Sari la conținut

Probleme cu scuterul


Narcis14
 Share

Postări Recomandate

Buna , am si eu un scuter Piaggio diesis de 80 cm si in ultima vreme am numai probleme cu el. Astazi i-am schimbat setul si am curatat carburatorul si filtrul de aer ,dupa ce am montat totul la loc exact cum a fost l-am pornit si statea la relantiu, dar nu se tura cum trebuie. Am incercat sa ii dau filtrul de aer jos si spre surprindere mea se tura bine de tot , dar nu mai statea la relantiu . Ce sa fac sa se tureze bine si cu filtrul de aer ??? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, pierrotlefou a spus:

Banuiesc ca e inmatriculat ca moped, chiar daca are set de 80cmc.
Daca da, atunci e simplu: un somoiog de paie si un chibrit. 
Daca nu, un mecanic priceput.

Mersi,chiar nu m-ai ajutat :)))  Si am rezolvat era de la bujie!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, Narcis14 a spus:

Mersi,chiar nu m-ai ajutat :)))  Si am rezolvat era de la bujie!

 

Asculta, situatia e simpla.

Daca tu ai inmatriculat un moped cu motor modificat la 80cmc, atunci asta e o smecherie (tipic romaneasca) care sincer ma enerveaza. Asa ca ti-am dat sfaturile care merita o astfel de situatie.
Daca ai avea curaj, ai confirma care este situatia reala.

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, pierrotlefou a spus:

Asculta, situatia e simpla.

Daca tu ai inmatriculat un moped cu motor modificat la 80cmc, atunci asta e o smecherie (tipic romaneasca) care sincer ma enerveaza. Asa ca ti-am dat sfaturile care merita o astfel de situatie.
Daca ai avea curaj, ai confirma care este situatia reala.

Nu mai intra,stai linistit.Exact prin asta va confirma romanian scam... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Christian 1 a spus:

Nu mai intra,stai linistit.Exact prin asta va confirma romanian scam... :)

Exact.
Ca si "salajanul" care voia sa faca in Cluj livrare cu scuter de 1000-1200 RON. Din categoria: repede, ieftin si bun. Scuterul, nu livrarea...
:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, pierrotlefou a spus:

Asculta, situatia e simpla.

Daca tu ai inmatriculat un moped cu motor modificat la 80cmc, atunci asta e o smecherie (tipic romaneasca) care sincer ma enerveaza. Asa ca ti-am dat sfaturile care merita o astfel de situatie.
Daca ai avea curaj, ai confirma care este situatia reala.

Editat 1 oră în urmă de pierrotlefou

Eu nu circul cu el pe drumurile publice, de aceea am pus set de 80 cc pe el .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Narcis14 a spus:

Eu nu circul cu el pe drumurile publice, de aceea am pus set de 80 cc pe el .

Hahahahaha.
Sincer, nu m-am asteptat la un astfel de raspuns.
Dar sunt convins ca este inmatriculat la primarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, caracterincompatibil a spus:

Nenea pierr.hai să lăsăm ipocrizismele

Și matale ai mătreață în cap...d aia românească

Man,discutam de conceptul romanesc...

La service-ul moto unde mai lucrez,foarte multi ce-si limiteaza SS-uri ne intreaba cum sa le delimiteze dupa ce le facem limitarea...

ASTA,nu mai e ipocrizie,e ce am scris aici. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad,discutam de noi,ca natie,nu de altii.

Mai departe,fiecare face ce il taie tartacuta. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Narcis14 a spus:

Da este inmatriculat la primarie si ce are ?

 

QED.

Din pacate este complet ilegal. Ca sa-i linistesc si pe altii care si-au exprimat opiniile pe aici, acest sport este practicat si in alte tari (evident, latine). 
Pana la urma, este optiunea ta. E greu de detectat o astfel de modificare. Decat in caz de accident cand s-ar putea sa se uite mai in detaliu. Dar nici atunci...


