skinny (75kg) si o ridic fara mare efort

 

Upgrades:

- schimbat handguards ca le-am spart pe cele stock

- pus crashbars de la Hepco & Becker - am laut modelul scurt, dar acum as lua modelul inalt pentru ca nu protejeaza deloc carena. pe drum drept cade in crashbar si ghidon, dar pe damburi se poate lovi carena

- pus inaltatoare ghidon 2.5cm de la KTM - stock nu pot sta relaxat in picioare

 

 

Am citit despre defecte la furtunele de racire si la amortizor spate - la mine nu a fost cazul deocamdata.

 

Una peste alta, e o moto OK, mi se pare potrivita pentru touring si iesiri pe drumuri forestiere, face fata la drumuri mai grele, dar nu pare foarte fericita. 

 

@KINGS sunt curios de impresiile tale :) 

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, jinxy a spus:

Salut @KINGS!

 

Sa o stapanesti sanatos!

 

Eu o am de aprox o luna si 1000km. Calarita ca un adventure prin toate padurile si hartoapele. 

 

 

Probleme: 

- In primele zile mi-a dat eroarea de immobilizer - inteleg ca e destul de comuna la KTM - desi aveam eroarea in bord, pornea fara probleme, intre timp s-a resetat singura

- uneori porneste foarte greu - inteleg ca este iarasi o eroare cunoscuta KTM. trebuie lasata sa armeze pompa, apasat foarte fin pe butonul de start si pus benzina buna.... si o rugaciune in gand. in principiu face figuri cand e rece

- am rupt un handguard la o cazatura de pe loc pe pamant - calitatea plasticului extrem de proasta. intre timp am facut upgrade la cele de KTM cu tija de aluminiu

- quickshifter nu intra mereu in viteza, mai ales daca e motorul mai turat, face figuri random 3-4, 4-5 etc. folosesc ambreiajul si aia e :)

- vibreaza enervant in jur de 5k rpm; nu e un defect, dar evacuarea se aude f trist

- iarasi, posibil ca nu e o problema, dar pe gropi loveste ceva (cred ca lantul) de pare ca se dezmembreaza

 

Plusuri: 

- traction control m-a impresionat. initial am vrut sa fac upgrade la tech pack (sau cum se numeste la husky), dar mi-am dat seama ca pe off merg cu TC complet off si e controlabila. in schimb, pentru persoanele mai panicate face fix ce trebuie

- garda la sol e destul de mare. am trecut peste niste damburi unde eram sigur ca voi lovi

- pe asfalt e comparabila cu un sport tourer, sta bine pe curbe

- cauciucurile cu care vine mi se par foarte bune si de on si de off

- rezervorul coborat o face intr-adevar sa para mai usoara decat e

- se ridica relativ usor de jos, eu sunt relativ skinny (75kg) si o ridic fara mare efort

 

Upgrades:

- schimbat handguards ca le-am spart pe cele stock

- pus crashbars de la Hepco & Becker - am laut modelul scurt, dar acum as lua modelul inalt pentru ca nu protejeaza deloc carena. pe drum drept cade in crashbar si ghidon, dar pe damburi se poate lovi carena

- pus inaltatoare ghidon 2.5cm de la KTM - stock nu pot sta relaxat in picioare

 

 

Am citit despre defecte la furtunele de racire si la amortizor spate - la mine nu a fost cazul deocamdata.

 

Una peste alta, e o moto OK, mi se pare potrivita pentru touring si iesiri pe drumuri forestiere, face fata la drumuri mai grele, dar nu pare foarte fericita. 

 

@KINGS sunt curios de impresiile tale :) 

 

 

 

 

 

 

 

N-or fi cam multe "-" în numai 1000 km și o lună? 🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, jinxy a spus:

quickshifter

Meri la service sa il recalibreze, am facut asta de două  ori pana când  funcționează fără probleme, dar schimba ok in sus doar daca este turat in plaja medie, jos sau sus parca nu e cum trebuie.

Ce-i drept am vazut qs si mai fine la felul cum operează. 

 

Acum 12 ore, jinxy a spus:

tech pack

Dacă este vorba de TC care permite in mers schimbarea valorilor de la 1 la 9.. merită toți banii. Dacă pachetele sunt fix ca la ktm, ai si accelerația Rally care si aia e altă mică nebunie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, ENEOS a spus:

N-or fi cam multe "-" în numai 1000 km și o lună? 🤔

 

Poate aveam eu asteptari prea mari de la o moto de 15k :) O fi problema la mine, nu la ea...

