Sari la conținut

Motociclete exotice sau cu pontential de a deveni exotice


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator _Raul_

Din lista initiala 95% sunt niste banalitati banale de o banalitate rara. 

Man, eu inteleg ca esti pe langa subiect dar nu e nevoie sa faci cate un topic pe saptamana....

 

Acum 10 ore, l.u.v a spus:

@Bigfoot, Gtr 1400 de ce apare în accepțiunea ta pe lista? 

Sunt mai rare în România, dar în Europa și America de Nord sunt destule. Au cluburi dedicate cu mulți posesori și fani.

 

Fiindca asta este nivelul lui de cultura moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vehiculele exotice erau considerate in general masinile sport care de regula se fabrica in serie redusa. De exemplu TVR, De Tomaso, Caterham, Donkervoort, Spyker, etc. Nu prea am auzit sa fie considerate exotice motocicletele iar aici oricum s-ar incadra foarte putine, ar fi Titan Munch sau Brough Superior care erau motociclete scumpe, performante si fabricate in serie redusa.  Cred ca astazi doar Bimota se mai incadreaza la motociclete exotice dar nu stiu daca mai produce ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi dupa mine, as baga la colectie si CBR XX, primul model de Hayabusa, ZX-12R, Yamaha GTS 1000, VFR 750, Ducati 916 ... s a m d

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutii tehinice inedite:

 

Piagio MP3

Qooder quadro

 

Design:

 

Husqvarna 701 Vitpilen

 

 

 

A...si gama Confederate. 

P51-combat fighter mi se pare un fel de "transformers".

Editat de The_Sin_Eater
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, GoodKat a spus:

 

Pai spune cand vii prin Bucale. Saptamana asta sunt aici pana joi, dupa o iau prin tara cateva zile. 😁

 

Nici una din cele doua. Sunt o carca de motociclete cu motor de 125 V2, mai rare sunt cele L2 de 125. Tu250 foloseste motorul de GN 250, si mai sunt ceva mobre de la Suzuki cu acelasi propulsor. 

Nu te contrazic ca nu sunt altele mai rare, dar nici pe astea nu le gasesti pe toate gardurile. S-au spus mai sus motociclete mult mai comune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, _Raul_ a spus:

Din lista initiala 95% sunt niste banalitati banale de o banalitate rara. 

 

cam asta aveam si eu de zis 👍

Acum 5 ore, JCDenton a spus:

Daca ar fi dupa mine, as baga la colectie si CBR XX, primul model de Hayabusa, ZX-12R, Yamaha GTS 1000, VFR 750, Ducati 916 ... s a m d

 

na nivel aicisea... gizas

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, GoodKat said:

Ducati Sport Classic 1000, Ducati 999 cu variantele sale, 996, 998. Nu sunt raritati (inca) dar au potential de a deveni raritati, exotice deja sunt.

 

996 și 998 au trecut prin punctul în care au fost ieftine (pe la vreo 15 ani vechime) și multe au ajuns prin mâini de habarniști și lacheți. Cu alte cuvinte multe s-au curățat, cele care au rămas au devenit rare. 

 

Sport Classic a fost și rară de la bun început pentru că Ducati au anticipat cu câțiva ani moda cu design-ul clasic și gama nu s-a prea vândut. După ce producția a încetat și au ajuns să fie la modă, exemplare bune și cu km puțini se vindeau mai scump decât prețul de achiziție al motocicletei noi.

 

Yamaha YZF-R7.

 

image.thumb.png.d677c1c745e6dbd3659cdcd62bfff191.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că am putea adauga si 

Yamaha YZF 750 93-95

Suzuki GSXR 750 94-95

 

....si acum imi pare rau ca am dat "dulapul".

 

Si Kawa ZX7R a fost o motocicleta misto.

 

Toate astea 3 s-au vândut in numar mare dar putine au supraviețuit. Pot fi considerate "clasice" la clasa sport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 13 ore, mobiletron a spus:

Vehiculele exotice erau considerate in general masinile sport care de regula se fabrica in serie redusa. De exemplu TVR, De Tomaso, Caterham, Donkervoort, Spyker, etc. Nu prea am auzit sa fie considerate exotice motocicletele iar aici oricum s-ar incadra foarte putine, ar fi Titan Munch sau Brough Superior care erau motociclete scumpe, performante si fabricate in serie redusa.  Cred ca astazi doar Bimota se mai incadreaza la motociclete exotice dar nu stiu daca mai produce ceva.

 

Horex la vecinii nemti. 

Exotic la Ducati poate MH 900 E.

Este suficient sa cumperi un catalog de 7 euro pe an ca sa ai idee de motocicletele exotice produse pe mapamond.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, _Raul_ said:

 

Horex la vecinii nemti. 

Exotic la Ducati poate MH 900 E.

Este suficient sa cumperi un catalog de 7 euro pe an ca sa ai idee de motocicletele exotice produse pe mapamond.