Atata timp cat nu o vinzi cu aceasta modificare, responsabilitatea legala este a ta. Daca o vinzi, atunci bagi pe altcineva in belea.
Cel mai elegant ar fi sa o omologhezi. Nu este imposibil. Dar e mai mare daraua decat ocaua. Si te obliga sa arati permisul corespunzator.

Insa poate se trezesc si "legiutorii" si aproba proiectul de lege ce ar permite sa conduci 2 roti pana la 125cmc cu permis B. Si atunci poti sa beneficiezi de senzatii la un scor decent, fiindca poti gasi scuter/motor de 125 cmc la un pret decent si e o optiune mai buna decat un ex-moped cu set motor de 80 cmc.

Asfalt uscat!

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, GoodKat a spus:

Eu nu luam in calcul posibilitatea de a nu avea permis. Credeam ca se subintelege. Eu ma refeream strict la agregatul tehnic.Nu doar in tarile latine se intampla asta...Sunt pe niste forumuri din US, aia fac niste chestii extreme si nu ii deranjeaza nimeni pentru ca legislatia este relaxata. Noi inca suntem semi-bananieri.

Mi-am dat seama de la inceput :) 

Nu am nimic impotriva tuning-ului, dimpotriva. In tara bananiera in care ne ducem existenta, genul asta de "exotisme" te impinge in afara legii.

Insa chestia cu 80cmc e o "jmecherie" de care baietii se folosesc, in cardasie cu "atrocitatile" locale, mai ales rurale. Am vazut scutere de 125cmc inmatriculate ca moped, la fel cum am vazut moped inmatriculat la Politie (asta mi se pare culmea prostiei).
Atata timp cat nu va revinde mopedul modificat, e liber sa se distreze pe barba lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, GoodKat a spus:


Apogeula fost sa vad un Kawasaki NInja 250 inmatriculat 'pa primarie'. Mopedul inmatriculat la politie - nu e nimic gresit. Legea iti da posibilitatea sa faci asta, nu te obliga nimeni sa inmatriculezi mopedul pe raza primariei, daca tu vrei la politie. Deci e legal din cate stiu.

Recunosc ca am vazut si eu o dementa de 250cmc pe moped. Undeva prin Teleorman (oare de ce) si scuterul era o marca italiana.
Aia cu mopedul la Politie stiu ca este legal, insa este o bataie inutila de cap. Si in plus, situatia devine suspicioasa.
Revenind la Narcis14 (cu un avatar de copil din filme cu pionieri), sunt curios cu cat si-a imbunatatit plecarea de pe loc si viteza maxima. Ca daca nu si-a scos diversele limitari care exista pe un moped, s-a distrat bine (oricum, pe banii lui).

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 28.03.2020 at 22:25, GoodKat said:

Eu am niste idei dubioase, iar legea ma opreste sa le pun in practica pe motiv de 'cum p*la mea as omologa asa ceva?' Ex...un scuter de 50 modificat sa accepte un motor de motocicleta de 125cc. De ce? As vrea sa fac asta doar pentru distractie si ca exercitiu de tehnica. Mi-ar placea sa il pot omologa si sa circul in legalitate. Crezi ca as putea in Romania? Ma indoiesc.

 

In loc sa te incurci cu "dubiosenii" mai bine cumperi un Piaggio Skipper 125 cu motor in doi timpi. Are sasiu mic de scuter de 50cmc si cu motorul de 125cmc 2T este racheta, la propriu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, GoodKat said:

Sunt convins ca exista variante mai ieftine si mai simple, dar unde ar mai fi amuzamentul? :D

 

Depinde ce iti doresti, daca vrei neaparat ceva facut de tine atunci se schimba situatia, daca te intereseaza doar performanta in sine cumperi direct Skipperul si astfel castigi timp pt ca nu mai stai sa proiectezi si sa muncesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, GoodKat a spus:

 

Vreau ceva facut de mine, un proiect de timp liber cum s-ar zice.

Amu-i momentu'! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...