Kristian K Postat August 2, 2020 Share Postat August 2, 2020 Acum 15 minute, Speedy.K a spus: Ce stanta ai? Is la fel de curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat August 2, 2020 Share Postat August 2, 2020 12 hours ago, taong_mapagbiro said: Deci ....ca sa inteleg si io ...daca nu ai consumatori pe mobra , ia foc saracia ! ...ce tampiti au fost injinerii aia japonezi ! In alta ordine de idei , trendul este sa pui consumatori pe mobra nu sa scoti ( mansoane incalzite , sa incalzita , prize usb , navigatii ...etc ajungand la limita de putere superioara a generatorului ) ....asa ca generic vorbind , trecand pe led , balasezi oarecum consumul . In principiu da, daca pui consumatori si dupa led, balansezi si cred ca e ok. Oricum, mobrele astea noi merg pe Mosfet si din ce stiu dau surplusul inapoi in alternator, functionand mult mai reci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 2, 2020 Share Postat August 2, 2020 (editat) Probabil ceva de genul asta. As fi si eu interesat de o banda de asta, simpla, fara altceva decat stanta, pentru un LeoVince SBK Titanium. De unde stiu ca e varianta Titanium? Ca atat mai scrie pe ea (gravat) si sareau scantei albe cand am curatat-o la interior (sa ii pun vata noua). Daca face cineva o treaba din asta cu laser, pe material inox, as fi interesat. Editat August 2, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 2, 2020 Admin Share Postat August 2, 2020 Este plin de firme care graveaza cu laser pe aluminiu și inox. Problema este că stanțele pe tobe sunt poansonate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 2, 2020 Share Postat August 2, 2020 Am vazut si gravate laser. Pai am discutat cu cineva cu laser de 150w si a zis ca pe inoz nu are putere sa graveze. Ciudat, ca la noi in zona e dotamai laserul de 100w si cica merge la orice. Dar nu stiu de unde as gasi o banda de inox taiata perfect la dimensiunea dorita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat August 2, 2020 Share Postat August 2, 2020 Suna la baietii de la Deveselu ca sigur te ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 2, 2020 Share Postat August 2, 2020 Coreeeect! Dar cica aia de la Magurele au unul si mai pixdos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 2, 2020 Share Postat August 2, 2020 (editat) Oare asta e potrivita pe un "enduro"? Mivv GP Carbon. Editat August 2, 2020 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat August 2, 2020 Share Postat August 2, 2020 Acum 3 ore, adidas a spus: Oricum, mobrele astea noi merg pe Mosfet si din ce stiu dau surplusul inapoi in alternator, functionand mult mai reci. Nu dau nimic inapoi in alternator, nu vrea nimeni sa arda alternatoare. MOSFET-ul degaja mai putina caldura in functionare decat rectificatorul clasic (SCR) si e mai rapid si mai precis in reglajul tensiunii, asta e diferenta de baza, dar amandoua tipurile de regulatoare functioneaza pe acelasi pincipiu: descarcarea curentului in exces la masa, ceea ce genereaza multa caldura. Teoretic cu cat instalatia are consumul mai mare atunci descarcarea in regulator e mai mica, dar la turatii mici nu fata fata si consuma din baterie (oricum la relanti o fac multe motociclete). Oricum ai face, nici o varianta nu e perfecta. Acelasi sistem e implementat si pe alte sisteme cu alternator, am schimbat releu de incarcare si pe avion si nu e aproape nici o diferenta. Era chiar o idee mai ieftin decat ala pentru motocicleta mea Acum 3 ore, adidas a spus: Oricum, mobrele astea noi merg pe Mosfet si din ce stiu dau surplusul inapoi in alternator, functionand mult mai reci. Nu dau nimic inapoi in alternator, nu vrea nimeni sa arda alternatoare. MOSFET-ul degaja mai putina caldura in functionare decat rectificatorul clasic (SCR) si e mai rapid si mai precis in reglajul tensiunii, asta e diferenta de baza, dar amandoua tipurile de regulatoare functioneaza pe acelasi pincipiu: descarcarea curentului in exces la masa, ceea ce genereaza multa caldura. Teoretic cu cat instalatia are consumul mai mare atunci descarcarea in regulator e mai mica, dar la turatii mici nu fata fata si consuma din baterie (oricum la relanti o fac multe motociclete). Oricum