Sari la conținut

Carpati C1 recuperata


Postări Recomandate

Salutare forum!

 

Vreau sa impartasesc bucuria de a regasi o motoreta Carpati C1, pierduta acum multi ani. Din pacate, cel putin ultimii 10 ani, i-a petrecut in bataia tuturor intemperiilor si a ajuns in starea asta. In poza este exact unde si cum am gasit-o.

La acest moment este aproape complet dezasamblata si sper sa am putere, cunostinte si rabdare ca sa ajunga ceea ce a fost odata.

 

O sa va rog sa ma ajutati cu sfaturi pentru ca voi avea nevoie cu siguranta, acesta fiind primul proiect de restaurare a unei motorete. O sa va solicit la nevoie.

O prima dilema o am daca sa o readuc la starea din momentul in care am pierdut-o sau la cea originala (saua din spate, scarile pentru pasager si portbagajul au fost adaugate ulterior, modelul original fiind pentru o singura persoana) . 

 

Va multumesc anticipat!

 

 

 

Carpati C1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru incurajari si sfaturi, Fiziflash, Mobiletron!

 

Aveti dreptate, cel mai bine ar fi sa o aduc la original. Arata mai bine si oricum nu vor urca niciodata 2 persoane pe ea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă ai posibilitatea, încearcă să aduci motoreta așa cum a fost ea cândva. Motoretele Carpați au fost o copie a motoretelor germane Simson, fabricate între 1959 si 1964, fiind realizate in jur de 5000 de unități. Zic că se merită să îi acorzi încă o șansă, să zburde iarăși, din nou, pe șosele, așa cum a fost ea odată....Doamne, ce le călăream (doar mă urcam în șa și mă credeam Dumnezeu) când ajungeau la atelierul bunicului meu.....deh, amintiri😂.

 

Succes in restaurare îți doresc!

 

 

1952447753_stradamareaUnirii.thumb.jpg.e984cf4828f588d533ad04099ac9bbf5.jpg

 

Strada Mare a Unirii,  Focșani-1966, un Carpați Super care nu pornea.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Editat de Dan Ny
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Update:

 

E mai greu decat mi-am imaginat dar perseverez! :) Unele suruburi isi imagineaza ca pot fi mai incapatanate decat mine...

 

Deocamdata am constatat ca o sa am nevoie de urmatoarele:

- aparatorile laterale pentr carburator;

- butonul clanxonului;

- tamponul (tampoanele) de cauciuc de pe cadru care protejeaza furca sa nu se loveasca de cadru (nici nu stiu cum arata ca am gasit doar niste urme de cauciuc copt);

- toate cablurile - vitezometru, ambreiaj, frana fata, schimbator de viteze.,

 

Daca ma poate ajuta cineva, (contra cost, bineinteles) as fi recunoscator!

 

Si un sfat ar fi binevenit: ce sa fac cu ghidonul si toba? Sunt ruginite, cromul sarit. Ce fel de cromare (vopsea) mi-ati recomanda si unde se poate face?

De preferat aproape de Buzau sau de Bucuresti.

Aceeasi situatie cu spitele. Astea am vazut ca s-ar putea cumpara dar preturile sunt destul de ridicate.

 

Multumesc mult!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.03.2020 la 22:10, Fiziflash a spus:

Tare anuntul! Imi si imaginez vreun aventurier mai credul, care s-a apucat cu nevasta-sa sa mearga cu agregatul de la Cluj la Constanta, sa vada ce usor parcurge distanta :)))

Da, cu 40 la ora. GG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as pastra vopseaua originala neaparat. Arata chiar f bine. 100g de vopsea poliuretanica cu intaritor, o scobitoare pt corecturi, si o lustruire la final. 

Pt ghidon, vopseaua nu e o idee buna, pt ca ai cleme la mijloc si comenzi pe capete. Piesele cromate se pot recroma la Bucuresti. Sunt ceva optiuni, chiar daca nu excelente. Toba o poti vopsi cu vopsea gri de soba dupa curatare prealabila, dar va arata ca o soba. Se poate recroma si aceea, daca e in stare suficient de buna sa merite. Alte maruntaie ruginite se pot zinca.

Pt desfacut suruburi, lampa de gaz si ceva zeama gen WD sunt esentiale.

Buna activitate de carantina. Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Vopseaua pastreaz-o neaparat pe cea originala... ii faci un polish in 2  sau 3 pasi

Pe dedesupt poti da un grund de calitate... ideal epoxidic...

Pentru cromat, zincat... vezi la SAL Company in incinta IOR2... au site.

Daca nu... ar mai fi si domnul Bratu tot in Bucuresti.... Eu am avut experiente bune si nu neaparat cu ambii.... insa in cazul domnului Bratu pretul a fost mai mic...

Zincarea a fost galbena la aceste modele...

Ia-o incet incet... pana nu pui la loc tot ce este in poza nu te apuca de motor... 

Iti spun toate acestea dupa 2 motociclete restaurate... si mai multe resuscitate "conform cu originalul"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

34 minutes ago, Abas said:

"Curand" este foarte relativ la ritmul in care ma misc :(

 

Suntem foarte nerabdatori, ma plangeam unui american ca mi-a luat un an si jumatate ca sa-mi restaurez motocicleta si spunea ca bat campii pentru ca la ei o restaurare proprie dureaza si cinci ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 6 months later...

Ii mai trebuie motor. Am deja doua functionale dar eu mi-as dori sa il fac pe cel original, care este bucati.

Am folosit pe cat posibil piesele originale. Noi sunt doar cablurile, instalatia electrica si suruburi cu filet metric.

Right.jpg1104716261_FrontLeft.thumb.jpg.1f7473d7b0ae450f4de59103648f3530.jpg

Front right.jpgLeft.jpg

Up Front.jpgBack.jpg

Editat de Abas
Rearange in Page
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...