Sari la conținut

Ce scuter sa imi iau


Adrian M.
 Share

Postări Recomandate

Acum 6 minute, pierrotlefou a spus:

-1... 😎 
Nu m-as mai intoarce.
Eu sunt super multumit cu cei 300cmc, mai ales in oras.

Ma uitam pe un comparativ destul de similare j cu cruisym

l ai luat 0km ? Ca a fost ca l vad la 5500 euro

https://www.motofichas.com/comparativa/kawasaki/j300-se-2018/sym/cruisym-300

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 196
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 31 minute, ianachim a spus:

Ma uitam pe un comparativ destul de similare j cu cruisym

l ai luat 0km ? Ca a fost ca l vad la 5500 euro

https://www.motofichas.com/comparativa/kawasaki/j300-se-2018/sym/cruisym-300

Avea 186km facuti in 4 ani... Era practic nou.
Fata de donor (Kymco X-Citing 300i sau Kymco Downtown 300i, informatiile se cam contrazic), motorul este complet revazut de cei de la Kawasaki. Cuplul mai mare la turatie mai mica, chiar daca puterea a scazut cu 1CP. Si toate astea il fac mai agil, ca sa nu spun agresiv 😎
Cand apucam sa ne vedem si o sa ii punem unul langa altul, vei vedea multe similitudini. Sunt gata sa pun pariu ca anumite piese sunt chiar de Kymco (ca de pilda toba, cum e la al meu).
In plus, al meu este SE, plus optiuni (top case original, parbriz maxi Givi, suport GPS), deci diferenta de pret e si mai mare. Diferenta care are sigur si alte justificari, dar nu vreau sa creez vreo polemica.
Sa-l stapanesti sanatos.

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, pierrotlefou a spus:

Avea 186km facuti in 4 ani... Era practic nou.
Fata de donor (Kymco X-Citing 300i sau Kymco Downtown 300i, informatiile se cam contrazic), motorul este complet revazut de cei de la Kawasaki. Cuplul mai mare la turatie mai mica, chiar daca puterea a scazut cu 1CP. Si toate astea il fac mai agil, ca sa nu spun agresiv 😎
Cand apucam sa ne vedem si o sa ii punem unul langa altul, vei vedea multe similitudini. Sunt gata sa pun pariu ca anumite piese sunt chiar de Kymco (ca de pilda toba, cum e la al meu).
In plus, al meu este SE, plus optiuni (top case original, parbriz maxi Givi, suport GPS), deci diferenta de pret e si mai mare. Diferenta care are sigur si alte justificari, dar nu vreau sa creez vreo polemica.
Sa-l stapanesti sanatos.

la fel man! plimbari frumoase

eu am prins oferta din dec si am marcat 4500

am comadat un givi de 34 l ca am pus pe el mai mari si mi s au parut afara din schema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
La 07.04.2020 la 14:27, Adrian M. a spus:

 

Asta bate si Honda PC800 la categoria the ugliest fucking fuck .

Am dat de unul pe YouTube care a vandut un CRF 450 L aproape nou si si-a cumparat Pasari Lati Lungila aia. 

Si nici nu l-a lasat muierea (cel putin nu in episodul asta )

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, _Raul_ a spus:

 

Asta bate si Honda PC800 la categoria the ugliest fucking fuck .

Am dat de unul pe YouTube care a vandut un CRF 450 L aproape nou si si-a cumparat Pasari Lati Lungila aia. 

Si nici nu l-a lasat muierea (cel putin nu in episodul asta )

 

cerule care esti sus.

ma ard ochii.

 

report!

 

 

*cand vad din astia cu ochelari ridicoli pe _ue brusc le doresc sa li se intample ceva rau, gratuit.

**unde mai pui ca e si roscat si toata lumea stie ca roscatii nu au suflet.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, frigider a spus:

cerule care esti sus.

ma ard ochii.

 

report!

Ce, nu iti place frumusetea de scuter rechinsnowmobilnavaspatialajetsonscadadamigeama? 

 

@_Raul_, nu cred ca ala a vandut un crf 450 si a luat un.. Ce am scris mai sus 🤣🤣🤣

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, frigider a spus:

Ala care l-a desenat nu mai tre sa aiba voie sa se atinga de creion/pix/mouse etc.

better

jignesti cazanul maaaai :)))) ala i nobil,ca se face palinca in el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 5 ore, foxbat a spus:

iertare de off - un manual DE REPARATIE pentru sh300 ? stima

 

 

Asta e Owner (nu Service) Manual - http://www.hondampe.com.au/docs/owning_a_honda/owners_manuals/motorcycles/32KTWB12_LT.pdf

La pagina 13 - descrierea bordului - zice de PGM Fi, deci presupun ca este vorba de modelul pe injectie. 

