Jump to content
Ice-D

Audi a6 c7 vs Infinity Q50

Recommended Posts

Salut! Ma ajutati si pe mine sa iau o decizie?!

Am redus optiunile la cele 2,ambele fiind diesel,manuale, ani de fabricatie similari,dupa 2013.

Cu infinityul am mers putin, nu l-am butonat, are motor 2.2 si cutie de mercedes, proprietara a avut e220 2014 ceva ani si a fost multumita,pana sa l faca praf,in fine.

De audi nu stiu nimic,nu am condus una,nu stiu cat de fiabile sunt motoarele de 2.0. 

-ce ati alege?

-care credeti ca ofera mai mult comfort activ si pasiv?

Multam✌

unnamed.jpg

2020-Infiniti-Q50-Red-Sport.jpg

Bilder-Audi-A6-2.0-TDI-Test-001.jpg

8c6e751bd06a5a53.jpg

maxresdefault.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrei cu volan normal sau oe partea gresita ? 

Dpmdv , as merge pe jafoneza ...dar nah ...io-s subiectiv si nu am condus decat haudiul pt 5 minute .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Eu am avut pe fra'su mai "amarat" al audi-ului ala, modelul allroad. Tun masina, placut de condus, insa... eu aveam 3.0 TDI quattro cu DSG si suspensii pneumatice. In materie de fieratanii si confort general e impecabil, nu am ce comenta. In materie de motor, e alta mancare de peste ce am condus eu cu ce vrei tu. La 2.0D probabil ai 190 cai; asta e un motor foarte vechi si foarte stabil. Fiind pe Audi chiar fara probleme, as zice. Cu infiniti m-am doar cu o tunaciune draguta, insa nu era mare scofala. Probabil vreo cazatura reconditionata. Deci... nu stiu.

 

 

 

Oricum vezi sa aiba volan pe stanga ca se va imputi volanul pe dreapta urgent. Dupa ce iese UK din UE o sa fie liber la declarat "pericol public" si saltat brusc toate taxele. Doar prezenta lor in bloc tinea pe loc o astfel de lege. Irlanda (unicul RHD din UE) nu se opune legii (intrucat si la ei s-a pus problema unei taxe speciale pentru masini LHD).

Edited by switch

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 oră în urmă, taong_mapagbiro a spus:

Vrei cu volan normal sau oe partea gresita ? 

Dpmdv , as merge pe jafoneza ...dar nah ...io-s subiectiv si nu am condus decat haudiul pt 5 minute .

Rhd(dreapta), am inteles.

 

@switch o cumpar si rulez in uk, unde stau de altfel. Mai asteptam pareri despre ele

 

Cat despre rhd in Ro, eu mi-am facut treaba fara probleme de foarte multi ani, nu mi-a pus probleme,nici mie,nici altora. Cine are experienta ,este sofer cizelat si calm,0 probleme.

Revenind...

Edited by Ice-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, switch a spus:

Eu am avut pe fra'su mai "amarat" al audi-ului ala, modelul allroad. Tun masina, placut de condus, insa... eu aveam 3.0 TDI quattro cu DSG si suspensii pneumatice. In materie de fieratanii si confort general e impecabil, nu am ce comenta. In materie de motor, e alta mancare de peste ce am condus eu cu ce vrei tu. La 2.0D probabil ai 190 cai; asta e un motor foarte vechi si foarte stabil. Fiind pe Audi chiar fara probleme, as zice. Cu infiniti m-am doar cu o tunaciune draguta, insa nu era mare scofala. Probabil vreo cazatura reconditionata. Deci... nu stiu.

 

 

 

Oricum vezi sa aiba volan pe stanga ca se va imputi volanul pe dreapta urgent. Dupa ce iese UK din UE o sa fie liber la declarat "pericol public" si saltat brusc toate taxele. Doar prezenta lor in bloc tinea pe loc o astfel de lege. Irlanda (unicul RHD din UE) nu se opune legii (intrucat si la ei s-a pus problema unei taxe speciale pentru masini LHD).

Eu pot sa pun pariu că nu o sa fie chiar așa treaba cu volanul. Rămâne de văzut, ce sa zic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect, vom vedea.

