Sari la conținut

cate intrebari atatea opinii, aceeasi masina....Skoda Octavia tour benzina 2009


marauder
 Share

Postări Recomandate

E prosteala pe fata. Cand cineva spune ca ora la el e 400 lei cu tot cu TVA, il crezi. Dar cand iti spune ca inlocuit kit transmisie (care oricum se da jos cand vrei sa schimbi distributia) e 0,5 ore, schimbat distributia e 4,5 ore, bujiile iau 1 ora......inseamna ca lucreaza 2 bunici la el in service. E pe varianta "noi suntem ieftini la pretul pe ora, dar te ardem la cantar"....

Eu zic sa cauti pe cineva corect. Pretul corect pentru schimbarea a tot ce ai spus tu acolo e 300-400 lei la un mecanic bun. Nu reprezentanta, dar nici Dorel de pe marginea drumului. Plus piesele, pe la 600 lei, iese sub 1000 lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor am un prieten care are service auto si mi a explicat cum se factureaza:

au un catalog in care e specificata durata unei operațiuni . De exemplu schimb ulei - 0.5 ore, schimb filtru benzina - 0.5 ore ... astea s duratele maxime si nu durata efectivă a lucrului (daca mecanicul e performan si le termina in 15 min pe amandoua e treaba lui ) 

tu o sa primesti factura cu deviz service 0.5 ore + 0.5 ore = 1 ora x pretul pe ora de manopera a acelui service ..

 

Asta e si principiu pentru decontările cu asigurari . 
 

Referitor la intrebarea initiala . Sunt km si perioada diferite date de producator in functie de tara ... nu inteleg dc in cadrul Porsche romania au pareri diferite ...

 

Dar .... pentru siguranta mea eu dupa vreo 4 ani si/sau 80-100 mii km as schimba distributia cu totul . Cauciucul îmbătrânește si risti sa se rupă cand ti e lumea mai draga ...

 

referitor la pompa - sunt situatii in care pompa rezista aia 80-100 si poate inca o tura , dar ce faci cand incepe sa curgă la 10 mii dupa ce ai schimbat distributia ? Tre sa platesti apoi iar manopera , iar curele si role si ce ai rezolvat ? 
 

din punctul meu de vedre la distributie schimbi curea distributie , role , pompa apa , antigel , dar si curea accesorii daca tot au umblat acolo . Asta ca sa eviti neplăceri peste 10-20 mii cand cedează ce n a i schimbat cand au desfacut 

 

 

 

iti mai poti lua piesele de pe autokarma , dar sa ai in vedere faptul ca daca te duci cu piesele tale la un service tu ai garantie doar pe manopera !!! Daca se intampla ceva cu piesele tu ceri garantia de la vânzătorul  lor (epiesa , autokarma , s.a) . 
in aceeasi situatie tu nu te poti duce la service sa i spui sa ti demonteze piesa moca ca sa o duci la furnizor pt ca el n are nicio obligație . Situatia se schimva in cazul in care iei si piesa si manopera  pt ca atunci sunt responsabili pentru desfacut moca in cazul unui defect .

 

 

 

Acum 48 minute, mircea.cazachevici a spus:

Eu zic sa cauti pe cineva corect. Pretul corect pentru schimbarea a tot ce ai spus tu acolo e 300-400 lei la un mecanic bun. Nu reprezentanta, dar nici Dorel de pe marginea drumului. Plus piesele, pe la 600 lei, iese sub 1000 lei


Pretul de 300 lei (cu tva ) eu nu cred ca o sa l gasesti in bucuresti pentru schimb de distributie pt octavia  la niciun service autorizat rar !!!
 

Poate in provincie si pentru un logan care este mult mai simplu si accesibil fața de skoda 

Acum 2 ore, marauder a spus:

 

de exemplu la inlocuit bujii vad ca a bagat o ora manopera...o sa am uit si eu sa vad care cum sunt pozitionare bujiile, daca au acces facil sau trebuie dat jos juma de motor :)

 

 
Au pus 1 ora (chiar daca au terminat in 10 min) pentru ca in catalogul producătorului autoturismului tau asta e timpul stabilit pentru aceasta Operațiune si chiar daca i dai in judecată nu ai câștig atat timp cat lucrările se fac cf unor standarde si reguli . 

Editat de cosmin tudor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.revizieautoservice.ro/manopera-schimb-distributie/

Preturile la schimbarea distributiei pornesc si in service-urile autorizate de la 300 lei. Iar octavia nu e ozn. Culmea e ca te lovesti de probleme mai mari la masini mai ieftine. De exemplu e un chin sa schimbi o distributie la un Clio 1,4 mpi, unde nu ai loc nici sa bagi calumea mana cu o cheie, decat la un opel 1,7 cdti

Per total, imi mentin parerea. Manopera porneste de la 300 lei, iar faptul ca bagi in plus timpi nejustificati (1ora pt bujii) nu imi mareste increderea intr-un service.

