Sari la conținut

Piaggio MP3 500


DDavid2102
 Share

Postări Recomandate

Citat

In oraș sunt inutile.

Nu-s inutile de loc in orasele aglomerate unde clima nu e chiar perfecta pt motociclit tot anul.

Chiar si in Bucuresti sunt ok daca vrei sa te dai tot anul. Te poti proteja foarte bine cu o ''fusta'' si dupa un pic de antrenament inveti sa folosesti blocarea suspensiei si nu mai ai nevoie sa pui picioarele pe jos. Poti merge fara emotii pe ploaie si chiar zapada.

In Paris sunt foarte populare pt ca le permit navetistilor sa mearga tot anul pe orice vreme in traficul infernal. 

Faptul ca modelele LT sunt incadrate la triciclu este un bonus suplimentar pt ca nu mai trebuie sa-ti iei A-ul ( care se obtine greu, sau mai bine zis dureaza mult pana-l obtii ca-s foarte aglomerate scolile). De cativa ani in Franta au bagat ceva curs obligatoriu pt tricicluri daca nu ai si A-ul, parca vreo 7 ore, dar chiar si asa e mult mai rapid decat A-ul.

Dpdv tehnic cea mai mare vulnerabilitate mi se pare la cadru.

Datorita modului in care e prinsa suspensia gatul furcii se poate torsiona foarte usor la un impact frontal minor, sau daca insisti cu urcatul pe borduri mai ales atunci cand nu le abordezi perfect perpendicular, cu ambele roti simultan.

Dpdv al manevrabilitatii in trafic ar trebui sa-l vezi pe vreunu care se pricepe la mers kamikaze , s-ar putea sa-ti schimbi parerea :)

Mai exista si modelele yourban care-s mai zvelte in trafic.

 

 

 

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un NIKEN si iti garantez ca nu e chiar inutil sa ai 2 roti pe fata. Pana sa testez si eu moto asta al meu am fost tot asa de parere ca e inutil sa ai 2 roti pe fata. Dupa 3 teste am ajuns la concluzia ca e mult mai stabil si mai sigur pe drumurile proaste si din februarie deja am aproape 6000 km facuti. Acuma sper sa nu fie chiar exorbitante lucrarile majore la puntea fata dar pana ajung acolo drumuri bune si asfalt uscat :)

P.S. Eu nu mai am o problema cu ploaia, serpisorii de pe asfalt sau ca drumul e plin de nisip, ulei sau motorina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

56 minutes ago, CreB0 said:

Eu am un NIKEN si iti garantez ca nu e chiar inutil sa ai 2 roti pe fata. Pana sa testez si eu moto asta al meu am fost tot asa de parere ca e inutil sa ai 2 roti pe fata. Dupa 3 teste am ajuns la concluzia ca e mult mai stabil si mai sigur pe drumurile proaste si din februarie deja am aproape 6000 km facuti. Acuma sper sa nu fie chiar exorbitante lucrarile majore la puntea fata dar pana ajung acolo drumuri bune si asfalt uscat :)

P.S. Eu nu mai am o problema cu ploaia, serpisorii de pe asfalt sau ca drumul e plin de nisip, ulei sau motorina.

 

Comparând cu ce am avut eu de 50cc pana acum (vespa, sr50, etc.) mp3-ul este la maaaare distanta din orice punct de vedere.

felicitări pentru Niken, întotdeauna mi s-a părut un model interesant. Sa ne tina pe amândoi furcile fata cât de mult s-o putea😅

 

41 minutes ago, ianachim said:

Asta e modelul cu frana la picior?

Da, e varianta lt - triciclu in acte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat și montat un topcase de 36L oem care momentan este albastru - nu arata foarte rău, dar îl voi colanta în culoarea scuterului.

Sper ca de acum voi începe sa merg mai mult cu el :))

IMG_20200515_101036~2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, caracterincompatibil said:

De ce naiba mai urci triciclul pe cricul central? Nu e suficientă frana pe parcare?

