Sari la conținut

KTM 790 Adventure S


hora09

Postări Recomandate

Acum 1 oră, hora09 a spus:

eu o sa topesc niste resurse pe suspensii 😬 ca nu mi-a plscut R-ul cand am luat mobra (plm.. nu stiam ca o sa mi se scoale in directia asta)

 

Te-ai hotarat catre o directie ? Si eu tot pt suspensii fac economii , dar inca nu m-am hotarat in ce directie sa merg...modificarea celor de pe 790 S, adica sa pastrez inaltimea, dar cu un sistem de cartuse complet nou, mai performant cat si full reglabil :

https://www.andreanigroup.com/products/105|KT9E/?lng=en

sau, sa merg pe un set de suspensii de pe un R, posibil sa gasesc ceva second, de la un posesor de R care a facut upgrade la WP XPLOR PRO .... mai greu varinata asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 494
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acuma zic ca merg pe ce se gaseste la R, asta doar ca am probat si am inteles (oarecum) ce se intampla.
Nu prea imi vine sa experimentez cu suspensii pe care nu am mers, ca inaltime sincer mi-ar fi personal la fix ceea ce este intre S si R

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, peu a spus:

- sunetul motorului,  metalic iar evacuarea are un bas profund mult mai plin vs boxerul de la BMW

 

 

si pareai baiat serios :)) . 

nu e man. toba stock de pe 790 e ok dar e departe de 1250GS 

si legat de comparatia cu Multistrada , la Multistrada se poate regla suspensia electronic in 10 pasi :P 
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Sergiu_Q a spus:

 

si pareai baiat serios :)) . 

nu e man. toba stock de pe 790 e ok dar e departe de 1250GS 

si legat de comparatia cu Multistrada , la Multistrada se poate regla suspensia electronic in 10 pasi :P 
 

Ai citit in diagonala...e vorba de alta motocicleta.

 

Multistrada aia e sport-touring. N-are nici o treaba cu off road-ul, e de stat cu ea pe sosea. Cand aparuse 950-ul eram f incantat, am fost sa o vad, mi-au facut si cei de la metrotehnica o oferta (destul de buna dpmdv). Se simte f top heavy, comparativ cu un R1200GS care zici ca-i scuter. Adica daca as vrea 19-er (sa zic asa) cu care sa ma “aventurez” pana in Thassos si inapoi, alegerea ar fi bmw-ul mare, fara nici un dubiu sau parere de rau. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Sergiu_Q a spus:

 

si pareai baiat serios :)) . 

nu e man. toba stock de pe 790 e ok dar e departe de 1250GS 

si legat de comparatia cu Multistrada , la Multistrada se poate regla suspensia electronic in 10 pasi :P 
 

M-am referit la sunetul guzzi-ului, nu la ktm, asta zici ca e o oala cu suruburi

 

Good point asta cu suspensia dar ne apropiem cu pretul de 1290 SAS, si pt mine nu mai are sens. 

 

E bine ca ca avem de unde alege si fiecare plateste ceea ce crede ca are mai mult sens pentru el. 

 

Pt mine a fost 790 si nu regret nici o clipa, bine asta pana o sa mi se puna capsa pe altceva 😊

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze nu mi-am dat seama ca e vorba de guzgan. ramasesem cu impresia ca ai comparat cu bmwa' :)
mai nou apare si 750 :D 

Ovi, sa stii ca 790 e trecut la categoria Travel-adventure deci cam in aceiasi oala cu Multistrada :) .  si in mainile cui trebuie Multistrada rupe pe offroad (am vazut intr-un filmulet :)) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vad ca tu te-ai cam setat pe Multistrada, și dacă inima asta spune,  nu e cazul sa stai prea mult pe gânduri. 

