Sari la conținut

KTM 790 Adventure S


hora09

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 494
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Haha, să-ți fie de bine iesirea. 😁 Am aflat si eu anul trecut cum e sa faci 20km in 2 ore cu 690 SMC-R(2019) cand i-am testat veleitatile pe Off. Sa va purtati sănătoși. 👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 hours ago, hora09 said:

Azi ne-am simțit bine 🐢

Prima data cand fac 90km in 6 ore

20200404_121844.jpg

Daca vrei sa iti fies si mai usor, pune-i niste gume pentru ce faci cu ea. Macar 50/50. O sa zambesti si mai mult daca ai aderenta si prin padure. Frumos animal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, hora09 a spus:

Azi ne-am simțit bine 🐢

Prima data cand fac 90km in 6 ore

20200404_121844.jpg

Cu gumele alea nu e de mirare, pot spune ca ai scos un timp bun 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gumele o sa le schimb mai tarziu, optiuni multe, vad eu.

 

Azi am avut traseu usor ca de duminica.

 

Ies cu motoru ca sunt intr-una din tarile in care inca se mai poate..

20200405_151523.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu am încălțat-o cu ce trebuie,  după o experiență similară, dar în nisip pe malul Argeșului. I-am pus o combinație de la Mitas, E-07+ pe spate și E-10 pe fata. La o anumita viteza mica vibrează, dar nu ma deranjează, la viteze de croaziera 60-80 km/h pe naționale și 120-130 km/h autostrada sunt super ok. După 160 a început sa vobleze ușor ghidonul...

20200426_123202.jpg

Editat de UNAS_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa-ti iei dacă tot ai buget, ca damage o sa fie cel mai probabil la fel ca si celelalte din categorie.

Ca distracție însa, clar o sa fie peste.

De asemenea daca te ajuta inaltimea, iti recomand R, merita cei 1000 euro extra 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R-ul se potrivea cel mai bine.
Insa intentia nu a fost de a lua motor sa ma dau pe off. Mi-a placut S-ul si am luat, dupa am vazut ce misto e pe off si imi adaptez echipamentul si tot ce vine la pachet.

Nu regret de loc S-ul, ca dupa frecat ca tractoru prin padure ies pe strada si merg ca si cu un naked de 600, asa fain merge.
Imi trebuie ghidon mai inalt, posibil cel de pe super enduro R sa fie o alegere, chiar si cu rasere tot stau cam aplecat.
Oglinzi de enduro sa se plieze, ca imi dau cu alea originale de toti copacii si imi flendura de ma enerveaza, programat la schimbat gume sunt, scarite un pic mai joase nu cred ca mi-ar strica, scut mai serios care vine si peste rezervor.

Dar toate astea sunt cascaval si le iau si eu pe rand.

Legat de ce stricacuni, am tendinta sa o las jos cel putin o data pe tura, de la dat drumu ca sa nu fortez sa o tin, la infipt direct de la 30Km/ora in pamant.
Pana acuma doar superfciale zgarieturi. Cade pe protectie rezervor, si ghidon [pana acuma protectia de plastic a facut fata]

20200425_125102.jpg

20200419_121130.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Gumele erau programate sa ajunga vineri, aparent vedem daca o sa fie vinerea viitoare.

Acuma unde ma opresc sa mai trag sufletu, o hidratare mai trag o poza, ca e de bon ton. Altfel pe unde e porcaiala, greu, obstacole, emotii, alea alea nu stau sa "poza"; imi place sa inghit toate treburile astea misto fara pauza de instagram, ramane totul inregistrat la mine in calculator.

GoPro si dinastea zic pas, am inca versiunea 1 luata fix cand a aparut.. merge! Da nu am chef sa dau multe sute euro pe ceva care practic imi creaza disconfort, plus ca netu e tot timpu plin de chestii care sunt peste/bat ce ai avea tu.
  
Nu am abuzat de mobra, deci nu am ajuns sa dau cu suspensiiile pana in capat, cand trac peste copaci cazuti prefer sa imi fac rampe cu alti busteni si sa trec pe langa motor, etc, asta in ideea ca momentan R-ul nu se justifica, insa se justifica poate dupa cum utilizez motoru: din oras merg direct pe traseu si inapoi acasa, deci asfaltul e doar de tranzit. Am sa vreau sa ajung sa conduc R, au la dealer, da nu cred ca sunt dispusi sa il iau o zi si sa il zgarii si dinastea..

 

20200510_152257.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am schimbat placa si am luat pt o zi mobra asta mare.

In concluzie: misto agregajul, super motor, cuplu sanatos de jos, fin si la 2000 ture (pai fata de a mea care incepi sa te intelegi la 4000) super frana de motor, frane ok (sunt mai impresionat de ale mele).

Nu se simte greutatea, parca ar fi un super moto mare, manevrabilitate excelenta si la viteza minima.

 

Suspensiile alea sunt fix pix... nu inteleg nimic cand schimb in setari, la fel si la altii, ma pot lipsi complet.

Bordul considerabil mai mare fata de a mea si cu dpi mai mare, se vede.

Are indicator semnalizare stanga dreapta nu ca 790 care nu are asa ceva!! Ca la cea mai ieftina versiune de dacia nova.. si avarii.. care din nou 790.. fara.

 

Aerodinamica ok, la mine tot trebuie parbriz mai inalt sau deflector.

 

Putere, cuplu, viteza si foarte echilibrata, nu zici ca esti pe atata motoru.

 

Sincer nu regret de loc ca nu am luat-o (era pe lista scurta)

Im special ca poti inchiria motoare mari daca chiar vrei sa faci ture lungi prin eu pe sosea.

 

Intre 1290, gs si tiger1200.. tot tricilindru ar fi unde as pune banii.

20200522_172144.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbat filtru de aer preventiv la 4k si un pic, 1k+ pe asflat restul inafara.

Cantiatea de ulei in box si de praf inafara filtrului sunt foarte accentuate de blitz.

In realitate cand am sters uleiul abea a patat o carpa si praful extraordinar de fin si intr-un strat aproape transparent.

Nu este ulei in cealata parte a filtrului si praf in box.

 

Am inlcouit tot cu oem de hartie, pe viitor poate incer si altceva, daca nu face fata asta pe unde merg.

 

Ca sa fie am comandat doua prefiltre pentru tuburile prin care e tras aerul, alea cand or veni si ele.

20200522_190334.jpg

20200515_183335.jpg

20200515_183350.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...