Cat despre garantie, eu stiu asa: service-ul iti da garantie pe piese, insa nu include si manopera lor. Adica, daca incepe sa-ti scartaie o rola dupa o luna, ei ti-o dau jos si ti-o inlocuiesc  gratuit pe ea, ca si piesa. Dar manopera de schimbare tu o achiti din nou. Ca doar n-or fi ei de vina ca fabricantul de SKF a facut un rulment cu defect de fabricatie.... E fix aceeasi politica si daca iti iei piesele tu singur din magazin si le inlocuiesti la un service autorizat, ai garantie pe piese separat si pe manopera separat...

 

Per total, eu as merge intr-un service mic dar autorizat,in care pot privi mecanicul in fata si sa discut cu el ce si cum. Nu unul din alea in care discuti cu secretara, daca sunt probleme dupa atunci stai asa, ca sa vedem cine a facut lucrarea, etc.... Am mai multa incredere in contactul direct cu mecanicul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, cosmin tudor a spus:

nu inteleg dc in cadrul Porsche romania au pareri diferite ...

 

 

Pentru ca sunt niste ......&(^%&$$%^$##&^%*^&*^&*^(^&*((^*&%^&*&*^%$Tovarasi de la Porce imi cereau intre 200 si 220 milioane la schimbatul volantei cu kitul de ambreiaj la A4. Atentie fara MANOPERA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

        Am avut aceasta masina,cu aceeasi motorizare doar ca 2008. Am facut 300.000 km. cu ea in 5 ani in regim de Taxi. La fiecare 15000 km ulei si toate filtrele,la aproximativ 75.000 km distributie .La fiecare distributie schimbat tot,role ,curele,pompa de apa...Asa am procedat eu si nu am avut niciun fel de necaz, tre sa mentionez ca am montat instalatie GPL pe ea.Off frumoasa masina!!!Frumoase linii,fromoasa arata pe strada,bine a stat mereu pe sosea  !!!

Cu bujiile e complicat ,daca esti priceput ,ai scule si ai mainile subtirele ai putea sa le schimbi asa fara sa demontezi prea multe daca nu....e mai complicat ,nu mai stiu exact dar numai una sau dou au o pozitie foarte greu accesibila !

Sper ca ti-am fost de ajutor ,

                                                        Bafta si spor !!!  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba service-ul trebuie sa-ti aducă rabla in stare de conformitate fara costuri pe perioada de garantie a pieselor vandute de ei! Garanția manoperei e mai mica (90 zile parca), dar aia înseamnă ca nu-l mai poti acuza pe dorel pt manopera neconforma dupa aia! 

Dupa normativ am ofertat si eu 0.6h inlocuit bujii la un "sobaru" și pt 2 din ele a trebuit ridicat motorul de pe suporti... 🤬 Iar la unele branduri scrie clar ca acel normativ se folosește in relatia cu producătorul pt lucrarile in garanție, deci clientului ii facturezi cat vrei tu. 

Știu oameni care au montat discuri si placute sh, de ce n-ar merge si distributia?!? Una "bună, orijinală din Jermania, cu <10kkm bo$$" . 😈

Urmeaza ulei si filtre sh... 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, mircea.cazachevici a spus:

 

Cat despre garantie, eu stiu asa: service-ul iti da garantie pe piese, insa nu include si manopera lor. Adica, daca incepe sa-ti scartaie o rola dupa o luna, ei ti-o dau jos si ti-o inlocuiesc  gratuit pe ea, ca si piesa. Dar manopera de schimbare tu o achiti din nou. Ca doar n-or fi ei de vina ca fabricantul de SKF a facut un rulment cu defect de fabricatie.... E fix aceeasi politica si daca iti iei piesele tu singur din magazin si le inlocuiesti la un service autorizat, ai garantie pe piese separat si pe manopera separat...

 

Te contrazici singur ... spui ca schimbul e 300 lei si imi arati un site care zice pleaca se la 350 ... iti spun eu ca ala e pretul pt logan 1.4 fara ac ... da i un telefon luni sa te convingi 

 

pt masini străine (printre care si octavia ) distribuia e de la 450-500 lei ... 

 

service amicului meu are alta politica si mie asa mi se pare corect :

 

ai luat piesa de la ei , ai montat la ei orice se intampla (in garantie ) e treaba lor... o desfac gratis , o trimit la furnizor , isi recuperează banii/ piese de la ei . E treaba lor ce si cum 
 

ai luat din alta parte piese (ca e mai ieftina) atunci ei iti desfac a 2a oara (ca tu sa duci piesa la garantie ) contracost 
 

 

Acum 37 minute, john17 a spus:

Ba service-ul trebuie sa-ti aducă rabla in stare de conformitate fara costuri pe perioada de garantie a pieselor vandute de ei! Garanția manoperei e mai mica (90 zile parca), dar aia înseamnă ca nu-l mai poti acuza pe dorel pt manopera neconforma dupa aia! 

