Sari la conținut

Ce scuter sa imi iau


Adrian M.
 Share

Postări Recomandate

Acum 5 ore, Adrian M. a spus:

hopaaa. si, iei tracer 7 au ba? :D

oricum e gras si cu roti mici, nu i ce vreau eu, prea seamana cu mine, gras is, 41 la picior am :))

 

unde te bagi cu SH si beverly te bagi si cu animalu de Majesty, totul tine de calaret si asta ti-o zice unu care tre sa ajunga din pipera acasa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 196
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 49 minute, mihai c a spus:

Inseamna ca titlul postarii e gresit,scutere enduro nu sunt

CRF-ul e o optiune fara gres

gresesti! ai uitat de honda adv-x 

image.thumb.png.f3b87ba6622e471e0da137128e6fb374.png

Acum 19 minute, caracterincompatibil a spus:

Scuterele de touring au greutate mare. eu ce sa mai zic de scuterul meu de 400cc? Are 230kg la gol și ajunge la 250 cu toate lichidele.se bate la greutate cu busa și zzr1400

Tracerul tau e slăbuț

si cari in spate KGele astea? ca si al meu e la fel de animal si imi e mai usor si comod sa-l manipulez decat era TDMul la viteze mici unde kg se simt..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, caracterincompatibil a spus:

Avand în vedere că mergeam cu el în perioada  de după accident în care am mers in cadru 45 zile,nu simțeam greutatea,îl țineam Intr in picior,la stop și parcare

pai si atunci dc mai discutam de greutate. e irelevanta pt un Maxi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
On 22.07.2021 at 11:24, Adrian M. said:

Nu. Nu ma intreba de ce :))))))

Pandemia m-a tinut mai mult work from home, si nu prea am avut nevoie. Dar usor usor, la mine se cam termina cu wfh, si iar devine interesant/util/chiar necesar.

oricum ,din acest topic m-am cam lamurit ce vreau. cca 300 cc, roti mari, model suplu, injectie. Honda sh300i de exemplu :D

 

Iti recomand cu caldura un scuter de 250-300 cc. Am avut de ales intre Honda 300i si Aprilia Scarabeo 250, am ales Aprilia pentru ca imi place aspectul mai mult. Cu scuterul asta de 250 am facut aproape 50.000 km in 2 ani si inca merge foarte bine.  https://2vorbe.ro/cu-mobra-prin-anii-90-scuter-in-2021/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Hai ca pana la urma am lamurit o! 

Am ramas la 300, dar am schimbat putin criteriile-locul sub sa a devenit critic,astfel ca am mers pe ceva cu roti mai mici, dar cu mult mai mult loc sub sa. Am nevoie de 3 ori pe saptamana sa bag acolo geanta de sala. Si, sa fiu sincer, imi place mai mult la aspect, vs variantele cu roti mai mari, dar la care se roteste bordul cu ghidonul-nu suport asta.

 

Castigator, Kymco Downtown 300 i , 2014. Momentan a ramas la dealer, sa il duca el la rar, apoi sa scoata fiscalul de pe firma. Apoi il aduc acasa, sper in 2 saptamani sa l scot la barait :D

Nu e chiar atat de mare pe cat pare. DIn contra, e destul de ok, 180 kg, 78 latime, oglinzile pe ghidon sa le poti feri la filtrare, saua destul de joasa, 760mm. Ciudata la yamaha treaba cu seile la peste 800, si foarte late. Ajungi sa te cracanezi tare.

Deja ma gandesc sa i schimb toba-nu pentru zgomot, ci ca i mare tare :))

 

1.thumb.jpg.7a0303f79f6789504eedce3ecea5e90f.jpg2.thumb.jpg.6aada7a3de80f148c99d485b1b2edef1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Cavaleru a spus:

sa-l spanesti sanatos! sa pui poze cu spatiu de sub sa, e ca la mine de mare?

Ms ms, la majesty tu ai pe mijlocul spatiului o cocoasa, si nisa aia spre spate. La Downtown e o zona mare  goala, pe mijloc ridicarea este mult mai putin proonuntata,apoi in fata spatiu cu o cocoasa unde intra o casca jet/poate flip ,daca o deschizi partial. Per ansamblu, mie imi trebuie urmatorul combo de 3 ori pe saptamana: geanta sala-incape, casca mea-topcase, casca sotiei, fiind s, sub sa. Apoi, cand plec si iau si sotia cu mine, geanta mea, rucsacul ei. La dus ea cu metroul, seara pe scuterila grupati. Castile pe mecla :P

 

majesty.jpg

Downtown300Storage.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Adrian M. a spus:

1.thumb.jpg.7a0303f79f6789504eedce3ecea5e90f.jpg2.thumb.jpg.6aada7a3de80f148c99d485b1b2edef1.jpg

Foarte buna alegere. Sa te bucuri de el.
P.S. Avand in vedere top-case-ul, o sa vezi ca sub sa incap si alte chestii bune (o husa, un lant antifurt, "chestii-trestii") :)

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, ianachim a spus:

sa l plimbi sanatos

la ce bani a fost?

