Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Noroc băieți,

 

De curand am achiziționat o Honda CB 600F din 1999 (PC34) si întâmpin următoarea problema:

 

Cand motorul e rece nu porneste nici de-al dracu. 

Odată ce a pornit si s-a incălzit, motorul functioneaza si porneste perfect normal.

 

Cronologie:

8 Mai - Achizitionat - funcționează normal, porneste din prima la rece cu socul tras

12 Mai - Adăugat kit de limitare 35kw - funcționează normal, pornește din prima la rece cu șocul tras

18 Mai - Omologat kit limitare - funcționează normal, pornește din prima la rece cu șocul tras

2 Iunie - Înmatriculat si ieșit la prima tura cca. 50km - afară caniculă, ventilatorul pornește des la opriri la semafoare. Scoate un sunet metalic ascuțit de fiecare data cand porneste ventilatorul, in rest funcționează normal și pornește din prima cu șocul tras

 

3 Iunie - Dau jos rezervorul pentru a mă uita la ventilator si imi dau seama că un cablu metalic atinge ușor ventilatorul. Îl prind cu un colier de cadru. IMG_20200609_181316.thumb.jpg.20bfd38ecf5f555763f62dde4bb9f623.jpgIncerc să pun rezervorul la loc și îmi dau seama că nu pot băga furtunul de benzina in robinetul de la rezervor pentru că e prea scurt . Trag de furtun. Intra suficient cat sa nu scape benzina. 

Nu pornește nici s-o f*ți.

Dau la automat cu oarecare grija cat sa nu suprasolicit electromotorul.

Descarc bateria.

 

4 Iunie -  Jump starter și cu chiu cu vai o pornesc. Las motorul câteva minute să se încălzească. Ies la o tură de ~120km și merge fără nici o problema.

 

5 Iunie - Vreau sa ies la plimbare. Nu pornește cu șocul tras. Descarc din nou bateria. Dau jos rezervorul gândindu-ma că o fi prins niste mizerie la robinet. Dă semne că ar vrea să pornească. O ia cateva secunde si moare. O pornesc într-un final, dupa ce s-a incălzit reglez relantiul la 1300rpm și ies din nou la plimbare. Încă 100 km in care funcționează perfect.

 

6 Iunie

Eu: Plimbare ? Pornire normală? 

Hornet: 🖕

 

Descarc din nou bateria.

Dau jos rezervorul.

Dau jos bujiile. 

Bujia de pe cilindrul 1 are alb pe ea

Bujia de pe cilindrul 2 e cărămizie

Bujia de pe cilindrul 3 n-am mai dat-o jos de nervi. Si din lipsa spațiului.

Bujia de pe cilindrul 4 e cărămizie și udă .

 

 

7 iunie - acum : depresie, coșmaruri și junk food.

 

 

Ajutor.

 

P.S. tocmai am dat jos cutia filtrului de aer, si i-am dat niste curățător de frâne direct in carburatoare și o ia direct. Dar nu am de gand sa o pornesc de fiecare data așa.

Edited by dirtbiker
Link to post
Share on other sites

Daca porneste cu spray, e clar ca nu-i vine benzina.

Vezi furtunul ala, eventual inlocuieste-l si fii atent sa nu se gatuiasca.

Spor!

Link to post
Share on other sites

Salut,

bujia 3 se scoate cu o cheie din trusa de origine - tubulara cu cauciuc in interior la un capat si hexagon pt cheie de 10 la celalalt -

era bine sa pui intrebarea pe topicul Hornet

Link to post
Share on other sites

Mersi de sfat. N-am postat de mult pe forum si mi s-a parut potrivita categoria asta, dar daca un moderator poate sa mute topicul nu ma supar

Verificat furtunul de benzina azi, e in regula si benzina ajunge in carburatoare.

Am descoperit filtrul asta(nu cunosc denumirea exacta)IMG_20200612_200949.thumb.jpg.d7caf03bc68c64a5542b516670d82739.jpgIMG_20200612_200846.thumb.jpg.64edbfda4625e0a40628610e15d51913.jpgIMG_20200612_195650.thumb.jpg.7a4f16d32f5dbaf8522bda0bd72e89b2.jpg care pare sa fie inexistent..sa fi ajuns in carburatoare bucati din buretele asta?  La atingere devine cleios .

 

 

 

Verificat furtunul de benzina azi, e in regula si benzina ajunge in carburatoare.

Am descoperit filtrul asta(nu cunosc denumirea exacta) IMG_20200612_200949.thumb.jpg.e2d0096e3830e393801f9f5ab16db7d8.jpgIMG_20200612_195650.thumb.jpg.d81efcec1060252dc2dbbb92a7666467.jpgIMG_20200612_200846.thumb.jpg.7be75ca3f6d9de86854f7cce3ca3cda5.jpgcare pare sa fie inexistent..sa fi ajuns in carburatoare bucati din buretele asta?  La atingere devine cleios .

Update 14 iunie :

 

Ieri am decis sa scot si sa dezasamblez carburatoarele si am descoperit ca baucati din buretele acelui filtru ajunsesera in carburator.IMG_20200613_214558.thumb.jpg.df40ea7fb6a882a82cfc843a830d6fb8.jpgIMG_20200613_213945.thumb.jpg.21711771d8b5ed6d70e9052b5f0b2e6e.jpg

 

Curatat jiglerele si interior carburator cu spray de frana. Reasamblat carburatoare. Curatat filtrul acela mic + adaugat o bucata de burete la dimensiune. Reglat suruburile de amestec la 1 3/4 conform manualului de service. Pornit la prima cheie. Lasat motorul sa se incalzeasca. Reglat relanti la 1300 rpm. Iesit la plimbare (120 km 2-3 opriri). Motorul functioneaza impecabil. 

 

L-am lasat sa se raceasca, incerc sa il pornesc dupa cca. 3 ore de stat ..porneste 1 secunda..sta la 700-800 rpm si moare...dupa am dat la automat pana am descarcat din nou bateria.

 

Imi scapa ceva? Nu stiu de unde sa o mai apuc si iar ma iau dracii 👿

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

REZOLVAT :

 

Dupa curatarea carburatoarelor am reglat surubul de amestec la 1 3/4 conform cartii de service si ulterior i-am mai dat jumatate de tură, astfel fiecare surub sta la deschis la 2 1/4 ture.

 

Acum porneste fara probleme si consumul mixt a iesit 6.2L /100km, ceea ce e normal din ce am citit pe la alti posesori.

 

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...