Sari la conținut

Problema pornire


Postări Recomandate

Salutare, astăzi am vrut sa fac un drum de 150 de km, totul bine frumos, am alimentat și am mers circa 20 de km, apoi motorul a început sa meargă în șuturi, pe o porțiune de 1km am tot dat inferioare crezând ca e ceva minor, pana am ajuns în treapta 1 și țineam. Gazul maxim și turațiile scădea, mai pe scurt m a lăsat în mijlocul câmpului, efectiv în mijlocul câmpului. Nu mi dau seama ce ars, am împins-o 200 de m cu echipamentul eram leoarca, bateria e buna, am scos bujia am verificat..am constatat cat dădeam la automat după ce l opream se auzea din zona carburatorului sunet bolborosind ca de lichid și încă de aude. Împinsă nu a mers deloc.. În final am. Ajuns acasă cu ea tractat 20 de km leoarca. Concluzie?ce naiba o fi avânt? Apa în carburator? Benzina prosta? Motorul în cauza un cbr 125 2004. Precizez ca eram în drum spre a mi schimba ambreiajul, initial am crezut ca m a  Lăsat asta, dar se pare ca nu. Mulțumesc de înțelege, a fost o zi nașpa dar sper sa mi o amintesc cu zâmbetul pe buze știind ca am împins ca neghiobul motorul prin 30 de grade având costumul pe mine haha. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai scos bujia, ai verificat, dar nu ai spus ce ai constatat. Scanteie da? Verifica si nivelul si consistenta uleiului, daca sunt normale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@wkndiaz

Bujia ce aspect avea? Era uda? Ce culoarea avea?. Ne poate da un indiciu.

Dupa ce ai dat jos bujia ai verificat daca bagata in fisa si lasata sa faca contact la masa sare vreo scanteie cand dai la automat?

 

Trebuie sa verifici pe rand:

- vine benzina? - se simte miros de benzina pe esapamant? Sau este bujia uda?

- are scanteie?  Dai jos bujia, o pui in fisa si faci contact cu corpul bijiei pe motor si vezi daca se apare vreo scanteie (normal se si aude)

- cand dai la automat mai da vreun rateu?

- daca da rateu, unde o face? Pe admisie sau pe evacuare?

- daca vine benzina, vine cata trebuie?  Poate veni prea putina sau prea multa. Se poate ghicii asta in funtie de unde da rateu.

 

Pune cat mai multe informatii, chiar si cele care par neinteresante la prima vedere,  ca sa te putem ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cam asta am făcut, am băgat o benzina mai ciudata, de scos din carburator cum o scot? Trebuie scos carburatorul și curatat? 

 

 

Da precizez ca dădea rateuri efectiv sub mine când începea sa de înece, le simțeam. 

 

 

Când dau la automat împinsă duce pânc pânc la câteva ture și poc cade, rateuri mici la pornire împinsă doar 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, wkndiaz a spus:

Pai cam asta am făcut, am băgat o benzina mai ciudata, de scos din carburator cum o scot? Trebuie scos carburatorul și curatat? 

 

 

Da precizez ca dădea rateuri efectiv sub mine când începea sa de înece, le simțeam. 

 

 

Când dau la automat împinsă duce pânc pânc la câteva ture și poc cade, rateuri mici la pornire împinsă doar 

Bun. Sunt rateuri pe teava de esapament? Se aud ca un pocnet zdravan pe teava.

 

In principiu daca ai rateuri  pe evacuare inseamna amestec sarac.

 

Daca mobra a inceput sa mearga prost dupa ce ai alimentat este posibil sa fi fost carburant prost. Scoate toata benzina din rezervor (cu un furtun).

 

Dai la automat pina se duce benzina naspa din carburator si apoi umple la loc rezervorul cu ceva carburant bun, Benzina 95 luata de la o benzinarie de firma. PETROM, OMV, MOL, ROMPETROL etc. Nu mai lua benzina cine stie de pe unde, si mai ales de la "parteneri" sau particulari. E foame mare 😉

 

Inainte de operatiune ar fi bine fie sa ai bateria incarcata.  Si nu da la automat pina iese sufletul din el. Dai cateva ture, mai stai, iarasi mai dai si tot asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Penetru a spus:

O fi apă, vezi șurubul de golire de pe paharul carburatorului sau scoate paharul cu totul. Apa se vede ca picătură pe fund, eventual cu rugină în ea.

Mai exact unde și cum? Nu mi dau seama care este acel șurubul, ma. Uit la. Carburator și nu știu cum sa scot apa din el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Penetru a spus:

O fi apă, vezi șurubul de golire de pe paharul carburatorului sau scoate paharul cu totul. Apa se vede ca picătură pe fund, eventual cu rugină în ea.

Uitasem de surubul de golire.

 

Cumva asa arata carburatorul?

 

1021141858_CBR125CARB.thumb.jpg.84b10992a9b1d7f58beb6e7c61d38138.jpg

Cumva o fi surubul care se vede in partea de jos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...