Jump to content

ATENTIE, gunoi in trafic!!! LOGAN ALB 'B 22 GVJ'


Recommended Posts

Salutare! Sunt nou pe forum, abia mi-am facut acest cont si sper sa nu fi gresit deja postand unde nu trebuie. Scopul acestui post este sa avertizez ceilalti motociclisti din traficul bucurestean sa nu pateasca ce am patit eu. Zilele trecute circulam pe Str. Barbu Vacarescu cu intentia de a face stanga la intersectia de la Kaufland spre cartierul Tei, eu avand verde expres pentru virajul la stanga am mers cu incredere, dupa ce am trecut liniile de tramvai, din dreapta de pe bulevard venea cu viteza un Logan alb, pe culoarea rosie a semaforului evident. In momentul in care l am vazut am strans frana de fata din reflex, si fiind inclinat am cazut in mijlocul intersectiei. Gunoiul conducator de Logan nu a oprit, ci si-a continuat drumul pana in dreptul MC-ului unde era coloana de masini(ca s-ar fi dus mai departe daca putea). M-am dezmeticit cat de repede am putut dupa prima cazatura cu motorul din viata mea si m-am dus dupa el, l-am gasit cu geamul deschis asteptandu-ma cu scuzele pregatite si spunandu-mi cum ca el e om corect ca altfel fugea(habar n-am unde). Il invit in parcare la MC Donalds sa stam de vorba mai usor si vine, acolo i am cerut numarul de telefon si dupa o discutie penibila in care se scuza ca ar fi vrut sa treaca pe galben dar s-a facut rosu pe parcurs, mi-a dat dreptate si si-a recunoscut vina cu completarea "dar si voi motociclistii va bagati asa repede de n-are omu timp sa reactioneze". A ramas ca ne auzim in scurt timp sa-i spun cat il costa reparatia motorului. Il sun cateva ore mai tarziu si nu-mi raspunde, a doua zi dimineata la fel. Dupa o serie de mesaje imi raspunde ca e la munca si sa-i spun ce vreau. Ii cer suma de 200 de euro, foarte convenabila din punctul meu de vedere insa omul incepe sa se scuze din nou si sa-mi spuna ca n-am ce sa-i fac din moment ce nu ne am tamponat si sa fiu sanatos. Din pacate aceasta este si parerea politiei care mi-a spus cu bucurie ca sunt vinovat in situatia in care nu m-a atins chiar daca a trecut pe rosu. Deci daca vedeti in trafic acest gunoi de maxim 1.70, 70kg, chel si cu varsta de aprox. 40-45ani va rog sa va feriti sau daca aveti placerea sa-l taxati ma puteti chema si pe mine, oricum i-am promis o a doua intalnire si mai spectaculoasa. Va multumesc! 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pentru binele tau incearca sa intelegi ce-ti scriu acum , si daca nu esti super milenial nu te ofensa prea tare.

 

- ai cazut pentru ca esti slab pregatit , nu iti cunosti motocicleta si nu ai dobandit reflexe de motociclist 

- cand esti pe 2 roti NU AI PRIORITATE DECAT CAND TI SE DA

- daca nu a existat contact intre motocicleta si masina inseamna ca loganul nu a fost implicat in accident.

 

tare in gura vad ca esti pe internet, pacat ca nu te-ai intalnit cu unu sa-ti dea un pic de educatie.

 

Link to post
Share on other sites

Subscriu ^^^
Nu stiu daca a avut cineva un prim post mai informativ decat asta.
Eu am sa notez numarul si o sa ma uit dupa el, mai am un nr de inmatriculare de pe fb de la alt baiat
image.thumb.png.1eb119c2ca28b579574ee80e6694d7b7.png
Deci B910DSP W si B22GVJ Logan

Bine ai venit pe forum

Link to post
Share on other sites

Exersează frânarea de urgență. Din ce povestești nu ai fost la limită, și totuși ai culcat-o.

Cat despre trafic, pe Barbu Văcărescu trecutul pe roșu e ceva normal. Și unde spui tu, și la intersecția cu Glinka și mai jos cu Tițeica.

Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, superbec a spus:

pentru binele tau incearca sa intelegi ce-ti scriu acum , si daca nu esti super milenial nu te ofensa prea tare.

 

- ai cazut pentru ca esti slab pregatit , nu iti cunosti motocicleta si nu ai dobandit reflexe de motociclist 

- cand esti pe 2 roti NU AI PRIORITATE DECAT CAND TI SE DA

- daca nu a existat contact intre motocicleta si masina inseamna ca loganul nu a fost implicat in accident.

