Sari la conținut

Reparare rezervor


psy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, john17 a spus:

La cositor secretul e decaparea și ai nevoie de un ciocan de lipit mare, gen care se încălzește la foc. Dacă nu are putere suficientă nu încălzește tabla și nu faci nimic. 

  acid azotic, oleaca de aspirina ( ca nu cred ca gaseste borax pe undeva ) un letcon de ala de cositorit burlane ... si niscai cositor de al de paraie ...

 

    sau gasit un mester de face jgeaburi si burlane 

  Ceva vesti??  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, easy ride on! a spus:

Periculos cu acid azotic. Si extrem de coroziv. Acidul acetil-salicilic (Aspirina) este si el coroziv iar gazelle degajate sunt toxice.

Decaparea cu Clorura de Zinc este cea mai eficienta.

Inclusiv la fixarea de nipluri pe cablurile de comanda, pe care ti le confectionezi singur ... "custom".

Iti poti prepara singur solutia Clorura de Zinc prin dizolvarea de foite de zinc de la baterii uzate (Zinc-Carbon) in acid clorhidric. 

pai da, total de acord, insa colegul are de lipit o piscatura,  nu se apuca sa puna ape' pe gsxr  ca sa aiba nevoie de modificat cabluri ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervor reparat de mine acum o saptamana cu cositor. Decaparea s-a facut practic prin slefuirea cu smirghel a metalului, eliminarea unor cratere de rugina cu o freza iar ca decapant am folosit pasta Rothenberger, cea care se foloseste la lipiturile pentru tevi de cupru. Clorura de zinc, acid azotic si altele nu mai sunt la indemana in zilele noastre. La ce are el acolo o amarata de gaura poate sa lipeasca linistit cu ceea ce se gaseste in comert, eventual poate sa foloseasca o foita de cupru drept capac.

 

Untitled.thumb.jpg.e249c8833b34948025c52a35bc65e23f.jpg

 

 

 

 

Editat de mobiletron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, easy ride on! a spus:

Acidul azotic insa ar fi foarte bun pentru a obtine cata nitroceluloza.

Salut!

 

Daca imi amintesc bine ai nevoie de acid sulfuric intr-o etapa intermediara si ala e interzis (i.e. material cu regim controlat/special) ca facand parte dintre materialele precursoare (sper ca am acordat bine) in prepararea unor droguri de mare risc.

 

Acid azotic gasesti pe toate gardurile - orice magazin de chimicale care se respecta.

 

Sunt absolut convins ca exista solutii speciale pentru decapat cel putin la fel de bune precum clorura de zinc si probabil si unele bazate pe clorura de zinc (i.e. care au alta denumire).

 

Cum spun toti baietii mai sus, neaparat golit rezervorul de gaze inainte de orice operatiune. Daca reusesti sa incalzesti suprafata inainte de cositorire - nu am idee cum sa procedezi fara a afecta vopseaua, procesul va fi mult mai usor si vei obtine rezultate bune!

 

Sanatate si succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu il puneti sa construiasca un reactor cu fuziune nucleara tot de pomana.

 

slefuit zona pana la fer

 dat un strat de kit

por 15 sau ceva similar pe interior 

 

o sa tina cel putin 3 motoare de gixer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 38 minute, superbec a spus:

daca nu il puneti sa construiasca un reactor cu fuziune nucleara tot de pomana.

 

slefuit zona pana la fer

 dat un strat de kit

por 15 sau ceva similar pe interior 

 

o sa tina cel putin 3 motoare de gixer.

 raule....

 

  ne strici fengsuiu'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, john17 a spus:

Nu! 

Cum se curata de rugina atunci ? Ca mi-a iesit benzina cam colorata din el su nu cred ca e ok

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, superbec a spus:

da pa gugal "TANK CURE" , ai tot ce iti trebuie acolo sa repari rezervorul 

 

niki un precucursor de cocaina din pacate.

 

Ma jur ca n-am nici o legatura 😂

 

Se gaseste si la noi acest "TANK CURE" ?poate sub alt nume

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, easy ride on! a spus:

Nu!

Este coroziv, va face găurele (cratere) în tabla.

Experimentează pe o tabla ruginită oarecare şi te vei convinge.

Am folosit si eu, ma gandeam ca daca il diluez in apa si clatesc rezervorul putin nu pateste nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

6 hours ago, psy said:

Ar fi ok daca arunc niste deruginol in rezervor sa il curat putin de rugina ?

