Sari la conținut

Temperatura aerului din anvelope.


Postări Recomandate

Cu 4 oameni si portbagajul plin, in urcare pe TF dinspre Sibiu tu-mi spui ca e grea pe fata?! Si care franare la Dacie pe urcarea aia?! Se opreste singura daca lasi acceleratia.

Hai noapte buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Bine bine, ai dreptate . 

 

😂😂😂

 

 

 

 

@john17

 

Tu parca erai mai intelijent...de ce i-ai dat acelasi raspuns ca si mine , in acelasi timp ?  Bine ca masina aia nu avea si portbagajul plin de varza alba , de livrat la piata.

 

 

 

 

 

Pentru oamenii care ai si putina imaginatie pe langa ambitie si gargauni

 

Daca tractezi o remorca avand anvelopele spate cu balon dublu fata de cele din fata  , dar presiunea este identica , in care dintre anvelope  o sa cresca temperatura mai repede ? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai aruncati un ochi la MotoGp. Acolo se discuta mult despre temperatura in pneuri. 

 

Catre initiatorul topicului: cum spune si colegul @john17,  cand accelerezi, se transfera greutate pe roata de tractiune = deformare elastica a pneului= temperatura mai mare a pneului.  Franezi violent cu frana fata= transfer mare de greutate pe roata fata= deformare mare a pneului fata= cresterea temperaturii in pneul fata. In fenomenul asta mai intervine si o crestere a presiunii in pneu, in momentul deformarii, care contribuie de asemenea la cresterea temperaturii.  In MotoGp, la care am facut trimitere, datorita pilotajului extrem (accelerari foarte agresive, franari foarte violente, temperaturile pneurilor ajung undeva intre 100-120 grade C. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@l.u.vinteresanta problema. Cand se mai întâmplă trage pe dreapta si muta aerul cald din roata spate in roata fața. Fixed.

 

PS: cat ți-au facut aia discount la senzori sa le faci reclamă pe forum? 😁

Editat de Baxxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 6 minute, Baxxter a spus:

PS: cat ți-au facut aia discount la senzori sa le faci reclamă pe forum? 😁

Nimic.

Când sunt mulțumit de ceva obișnuiesc să dau feedback. Senzorii chiar îmi plac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai diferența de temperatură din același motiv pentru care anvelopa spate va fi uzată la 8000 km in timp ce anvelopa fata va merge până la 12000.

 

Probabil știai răspunsul, dar acum ai senzori 😎

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, john17 a spus:

La Fiat 850 se încălzea mai tare stânga spate. Pt că era aproape de toba de eșapament. :crack:

Si la 600 era la fel. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Baxxter a spus:

Ai diferența de temperatură din același motiv pentru care anvelopa spate va fi uzată la 8000 km in timp ce anvelopa fata va merge până la 12000.

Normal, toată puterea motorului e transferată prin anvelopa aia. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegule,in loc de aer, baga azot.Testeaza diferentza.Eventual poti lectura unele opinii despre asta intr-un forum anterior.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avantajele azotului sunt variația mai mică a volumului (implicit a presiunii) cu temperatura și pierderile mai mici prin pori datorită moleculelor mai mari. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o singura intrebare (legata de propria experienta): cat de fiabila este masuratoarea furnizata de (acei) senzori? Atat pentru presiune, cat si pentru temperatura. Ca poate arata 4-5°, insa in realitate...?
Intreb, pentru ca mi-am luat un compresor portabil Xiaomi (foarte faina scula) si cand mi-am recuperat motorul de la service si am masurat presiunea, ea arata 0,2 bari peste masuratoarea facuta cu manometrul manual de la service, care era si calibrat (dixit mecanicul respectiv).

Oricum, toate masuritorile facute ulterior cu compresorul digital erau conforme cu indicatiile a doua compresoare pe care le foloseam pana acum (de la Lukoil, insa va rog nu dati cu pietre).
Cat despre incalzirea pneului spate, nu e nevoie de nici un senzor, se poate verifica "manual de mana", diferenta e sesizabila intre spate si fata. Legile fizicii sunt suficiente :)
P.S. Ce pot sa spun este ca 0,2 bari se simt imediat, asta ca o remarca la o alta remarca facuta in acest thread.

P.P.S. Buna sugestia cu azot, am uitat de ea.

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

După spusele producătorului, sunt foarte preciși. 

Eu am comparat cu presiunea făcută când am schimbat roțile la United Motors, unde au un manometru calibrat bine, și valorile erau pe acolo. 

Oricum, am mai multă încredere în senzori, decât în manometrele de pe la toate vulcanizarile dubioase. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, l.u.v a spus:

Oricum, am mai multă încredere în senzori, decât în manometrele de pe la toate vulcanizarile dubioase. 

+1 👍 
P.S. Alea de care vorbeam eu nu erau dubioase. Dar tot dadeau cu plus...

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...