Sari la conținut

Suzuki Bandit 600/750


paul90
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Cred ca a venit momentul sa imi prezint și eu motocicleta, după mai bine de 10 ani de când ma poarta pe unde vreau, fara "prea mari" probleme.

Este vorba de un Suzuki Gsf 600 S Bandit an 1995, luat de la un user de aici de pe forum, l-am cumpărat de la el în decembrie 2009, era deja transformat în naked.FB_IMG_1590739060437.thumb.jpg.15d84f63972c600f7fe20985aa11ab0e.jpg

Ca și alte modificări pe langa ce se vede în poze, janta mai lata pe spate,pentru a suporta cauciucul de 180/55/17, cauciuc fata 120/70/17 , amortizorul spate de Suzuki Gsf 1200 mk1, toba sport noname(care se auzea chiar foarte bine, o sa va zic și de ce nu mai e pe moto acu, dar mai incolo).

 

După primul sezon în care am învățat sa il folosesc și vreo 2-3 trante, a trebuit sa schimb ghidonul (un streetbar) si oglinzile, cu ocazia asta am pus și semnalizări în capăt de ghidon.

Screenshot_20200529-111859_OneDrive.thumb.jpg.ff3e42edba2334abeb07e0b0cbe1a1fc.jpg

 

De la fostul proprietar am primit o a doua sea, care era destinata transformării in monopost, asa ca mi am încercat talentul de utilizator al fibrei de sticla + rășină, în cele mai proaste condiții (garaj neincalzit, iarna, la 5 maxim 10 grade), baza seii am făcut o din spuma poliuretanica(sper sa zic bine),dupa care pusa pe motor și dat conturul cozii motocicletei, dupa aproximativ 1 luna de lucru, am reușit sa ii dau o forma cât de cat finala, urmand sa mai fie îndreptată înainte de finisare si data culoarea finala prin hidrotransfer - aveam de gând sa fac toată motocicleta carbonlook. Șezutul a fost făcut de către Dan de la Timișoara.

726509286_Photo0327.thumb.jpg.2e7d2a719f1f3fe861b5905a2faf6fce.jpg

 537425115_Photo0346.thumb.jpg.676f5c7d85e43117077b3d1dd1078d26.jpg

459528_521971494532954_1561371467_o.thumb.jpg.e575d0aa20d43b21fd0b8a82a8cd65ef.jpg

752731842_Photo0390.thumb.jpg.89eb3fc2ba38b5ac5f006752e0e56a78.jpg

 

Am folosit o in configurația asta, pana la finalul anului 2016, cand am decis ca e cazul sa il recondiționez, intr-adevar am stat fara motocicleta 2 ani, dar a meritat efortul.

Motocicleta a fost făcută bucăți; cadrul, jantele bascula, paharele furcii, jegurile si etrierii au fost vopsite in negru. Evacuarea cap-coada a fost polishata cu autosol,  pana a redevenit lucioasa, restul componentelor au fost fost "vopsite" prin hidrotransfer în camuflaj, model kryptek. Pe partea de estetica i am mai pus o masca de radiator, si alte mici mărunțișuri.

Pe partea de funcționalitate, a primit furtune noi de frana, Hel performance,  recondiționarea etrierilor si pompelor frana fata-spate, cu kituri complete de reparatie, amortizor spate nou aftermarket - de Bandit 1200, arcuri liniare Ohlins furca fata, schimbat toti rulmenții posibili, rectificare chiuloasa, supape schimbate, si poate altele pe care nu mi le amintesc acum.

Acesta a fost produsul final, de care m am bucurat din păcate doar anul trecut, aproximativ 2000 km.

FB_IMG_1589734823844.thumb.jpg.4c2e98521ac658adccd5450db02e2718.jpg

20190914_153159.thumb.jpg.b49ed2143dd9637361e600e25824210d.jpg

 

La finalul sezonului trecut, în ultima zi pe drumul spre garaj, am reusit performanta sa dau o gaura în motor, pe la o viteza un pic peste limita de autostrada. Nu am cazut, am reusit sa opresc pe dreapta, cand a luat foc motorul.

20200424_155343.thumb.jpg.087b158d89decb2503a90b7b8aa9e4c6.jpg

 

Acum o sa înțelegeți de ce titlul e cu Bandit 600/750. Având în vedere ca moto a fost reconditionat, oricum ramane la mine pentru totdeauna, trebuia sa fac ceva sa meargă din nou; având asa multe modificări pe el, m am gândit sa caut o posibilitate de a monta un motor mai mare pe el. Am vorbit cu cineva de pe forumul de Bandit din Anglia, si mi a zis ca variante, fara alte modificari aduse motocicletei ,fata de ce am eu, ar fi motorul de gsxr 750 sau gsxf katana 750, pana in anul 1997, dar mai buna varianta cu katana, având cuplul mare în ture mai joase. Am avut norocul de a găsi o motocicleta katana 750 1998, accidentata, la o suma mediocra. 