 

Nu imi era clar UK, mi-a scapat probabil.

 

Pentru RO as fi zis Audi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

1 oră în urmă, TWD.Grig a spus:

Eu pot sa pun pariu că nu o sa fie chiar așa treaba cu volanul. Rămâne de văzut, ce sa zic

Stai linistit, in cel mai rau caz posibil nu o mai poti inscrie. Iti pun taxe, abuz si discriminare chiar, te pun la conversie, ii dai in judecata si termini balciul.

 

Cum a fost si cu taxa auto, au dat 3-4 in judecata statul si apoi a urmat o tara intrega, pana s au saturat. Abia apoi a intervenit eu si statul a fost somat.😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

La infiniti daca oprești muzica auzi cum ruginește! Nu atât caroseria, cât tot ce înseamnă șuruburile trenului de rulare. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai macar o idee vaga cam cat costa servisul/piesele la un cotetz japonez? cam cate garaje non dealership se ating de asa ceva? nu vb de un schimb de olei.

 

audiu ala e super boring 

 

in banii astia iti iei bmw f30 sau C klasse , ambele sunt mult peste cotetele alea 2

Acum 2 minute, john17 a spus:

La infiniti daca oprești muzica auzi cum ruginește! Nu atât caroseria, cât tot ce înseamnă șuruburile trenului de rulare. 

o parchezi langa osean si se dizolva singura, o dai furata si-ti iei masina :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am nici un fel de experienta cu Infinity, dar A6 quattro am avut vreo 7 ani si a fost foarte ok. Partea buna e ca e masina solida si se gasesc piese de schimb de la o gramada de producatori, partea nasoala e ca fiecare model avea cateva slabiciuni si ca dupa 8 ani nu gasesti piese mai marunte. La a mea de pilda era problema cunoscuta cu axa cu came, rezolvabila dar cu ceva costuri, si cu o parte din display-ul computerului de bord (nu se gasesc noi). De asemenea am rupt un buton pe consola (don't ask, a meritat) si nu se gaseste pe nicaieri, la fel si prinderea brichetei centrale (merge, dar are un joc). 

 

Tipul la care ii fac reviziile e mecanic la Porsche Bucuresti Nord pe Audi de multa vreme, are experienta cu motoarele de Audi si cand l-am intrebat de astea mai noi a zis ca nu sunt probleme cunoscute cu motoarele de dupa 2012. Varul meu are motorul de 2 litri si e multumit, am mers cu el dar nu am condus-o eu ca sa am o parere despre putere/cuplu/comportament fata de motorul de 2.5 de pe a mea, teoretic au cam aceeasi putere dar asta nu inseamna mare lucru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 14 minute, AdrianB1 a spus:

nu sunt probleme cunoscute

Doar multe necunoscute. 😈

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect, despre masinile vechi de 15-20 de ani se stiu mult mai multe decat despre alea de 8 ani. De pilda la a mea axa cu came are o viata de vreo 250,000km, majoritatea soferilor fac asemenea kilometri in 15 ani, nu in 5, cu exceptiile de rigoare. Asta inseamna ca 10 ani dupa ce incepi sa produci masina respectiva inca nu stii de problema, alea cateva cazuri care au intalnit-o se incadreaza la categoria "consumatori intensi" si nu poti trage concluzia ca e o problema generala care afecteaza pe toata lumea.

 

Dar nu poti astepta pana cand o masina iese din fabricatie doar ca sa te convingi ca nu are probleme. E ca si cum te-ai insura cu o baba pentru ca e confirmat ca a fost o persoana decenta. "A fost" e partea cheie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 53 minute, AdrianB1 a spus:

 

 

Dar nu poti astepta pana cand o masina iese din fabricatie doar ca sa te convingi ca nu are probleme. E ca si cum te-ai insura cu o baba pentru ca e confirmat ca a fost o persoana decenta. "A fost" e partea cheie.