 

Acum 18 minute, hora09 a spus:

Dacă este vorba de TC care permite in mers schimbarea valorilor de la 1 la 9.. merită toți banii. Dacă pachetele sunt fix ca la ktm, ai si accelerația Rally care si aia e altă mică nebunie

 

Multumesc de sfat! O sa-l activez cand merg la revizie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, jinxy a spus:

Salut @KINGS!

 

Sa o stapanesti sanatos!

 

Eu o am de aprox o luna si 1000km. Calarita ca un adventure prin toate padurile si hartoapele. 

 

 

Probleme: 

- In primele zile mi-a dat eroarea de immobilizer - inteleg ca e destul de comuna la KTM - desi aveam eroarea in bord, pornea fara probleme, intre timp s-a resetat singura

- uneori porneste foarte greu - inteleg ca este iarasi o eroare cunoscuta KTM. trebuie lasata sa armeze pompa, apasat foarte fin pe butonul de start si pus benzina buna.... si o rugaciune in gand. in principiu face figuri cand e rece

- am rupt un handguard la o cazatura de pe loc pe pamant - calitatea plasticului extrem de proasta. intre timp am facut upgrade la cele de KTM cu tija de aluminiu

- quickshifter nu intra mereu in viteza, mai ales daca e motorul mai turat, face figuri random 3-4, 4-5 etc. folosesc ambreiajul si aia e :)

- vibreaza enervant in jur de 5k rpm; nu e un defect, dar evacuarea se aude f trist

- iarasi, posibil ca nu e o problema, dar pe gropi loveste ceva (cred ca lantul) de pare ca se dezmembreaza

 

Plusuri: 

- traction control m-a impresionat. initial am vrut sa fac upgrade la tech pack (sau cum se numeste la husky), dar mi-am dat seama ca pe off merg cu TC complet off si e controlabila. in schimb, pentru persoanele mai panicate face fix ce trebuie

- garda la sol e destul de mare. am trecut peste niste damburi unde eram sigur ca voi lovi

- pe asfalt e comparabila cu un sport tourer, sta bine pe curbe

- cauciucurile cu care vine mi se par foarte bune si de on si de off

- rezervorul coborat o face intr-adevar sa para mai usoara decat e

- se ridica relativ usor de jos, eu sunt relativ skinny (75kg) si o ridic fara mare efort

 

Upgrades:

- schimbat handguards ca le-am spart pe cele stock

- pus crashbars de la Hepco & Becker - am laut modelul scurt, dar acum as lua modelul inalt pentru ca nu protejeaza deloc carena. pe drum drept cade in crashbar si ghidon, dar pe damburi se poate lovi carena

- pus inaltatoare ghidon 2.5cm de la KTM - stock nu pot sta relaxat in picioare

 

 

Am citit despre defecte la furtunele de racire si la amortizor spate - la mine nu a fost cazul deocamdata.

 

Una peste alta, e o moto OK, mi se pare potrivita pentru touring si iesiri pe drumuri forestiere, face fata la drumuri mai grele, dar nu pare foarte fericita. 

 

@KINGS sunt curios de impresiile tale :) 

 

 

Multumesc, "om trai si om vedea" :))))))))))))

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 05.05.2022 la 22:08, jinxy a spus:

Salut @KINGS!

 

Sa o stapanesti sanatos!

 

Eu o am de aprox o luna si 1000km. Calarita ca un adventure prin toate padurile si hartoapele. 

 

 

Probleme: 

- In primele zile mi-a dat eroarea de immobilizer - inteleg ca e destul de comuna la KTM - desi aveam eroarea in bord, pornea fara probleme, intre timp s-a resetat singura

- uneori porneste foarte greu - inteleg ca este iarasi o eroare cunoscuta KTM. trebuie lasata sa armeze pompa, apasat foarte fin pe butonul de start si pus benzina buna.... si o rugaciune in gand. in principiu face figuri cand e rece

- am rupt un handguard la o cazatura de pe loc pe pamant - calitatea plasticului extrem de proasta. intre timp am facut upgrade la cele de KTM cu tija de aluminiu

- quickshifter nu intra mereu in viteza, mai ales daca e motorul mai turat, face figuri random 3-4, 4-5 etc. folosesc ambreiajul si aia e :)

- vibreaza enervant in jur de 5k rpm; nu e un defect, dar evacuarea se aude f trist

- iarasi, posibil ca nu e o problema, dar pe gropi loveste ceva (cred ca lantul) de pare ca se dezmembreaza

 

Plusuri: 

- traction control m-a impresionat. initial am vrut sa fac upgrade la tech pack (sau cum se numeste la husky), dar mi-am dat seama ca pe off merg cu TC complet off si e controlabila. in schimb, pentru persoanele mai panicate face fix ce trebuie

- garda la sol e destul de mare. am trecut peste niste damburi unde eram sigur ca voi lovi

