Sari la conținut

Probleme chiulasa


Laur25
 Share

Postări Recomandate

Salut! Am un scuter First Bike Energic 49cc (chinezarie) iar acum o saptamana i am schimbat chiulasa deoarece am stricat filetul de unde intra bujia. Inainte mergea perfect se ducea si in 100km/h cu 2 persoane pe ea(undeva la 60kg fiecare persoana) iar acum foarte greu atinge 80 doar cu mine pe ea (60kg). Cand e motorul rece si o pornesc ruleaza perfect dar cand se incalzeste mai ales la relanti se aude un tacanit in motor. Ce sa aiba? Sa fie de la supape? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

33 minutes ago, prafrau said:

de unde cade?

Cum adica?

11 minutes ago, Penetru said:

În primul rând e de verificat lanțul de distribuție, un dinte mai alături e foarte greu de observat.

Zici ca lantul sa fie de vina pentru tocanit sau pentru viteza mai mica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 minutes ago, GoodKat said:

 

Esti sigur ca are kit-ul de 49 si nu de 110 sau 125 si 49 doar in acte? Nu de alta dar sunt producatori seriosi care la 125 cc iti permit un 90-110. Nu vorbesc de motorizari in 2t. Vorbesc de motoare de 125 in 5-6 trepte.

Nu stiu, in acte are 49. Fostul proprietar mi a zis ca nu e de 49 si cica ar fi mai mult dar nu prea l am crezut, nici nu ma pricepeam asa mult la scutere sa imi dau seama ca fuge cam mult pentru 49. Posibil sa fie mai mare, si are 4 trepte de viteza dar e semi automat adica schimb dar nu am maneta de ambreiaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut motorul ăsta cu 49, mă claxonau la plecare toți, prindeam cu greu 50 kmph. Cu 70cc am obținut 70 de kmph iar cu 107cc cam 95-100 kmph.

E dificil să observi montajul incorect al lanțului, dinții sunt mărunți, eu am pățit-o și nu prea avea putere.

Dacă ai pus chiulasa de 49 e posibil să fie supapele mai mici, trebuia să compari la dimensiuni cu cea veche.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 minutes ago, Penetru said:

Am avut motorul ăsta cu 49, mă claxonau la plecare toți, prindeam cu greu 50 kmph. Cu 70cc am obținut 70 de kmph iar cu 107cc cam 95-100 kmph.

E dificil să observi montajul incorect al lanțului, dinții sunt mărunți, eu am pățit-o și nu prea avea putere.

Dacă ai pus chiulasa de 49 e posibil să fie supapele mai mici, trebuia să compari la dimensiuni cu cea veche.

Pai am luat chiulasa de pe site de la ei, din cate imi aduc aminte parca scria ca e de 70cc, nu mai stiu sigur. Oricum nu o sa o mai tin mult, maxim pana in vara ca vreau sa trec la ceva mai mare. Scuterul asta il am pe primarie inscris, asigurarea si itpul sunt obligatorii, nu i asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

23 hours ago, easy ride on! said:

Posibil raport de compresie prea mare cu noua chiulasa, detonatii.

2-3 zecimi de mm in minus la garnitura de chiulasa conteaza enorm.

Daca schimbi benzina cu una cu cifra octanica ridicata si dispare tacanitul din motor - e clar.

Oricum, nu prea exista piese chinezesti care sa se incadreze dimensional in clasa de toleranta.

Dar in schimb sunt ieftine.

http://www.csgnetwork.com/compcalc.html

Una peste alta, sunetul ala poate afecta motorul cumva?

On 26.12.2019 at 20:26, Penetru said:

Dacă e de 70 e posibil că bătaia să fie între piston și chiulasă, ar mai trebui o garnitură sub cilindru ca să ridice.

Si daca o las asa, afecteaza motorul cumva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...