 

tare in gura vad ca esti pe internet, pacat ca nu te-ai intalnit cu unu sa-ti dea un pic de educatie.

 

Nu m-a ofensat deloc raspunsul tau, insa nici nu am cum sa fiu de acord cu gandirea ta, imi pare nespus de rau ca ai internet si umbli liber.. 

Acum 4 ore, robert23mg a spus:

Subscriu ^^^
Nu stiu daca a avut cineva un prim post mai informativ decat asta.
Eu am sa notez numarul si o sa ma uit dupa el, mai am un nr de inmatriculare de pe fb de la alt baiat
image.thumb.png.1eb119c2ca28b579574ee80e6694d7b7.png
Deci B910DSP W si B22GVJ Logan

Bine ai venit pe forum

Merci de solidaritate ✌

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, Baxxter a spus:

Exersează frânarea de urgență. Din ce povestești nu ai fost la limită, și totuși ai culcat-o.

Cat despre trafic, pe Barbu Văcărescu trecutul pe roșu e ceva normal. Și unde spui tu, și la intersecția cu Glinka și mai jos cu Tițeica.

Desi am aproape un an de cand merg pe motor(puțin) nu cred ca lipsa de experienta sau de reflexe a fost cauza trantei.

Fara sa ma gandesc la faptul ca un idiot poate trece pe rosu dupa 3-4 secunde, m-am inclinat destul de mult in viraj, eu venind cu aprox. 20/h si prinzand verde chiar cum am ajuns primul in coloana... 

Acum 8 minute, taong_mapagbiro a spus:

Din nefericire , cam are dreptate .nea becu 

Poti sa detaliezi unde nu esti de accord cu el ? 

scuza-ma pe mine, el are deplina dreptate. Era sa fiu spulberat cu peste 80 la ora de un tampit care 'a fortat galbenul' si eu gresesc si merit sa ma intalnesc cu unul care sa-mi dea niste educatie??? ( ce (cuvant urat) a insemnat ultima parte? 🤣)

Mai oameni buni, poate aveti voi 40 de ani de cand ati mers prima oara pe mobra legal dar gandirea asta de veteran de razboi spartan chiar nu mai e de actualitate, n-am facut armata deci nu rezonez cu voi..

Link to post
Share on other sites

Faci niste presupuneri gresite ...dar e dreptul tau .

Nu ai avut contact cu un alt vehicul 

Ai cazut si basta , cel mai probabil blocand roata fata .

Nu a pus nimeni la i doiala moralitatea indoielnica a golanistului 

Link to post
Share on other sites
Acum 8 minute, cozmino a spus:

Ptr inclinat "destul de mult" du-te pe circuit. 0 sanse sa dea vreun logan peste tine. 

Cu dreptatea mori in brate pe strada. 

Habar n-am ce mi-a trecut prin minte de am avut lipsa aia de instinct de conservare, cert e ca mi-am invatat lectia din asta.. ✌

Acum 11 minute, taong_mapagbiro a spus:

Faci niste presupuneri gresite ...dar e dreptul tau .

Nu ai avut contact cu un alt vehicul 

Ai cazut si basta , cel mai probabil blocand roata fata .

Nu a pus nimeni la i doiala moralitatea indoielnica a golanistului 

Sincer,  pune-te-n postura mea... Dupa un incident proaspat de (cuvant urat) in care singura vina pe care am avut-o e ca nu am luat in calcul soferii care trec pe rosu(si ne au invatat aia la scoala..), intru aici sa avertizez alti motociclisti cu putina experienta ca mine, sa nu faca ce am facut eu si sa se fereasca de un idiot, si apare lupu moralist plictisit de viata care-si da cu parerea ca nea Gica despre artă... nu e ok. Intentia mea nu e sa ma cert aici, imi cer scuze oamenilor normali care se simt deranjati!

Link to post
Share on other sites
Acum 21 minute, P.I.G. a spus:

Desi am aproape un an de cand merg pe motor(puțin) nu cred ca lipsa de experienta sau de reflexe a fost cauza trantei.

Fara sa ma gandesc la faptul ca un idiot poate trece pe rosu dupa 3-4 secunde, m-am inclinat destul de mult in viraj, eu venind cu aprox. 20/h si prinzand verde chiar cum am ajuns primul in coloana... 

Ba exact lipsa de experienta, din pacate. 

