Jump to content
Sign in to follow this  
Nooxy

Cumpar BMW G650 X Challenge sau X Country

Recommended Posts

Salutare! 

 

Caut un dual-sport pe injecție. Am 1.75, 76 kg, si nu ma chinuie talentul prea tare, mai ales pe off, unde nu am aproape deloc experienta. Caut ceva pana in 160 de kg, si se pare ca din pricina normelor euro, e cam greu sa gasesti un dual sport  ok in Europa. In USA sau AU, am vazut destule modele ok, la preturi bune.

În principiu sunt interesat de modelul BMW G650 X Challenge cu ABS , accept si fara ( oricum nu ma astept sa merg mai tare de 110Km/h pe asfalt, si pe off nu am nevoie), dar sunt deschis  si către X Country, sau in cel mai rau caz spre un 690 Enduro, dar doar in caz ca nu gasesc din seria X.Am auzit ca 690 sunt cam naravase, si destul de stricacioase. Ar mai fi interesant si un DRZ 400 in mintile lui, dar am niste preconceptii, si ma cam feresc de carburatoare, cu toate ca pe ele am invatat sa merg.

Au mai fost pe lista Wr250R( i-amsi  trimis mesaj colegului b374, dar cred ca nu a vazut mesajul inca), dar cred ca e cam lesinata pe asfalt totusi, si Wr450, dar la care nu am vazut decat versiunea F , la care ii faci revizia generala ,  aproape dupa fiecare iesire.

Mobra o sa fie folosita pentru soft -mediu enduro touring, ceva de genul ce face colegul Alex, de pe forum. Din pacate nu stau langa coclau, si consider ca ma complic sa cumpar remorca si carlig( bani, spatiu parcare, itp, etc). O sa fie folosita in ture de o zi, maxim doua, banuiesc ca pana in 7000 km pe an. Din pacate pentru mine , nu am timp de ture adevarate de minim o saptamana.

 

Buget pana la 6000 euro, dar trebuie sa fie cu adevarat tipla, cu carte de service  si foarte accesorizata (corect) ca sa dau banii aia pe ea. Pe un Xchallenge in mintile lui, cu ceva km , dar fara accesorii si fara ABS, nu ofer mai mult de 3500 euro.

La noi pe piata , nu am vazut decat 2 anunturi. Unul(Corbeanca, la o aruncatura de bat de mine) care pare ok din poze, dar fara accesorii si cam scump ( la cat de chel este) 5400 de euro. Nu am indraznit sa il deranjez cu un telefon si sa ii ofer ca tiganul maxim 4500 , cat cred eu ca face mobra. Si mai este unul fara acte pe la Cluj. Ideal , e sa gasesc unul in stare buna si fara accesorii, pana in 4000 de euro, si restul de bani sa ii bag in suspensii si ce accesorii consider eu necesare. Dar sunt constient ca e mobra rara( serie mica produsa), se gaseste greu afara, nu mai vorbesc la noi.

Km parcurși nu sunt factor decisiv dacă mobra e în stare bună. 

Inmatriculata sau cu RAR-ul făcut și cu toate actele pentru înmatriculare. 

Stare tehnică: excelenta, fără zgomote ciudate, scurgeri, etc. 

Stare estetica: nu e foarte relevanta( in functie de pretul cerut) din moment ce ma aștept ca motocicleta să fie căzută - dar nu accidentată grav gen furcă înlocuită, motor schimbat, etc. E important însă să funcționeze corect motorul, frane, lumini, ABS, etc. 

Stare consumabile: nu e foarte importantă dar ma uit la discuri și cauciucuri. 

Locație: București dar sunt dispus sa merg oriunde în țară, sau accept aduse si din afara.

Contact: aici pe forum sau mesaj privat. 

 

Ps : sper sa nu se supere colegul Alex ca i-am copiat anuntul 😀 .

 

Multumesc! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut 

Dacă vrei, pot sa te ajut sa găsim una în mințile ei, în Germania.

Marcel 

0744 973 166 

P. S eu am doua Wr250, injecție și carburație. Nu îs leșinate 😌

P. S. 2 Nu le vând 😊

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Salut Marcel,

Sunt aproape sigur ca acolo o sa ajung, dar am zis sa incerc si in tara. Cum a avut Alex, noroc de un exemplar super ok si la pret bun, poate se iveste si la mine. Am cercetat putin si piata din Germania-Austria-Italia, si nu sunt prea multe variante nici acolo, dar sunt fata de Romania, si poate mai apar pana in primavara. Mai ales Xchallenge se tine super bine la pret pentru anii lui. Am uitat sa scriu in anuntul initial ca interesante mai era si AJP PR7( dar am cam subtire bugetul pentru el), sau fratele lui mai vitreg si cu 20 kg mai greu SWM Superdual X care se gaseste la 6000 euro si putin de nou, si din 2018 chiar si pe la 4500 euro. La cel din urma ma trage in spate greutate in jur de 180 kg la plin, si faptul ca e posibil sa fie mai greu cu piesele la noi in Romania, dar ma atrage pretul si anul de fabricatie. In pricipiu , Superdual  e un Husqvarana TE630 , putin adus in zile noastre(injectie , euro4 si ABS).

