Jump to content

Honda CBR600RR


Recommended Posts

Pentru mine asa se incheie un frumos capitol din povestea vietii mele ca motociclist.

Pe scurt, cateva detalii referitoare la motocicleta:
Am cumparat motocicleta personal, dupa indelungi cautari, din Italia in ianuarie 2018.

Eu sunt unicul proprietar al motocicletei in Romania, iar in Italia a mai avut 2 proprietari. Detin copii ale actelor pe care motocicleta le-a avut in Italia, din care reiese numarul proprietarilor anteriori.

Am tinut evidenta tuturor consumabilelor schimbate, cu data si numarul de kilometri la care au fost inlocuite. Mi-a placut sa fiu foarte atent in privinta aceasta. Pentru cine este interesat, pot oferi aceste informatii
pentru ca motocicleta sa poata fi intretinuta corespunzator si pe viitor.

Motocicleta are anvelope Michelin Pilot Road 2, montate in urma cu aproximativ 10 000 km, la sfarsitul anului 2018. Placutele de frana de pe fata au fost inlocuite in urma cu aproximativ 15 000 km, iar cele de pe spate au fost montate in urma cu circa 3000 km.
Filtrul de aer, lichidul de racire și lichidul de frana atat fata, cat și spate, au fost înlocuite în urmă cu 7000 km. Cu exceptia manetei de frana, a manetei de ambreiaj și a semnalizărilor (Barracuda N1001/X cu LED), motocicleta este stock. In momentul actual, motocicleta are circa 38800 km, dintre care in jur de 22000 i-am făcut eu, in România (ea a fost achiziționata la 16300 km). Singura investitie pe care viitorul proprietar va trebui sa o faca sezonul acesta este cea într-un schimb de ulei. Schimbul îl pot face eu, gratis, la cerere, viitorul proprietar achiziționând doar uleiul și filtrul de ulei.
Din punct de vedere tehnic, motocicleta se afla într-o stare excelenta. Singurul defect pe care îl are este un mic defect vizual. Fiind prima mea motocicleta, ca începător, am scăpat-o pe partea dreapta la plecarea de pe loc. Carenele de plastic au niste zgârieturi.

Motocicleta poate fi văzută în Caransebeș sau in Timișoara, la cerere.

Prețul este negociabil, in limita bunului simț, doar după ce potențialul cumpărător vede motocicleta. Proba motocicletei se face doar cu banii in mana, din rațiuni evidente. Pentru liniștea potențialului cumpărător, acesta poate veni cu mecanicul lui de încredere pentru inspecția motocicletei. Sunt foarte deschis în aceasta privință.

Pentru orice alte detalii, va rog să mă contactați la numărul de telefon 0731 810 301 sau pe WhatsApp, folosind aceleași număr.

 

PRET - 4150 Euro (negociabil)

 

 

IMG_20200711_101450_1.jpeg

IMG_20200711_101458_2.jpeg

IMG_20200711_101849.jpeg

IMG_20200711_102051.jpeg

IMG_20200711_102403.jpeg

IMG_20200711_102546.jpg

Edited by aant93
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
1 hour ago, aant93 said:

 

Salut. Inainte sa-ti raspund, m-ar bucura sa aflu daca intrebarea ta e ironica sau e pe bune. 

Salut. La pretul ala, tu ce crezi?

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, iaco said:

Salut. La pretul ala, tu ce crezi?

 

Te indemn sa "dai o tura" pe OLX (sau orice alta platforma de vanzare-cumparare) si sa vezi preturile aberante la care se vinde acest model de motocicleta care, in niciun caz, nu se afla intr-o stare macar asemanatoare cu cea a motocicletei mele. In orice caz, pretul cerut de mine este, intr-o oarecare masura, cel dictat de piata. 

 

Anyway, esti interesat de motocicleta, te pot ajuta cu alte detalii sau doreai doar sa facem conversatie? 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, aant93 said:

doar sa facem conversatie? 