Ms ms!

2300 plus rar.

Nu mult, nu putin, am acceptat pretul fiindca este tipla,urme de uzura minima la cat ma pricep eu, revizie facuta, ambreiaj si curea noua.

Acum 13 ore, pierrotlefou a spus:

Foarte buna alegere. Sa te bucuri de el.
P.S. Avand in vedere top-case-ul, o sa vezi ca sub sa incap si alte chestii bune (o husa, un lant antifurt, "chestii-trestii") :)

Ms!

Mi a placut mult designul si pozitia,desi multi se plang ca i inghesuit. Pentru mine pare la fix, la ce vreau sa fac cu el. Husa nu am nevoie sa o car cu mine, am parcare subterana, acolo o voi folosi/tine. In rest pe unde l las, este ferit-la munca, sau prin oras. Antifurt, momentan am un blocator de disc cu alarma, ala cred ca va fi cel mai la indemana pentru mine. Dar clar, cu cat ai mai mult spatiu, cu atat incepi sa bagi chestii :))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la x-max-ul meu am topcase mare de 47l , incap ambele casti acolo. sub sa tot spatiu de 2 casti full am loc. In conditiile astea niciodata nu am dus lipsa de spatiu de depozitare. Asta sa te gandesti poate pe viitor sa inlocuiesti top-case-ul :)  

 

in rest, sa-l stapanesti sanatos si fara incidente !! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, Mariusik85 a spus:

eu la x-max-ul meu am topcase mare de 47l , incap ambele casti acolo. sub sa tot spatiu de 2 casti full am loc. In conditiile astea niciodata nu am dus lipsa de spatiu de depozitare. Asta sa te gandesti poate pe viitor sa inlocuiesti top-case-ul :)  

 

in rest, sa-l stapanesti sanatos si fara incidente !! 

Salut, ms de info. Nu inlocuiesc, este un kappa de 46l. NU pare poate din poze, dar e suficient de mare, mai mare de atat ar arata funky :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Adrian M. a spus:

Ms ms!

2300 plus rar.

Nu mult, nu putin, am acceptat pretul fiindca este tipla,urme de uzura minima la cat ma pricep eu, revizie facuta, ambreiaj si curea noua.

Ms!

Mi a placut mult designul si pozitia,desi multi se plang ca i inghesuit. Pentru mine pare la fix, la ce vreau sa fac cu el. Husa nu am nevoie sa o car cu mine, am parcare subterana, acolo o voi folosi/tine. In rest pe unde l las, este ferit-la munca, sau prin oras. Antifurt, momentan am un blocator de disc cu alarma, ala cred ca va fi cel mai la indemana pentru mine. Dar clar, cu cat ai mai mult spatiu, cu atat incepi sa bagi chestii :))

 

Nu înțeleg de ce este considerat înghesuit... Important este să te simți tu confortabil. Că șaua sigur este 😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, pierrotlefou a spus:

Nu înțeleg de ce este considerat înghesuit... Important este să te simți tu confortabil. Că șaua sigur este 😀

Ee, zic unii pe net ca daca ai peste 1.80 stai am inghesuit cu picioarele, ca saua te tine fix, ca nu i asa lunga sa te fatai pe ea, si ca pe pozitia de croaziera, lunganii dau cu genunchii peste maini/ghidon. eu am probat pozitia, saua e geniala, e canapea, asa de misto te sutine in spate. iar eu sunt la fix pe jucarie, la proportiile mele, 1.80, constructie solida :P

 

Acum 4 minute, ENEOS a spus:

@Adrian M., eu sunt curios ce modele ai mai avut în vedere și, bineînțeles, să văd tabelul comparativ cu +&-! 😁

Rautacioasa mica :P

Ca sa fiu sincer, initial am zis ca iau nou. Dar erau prea multi bani de blocat. Modelele, deja erau in topicul asta, pe acolo m-am invartit, dar am renuntat la modelele cu roti mari fiindca nu au loc sub sa calumea. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

sunt curios cati km ai facut cu jucaria

 pana acum….

tocmai m am intors dintr o tura de aproape 8000 km si ma bate gandul la un x adv 750 pentru ce am in plan la anu’.

tura in andaluzia si intors acasa de la cabo da roca in saua cruisymului a fost o dementa 

exact ce mi am dorit sa nu pot alerga si sa ma bucur de peisaje

DFC53813-AC05-4D8D-BFBB-0C9045AC33A8.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, ianachim a spus:

sunt curios cati km ai facut cu jucaria

 pana acum….