 

Mai repede Laverda V6, Horex nu pare exotica ci un Boss Hoss nemtesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, _Raul_ said:

Exotic la Ducati poate MH 900 E.

 

Aia e deja piesă de colecție. Pentru mine, exotic se referă la ceva rar și interesant. Iar la câte Ducati Sport Classic "normale" sunt înmatriculate la noi (probabil că le numeri pe degetele de la mână), cred că modelul/modelele se califică.

  

On 08.07.2020 at 23:46, Bigfoot said:

Yamaha:

GTS1000

BT1100 Bulldog

MT01

Warrior

Tricker 250

Vmax 1200

VMAX 1700

XV1900

Niken

 

Bulldog-ul nu a avut nimic special în afară de a fi precursorul lui MT-01. Un V2 de chopper pus pe un roadster teribil de greoi și cu design generic. Are cuplu și sunet. Cam atât.

 

Cu Niken-ul nu sunt de acord... deocamdată. Prea nou. Interesant este din plin. Rar - de văzut. Abia a apărut, iar Yamaha tot diversifică gama. Dacă în continuare nu se va vinde iar producția se oprește, are șanse să devină ceva exotic peste vreo 10 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.07.2020 la 21:06, l.u.v a spus:

Pe lângă faptul ca este de departe cea mai mișto ca look față de concurență. 

Faci ca si cu bmwul, cand il aveai era mama si tata lor la un loc. Acum e Gtrul :D

Fara suparare, dar este subiectiva parerea ta. 

Comparand Gtrul cu Fjru, ma refer la modele 2014 incoace. FJR arata de n ori mai misto. Si nu i asa balena. 

Frumusetea este in ochii privitorului.

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Evident că ce am spus mai sus legat de frumusețe este părerea mea. 

Despre LT am susținut și susțin că a fost cea mai confortabilă motocicletă. Și m-am dat și cu GL și cu GTL, că alți rivali nu are. 

Adevărat, pe GTL nu am mers suficient încât să-mi fac o părere îndeajuns despre confortul oferit, poate fi pe acolo. 

Nu știu unde / ce ai citit sau scos din context, dar dacă îmi dai un link, discutam pe baza lui. 

Despre GTR nu vorbesc eu, ci cifrele oficiale. Citește-le, dacă ele spun ceva diferit de ce susțin eu, îmi poți atrage atenția. 

Restul sunt vorbe contorizate în postări. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.07.2020 la 16:01, john17 a spus:

Să înțeleg că dacă nu sunt fiabile nu pot fi exotice? :huh: Atunci tăiați și beemveurile de pe listă! :crack:

Nu de fiabile zic, ci sa si le si doreasca cineva....  Nici ducati mai vechi nu sunt fiabile si sunt exotice si dorite! Ai auzit multi oameni sa zica ca vor o motoreta chinezeasca mai presus decat una japoneza, italiana, englezeasca? Nu sunt nici bune, nici rapide nici solide, arata cumva dar cumva arata si un triumph de exemplu. 

Exotice pe deinitia de :ai sus nu stunt deloc, se vand in europa si poti avea cte vrei, nu e editie limitate, sunt mai ieftine ca un concediu in turcia; Vor deveni exotice is greu de gasit pentru ca nu vor ramane in stare de functionare si nu le va ingriji/pastra nimeni pentru ca nu vor valora mai mult decat pretul de fier vechi. Inteleg ca sunt oameni care cumpara Ural noi, care nici macar nu sunt ieftine cum sunt chinezariile, dar sa nu exageram. Ti-or placea tie cum arata

   E absurd sa le pui in aceiasi lista cuc ele din primul post. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda Hornet 250 1996

 

Nu e revolutionara, dar e foarte rara in Europa. Sunt cateva in UK, in Romania mai e inca una in afara de asta, din cate stiu eu. 

 

IMG_20190228_155600.jpg

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
La 12.07.2020 la 23:39, GoodKat a spus:

 

Mult succes in a cumpara un MH 900 E. Mie topicul mi se pare mai mult un topic in care sa prezentam motorete accesibile muritorilor de rand care nu sunt rude cu Bill Gates. Asa bagam niste trotinete produse in serii limitate sau niste raritati extreme si aia e.

 

Intamplarea face ca m-am uitat dupa MH900 acum vreun an. 

Asa, de dragul de a cheltui una din cele 9 vieti.

Nu aveau pret de F3, dar nici imposibile nu erau. 

Oresti avea una. Nu stiu daca mai este in Ro sau unde a ajuns. 

 

Pana una alta, topicul asta e un sauerkraut cu fasole batuta si cu peste afumat. 

Nu are cap, nu are coada si nu are noima. 

10 insi exprimam 11 idei, fiecare credem ca am inteles postarea initiala si fiecare am muri cu dreptatea noastra in brate. 

 

Asta se intampla cand se apuca inginerii sa scrie (gluma 😌🤗)

Later edit:

S-au mai scumpit.

Acum - 4 buc pe mobile (3*20K + 1*25k) plus una pe moto.it la 15k.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...