- pe asfalt e comparabila cu un sport tourer, sta bine pe curbe

- cauciucurile cu care vine mi se par foarte bune si de on si de off

- rezervorul coborat o face intr-adevar sa para mai usoara decat e

- se ridica relativ usor de jos, eu sunt relativ skinny (75kg) si o ridic fara mare efort

 

Upgrades:

- schimbat handguards ca le-am spart pe cele stock

- pus crashbars de la Hepco & Becker - am laut modelul scurt, dar acum as lua modelul inalt pentru ca nu protejeaza deloc carena. pe drum drept cade in crashbar si ghidon, dar pe damburi se poate lovi carena

- pus inaltatoare ghidon 2.5cm de la KTM - stock nu pot sta relaxat in picioare

 

 

Am citit despre defecte la furtunele de racire si la amortizor spate - la mine nu a fost cazul deocamdata.

 

Una peste alta, e o moto OK, mi se pare potrivita pentru touring si iesiri pe drumuri forestiere, face fata la drumuri mai grele, dar nu pare foarte fericita. 

 

@KINGS sunt curios de impresiile tale :) 

 

 

 

 

 

 

 

 

-  Fara erori la immobilizer

- Nu am avut probleme cu pornirea la rece .... inca ... :) 

- Quickshifter = o feerie , n-am intalnit asa o minune pe restul mobrelor pe care le-am avut

-  Nu simt vibratii deosebite la 5000 rpm

- Evacuarea e trista : corect  :( Ma gandesc la un decat + finala Arrow ...

- Am nevoie de alte arcuri :(  Am corespondat cu Hyperpro si sunt aproape de lansare / am comandat ...

- Revizia de 1000 efectuata si strans toate suruburile :) ))))))))

- Are acum bagaje Alu + soft Bumot, scarite rider Radegarage coborate 15-19mm, inaltatoare ghidon 55mm, protectie temperatura catalizator Camel Adv, crashbar GIVI, Quadlock smartphone, cric central

- Pe drum : Garmin Zumo XT, talpa cric lateral, 1 finger clutch Camel Adv, sei comfort incalzite, manere incalzite, pachet Explorer.

HUSKY 12.jpg

HUSKY 4.jpg

HUSKY 5.jpg

HUSKY 6.jpg

HUSKY 3.jpg

HUSKY 2.jpg

HUSKY 1.jpg

HUSKY 11.jpg

HUSKY 10.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, Adrian M. a spus:

Nice!

si uite cum ajunge sa coste 20k :)))

 

Nici pe departe .... cel mult 16,5k cu totul inclus 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.05.2022 la 12:09, KINGS a spus:

Nici pe departe .... cel mult 16,5k cu totul inclus 😉

Tu stii.

dar 14,5 moto, 1.5k cutiile aproape,plus toate celelalte. eu zic ca esti pe la 18, ia fa un total de curiozitate :D
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

Tu stii.

dar 14,5 moto, 1.5k cutiile aproape,plus toate celelalte. eu zic ca esti pe la 18, ia fa un total de curiozitate :D
 

13,75 moto (discount :) ) + 1,3 cutii + rack (discount :) ) plus celelalte (pot detalia dar nu are sens ...) = maxim  16,5 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, KINGS a spus:

13,75 moto (discount :) ) + 1,3 cutii + rack (discount :) ) plus celelalte (pot detalia dar nu are sens ...) = maxim  16,5 

ohoo, ai scos discount frumusel. Bravo :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@KINGS, din comentariul tau legat de arcuri imi imaginez ca e o diferenta semnificativa de gabarit intre noi, si totusi...cum ai reglat suspensia? Setarile standard?

 

Nu reusesc sa gasesc o setare in care sa nu copieze fiecare mic val din asfalt la viteza medie (60-100) si se simte ca barca pe mare.

 

Intre timp:

 

S-a ars o siguranta de la faruri, schimbat intr-un minut fara probleme, totul OK

Problema cu pornirea s-a mai atenuat cu benzina de 100 (OMV). 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers pe 11 clicuri de la pozitia 0 atat la furca cat si la amortizor. Preload-ul de la amortizor nu are sens sa-l discutam deoarece difera mult greutatea noastra. Pot sa-ti spun ca in ceea ce ma priveste, trece peste denivelari aproape ca ESA de la fostul meu GS. La Africanele pe care le-am avut nu am reusit asemenea setare satisfacatoare, oricat m-am straduit. Nici la Tenere 700 nu mi-a iesit asa fain ca la Husky.

Screenshot_20220528-152216_Acrobat for Samsung.jpg

Screenshot_20220528-152233_Acrobat for Samsung.jpg

Screenshot_20220528-152244_Acrobat for Samsung.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...