Parca asta ai intrebat pe alt topic - SH300i 2008, nu? 

Nu stiu daca te ajuta, dar vezi tu mai bine ce si cum.

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos A Inviat!

merci fain.de asta am scris(nepoliticos)cu majuscule:) 

Reparatie(service) manual

 

 

NU cel de detinator(disponibil pe siteul producuatorului pt orice produs comercializat)

 

da.injectie.2008.dar manualul e comun pe toata gama(chiar daca s a mai schimbat una alta e mai mult cosmetic)

 

 

STIMA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 59 minute, foxbat a spus:

Hristos A Inviat!

NU cel de detinator(disponibil pe siteul producuatorului pt orice produs comercializat)

da.injectie.2008.dar manualul e comun pe toata gama(chiar daca s a mai schimbat una alta e mai mult cosmetic)

 

Pare rau, @foxbat, mi-am cam dat seama ca 99.99% cauti Service, dar am zis ca mai bine pun un link semi-util (chiar si altcuiva) decat sa nu o fac.

Mie mi-a luat ceva timp sa dibui si manuale de posesor pentru un alt model Honda (CRF 450 L in cazul meu) si am sperat ca poate ajuta la ce ai tu nevoie chiar si cel de utilizator.

Some other time maybe, cum ar zice niste neni in limba carora suna fain.  

 

Anyway, ca sa nu deturnez radical topicul colegului @Adrian M., vin cu o intrebare importanta pt mine si la care sper ca voi sa fiti mai in tema. 

Am avut ocazia la un salon moto sa ma urc pe mai toate Honda SH-urile ce ma interesau (150, 250 si 300). 

Daca imi aduc aminte corect (si eu sper ca nu am uitat asa usor detaliile astea importante) - 250 avea spatiu pentru 2 casti integrale sub sa, 300 numai pentru una. 150 cam mic bine pentru caracteristicile mele :).

Stiu ca 300i este hit in Italia. 

Ca sa nu mai rup  eu internetul in doua timp de x ore, puteti va rog sa imi spuneti de ce as pune banii pe 300i vs 250i (50 cmc in plus), desi pierd un spatiu serios pt depozitate sub sa? 

Adica, de ce este nebunie cu 300i si oamenii nu prefera 250i care are spatiu pt depozitare mai mare?

 

Este evident ca daca as avea orice scuter peste 150 cmc i-as pune topcase pentru a imbunanatati radical confortul pasagerului, pentru acele momente cand il folosim impreuna. Topcase si placa care sunt orice dar nu o avere, evident. . 

Este acesta motivul pentru care lumea prefera 300-le in locul 250-ului? Adica este atat de serioasa diferenta de cuplu, putere, etc, etc intre ele incat oamenilor nu le mai pasa de diferenta de spatiu de stocare sub sa fiindca oricum o compenseaza cu topcase-ul? 

 

Multumesc anticipat pentru orice raspunsuri si sper ca nu am deturnat f tare topicul. After all, cred ca Sh250i si Sh300 sunt in lista tinta a topicului.

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

@Adrian M., cu scuzele de rigoare, am gresit: 

Nu exista 200 sau 250 de la Honda, modelul SH. 

Nu stiu de ce, dar eu bagam mana in foc ca asta am incalecat acum jumatate de an. 

Am mai buchisit pe net si exista doar 125, 150 si 300. 

Comparatia intre 150 si 300 este no brainer, asa ca...

Mea culpa. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, _Raul_ a spus:

@Adrian M., cu scuzele de rigoare, am gresit: 

Nu exista 200 sau 250 de la Honda, modelul SH. 

Nu stiu de ce, dar eu bagam mana in foc ca asta am incalecat acum jumatate de an. 

Am mai buchisit pe net si exista doar 125, 150 si 300. 

Comparatia intre 150 si 300 este no brainer, asa ca...

Mea culpa. 

 

Daca ar fi existat un 250cmc si avand in vedere avantajele enuntate, este clar ca era mai bun cel de 250cmc.
Face parte din aceiasi cuadratura a cercului intre 125cmc si 150cmc, dezbatuta pe forum vis-à-vis de o Yamaha N-Max 125cmc vs 155cmc. Diferenta este infima, iar de obicei cel cu o cilindree putin mai mica iese clar castigator.

La 03.04.2020 la 7:43, Adrian M. a spus:

Salut

Sunt Adrian si sunt alcoo.. Pardon, reluam 😋:

Sunt Adrian si sunt in cautare de idei/păreri / sugestii, privind achizitia unui scuter. 

Informatii de luat in calcul:

-am o motocicleta proaspat cumparata, pe care am cheltuit suficient de multi bani. Astfel, as vrea sa iau ceva la un buget mai restrans, maxim 2500 euro. 