"mecanicii"  vad numai probleme , aia mai destepti vad ca pe strazi e plin de masini care merg cu motoarele cu "probleme"

 

am avut si eu motorul ala AAK parca era codul, v6 tdi dar pe A8 problema majora e uleiu long life cacao si subtire recomandat pt normele de poluare si schimburile la intervale fantastice, problema nu erau motoarele la haudiurile vechi, cutiile de toata jena , bataie de batjocura aia e cu haudi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 6 ore, john17 a spus:

La infiniti daca oprești muzica auzi cum ruginește! Nu atât caroseria, cât tot ce înseamnă șuruburile trenului de rulare. 

Chiar atat de rau sa fie? Eu stiu ca majoritatea japonezelor ruginesc,dar totusi..😂

 

Acum 5 ore, superbec a spus:

ai macar o idee vaga cam cat costa servisul/piesele la un cotetz japonez? cam cate garaje non dealership se ating de asa ceva? nu vb de un schimb de olei.

 

audiu ala e super boring 

 

in banii astia iti iei bmw f30 sau C klasse , ambele sunt mult peste cotetele alea 2

o parchezi langa osean si se dizolva singura, o dai furata si-ti iei masina :)

 

La motor si cutie de mercedes, nimic nu e ieftin, intretinerea este scumpa.

Cu f30 am mers 200km, nici mare, nici mica(caut limuzina medie/mare), 2.0 diesel,rigida si cam spartana.

Ca probleme, proprietarul a schimbat motorul la 55.000km, costul a fost 11.000 lire in reprezentanta, noroc ca era in garantie, a fost suficient sa ma lecuiasca.

 

Eu am honda accord 2.0 ivtec care revine sotiei, cum era de asteptat, 0 probleme,intretinere modesta.

 

@AdrianB1,multumesc pentru feedback. Cam asa am auzit si eu, mai fiabile cele dupa 2012.

 

De mazda6 2.0 benzina skyactiv stiti ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 42 minute, Ice-D a spus:

 

La motor si cutie de mercedes, nimic nu e ieftin, intretinerea este scumpa.

la juma de pret fata de orice japoneza sau coreana ! 

Acum 42 minute, Ice-D a spus:

Cu f30 am mers 200km, nici mare, nici mica(caut limuzina medie/mare), 2.0 diesel,rigida si cam spartana.

Ca probleme, proprietarul a schimbat motorul la 55.000km, costul a fost 11.000 lire in reprezentanta, noroc ca era in garantie, a fost suficient sa ma lecuiasca.

se pun cauciucuri non run flat si nu ti se mai pare rigida .. spartana era aia de ai mers tu cu ea ca optionalele costa.

schimbat motorul ... am vazut motoare schimbate la reprezentanta pentru cele mai cretine motive , reparatii de 1-2 ore 

 

Acum 42 minute, Ice-D a spus:

 

Eu am honda accord 2.0 ivtec care revine sotiei, cum era de asteptat, 0 probleme,intretinere modesta.

 

da o adevarata legenda pana nu mai trece mot-u si o sa coste cat ai dat pe ea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda întreținere modestă?!? :huh:

Da, chiar așa ruginesc, angajatorul la care am săpat vreo 8 ani a avut și infiniti în portofoliu la un moment dat, nu vb din cărți. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pana la urma o sa intru pe eurocarparts si le pun pe foaie, pe toate. Acelasi lucru iti recomand si tie john, accord 2.0 vs seria 3 2.0,an identic,cu toate ca's clase diferite. Si atunci intelegi modest. O sa-mi spui ca bmw este premium🙂. Mie nu-mi place. Acel f30 era combi, daca ii luam acel joystik si infotainment, ce mai ramanea de ea?  E plina si aia de plastice,mai ceva ca jucariile lu fi'miu.Plm,premium, eh?😂

 

Foarte posibil sa raman la a6, dar mai sap pe net dupa informatii,incerc sa nu ma grabesc aiurea.

 

 

original_2.jpg

Edited by Ice-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, Ice-D a spus:

 

De mazda6 2.0 benzina skyactiv stiti ceva?