Dupa normativ am ofertat si eu 0.6h inlocuit bujii la un "sobaru" și pt 2 din ele a trebuit ridicat motorul de pe suporti... 🤬 Iar la unele branduri scrie clar ca acel normativ se folosește in relatia cu producătorul pt lucrarile in garanție, deci clientului ii facturezi cat vrei tu. 

Știu oameni care au montat discuri si placute sh, de ce n-ar merge si distributia?!? Una "bună, orijinală din Jermania, cu <10kkm bo$$" . 😈

Urmeaza ulei si filtre sh... 

 

nu sunt mecanic si nu ma pricep, dar tu inainte sa faci oferta pt timp mai schimbasei inainte bujii la acel model ? Intreb pt ca daca schimbi prima oara atunci poate nu te încadrezi in normativ sau daca n ai scule speciale iarăși ai probleme.  Sa nu mai vb daca se rupe bujii atuci clar doar un om cu scule si destul de priceput in marca respectiva mai poate sa le scoata

Editat de cosmin tudor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am inteles de ce sa bagi bani multi intr-o masina care nu prea face kilometri.Te uiti la curea sa nu fie fisurata sau imbatranita, sa nu scartaie vreo rola, si schimbi distributia la un service in provincie, la neamuri, ca e mai ieftina manopera. De ce sa schimbi bujiile care sunt ok, doar ca asa zice producatorul pe net? Oricum masina peste cativa ani va fi considerata epava, ca e veche, daca ti-o loveste unul primesti despagubire 1000 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, megamotoreta a spus:

Nu am inteles de ce sa bagi bani multi intr-o masina care nu prea face kilometri.Te uiti la curea sa nu fie fisurata sau imbatranita, sa nu scartaie vreo rola, si schimbi distributia la un service in provincie, la neamuri, ca e mai ieftina manopera. De ce sa schimbi bujiile care sunt ok, doar ca asa zice producatorul pe net? Oricum masina peste cativa ani va fi considerata epava, ca e veche, daca ti-o loveste unul primesti despagubire 1000 euro.

PT ca asa este frumos si in plus pentru ca sa nu te lase cand .ti este lumea mai draga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa incheiem. Piesele costa cam 600-700 lei, cu tot cu kitul de accesorii si cu antigel. Deci nu numai distributia, ci tot ce trebuie ca sa faci masina sa te mai tina inca 5 ani fara probleme. 

Si am un prieten cu service, autorizat RAR, dar mic, prin centrul Bucurestiului. El si cu inca un amic sunt si patroni, si mecanici. Nu au de plata secretare, spatiu mare, etc. L-am intrebat de pret pentru distributie Octavia 1,6 16v si mi-a spus ca el ia 300 lei in general pt acest model. 

Daca initiatorul e din Bucuresti sau are drum pe aici, il trimit la el. Om serios, am facut mai multe lucrari acolo pentru chestii la care nu aveam scule (rulmenti roata unde-ti trebuie prese, schimbat ambreiaje, etc) si tot timpul am fost multumit.

 

Acum, ca daca te duci la service-uri unde te intampina secretara cu o cafea pentru timpul in care astepti, trebuie sa-ti asumi ca acea cafea si acea secretara e platita tot din banii tai. Si atunci dai 1500 lei toata distractia. 

Si apropos ca de ce sa schimbi bujiile...eu, la Transalp, nu le-am schimbat de 8 ani. Motorul a mers putin, dar a pornit tot timpul la sfert. Pana asta vara, cand dintr-o data nu a mai vrut sa-mi porneasca neam. M-am chinuit 2 zile, ca ce o avea. De benzinit benzinea, de scanteit scanteia. Scoteam bujia, o lasam in pipa,dadeam la automat si vedeam scanteia. Si totusi, imediat ce am luat alte bujii noi si le-am pus,a luat-o iar la sfert. Deci bujiile chiar se schimba preventiv, ca sa nu te duci la mare si sa nu mai poti reveni acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am aruncat un ochi pe net, se pare ca nu e chiar asa usor de schimbat bujiile....nr 1 e accesibila, 2-3 in schimb e de lucru si desfacut alte chestii adiacente, 4 e si la ea de desfacut dar nu chiar ca la 2-3....plus ceva scule cat de cat adecvate care nu sunt momentan in dotare....deci presupun ca totusi nu ar fi prea tras de par timpul de 1ora....eu ma gandeam ca or fi ca la logan/dacie, adica la vedere, scoti fisele, scoti-bagi si gata...dar na, presupunerea e mama esecurilor.

 

Pana acum am asa: devizul din poze cu app 1400, devizul de la brady parca cu tot app 1400 dar fara bujii cred.....de curiozitate sun si la cei pusi mai sus sa vad cat cer ei, ca sa fac o paralela.

Pana la urma nu e hotararea mea, nu sunt banii mei..s-a hotarat ca fiecare isi repara masina lui in caz de ceva (io am melcul in sarcina).

Cert e ca se schimba distributia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...