Sari la conținut

Reparație chiuloasa vw. Știu ca e mașina, dar întreb poate sunt cunoscători binevoitori


theogs
 Share

Postări Recomandate

Salutare. Aveți idee unde pot recondiționa o chiuloasa, în București, pt un vw Passat. 2. 0 injecție. Cam 300k km, cod motor azm

Ma interesează, dacă știți, și la ce preturi sa ma aștept... 

Mulțumesc anticipat 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pret pt ce?? Ce intelegi prin reconditionare? Rectificat suprafata, supape + scaune, schimbat ghiduri/scaune, vrei să repari vreuna fisurata? Dpmdv pt rectificare, eventual inlocuit ghiduri/scaune - Florin de la Rune, iar pt fisuri doar remat. 

Si se numește CHIULASĂ, fme de piesa! 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

At John 17

Nu cred ca este fisurata. În rest tot ce trebuie. Planat, ghiduri, scaune, semeringuri supape etc.

Cum se cheamă chiulasa sau chiuloasa nu știu cât de important este acest lucru, dar știu ca este important sa o rectific.

Dacă se chiama chiulasa atunci asa sa fie 😉

Mulțumesc pt răspunsuri la toată lumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de ce trebuie facuta aceasta operatiune? Ce probleme avea masina? Intreb ca sa te pot sfatui daca se merita sa o mai folosesti sau nu pe a ta. In general la rectificat se trimite o chiulasa cu o planeitate neadecvata (stramba,indoita datorita rularii cu o problema de temperatura la motor) sau in cazul pierderi de lichid antigel (fisura sau lipsa planeitate). In ambele cazuri iti recomand sa mergi pe una sh ptr ca altfel e doar pierdere de timp si bani. Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai arunca uleiul în instalația de răcire. Și când a fost desfăcuta se pare că garnitura de chiulasa era de vina. La nr asta de km nu as schimba doar garnitura... Mașina era încă bună și nu as face reparația de mântuială. Adică as face cam tot ce trebuie făcut la ea. Bine în funcție și de cât costa toată treaba asta

Oricum pana nu o vede cineva care se pricepe nu știu exact ce trebuie facut

De demontat sa ocupat un mecanic de "cartier" 

S-a 

Oricum acum după ce am googlalit am aflat ca ar mai putea fi și altceva de vina pt uleiul aruncat în instalația de răcire. O piesa numita termoflot. Și cică ar fi trebuit verificat ala înainte. Dar deja este data jos chiulasa asa ca trebuie sa o vadă și un specialist. 300k de km din care ultima 100k a fost pe gpl

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata !! :) :)  Exact de aceea te-am intrebat pentru ca am intalnit pe diverse motoare aceasta problema si multi au trecut direct le reparat chiulasa. Cum la tine primul rau :)  este deja facut, mergem mai departe....

Primul sfat:schimba mecanicul daca poti, astfel vei fi scutit de reparatii ulterioare pe motiv ca "asa face toate,boss"...

Apoi, pentru a scuti o alta cheltuiala  inutila,  ca nici astia de la reparat chiulase nu sunt sfinti :) ,  cere sa iti faca constatarea de planeitate cand o duci acolo !Nu o lasa la ei sa se ocupe de ea.....ca o sa descoperi ca ai cea mai proasta chiulasa la care trebuie facut tot !Daca nu au timp,  du-te cu ea cand te programeaza sa faca constatarea...

Inainte de a duce chiulasa, verifica singur termoflotul la o vulcanizare.Piesa, oricum ar arata ea trebuie sa prezinte o intrare-iesire antigel si alta ulei.Infunzi cu o carpa o intrare de antigel si una de ulei si apoi pe oricare vrei din cele 2 ramase pui furtun de presiune.Vezi apoi daca sufla, e de acolo si il bati pe mecanic cu chiulasa in cap..... :)   Pentru o mai buna vizualizare,  desi din experienta iti spun ca se vede bine daca sufla, poti baga piesa intr-o galeata cu apa....

Cat priveste restul reparatiei la chiulasa, in cazul in care e de la termoflot, o pasuire supape,schimbat semeringuri si restul ar trebui sa fie o treaba simpla si la indemana pentru mecanicul care a desfacut si monteaza la loc totul in motor !Un mecanic trimite chiulasa doar daca are nevoie de rectificare, restul intra in atributiile lui !Daca nu ai asa ceva,  revin la primul sfat: schimba urgent mecanicul! Stima.

 

Editat de Cristi Nazarov
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc de sfaturi. Clar voi verifica și termoflot ul. Despre mecanic nu știu cât de priceput este.. De aia am zis și eu "de cartier".  Oricum montarea chiulasei nu o va face același om. El m a ajutat cu demontarea. Montarea, punerea distribuției la punct și alte chitibusuri importante vor fi făcute de alta persoana. 

Funcție de ce suma va fi nevoie voi recurge la reparație ori dat mașina la dezmembrări sau programul rabla. Poate asa mai pun ceva la suma pe care o strâng pt o mobreta. 

Dacă as fi știut de termoflot nu m as fi grăbit cu demontarea chiulasei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ‎08‎.‎01‎.‎2020 la 16:24, john17 a spus:

eventual inlocuit ghiduri/scaune - Florin de la Rune

 

Vezi ca Florin de la Rune mai da si gherle.

Acum 33 minute, theogs a spus:

Despre mecanic nu știu cât de priceput este.. De aia am zis și eu "de cartier".  Oricum montarea chiulasei nu o va face același om.