Din păcate nu exista motocicleta perfecta la oricare din ele faci un compromis 

 

Daca vrei mai mult street, Multi/Tracer/V85TT(eu pe asta as lua-o ) , vrei sa-ti fie mai ușor off 790/T700

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Sergiu_Q a spus:

Ovi, sa stii ca 790 e trecut la categoria Travel-adventure deci cam in aceiasi oala cu Multistrada :) .  si in mainile cui trebuie Multistrada (se) rupe pe offroad (am vazut intr-un filmulet :)) )

 

Nu mai traiti bre din videoclipe si almanahe :))). La prima cazatura pe off cu Multistrada ramai fara semnalizatoare, ca le-au pus foarte "inteligent", fix pe handguard-uri.

 

Iar cand pica intr-un namol, ce ai prefera sa ridici (eventual singur) dintre cele 2 din poza ?

 

1575624642_Screenshot2020-09-10at10_34_32.thumb.png.294fb2b70a43d53b228ad52d637e97df.png

 

Si 690 Enduro R/701 sunt trecute la Travel (de fapt KTM-ul nici nu are categorie de "adventure" - la ei tot ce-i mai greu de 500 EXC intra la travel), dar nu se compara cu nimic de la vreun alt producator si nici din ograda KTM.

 

Daca vrei confort, fa un test cu MTS 950, R1200GS si poate si un Tiger 900 (asta as fi curios sa-l testez si eu). Apoi tragi concluziile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.09.2020 la 10:40, ovi_ice a spus:

Daca vrei confort, fa un test cu MTS 950, R1200GS si poate si un Tiger 900 (asta as fi curios sa-l testez si eu). Apoi tragi concluziile.

 

am facut si in principiu am ramas la 1250GSA doar ca astept sa iasa modelul 2021 :) 
bate de departe tot ce am bulanit pana acum. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20200912_062639.thumb.jpg.3ee089d9db74117b8521992a4bda35b0.jpg

Am mers 10 (acuma, data viitoare ma organizez cum trebuie)

Ar fi absurd sa incep a da cu parerea, dar gustul ala... ca tot ce am vazut pana acuma, pe ce am ajuns sa pun mana.. sunt doar trompete si ragalii..

 

Urmeaza si altele, un pic mai in detaliu.

Weekend fain!

 

 

Zimbru 900 Rally Pro

20200912_175459.thumb.jpg.d32fe40d51b21f62345a6869edc5344a.jpg

 

Am plecat fara asteptari, dar nu pot sa ascund ca as fi brut sa fie ceva top, la care sa zic ca baa asta este oameni buni, aicea tragem linia.

 

Tipu de la reprezentanta cu care am stat aproape un ceas la vorba are un 800 nou de care e foarte mandru si imi zicea ca la 900 el vede avantaj doar ceva mai putine kile si ca parbrizu mai ok.

 

Am avut motoru 3 ore, in 30 min am inteles cam cum sta treaba, daca nu era frumos afara m-as fi intors satisfacut si cu acea juma de ora.

 

Comenzi - aceleasi multe butoane calitative, fix aceleasi pozitie si functii ca la restu englezoaicelor.

Manetele misto si usoare in special levierul ambreaj (cablu).

Cum tot ziceam QS de la englezi imi place mult... e nu si la 900, la asta trebuia sa tragi tare rau in sus sau sa apesi foarte tare pe el.. am ajuns la concluzia ca naspa.

 

Bordul - mare si degeaba, adi a suprafata aia nu o vad folosita la potentialul ei. Mi se pare ca au decis sa aibe ecranu asa mare ca sa fie pe foaie plus fata de competitie.

 

Pozitie - un ghidon care se simte lat si inalt (barbatesc), picoarele ok, saua moale si un pic altcumva.. adica daca stau lipit de rezervor ma jeneaza la interiorul pulpelor si oole nu stau prea bine, iar daca vreau sa stau un pic mai in spate, stai sus din scurt, ca si cum ar fi o rampa din scurt si destul de abrupta.