Faceam conversatie. Si daca tot am inceput, o simpla intrebare: cat te-a costat pe tine motocicleta, cand ai cumparat-o? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, iaco said:

Faceam conversatie. Si daca tot am inceput, o simpla intrebare: cat te-a costat pe tine motocicleta, cand ai cumparat-o? Multumesc

 

Motocicleta m-a costat 3700 Euro. Pentru a o aduce in tara am apelat la cineva care ofera servicii de genul asta, iar asta m-a costat 200 Euro. Pe langa asta, m-a costat 100 Euro radierea motocicletei din Italia. Apoi am mai platit in Romania 360 lei certificarea RAR (pentru ca a fost adusa din Italia)  si inca 400 lei actele necesare inmatricularii in Romania (traducere acte, placute, talon, diverse taxe + comisionul firmei de intermediere). 

 

Recapituland, 3700 + 200 + 100 + (400 + 360)/4.8 =~ 4158 Euro. 

Bineinteles ca nu voi aduga si pretul consumabilelor (ulei, filtre ulei+ aer, anvelope, lichid frana, etc.).

 

Poti observa cu usurinta ca nu vreau sa ma imbogatesc din "afacerea" asta. 

In concluzie, ii invit pe cei carora li se pare cam piperat pretul sa isi cumpere si ei, la randul lor, motocicleta din strainatate, trecand prin toti pasii prin care am trecut si eu ca sa o pot conduce in Romania.  Vor constata ca pretul final o sa fie asta (cel pe care il cer eu) sau poate mai mare, dar cu siguranta nu vor plati mai putin.

 

 

OFFTOPIC (referindu-ma la ce am scris mai sus) :

- ITP-ul este valabil pana pe 19.03.2022

- impozitul este platit si va pot oferi fiscal oricand (bineinteles, acordandu-mi timpul necesar pentru a-l scoate)

image.thumb.png.544a8dcd8092a98cbe53a0810f7ebb0f.png

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 21 minute, iaco a spus:

cat te-a costat pe tine

Ești de la anaf(ură)? I-auzi, ia, poliția economică! 

Fyi eu am acum la vânzare o mașină pe care n-am dat nimic, a fost gratis/moka/kado, oare ar trebui să ofer bani unui potențial doritor ca să mă scape de ea sau..? 

:moron:

Acum 3 minute, aant93 a spus:

Bineinteles ca nu voi aduga si pretul consumabilelor (ulei, filtre ulei+ aer, anvelope, lichid frana, etc.).

Ar trebui, că se poartă! Și se numesc îmbunătățiri. 😈

Edited by john17
Link to comment
Share on other sites

 

Just now, john17 said:

Ești de la anaf(ură)? I-auzi, ia, poliția economică! 

Eram doar curios, ca ma mira evolutia preturilor in ultimii ani 🙃 

Exemplul de fata, omu' vrea sa scoata banii pe care i-a dat pe motor acum 2 ani, cand avea mai putin cu 23k km si ii lipseau zgarieturile (nu mai precizez ca fieru' nu e vin si 15 ani vechime > 13 ani vechime).
Legat de consumabile, guma aia spate mai are carne pt un drum dupa tigari, la fel ca si placutele dupa 15k km.

Ca idee, a vandut un prieten un motor similar in 2017 cu 3500 (acelasi colorit, vopsea originala, toba sport). 

 

Just now, john17 said:

Ar trebui, că se poartă! Și se numesc îmbunătățiri.

Unii mai au putin si includ si pretul carburantului la consumabile.
 

Anyway, spor la vanzare!

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, aant93 a spus:

Te indemn sa "dai o tura" pe OLX (sau orice alta platforma de vanzare-cumparare) si sa vezi preturile aberante la care se vinde acest model de motocicleta

Acolo doar se cere/pune pretul x,nu da nimeni banii  pe ele,nu se vinde nimic la pret aberant,ti-o spun ca sa stai linistit.
Eu cand mai  intru pe olx mereu ma intreb daca nu cumva le-au legalizat astia iar .
Multi le pun la vanzare la un pret mare poate gasesc un fraier .
Ca sa vinzi trebuie sa pui bunul din prima la  un pret REALIST  ,nu doar sa ai u pret de unde sa pleci si la final sa vezi ca tot tai din el ,tot tai si fierul e tot la tine.
Vanzare buna!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...