 

Aici ai dat cu mucii in fasole, l-ai pus pe unul sa-ti dea chiulasa jos si te duci sa o monteze altul. Trebuia de la bun inceput sa faci lucrarea cap coada cu acelasi mecanic/atelier: constatare, demontare, montare, garantie la lucrare.

 

Inca ai noroc ca ai motor pe benzina, poate nu fuge nimeni de lucrare...

Editat de Nguyen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă tot e dată jos singura soluție pt a verifica prezența unei eventuale fisuri e proba hidraulică făcută la presiune și temperatura! Pe care la Rune nu au cu ce să o facă din cate știu eu. 

Dacă e fisurată - alta! Sh, ca 9 costă mai mult decât mașina, ideal testată la fel să nu fie fisurată. Eu unul nu aș monta niciodată un motor desfăcut de altcineva, și nici o chiulasă sh la care nu s-a verificat macar etanseitatea supapelor și s-au inlocuit simeringurile! 

Cât despre verificarea planeitatii - aia e o operație simplă de tot pe care o faci cu o riglă metalică + o leră, nu e rocket science! 

Iar schimbătoare de căldură ("termoflot") există si cu etanșare pe suprafață, nu doar cu ștuțuri, nu e musai să fie atât de simplă verificarea! 

Fiind vorba de ulei in instalatia de racire si nu antigel in ulei e mare probabilitatea să fie vinovat schimbătorul de căldură, motivele însă nu o să le expun din motive de savanți mulți atotștiutori. 😈

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când am vb cu cel care s a ocupat de mașină și înainte sa o cumpăr a zis ca din lipsa de timp îmi da pe cineva care sa demonteze chiuloasa, sa cumpăr garniturile necesare și se ocupa el de montaj și distributie. Cel care a demontat știa clar despre ce e vorba. Acum ca eu vreau sa fac și alte operațiuni la chiulasa este alegerea mea. Azi sper sa ajung la un atelier de rectificat sa vb cu cei de acolo când pot sa ma duc sa faca constatările necesare. Pana nu o vede nu o sa se arunce nimeni cu preturi, asta e clar. Acuma nu pot demonta termoflot ul din cauza temperaturii de afara. Pana se încălzește am timp sa ma decid ce voi face cu mașina. Ideal era sa nu ma arunc din prima cu demontat ul, și sa mai întreb sau sa ma mai informez. Dai romanului mintea de pe urma... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, john17 a spus:

Dacă tot e dată jos singura soluție pt a verifica prezența unei eventuale fisuri e proba hidraulică făcută la presiune și temperatura

era mult mai simplu sa-i faca mecaNicu un leak down.

 

spune-i si unde sa faca proba asta hidraulika.

 

parerea mea e ca motorul ala  nu merita nici macar desfacut , altul din dezmembrari si asta basta.

 

blocu cum arata? 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Leak down m am gândit și eu. Dar motorul nu trăgea extraordinar și de asta am zis sa fac mai multe la chiulasa respectiva. Nu părea fisurata pe lângă injectoare și nu am văzut crăpături în bloc. Asta asa la o prima vedere de amator neștiutor. Tot la prima vedere cilindrii nu păreau sa aibă uzura, ma refer la buza aia pana unde ajunge primul segment. Aproape nici nu era buza. Asa ca eu dau vina pe supape pt puterea scăzută și pana la proba contrarie cred ca termoflot ul este de vina pentru uleiul în antigel. 

Încerc și o poza cu chiulasa dacă ajung azi la ea... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, theogs a spus:

. Aproape nici nu era buza.

 

cred ca un motor ca al tau e pe la 300E in dezmembrari , nu merita nici financiar nici ca timp si mai ales garantie ca o sa mearga mai bine sa il repari pe asta

 

sa faci o chiulasa cu 300k km sa mearga ca una noua o sa te coste peste 300E si asta daca nu e ceva serios 

 

mult mai bine e sa iei un motor dezmembrat, unii dau si garantie (dar nu te astepta la minuni) , eventual sa dai o bujie jos si sa bagi un endoscop sau/si un test de compresie , pui o distributie noua cat e jos motoru

 

 

Acum 10 minute, Nguyen a spus:

aia nici motoare de stivuitoare nu fac cum trebuie , ce bataie de joc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o idee și asta cu un motor sh... Chiar găsisem unu destul de ieftin dar deja era demontat de pe mașină și chiar spălat. Nu se cunoșteau nr de km și nu dădeau garanție... Deci pas în condițiile astea. Mai aprofundam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 9 ore, superbec a spus:

parerea mea e ca motorul ala  nu merita nici macar desfacut , altul din dezmembrari si asta basta.

Adevărat. 

Cu ani în urma am avut un A6 2.5 cu chiulasa fisurată. În loc să caut un motor sh m-a mâncat în cur să bag bani în chiulasă sh, rectificată etc. 

Nu a mai mers bine niciodată după ce i s-a desfăcut motorul, bani băgați degeaba. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Nguyen a spus:

 

Nu mai minti ma,

 

nu mint nimic , vezi la ei pe pagina, daca stii la ce sa te uiti...

 

*gunoiu ala de masina de rectificat la ochi supape cu piatra aia ancestrala neindreptata de nici un bosomaistru ala dat afara de la "mecanica fina" ca era prea prost si venea beat zilnic la munca ...

 

aia au echipamente si personal  acolo sa faca motoare de raba, TV,motocositoare (monocilindrice) motostivuitoare . ATAT !

 

Acum 2 ore, l.u.v a spus:

 

Cu ani în urma am avut un A6 2.5 cu chiulasa fisurată.

orice se repara doar sa merite financiar si de cele mai multe ori nu prea merita , AAA nu prea a fost cel mai fericit motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...