 

Suspensie - reglabile manual ambele. In setarea existenta era ecagerat de moale toata, ca o saltea de apa se simtea toata.

La franat se ducea fata de zici ca, cadeam in pifnita.

La ciupit acceleratia facea exact ca barca pe lac. Am fost pe un drum prost rau si acolo mai avea sens sa fie asa moale.

 

Putere - cam pentru pensionari asa, parca 800 se misca mult mai bine.

Am mers doar in modul sport su offroad pro sau cum ii zice.

Urca in ture foarte greu, de la 5-6K parca trage o ancora dupa ea si incepe sa se simta tot foarte inconfortabil.

Accelereaza modest si de la 130-140 moare sa mearga mai sus.

Greu ajungi la 160-170 unde zici ca o sa cedeze toata, nu am mai vazut asa chin pe motor pana acuma.

Rapoartele cutiei sunt ok, dar lasa senzatie de nimic special.

Mers mult prea mult cu maneta la capat, la depasiri trebuie sa fi in treapta corespunzatoare la turatia optima..

 

Frane - etriere brembo si restul de la J.J.

Spatele mult mai potent fata de ce ma astepam, fata ok, la frana de panica combinata se ducea un pic mai mult fata de de ma asteptam.

 

Protectie - parbriz civilizat cu reglare, din mers cu o mana fara probleme. Foarte ok parbrizul si la vitezs mare constant pe autostrada cozorocul nu era atins de vant, doar un pic pe lateralul castii atingea. Insa deformeaza, cand am iesit un pic pe pamant nu vezi dsca stai jos ce ai in fata, nssol asa.

In rest la viteza curent destul de puternic la genunchi, imi fluturau buzunarele laterale, altfel totul ok.

 

Electronica - cel mai intruziv TC: pleci de pe loc sau treci prin suprafata care aluneca, iti taie si parca si franeaza la greu, adica asa de mult ca era sa dau cu dintii de ghidon, si acceleratia o anuleaza momente multe, dai capat 2 secunde si dupa ce prinde drum bun oi da drumu. Nu zic ca e bine sau rau, doar trag concluzia.

Mansoane incalzite foarte potente in 3 pozitii. Saua am dat drumu la pozitia 2/2 si nu am simtit nimic, uitasem ca era pornita cone stie de cand si tot nimic, adica fata de a mea cam 15%.

 

Sunet - standard, mai pocnea la qs jos, ceea ce ma face fericit 🙂

 

Caldura de la motor - minim spre de loc. Au pus un extea ventilator, fac fata cu brio si la trafic naspa cand e csld afara.

 

Imi place solutia pentru capul pedalei de frana, cat de usor se dau jos gumele de pe scarite, cat de usor se pune pe central, ca saua are pozitie si e din 2 bucati si ca are trusa de scule asezata civilizat.

 

In concluzie dezamagitor fata de 800, as fi vrut sa imi inchida gura dar nici gand, in special la banii astia.

Altfel sigur e super mobra pt un om si bagaje, mers strada si cand e cazu un macadam ocazional.

Am plecat pe 800le meu, a se pronunta 790, tot cu zambetu pe buze.

 

 

  @ioio_viola daca te gandeai la un upgrade, tinand minte ce ti-ai dori tu, din pacate 900 nu e raspunsul.

 

 

 

 

 

Am uitat sa mentionez: vibratii, vibratii, vibratii, cu cat mergi mai tare cu atat e mai rau.

Asta in 1000km imi scoate plombele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, barbat a spus:

pe strada

E ok, zic.. Da depinde asa de mult care iti sunt standardele si preferintele pentru o suspensie de strada.
Suspensia pe S e destul de ferma pentru multe gusturi, dar daca esti chitit sa ramai pe strada.. de ce nu duke 790 care e laser, in banii astia de S poti sa te uiti la Tracer 7/900 - motoare decente, pentru strada.. vezi tu cum si ce faci.