-as vrea ceva cu roti macar de 15 cu 14, sau 16 chiar pe fata

-as vrea ceva suplu, maxim 80 cm latime, ideal 75,deci exclus balene maxi de tipul burgman, majesty, etc

-sa fie dotat cu frane bune, poate chiar si combinate

-sa incapa lejer 1 casca in el, daca nu chiar 2

-sa fie pe injectie

-sa mearga cu viteza de 100km/h fara sa para ca moare, deci exclud din start 125cc. Sunt si urs, la aproape suta kile in, viu.. 

-fataiala prin oras, ocazional la munca. Nu este ceva necesar, nu ma fatai mereu prin oras, nu am nevoie de el azi, neaparat ca sa scurtez 1 h

Va rog, poftiti la vorbitor, pe subiect. 

Ce zice forumul scuterist? Pareri?  

Chiar daca este vorba de un 125cmc, e o optiune ce merita investigata 
https://www.yamaha-motor.eu/ro/ro/products/scooters/urban-mobility/xenter-125-2017/
Bifeaza toate cerintele de mai sus, inclusiv pretul (in zilele astea e usor de obtinut un discount). Cred ca are si ABS (obligatie la nivel european), sigur are frane combinate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Din punctul meu de vedere (de analist = cat se poate de profan/cam speriat de lumea asta a scuterelor):

XMax - ridici piciorul peste consola centrala (maxim de enervant), dar ai spatiu de neam prost sub sa + doua pozitii pt picioare (orizontal + inclinat)

SH - pentru oameni pragmatici. Jump on and ride. 

 

Va rog sa nu va suparati si sa nu imi sariti la gat - cele de mai sus sunt experiente de om ce a testat (doar) intr-un salon cam toate scuterele existente. 

Asta a fost feelingul meu cand a fost voba de XMax vs Sh. Restul nu au prezentat interes pt mine. X Adv presupun ca nu se pune, nu :))) ?

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, _Raul_ a spus:

...Restul nu au prezentat interes pt mine. X Adv presupun ca nu se pune, nu :))) ?

Ba se pune, dar doar dupa ce castig la "Loz in plic". Balesc dupa el, mai ales versiunea 2020.
Nu-mi ramane decat sa astept sa ajunga SH (dar nu ala de Honda 🙃)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Adrian M. a spus:

Un gadget cool. Si atat. Aberant de scump, iei motoreta de off calumea la banii aia, nu un scuteras.  

Evident ca nu sustin contrariul vis-à-vis de scoruri. Dar ca si concept, este ceva iesit din comun.
Oricum, Honda are traditie in genul asta de gadget-uri scumpe (si inutile?): DN01, NM4 Vultus, acum X-ADV. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, pierrotlefou a spus:

Oricum, Honda are traditie in genul asta de gadget-uri scumpe (si inutile?): DN01, NM4 Vultus, acum X-ADV. 

Daca nu ma, insel, primele 2,sunt cam, acelasi lucru, impreuna, si, cu ctx700, acelasi propulsor si sasiu, motorul de 700, cutie dct,cruiser cu forme speciale. Dar astea sunt totuși motociclete, iar pretul lor a, fost pe la 8000 euro, nu  12.000 euro pe un scuter!!! Repet, foarte misto dracia, dar daca ar, fi costat 7000 euro maxim, de, exemplu. Pretul o face aberanta, sau, doar accesoriu pentru cei cu bani multi. Astfel, nu prea are cum sa prinda. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 38 minute, Adrian M. a spus:

Un gadget cool. Si atat. Aberant de scump, iei motoreta de off calumea la banii aia, nu un scuteras.  

asta inseamna ca nu esti in targetul lor de vanzari :) (nici eu nu s , relax)

jucaria aia e fenomenala si nu se cumpara decat de cine vrea " jucarii". si jucariile nu au pret.

1 oră în urmă, _Raul_ a spus:

Din punctul meu de vedere (de analist = cat se poate de profan/cam speriat de lumea asta a scuterelor):

XMax - ridici piciorul peste consola centrala (maxim de enervant), dar ai spatiu de neam prost sub sa + doua pozitii pt picioare (orizontal + inclinat)

SH - pentru oameni pragmatici. Jump on and ride. 

 

Va rog sa nu va suparati si sa nu imi sariti la gat - cele de mai sus sunt experiente de om ce a testat (doar) intr-un salon cam toate scuterele existente. 

Asta a fost feelingul meu cand a fost voba de XMax vs Sh. Restul nu au prezentat interes pt mine. X Adv presupun ca nu se pune, nu :))) ?

100% true.bravo. se poate inchide topicul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...