Ai recenzii foarte bune pe forum, si in caz ca ma hotarasc la ceva din Germania-Austria, te caut cu siguranta.

Multumesc !

Edited by Nooxy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Am xmoto (nu challenge, nu country) , care a fost la cateva ture cu Alex :) . Cu cauciucuri potrivite si  ceva experienta te descurci pe majoritatea drumurilor.

Am si 690 enduro, care nu  e chiar asa stricacios cum se spune.

 

Ambele sunt in sectiunea vanzari.

Edited by cozmino

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Cozmino,

Stiu ce ai la vanzare, si din postarile de pe forum, am vazut si plimbarile voastre, cat si faptul ca stii modelul.

Xmoto il ai la un pret foarte bun, si daca se gasea kit complet  de conversie la roti de Xchallenge, te cautam de mult.  Din cate stiu au facut doar 2-3 persoane conversia, acum ceva ani buni, si asta prin USA. Parca si tu cauti un Xchallenge, in ciuda ca ai deja un Xmoto , nu ?😋

690-ul e super accesorizat, poate putin chiar prea mult pentrru nevoile mele, si imi depaseste atat bugetul cat si experienta .

Multumesc si spor la vanzare, iti doresc !

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Nooxy said:

Ps : sper sa nu se supere colegul Alex ca i-am copiat anuntul 😀 .

 

Ma bucur :)) țin pumnii sa ai parte de același noroc cum am avut si eu.

Ar fi mișto să mai vad pe cineva cu Xchallenge, cred ca mai e doar încă unul in București. 

 

Din punctul meu de vedere, Xmoto lui Cosmin a făcut față excelent la toate traseele pe care ne-am băgat. I-ar trebui doar un scut metalic. Pe asfalt rupe. 

 

Daca reușești sa mai negociezi, si KTM ul 690 e o motoreta super, am mers si eu pe ea, e practic un Xchallenge mai modern, mai mulți cai putere, ABS, suspensii muult peste. Ce e overkill e kitul de rally cu rezervoare. Eu l-as lua sincer ca are putini km si ii știu proprietarul și istoricul si i-as da jos kitul de rally si l-as vinde. 

Asta ar fi si alegerea mea daca as avea bugetul tău. 

 

Wr250R am văzut ce poate la alta ieșire cu un rider cam de greutatea ta. Se tine lejer la 110 pe DN, iar omul o lua pe curbe, având crampoane, înaintea altor rideri cu motorete cu de 3 ori mai mulți cai. Pentru 6000 km pe an, in opinia mea ar fi superba, iar pe coclau e vis. 

 

Multa baftă! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de urari!

Apropo, crezi ca ma descurc cu 1.75 pe Xchallenge, sa ajung macar  cu jumatate de talpa de la un picior jos ?

La Xmoto Cozmin, are super pret. Mai are putin si il da gratis. Ma trag in spate rotile, atat ca dimensiune cat si faptul ca sunt din aliaj. Daca se gasea set complet de roti cu tot cu adaptoare, nu mai stateam pe ganduri. Ii luam o protectie motor,  alta aripa fata,posibil si bare de protectie laterale, alta sa, si niste protectii de maini mai adevarate.

690 cred ca este mult peste nivelul meu momentan, si e mai pretentios la intretinere. Am inteles ca e destul de naravas pe off, si lipsa mea de experienta pe off, nu imi permite sa risc aiurea.

In legatura cu wr250r, totusi , pentru ce vreu eu, consider mai potrivit un Xchallenge, dar e posibil sa ma insel.

Mai in gluma, dar totusi la modul serios, nu vinzi capra ta si treci pe 690 ?Te gandesti, si imi zici un pret( pe pm) in caz ca o sa fii de acord.

Ti-am trimis si mesaj privat, si cum vad ca nu e citit inca , la fel ca si in cazul lui b374, ma gandesc sa nu fie ceva probleme cu mesageria din profilul meu.

Iti doresc ture frumoase si sanatate multa!

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minutes ago, Nooxy said:

Apropo, crezi ca ma descurc cu 1.75 pe Xchallenge, sa ajung macar  cu jumatate de talpa de la un picior jos ?

Te invit sa o probezi, cu cea mai mare placere, te las si sa învârti roata. Ți-am văzut mesajul dar n-am apucat sa răspund inca :)). 

 

De vândut nu as vrea, inca o consider moto unicorn iar un 690 dublu ca preț nu mi-ar aduce dublu ca experienta sau distracție. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...