 

Salut

Cca 2000km,folosit prin oraș. Nu merg zilnic cu el, e dublat de auto funcție de nevoi. E fix ce trebuie pt oras, daca ai si secțiuni pe unde sa i dai și 100 120-ies pe centura sau pe autostrada urbana, si acolo trebuie sa poți merge decent cu măcar 120. Nu am nevoie de mai mare ca și gabarit, asta e ok, ce e peste devine prea porcovet. 

Am o duda cu ambreiajul, fost in câteva locuri, o sa merg la altcineva sa își dea o opinie pe subiect. Curea și ambreiaj nou, dardaie, sare, patinează la plecarea de pe loc, pana îl misc un pic. Am tot fost in 3 locuri. N are nimic, au șlefuit cu șmirghel saboții ambreiajului, merge 50 km ok, iar începe dardaiala.

X adv, misto dracia, dar mi se pare pompat prea tare prețul 

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Din ceea ce spui tu in legatura cu ambreiajul, eu cred ca arculetele care tin ferodourile sunt prea slabe si cupleaza prea devreme. Am avut un Yamaha Majesty 250, Honda Silverwing 400 si scum Silverwing de 600 la care le-am schimbat arculetele cu unele rosii de la Malossi. Cu acestea, cupleaza mai tarziu ambreiajul si nu se mai produc fenomenele descrise de tine. Evident, pentru o dinamica mai buna ar trebui si arcul mare schimbat cu unul mai rigid, de exemplu arcul alb tot de Malossi. Acestea nu sunt foarte scumpe si schimba mult dinamica scuterului mai ales in oras (nu mai tremura la plecarea de pe loc, accelereaza mai brutal si mai liniar). Ar ajunta de asemenea si niste slidere Dr. Pulley pe care de asemenea, le recomand in favoarea rolelor, practic nu se uzeaza iar dinamica va fi de asemenea imbunatita. Garantez ca daca schimbi toate cele enumerate de mine n-o sa regreti. Sa ne vedem cu bine la drum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Scarabel a spus:

Salut! Din ceea ce spui tu in legatura cu ambreiajul, eu cred ca arculetele care tin ferodourile sunt prea slabe si cupleaza prea devreme. Am avut un Yamaha Majesty 250, Honda Silverwing 400 si scum Silverwing de 600 la care le-am schimbat arculetele cu unele rosii de la Malossi. Cu acestea, cupleaza mai tarziu ambreiajul si nu se mai produc fenomenele descrise de tine. Evident, pentru o dinamica mai buna ar trebui si arcul mare schimbat cu unul mai rigid, de exemplu arcul alb tot de Malossi. Acestea nu sunt foarte scumpe si schimba mult dinamica scuterului mai ales in oras (nu mai tremura la plecarea de pe loc, accelereaza mai brutal si mai liniar). Ar ajunta de asemenea si niste slidere Dr. Pulley pe care de asemenea, le recomand in favoarea rolelor, practic nu se uzeaza iar dinamica va fi de asemenea imbunatita. Garantez ca daca schimbi toate cele enumerate de mine n-o sa regreti. Sa ne vedem cu bine la drum!

Salut, si ms de reply! 

Arculetele le am  găsit căutând pe net, dar restul reperelor, Nem. Ma pun pe cautat. Când spui arc mare, te referi la cel care pune cumva presiune pe breiaj/îl tine la pozitie, nu? 

Slidere in loc de role, ok, de astea nu știam, facem research. 

Da, vad preturi de 40 50 euro, de exemplu la setul de arculete. Nimic grav. 

Tu de unde le ai luat, si unde le ai montat? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Scarabel a spus:

Salut! Din ceea ce spui tu in legatura cu ambreiajul, eu cred ca arculetele care tin ferodourile sunt prea slabe si cupleaza prea devreme. Am avut un Yamaha Majesty 250, Honda Silverwing 400 si scum Silverwing de 600 la care le-am schimbat arculetele cu unele rosii de la Malossi. Cu acestea, cupleaza mai tarziu ambreiajul si nu se mai produc fenomenele descrise de tine. Evident, pentru o dinamica mai buna ar trebui si arcul mare schimbat cu unul mai rigid, de exemplu arcul alb tot de Malossi. Acestea nu sunt foarte scumpe si schimba mult dinamica scuterului mai ales in oras (nu mai tremura la plecarea de pe loc, accelereaza mai brutal si mai liniar). Ar ajunta de asemenea si niste slidere Dr. Pulley pe care de asemenea, le recomand in favoarea rolelor, practic nu se uzeaza iar dinamica va fi de asemenea imbunatita. Garantez ca daca schimbi toate cele enumerate de mine n-o sa regreti. Sa ne vedem cu bine la drum!

 Sal

info interesante

de la cati km in sus ar trebui facute aceste operatiuni?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...