1. Ai presupus ca Loganul nu se baga/te lasa/opreste. Presupunerile astea duc la oase rupte;

Fara gluma, daca vrei sa mergi mult si bine pe mobra seteaza-ti mintea ca TU trebuie sa-ti aperi oasele. Nu vrei sa mori cu legea-n mana.

2. Nu ai prezis situatia.   Pot banui c-ai vrut sa mergi mai sportiv, lucru care ti-a ingustat posibilitatile in momentul in care tembelul a trecut pe rosu. Daca ar fi sa ghicesc din descrierea ta, inclusiv liniile de tramvai, n-aveai fata comprimata, ceea ce ti-a redus aderenta si te-a pus jos cand ai piscat frana. Ia gandeste-te la rece, daca sarea de undeva un plod? Este ca-l secerai?

 

Lasa chestiunile cu aplecatul agresiv pe strada, ca uite, nu bine. 

Link to post
Share on other sites
Acum 11 minute, leopold a spus:

Ba exact lipsa de experienta, din pacate. 

1. Ai presupus ca Loganul nu se baga/te lasa/opreste. Presupunerile astea duc la oase rupte;

Fara gluma, daca vrei sa mergi mult si bine pe mobra seteaza-ti mintea ca TU trebuie sa-ti aperi oasele. Nu vrei sa mori cu legea-n mana.

2. Nu ai prezis situatia.   Pot banui c-ai vrut sa mergi mai sportiv, lucru care ti-a ingustat posibilitatile in momentul in care tembelul a trecut pe rosu. Daca ar fi sa ghicesc din descrierea ta, inclusiv liniile de tramvai, n-aveai fata comprimata, ceea ce ti-a redus aderenta si te-a pus jos cand ai piscat frana. Ia gandeste-te la rece, daca sarea de undeva un plod? Este ca-l secerai?

 

Lasa chestiunile cu aplecatul agresiv pe strada, ca uite, nu bine. 

Nu am multa experienta pe motor stiu, dar nu ma refeream la experienta in trafic ci la priceperea de a manevra mobra in situatia repectiva, nu sunt tont sa strang frana fata pana ma arunca in cap. Am gresit ca n-am fost atent si m-am aplecat inutil iar franarea m-a trantit inevitabil. Nu am mers taras nici 2 metri deci nu as fi putut secera nimic si din fericire in intersectia aia nu pot fi pietoni.

Merci de sfaturi!

Link to post
Share on other sites
Acum 6 minute, P.I.G. a spus:

Nu am multa experienta pe motor stiu, dar nu ma refeream la experienta in trafic ci la priceperea de a manevra mobra in situatia repectiva, nu sunt tont sa strang frana fata pana ma arunca in cap. Am gresit ca n-am fost atent si m-am aplecat inutil iar franarea m-a trantit inevitabil.

Tot experienta se numeste si aia ...sa dozezi frana ...cu timpul se invata .

Link to post
Share on other sites

Daca dozam in asa fel incat sa evit cazatura nu mai evitam impactul, am cazut pe banda 3 si el a trecut pe banda 2.. ce voiai sa zici de fapt??

Link to post
Share on other sites

Cauta calea de mijloc reala,in trafic.S-ar putea sa mori cu dreptatea-n brate. :)

Link to post
Share on other sites
Acum 10 minute, P.I.G. a spus:

Daca dozam in asa fel incat sa evit cazatura nu mai evitam impactul, am cazut pe banda 3 si el a trecut pe banda 2.. ce voiai sa zici de fapt??

....Ca ai dreptate .

Scuza interventia 

Spor 

Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, AdrianB1 a spus:

Fara filmare e aproximativ imposibil sa demonstrezi ceva la Politie, asa ca legal nu ai ce sa faci.

Am aflat ulterior, iar azi mi-am comandat camera :))

Acum 4 minute, Christian 1 a spus:

Cauta calea de mijloc reala,in trafic.S-ar putea sa mori cu dreptatea-n brate. :)

Ai dreptate si e frustrant..