 

Dacă nu îi blochezi suspensia nu stă drept, cade. E recomandat ca la opririle mai lungi să nu fie furca blocată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa stea dacă blochezi suspensia fata. De la un buton ea se blochează (pneumatic, dacă nu greșesc) și poate sta asa. Doar ca nu e indicat sa stea termen lung (zile).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citat

De la un buton ea se blochează (pneumatic, dacă nu greșesc)

Blocajul e hidraulic si mecanic cu comanda electrica,are un fel de etrieri hidraulici care blocheaza tijele de la amortizoare +  un etrier mecanic care blocheaza un fel de ''disc de frana'' montat pe sistemul de inclinare,  cel putin asa e la modelele yourban. Sa aerisisesti sistemul hidraulic la dihania asta e un chin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, binox said:

Blocajul e hidraulic si mecanic cu comanda electrica,are un fel de etrieri hidraulici care blocheaza tijele de la amortizoare +  un etrier mecanic care blocheaza un fel de ''disc de frana'' montat pe sistemul de inclinare,  cel putin asa e la modelele yourban. Sa aerisisesti sistemul hidraulic la dihania asta e un chin.

Mulțumesc! 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
La 03.05.2020 la 18:30, taong_mapagbiro a spus:

Cu ce te ajuta un indice de viteza mai ridicat ? ...o arzi asa race pe hautobanele patriei ? 

Altfel , pt un scuter , consider ca sunt niste bani aruncati aiurea 

Iegzact! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pana la urma am comandat Pirelli, aștept sa vina. Între timp am început sa fac 30-40km pe zi în București, iar timpul s-a redus aproape la jumătate (fata de mașină). Am pus și parbrizul de vara, cu cel mare nu bătea vântul deloc și sper ca acum sa fie mai ok la viteze de oraș...

 

IMG_20200606_135432.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 06.06.2020 at 18:55, DDavid2102 said:

Pana la urma am comandat Pirelli, aștept sa vina. Între timp am început sa fac 30-40km pe zi în București, iar timpul s-a redus aproape la jumătate (fata de mașină). Am pus și parbrizul de vara, cu cel mare nu bătea vântul deloc și sper ca acum sa fie mai ok la viteze de oraș...

 

IMG_20200606_135432.jpg

 

Gata și anvelopele. Comportamentul s-a schimbat major - cele vechi erau foarte plate, iar astea sunt foarte rotunde... Probabil după 50-100km mă voi obișnui

WhatsApp Image 2020-06-13 at 17.46.22.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nice!

Cu timpu o sa se inmulteasca si astea, cu timpu cum ziceam.

Au sa dispara incet si sigur gandiri de genu Ninja si CBR in oras si cetateanul o sa descopere luxul unui scuter, chiar si cu 3 roti in orase.

 

Poti sa scoti abs de pe roata spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina dracovenia cu 3 "roate".😁

 

In schimb rămân la părerea ca un scuter e util doar într-un oraș aglomerat, mare. În rest e la fel de inutil ca și orice alt moto. Eu am și SS si supermoto, cu niciunul nu circul în oraș sub nici o forma. Naveta la munca (15km dus întors între satul unde locuiesc și satul în care muncesc) o fac cu SM-ul evident. Nici cu scuter nu as merge în oraș,e suficient de mic sa ajungi pe jos în 15 minute oriunde. 😁

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, taong_mapagbiro a spus:

Te invit prin buc sa strabati orasul pe la 8.30 si pe la 17 ....o sa-ti urasti masina  :)

Am locuit/muncit o perioada la Buc,plus vizite la greu în afara acelei perioade, având doar mobra în dotare. Și da, foc mi-aș da cu masina acolo. 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 19.06.2020 at 10:32, hora09 said:

Nice!

Cu timpu o sa se inmulteasca si astea, cu timpu cum ziceam.

Au sa dispara incet si sigur gandiri de genu Ninja si CBR in oras si cetateanul o sa descopere luxul unui scuter, chiar si cu 3 roti in orase.

 

Poti sa scoti abs de pe roata spate?

 

Nu sunt foarte sigur daca se poate. Nu am cautat- voi cauta. Pot sa dezactivez asr /traction control si e poisbil asta sa dezactiveze si abs pe spate, dae verific

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...