Am facut revizia de 15K, cam 1000Ron, printe care a fost reechilibrat si qs care merge fin in toate conditiile acuma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.09.2020 la 7:34, hora09 a spus:

din pacate 900 nu e raspunsul.

In concluzie sa nu-mi para rau ca nu am asteptat dupa el :)

La 13.09.2020 la 13:11, barbat a spus:

Cu S daca ramai pe strada fara off road cum e suspensia?

Tu chiar nu vrei sa crezi ca upgrade la suspensie merita cei 1k euro chiar dacă  o folosești doar pe asfalt ?

Daca protecție la vant este ceea ce cauti 790 in forma lui stoc, chiar nu e potrivit 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, peu a spus:

 

Tu chiar nu vrei sa crezi ca upgrade la suspensie merita cei 1k euro chiar dacă  o folosești doar pe asfalt ?

Daca protecție la vant este ceea ce cauti 790 in forma lui stoc, chiar nu e potrivit 

 

Inteleg ca merita cei 1000 euro in plus pt R si sunt dispus sa ii platesc. La R cu aripa fata joasa ca pe S si cu parbriz mai mare ma gandesc ca se imbunatateste cumva confortul la vant, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, barbat a spus:

Vreau protectie la vant.

 

R1200GS. Sau Tiger 900. Cred ca si MTS 950 e buna. Orice in care stai "in motocicleta" fata de "pe motocicleta". Atat KTM 790, cat si Tenere 700 sunt din a doua categorie.

 

La 13.09.2020 la 13:11, barbat a spus:

Cu S daca ramai pe strada fara off road cum e suspensia?

 

Raspunsul cat se poate de clar il gasesti mai jos, de la minutul marcat incolo:

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, barbat a spus:

imbunatateste cumva confortul la vant, nu?

Eu am creat un mediu mai decent fata de standard schimband mai mute parbrize, deflectoare si oglinzi, combinatia actuala pentru mine e decenta si mult peste ce vine din fabrica, dar sa nu ne furam caciula - cand vine vorba de protectia la vant 790 e o gluma.

Trebuie musai sa conduci una ca sa vezi cum iti este tie, 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, hora09 a spus:

Trebuie musai sa conduci una ca sa vezi cum iti este tie.

Am luat legatura cu cei de la KTM Romania si m-au pe o lista. Ma cheama cand vine nu stiu cine de la Sibiu cu un 790 de test.

Pana una alta o sa testez si Tracer ul 900 GT sa vedem cum e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, barbat a spus:

Am luat legatura cu cei de la KTM Romania si m-au pe o lista. Ma cheama cand vine nu stiu cine de la Sibiu cu un 790 de test.

Ce triști, nici pana azi nu au reușit sa aducă o motocicleta la test.

Mai ceva ca aurul motocicleta asta 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, hora09 a spus:

Eu am creat un mediu mai decent fata de standard schimband mai mute parbrize, deflectoare si oglinzi, combinatia actuala pentru mine e decenta si mult peste ce vine din fabrica, dar sa nu ne furam caciula - cand vine vorba de protectia la vant 790 e o gluma.

Trebuie musai sa conduci una ca sa vezi cum iti este tie, 

Mă uitam la un italian pe youtube care participă la rally raiduri și prezintă motociclete pregătite pentru acest lucru. Când a ajuns la partea de parbriz a zis că e făcut să arunce aerul în laterale, nu neapărat în sus. Nu cumva ne cramponăm noi de parbrize foarte înalte și de fapt turbulențele parazite să vină din lateralele parbrizului. Schimbând oglinzile oricum se întâmplă ceva în zona asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, vis-a-vis a spus:

ne cramponăm noi de parbrize foarte înalte

Corect, am tras concluzia singur ca daca vreau sa il fac inalt, si mai inalt tot degeaba - acuma am ramas pentru sosea la parbriz oarecum mic in inaltime.
Vant ai in umeri destul, dar cel mai naspa de fat e ce vine de la jug in sus - colegi de pe grup au zis ca au scapat cand au pus tankbag, ca intra vantu in ala si aia este.