 

Nu ar fi ok, deruginolul curata dar este coroziv si daca mai ai probleme te trezesti si cu alte gauri. In momentul asta ai doar doua optiuni, ori te limitezi la a cositori gaura  existenta si poti spala rezervorul cu benzina sau motorina (clatit bine) sau faci o reparatie generala a rezervorului care presupune sablare, tratare la interior cu feruginol sau deruginol, cositorirea tuturor gaurilor pe care le gasesti, probezi etanseitatea dupa care poti sa vopsesti daca totul este bine. 

 

Daca nu te pricepi apeleaza la cineva care stie, e imposibil sa nu gasesti in Timisoara o persoana care sa nu stie sa repare un rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După deruginol trebuie clătit cu apă, uscat și, în maxim 20 min, acoperit cu grund protector (Rentagrund parcă recomandă pe bidonul de D(sau F? :huh:)eruginol. Chestiile astea nu le poți face intr-un interior de rezervor, și atunci mai rău va coroda.

În mare au explicat colegii, eu am fost pe motor mai toată ziua. :thanks:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista si deruginol si feruginol, dar pun pariu ca sunt cam acelasi lucru. Nu e musai sa dai cu grund, poti sa lasi si asa, dupa ce face reactia nu corodeaza mai departe. Rezervorul reparat de mine si postat undeva mai in urma este tratat cu feruginol la exterior, are cam doua luni de cand este dat cu feruginol si l-am tratat de doua ori. Unul dintre avantaje este ca poti pune mana pe el fara sa rugineasca, astfel poti face linistit reparatiile fara sa-ti fie frica ca rugineste din nou de la petele de grasime lasate de maini.

PS: eu folosesc Feruginol produs de Policolor, 22 lei litrul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, john17 a spus:

După deruginol trebuie clătit cu apă, uscat și, în maxim 20 min, acoperit cu grund protector (Rentagrund parcă recomandă pe bidonul de D(sau F? :huh:)eruginol. Chestiile astea nu le poți face intr-un interior de rezervor, și atunci mai rău va coroda.

În mare au explicat colegii, eu am fost pe motor mai toată ziua. :thanks:

Eu ma gandeam sa amestec deruginol cu apa, sa il clatesc 10-20 min

 apoi sa il caltesc cu doua ture de apa (doua rezervoare)

Apa iese prin fisura

Acum 4 minute, mobiletron a spus:

Exista si deruginol si feruginol, dar pun pariu ca sunt cam acelasi lucru. Nu e musai sa dai cu grund, poti sa lasi si asa, dupa ce face reactia nu corodeaza mai departe. Rezervorul reparat de mine si postat undeva mai in urma este tratat cu feruginol la exterior, are cam doua luni de cand este dat cu feruginol si l-am tratat de doua ori. Unul dintre avantaje este ca poti pune mana pe el fara sa rugineasca, astfel poti face linistit reparatiile fara sa-ti fie frica ca rugineste din nou de la petele de grasime lasate de maini.

PS: eu folosesc Feruginol produs de Policolor, 22 lei litrul.

Feruginol dinala mi-am luat si eu..

mi-am mai luat asa ceva sa clatesc dupa feruginol si inca doua ture de apa. Cam la asta ma gandeam dupa ce am vazut cata rugina a fost in benzina scoasa

Editat de psy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, easy ride on! a spus:

https://www.wemoto.com/info/tank_cure

Esti sigur ca ceea ce ai vazut era rugina?

Exista si niste bacterii de substante organice care formeaza o "drojdie" maronie in benzina stagnanta in rezervoarele sau canistrele nefolosite mult timp.

Ceva in genul drojdiei de bere ...

 

Este foarte posibil,  stat benzina in el timp de vre-o doi ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.05.2020 la 16:54, superbec a spus:

da pa gugal "TANK CURE" , ai tot ce iti trebuie acolo sa repari rezervorul 

 

niki un precucursor de cocaina din pacate.

niki unu'  :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ISIM - Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare în Sudură și Încercări de Materiale , am sunat printr-un prieten la cei de acolo si mi-au spus sa vin cu rezervorul ca se rezolva. Tot acolo mi-au rezolvat cadrul de bord pe care l-am sudat de 3 ori in alta parte si se rupea la primul soc mai puternic.De atunci nu am nici o problema cu el  si asta a fost acum 11 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...