Link to post
Share on other sites

Ideea este că îți trebuie și expertiza tehnica (sa facă mobra exact ce vrei) și experiența analitică (sa anticipezi cat mai mult, sa identifici posibile pericole și să acționezi în așa fel încât să nu ajungi într-o situație în care sa și nevoie de expertiza tehnica). Cu cât devi mai bun la astea doua, cu atât o sa fii mai in siguranță. Sunt băieți care stăpânesc destul de bine fierul dar din păcate nu sunt in stare sa realizeze pericolele din jurul lor, și se expun inutil (vezi diverși vloggeri care depășesc cu 90-100 coloana pe DN1, 170 la Miorița unde sunt accidente frecvent, etc) cat și băieți numiti pe forum 'batranici' care predica mersul legal. Ideea e că pe stradă, trebuie sa mergi preventiv și inteligent. Blamez fiecare incident pe care il vad deoarece, nu e suficient sa ai dreptate și să stăpânești fierul, pentru că fără analiza pericolelor din timp te ciocnești de el mult prea târziu. Bănuiesc că știi că cea mai periculoasă parte a carosabilului este intersecția, iar cea mai periculoasă manevră este depășirea, deci atenție înzecită in fiecare intersecție, și la fiecare depășire, chestiile astea doua nu trebuie abordate pe pilot automat. Nu sunt nici racer de bulevard nici băbuță sfântă, îmi adaptez întotdeauna viteza la conditiile de drum, iar vizibilitatea joaca un rol vital in recunoașterea condițiilor. In cazul tau, intersecție (pericol), lipsa vizibilitate (din ce știu sunt montate niste garduri pe linia de tramvai acolo), faptul că traversezi sensul opus de mers, și mai treci și peste linii de tramvai însumează cel puțin 4 motive sa ai o atenție sporită acolo... Asta este lipsa de experiență care ți se aduce in vedere. Zici mersi că nu a fost mai rău și mergi mai departe. Sunt sigur că ai învățat ceva din evenimentul asta. Știi cum se zice incepi drumurile pe 2 roti cu 2 saci, unul plin cu noroc și altul gol pentru experiență, ideea este să îl umpli pe cel cu experiența înainte să se golească cel cu noroc. Tu tocmai ai făcut un mic transfer.

Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, P.I.G. a spus:

… am strans frana de fata din reflex, si fiind inclinat am cazut in mijlocul intersectiei ...

insa omul incepe sa se scuze din nou si sa-mi spuna ca n-am ce sa-i fac din moment ce nu ne am tamponat si sa fiu sanatos. Din pacate aceasta este si parerea politiei care mi-a spus cu bucurie ca sunt vinovat in situatia in care nu m-a atins ...

Moral, este vinovat el, cel cu Logan-ul.

Legal, esti vinovat tu ca ai cazut.

Suntem in Romania, avorturile si prostitutia nu sunt morale dar nu se (mai) pedepsesc. Doar daca sunt organizate (politic).  :lol:

Ideea de auto-protectie este sa nu prea mergi singur (ci in echipa) si sa ai si cata "trusa de scule" la tine, pentru orice eventualitate. :D

 

Filmul "Hell Ride" te-ar putea inspira si cum, din experienta "parintilor nostrii".

Bine ca ai scapat sanatos si intreg (de data asta).

Link to post
Share on other sites

Am să citesc toate comentariile mâine.

DAR: tu chiar credeai că îți dă ăla bani?! A pus și el niște întrebări pe la prieteni, s-a informat, știe că n-ai ce-i face, deci adio și un praz verde.

Văd că ai un motor ok, nu ai ABS la el? În orice caz, exersează frânarea de urgență, cunoaște limitele agregatului și așteaptă-te să primești prioritate când o să recunoască boul care m-a accidentat anul trecut că a greșit. Adică... niciodată.

 

Link to post
Share on other sites

Mobreala doare, lumea e rea, forumu e plin de troli si tu esti o micuta virgina. 

 

Daca nu vrei sa te frece toti rromii cu putza nespalata, io zic sa belesti ochii mari altfel belesti altceva. Si ia-ti mobra cu ABS daca nu vrei sa inveti sa franezi. 

 

Pe partea legala, nici daca era contact intre voi, fara urme tot nu ii facea militia lu ala nimic. Fara urme te trimit acasa. Cu inregistrare cu tot. Nu subestima lenea si tupeul militianului acoperit de o lege proasta. 

 

Uite, n-ai crepat, esti viu, ai ocazia sa inveti ceva. Ala cu loganu nu o sa invete nimic nici daca ii crapi teasta in bataie, asa e omu prost tupeist. 

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, P.I.G. a spus:

gandirea asta de veteran de razboi spartan chiar nu mai e de actualitate, n-am facut armata deci nu rezonez cu voi..

bossi, mai bine veteran decat erou martir ... iar cu mersul "legal" , crede-ma ca nu te tii dupa mine cu tomberonul ala 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...