Cu mici modificări, am reusit sa pun motorul complet + carburatoarele si evacuarea cap coada de katana, păstrând si modificând cutia filtrului de aer, si cu instalația electrica a Banditului. Cu ocazia asta am schimbat și farul, cu unul rotund cu leduri.

Editat de paul90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Interesant cata rabdare te-a tinut langa motorul asta :D. Eu nu prea am inteles treaba cu gaura in motor si cu luatul foc ... 

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe la 150 km /h nu am mai avut putere, am închis gazul, ulterior redeschis, nu mai trăgea, am crezut ca s a rupt lanțul, cand sa trag pe dreapta am vazut în oglinda mult fum alb, si cand am oprit s a aprins. Nu înțeleg de ce s a spart blocul motor nici acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Smecher farul ala.

Tare moto.

La farul rotund ma refer.

Nici ala primu nu era rau da mai bine parca vine asta rotund.

 

Daca tot vb de viteze gen 150 nu te-ai gandit la un mini parbriz? 

Desi ar cam strica linia de naked.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se intampla asa des cu vitezele alea, plus ca pana pe la 160-170 nu e asa rau,doar dacă bate vântul tare. 

 

Farul l am schimbat pentru ca deja avea o lumina proasta( stiu ca e din becuri) dar scurta e pe lupa, care batea bine, dar nu îmi plăcea cum luminează lunga, far normal cu sticla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta poveste. Primul fara era urat in draci parerea mea, mult mai bine arata farul rotund. Cu motorul nou cum ai rezolvat cu omologarea?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine bunica se apucă să-i cubeze motorul? Dacă nu spunea omul că l-a schimbat, câți vă dădeați seama? Din ce știu, motorul e piesă de schimb, nu trebuie omologat, doar cadrul e cu acte.

 

Ontopic: a ieșit bine, destul de curat. Semnalele de pe ghidon le-aș fi pus pe furcă, dar ține de gusturi. Mișto farul, dă bine pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, pierrotlefou a spus:

Pai cine spune ca a fost omologat... 😇

Am inteles, dar nu vei avea probleme la ITP sau la o eventuala vanzare?

Acum 46 minute, Lucian_M a spus:

Cine bunica se apucă să-i cubeze motorul? Dacă nu spunea omul că l-a schimbat, câți vă dădeați seama? Din ce știu, motorul e piesă de schimb, nu trebuie omologat, doar cadrul e cu acte.

 

Ontopic: a ieșit bine, destul de curat. Semnalele de pe ghidon le-aș fi pus pe furcă, dar ține de gusturi. Mișto farul, dă bine pe motor.

 E piesa de schimb, ai dreptate, schimbarea motorului daca bine stiu doar daca e trecut in CI, fara serie atunci da. Daca e trecuta serie, va trebui trecuta noua serie si daca nu gresesc, trebuie montata intr-un service autorizat. Pe mine ma bagea gandul sa schimb la masina, dar e bataie de cap cu omologarea. La fel e si la motot ma gandesc ca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vândut nu se pune problema, din punct de vedere al trecerii noului motor în acte , urmeaza sa merg la RAR, si o sa va spun cum am rezolvat, dar din ce am văzut, nu cred ca are serie 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Lucian_M a spus:

Semnalele de pe ghidon le-aș fi pus pe furcă, dar ține de gusturi. 

Pare ca latesc mult ghidonul.

Dar se vede mai bine unde vrei s-o iei fiind mai departe de centrul moto.

 

Ar merge o sedinta foto mai profi ca e cool camuflajul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa fac,doar sa ajung sa o iau,momentan le am doar pe astea de anul trecut 

_5190486.thumb.JPG.552a399ca25fef0eb1a737fb2a06f43c.JPG

_5190466.thumb.JPG.f0386de131cc64d03537f31c4a3e1b59.JPG

La 31.05.2020 la 20:37, frigider a spus:

Pare ca latesc mult ghidonul.

Dar se vede mai bine unde vrei s-o iei fiind mai departe de centrul moto.

 

Ar merge o sedinta foto mai profi ca e cool camuflajul ala.

Screenshot_20200603-193033_Facebook.thumb.jpg.45bae636c23b765bfe296b81d1d06426.jpg

 

Cam asa de lat il face, intr adevar nu ma mai pot strecura tot timpul printre mașini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum c-ai pus si poza chiar pare f lat 😊

 

Au ceva nakedurile astea frate. Moto in cea mai pura forma, totul la vedere, dupa mine cel putin.

 

Aveam eu o vorba: imi plac femeile cum imi plac motoarele - dezbracate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...