Eu am geanta aia foarte mica si ingusta pe reszervor, deci nu am reusit nimic, ca vantu nici nu se impiedica de ea.
Din nou, toata problema asta e cand dai sa bati drum lung, sambata am in fata un 1000+km... sculat devreme, dopuri in urechi si benzina, altceva nu mai am ce sa ii fac.
La o plimbare de aici acolo, la offroad, la mers urban.. nu te intereseaza sau deranjeaza.

La inceput cu mobra am strabat ceva din nas cand vedeam lispa de protectie la elemente, da plm, trebuie spus lucrurilor pe nume, asta e un dual sport ceva de genu, e distractie pe off, e usoara, se misca ca o balerina cu ardei iute bagat in coada, daca mai era si buna de drum lung.. inseamna ca si GL-ul era bun de stunt.

Da treaba astsa cu protectia la vant, confort, cum se simte cum se misca.. e asa de subiectiva.. Saptamana trecuta am mers pe un motor care m-a uns la suflet grav, am zis ling miere, colegu care mersese inainte pe ea zicea 0barat.. e aia cu gunoiul tau, comoara mea.

Legat de fiabilitate e la fel, ce inseamna fiabilitate?! 
Eu unul am tras de motoru asta cum nu am facut niciodata cu nici o motocielta pe care am avut-o, merge, revizie de 15mii asa ca sa fie in acte si in sistem, oricum filtrele de aer le schimb ca pe chiloti, prefiltrele le spal si ung de fiecare data cand trebuie, uleiul il schimb de 3 ori mai des decat cere cartea.
Am pierdut un surub dintre scut si protectia rezervor.. eu zic ca tot fiabila ramane, cu Varadero la feicare tura numaram cate suruburi/dopuri de carena am pierdut :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu un 1190 adventure r și voiam să văd roata față prin carenă. Întuneric. M-am uitat mai bine, are un soi de disc solidar cu furca care etanșază golul ăla. Se plimbă pe carenă care e decupată tot circular. Mă gândesc că dacă KTM voia să facă 790 cu carena mai completă, îl făcea. E clar că l-au vrut în zona dual-sport...

Acum 31 minute, hora09 a spus:

Legat de fiabilitate e la fel, ce inseamna fiabilitate?! 
Eu unul am tras de motoru asta cum nu am facut niciodata cu nici o motocielta pe care am avut-o, merge, revizie de 15mii asa ca sa fie in acte si in sistem, oricum filtrele de aer le schimb ca pe chiloti, prefiltrele le spal si ung de fiecare data cand trebuie, uleiul il schimb de 3 ori mai des decat cere cartea.
Am pierdut un surub dintre scut si protectia rezervor.. eu zic ca tot fiabila ramane

E veșnica poveste a KTM-ului. Face mașinării potente dar e la noroc. Poți nimeri una cu care să n-ai probleme majore sau alta care să te îngroape în cheltuieli și probleme. E drept că și utilizatorii trag de ele la greu și unii nu prea le îngrijesc, dar e loterie și văd că a rămas la fel... E o poală de bani 790 și e clar că nu-i lipsit de probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, vis-a-vis a spus:

 

Am mers cu un 1190 adventure r și voiam să văd roata față prin carenă. Întuneric. M-am uitat mai bine, are un soi de disc solidar cu furca care etanșază golul ăla. Se plimbă pe carenă care e decupată tot circular.

 

Fix asa are si F800GS. Si e parfum la capitolul protectie vant. Bine, singurele modificari ce trebuie facute sunt doar parbriz mai inalt + spoiler ori Touratech Desierto Fairing (pe la 500 Euro dar e mecca solutiilor din punctul asta de vedere).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...