Nu stiu cum este motorul 2,0 la Mazda 6, dar la Mazda 3 este un motor extrem de reusit. In 2017 cand am achizitionat-o exista varianta simpla de 125 cai si varianta turbo cu aprox 160 de cai, daca-mi amintesc bine. Am ales prima varianta si pana acum pare foarte ok pentru o masina de familie. Nici o problema in 50,000 km, consum de 5,2 - 5,9 (decent zic eu pentru  capacitatea motorului), costurile reviziei la 50k - 780 lei. Noul motor de 2.0 (2019-2020) este cu totul altceva fata de cele produse pana in 2018 inclusiv, nu stiu sa-ti spun nimic despre el, dar pe net parerile sunt pozitive in ceeea ce-l priveste.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Păi în 2 ani ce să se întâmple? Sunt încă în garanție alea 2018, au fost proiectate să reziste măcar până ies! 

160cp 2.0 turbo?!? Păi are opel "zamfira" de 15 ani 200cp din 2.0 turbo! 150 cp avea mazda 3 2.0 transpirată <2010...

Dpmdv mazda e cea mai slabă dintre jafoneze, și nici frăția cu ford n-a ajutat. 

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce legatura are Opelul cu discutia de fata?  Omul a intrebat de motorul de 2,0 Skyactive, iar eu i-am raspuns. Nu se discuta aici de puterea motoarelor, sau cel putin initiatorul topicului nu a specificat ca acest paramentru este hotarator in a lua o decizie.

Iar punctul tau de vedere nu conteaza, banii si decizia de a cumpara sunt la ICE-D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

În condițiile trendului actual de a reduce cilindreea nu mi se pare verosimil să scoți în 2018 un motor pe benzină supraalimentat care să aibă doar 80cp/litru, atâta tot! Opelul a fost ca exemplu de putere livrată de un 2.0 turbo de concepție veche, cele actuale având toate puteri specifice de minim 100cp/1000cmc.

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa zic ? Probabil tu stii mai multe despre motoare decat inginerii care le-au proiectat. Probabil doar faptul ca se cumpara, ii determina pe japonezi sa le produca in continuare. Sigur sunt persoane care apreciaza alte calitati la o Mazda cu motorul 2.0 Skyactive, nu doar numarul cailor putere. Daca este sa ne luam dupa exemplul dat de tine, inseamna ca majoritatea celor interesati de putere si nimic altceva, trebuie sa circule cu motoare de conceptie veche, doar pt faptul ca au multi cai. Iar faptul ca motoarele actuale au asa cum spui minim 100 CP/1000 cmc  este un trend si nu o regula.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Domnu' știe tot, vedeți că "ceractivul" e un motor Otto cu injectie directă aspirat natural! Ceea ce explică puterea livrată, doar că mantale n-ai priceput când am bătut șaua. Turbo poate deveni cu vreo siglă adezivă vitan ciuning aplicată pe portbagaj. :crack:

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Q50 2.2d clar. In primul rand motorul de Mercedes de pe ea este un monument de fiabilitate fata de 2.0tdi din grupul VAG.

In al doilea rand Q50 este o prezenta pe sosea, nu doar un alt banal A6, insipid incolor inodor.

Consoarta are Q30 si pot sa zic ca nivelul de finisaje este foarte bun, iar izolarea fonica este buna, la 120km/h de ex iti auzi respiratia sau auzi discret in fundal daca esti atent ventilatorul de clima.

 

Eu as alege ceva nou, ceva desosebit cu o solutie tehnica probata in timp (2.2d) adica orice model nou +2016 de Infiniti.

 

NU te speria de impozit 900de lei vs 180 de lei 2.0 sau de faptul ca nu ai reprezentanta Infiniti in RO. Daca insisti sa mergi la reprezentanta te poti duce la Nissan dar NU are rost. Orice service multimarca poate lucra pe masina. Eu de exemplu de cate ori am fost la reprezentanta am dat de idioti incepatori care nu stiau ce faceau. Daca ai sau cunosti un mecanic bun, o intretine perfect fara probleme, de caroserie/vopsit te poti duce la un service multimarca care te rezolva fara problema.

 

Succes!

Edited by Bigfoot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din nefericire , mitul vag inca dainuie , iar povestile despre jafoneze așișderea .

Eu am de ani de zile exvlusiv jafoneze ....si nu regret absolut deloc ...mai ales daca ma uit la vecini si la ce bani baga in vag . 

Mitsu, subaru, mazda , toyota, subaru, mitzu actual . ...tin cu casa ca sa zic asa 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...