ai face, nici o varianta nu e perfecta. Acelasi sistem e implementat si pe alte sisteme cu alternator, am schimbat releu de incarcare si pe avion si nu e aproape nici o diferenta. Era chiar o idee mai ieftin decat ala pentru motocicleta mea Acum 3 ore, adidas a spus: Oricum, mobrele astea noi merg pe Mosfet si din ce stiu dau surplusul inapoi in alternator, functionand mult mai reci. Nu dau nimic inapoi in alternator, nu vrea nimeni sa arda alternatoare. MOSFET-ul degaja mai putina caldura in functionare decat rectificatorul clasic (SCR) si e mai rapid si mai precis in reglajul tensiunii, asta e diferenta de baza, dar amandoua tipurile de regulatoare functioneaza pe acelasi pincipiu: descarcarea curentului in exces la masa, ceea ce genereaza multa caldura. Teoretic cu cat instalatia are consumul mai mare atunci descarcarea in regulator e mai mica, dar la turatii mici nu fata fata si consuma din baterie (oricum la relanti o fac multe motociclete). Oricum ai face, nici o varianta nu e perfecta. Acelasi implementare e folosita si pe alte sisteme cu alternator, am schimbat releu de incarcare si pe avion si nu e aproape nici o diferenta. Era chiar o idee mai ieftin decat ala pentru motocicleta mea Acum 3 ore, adidas a spus: Oricum, mobrele astea noi merg pe Mosfet si din ce stiu dau surplusul inapoi in alternator, functionand mult mai reci. Nu dau nimic inapoi in alternator, nu vrea nimeni sa arda alternatoare. MOSFET-ul degaja mai putina caldura in functionare decat rectificatorul clasic (SCR) si e mai rapid si mai precis in reglajul tensiunii, asta e diferenta de baza, dar amandoua tipurile de regulatoare functioneaza pe acelasi pincipiu: descarcarea curentului in exces la masa, ceea ce genereaza multa caldura. Teoretic cu cat instalatia are consumul mai mare atunci descarcarea in regulator e mai mica, dar la turatii mici nu fata fata si consuma din baterie (oricum la relanti o fac multe motociclete). Oricum ai face, nici o varianta nu e perfecta. Acelasi implementare e folosita si pe alte sisteme cu alternator, am schimbat releu de incarcare si pe avion si nu e aproape nici o diferenta. Era chiar o idee mai ieftin decat ala pentru motocicleta mea Porcaria asta de ce inmulteste posturile mai rau ca ala cu painea si pestele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat August 3, 2020 Share Postat August 3, 2020 @Speedy.K, @Christian 1 Uite din asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat August 3, 2020 Share Postat August 3, 2020 Unde e amplasata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat August 3, 2020 Share Postat August 3, 2020 Sunt de acord ca placutele de inmatriculare sa fie vizibile, evacuarile aftermarket mai ales cele de pe site-urile chinezesti fara nici o omologare nu au ce cauta pe motoare in trafic. Avem in oras niste baietasi cu asa ceva montate, deranjeaza lumea pe unde trec si trec de multe ori, parca numai in localitate exista drumuri. Noi care suntem in regula suntem luati in aceeasi oala, ca doar toti suntem motociclisti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat August 3, 2020 Share Postat August 3, 2020 Acum 5 ore, Speedy.K a spus: Unde e amplasata? Nu m-as arunca sa zic ca e foarte bine ascunsa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 3, 2020 Share Postat August 3, 2020 Toba omologata pentru strada pe modelul moto, stantata + sticker certificare respectare euronorma + certificat calitate/declaratie conformitate, MODEL TOBA PE MODEL MOTO. Astea, plus db montat, egal toba legala. Altfel, o fi toba road legal, daca nu i CERTIFICATA PE MODELUL MOTOCICLETEI, nu i legala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat August 3, 2020 Share Postat August 3, 2020 Acum 40 minute, Adrian M. a spus: Toba omologata pentru strada pe modelul moto, stantata + sticker certificare respectare euronorma + certificat calitate/declaratie conformitate, MODEL TOBA PE MODEL MOTO. Astea, plus db montat, egal toba legala. Altfel, o fi toba road legal, daca nu i CERTIFICATA PE MODELUL MOTOCICLETEI, nu i legala. Si vine terminatul ala de la RAR si iti zice: NU! Si iti ia talonul. Ca a masurat el ochiometric sau cu o aplicatie "dupa net"! Acum 30 minute, GoodKat a spus: Si o shaorma cu de toate, la pachet. Cu tot cu mumu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 3, 2020 Share Postat August 3, 2020 1 oră în urmă, GoodKat a spus: Si o shaorma cu de toate, la pachet. dubla, se stie :)))) Acum 43 minute, Adyp a spus: Si vine terminatul ala de la RAR si iti zice: NU! Si iti ia talonul. Ca a masurat el ochiometric sau cu o aplicatie "dupa net"! Cu tot cu mumu! Faci contestatie. Castigi 100%. si angajezi avocat cu 1000 euro comision pe ora :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 3, 2020 Share Postat August 3, 2020 (editat) Acum 47 minute, Adrian M. a spus: avocat cu 1000 euro comision pe ora Nț, nu ține! Mi-a diminuat instanța și onorariul avocatului (achitat pe bune) și, culmea, cel al expertului numit tot de ei!! Cu chitanțe și facturi la dosar. Mergea acum 20 ani asta cu onorariul umflat. Editat August 3, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 3, 2020 Share Postat August 3, 2020 Acum 32 minute, john17 a spus: Nț, nu ține! Mi-a diminuat instanța și onorariul avocatului (achitat pe bune) și, culmea, cel al expertului numit tot de ei!! Cu chitanțe și facturi la dosar. Mergea acum 20 ani asta cu onorariul umflat. iti dai seama ca am glumit. Dar cum naiba taie, adica, sunt bune platite serviciile, facturi , etc. Cum spanac justifica diminuarea? in baza a ce? N-am avut de-a face cu instantele din RO, sper nici sa nu am in viata asta, mai ales din ce povestiti voi, cei patiti Acum 30 minute, GoodKat a spus: Se pisa pe onorariul platit de tine. Instanta mi-a tras mumu intr-un caz castigat. Mi-a dat cam 25% din cheltuielile de judecata. Si nu era harneala, am luat un avocat bun, platit onorariu, chitanta, achitat impozit la barou, pus chitantele la dosar etc. Magistratii sunt o alta specie de jigodii. Exact! Deci la 3, toti in cor: "Mwie deasa la RAR!" 1...2....3... Nu prea. Exista procedura clara, privind masuratul. Ei nu masoara, ei doar verifica hartii acum. Si ce nu li se potriveste, retin. Deci cu hartiile corecte, vorba buna, cred ca n-ai treaba. Cel putin..teoretic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 3, 2020 Share Postat August 3, 2020 (editat) Există un articol care le permite să diminueze onorariul avocatului dacă îl consideră exagerat (~1500€ era al meu, pt tot dosarul inclusiv apel, și a durat 2 ani până acum cu vreo 6-7 înfățișări, mie nu mi se pare over rated), însă de expert nu știu să prevadă. Să vedem la apel dacă l-oi putea obține intreg, chiar dacă paguba e mică raportată la sumele care fac obiectul cauzei. Aia cu diminuarea onorariului achitat expertului numit de instanță în schimb e noaptea minții... Editat August 3, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat August 3, 2020 Share Postat August 3, 2020 Acum 4 ore, Adrian M. a spus: Toba omologata pentru strada pe modelul moto, stantata + sticker certificare respectare euronorma + certificat calitate/declaratie conformitate, MODEL TOBA PE MODEL MOTO. Astea, plus db montat, egal toba legala. Altfel, o fi toba road legal, daca nu i CERTIFICATA PE MODELUL MOTOCICLETEI, nu i legala. Tu ai citit ce am scris eu mai inainte? Degeaba ai toate alea daca n-ai omologarea RAR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 4, 2020 Share Postat August 4, 2020 Acum 14 ore, Speedy.K a spus: Tu ai citit ce am scris eu mai inainte? Degeaba ai toate alea daca n-ai omologarea RAR. eu am citit. Dar mi se pare ciudat. daca pui alte jante, ce sunt cerrificate pentru masina, te duci la rar? daca ele deja sunt legale, ai voie sa le pui? Vorbesc de moto la care toba finala nu are senzori, catalizator, etc. E o piesa aftermarket omologata, road legal pentru motocicleta x. Bine, cu rarul nostru, naiba stie. Hai sa te intreb altceva, iei moto de noua , si in loc de toba stock vine cu akra. Aia road legal. Imi spui ca daca te opreste raru iti ia talonul? in conditiile in care asa o iei de la dealer? Nu prea cred. Repet, cheia in discutie tine de tip sistem evacuare. Daca ai in toba sensori, etc bla bla , sigur ai dreptate. Dar la moto mai noi, toba finala este doar atenuator de zgomot, fara alte dracii prin ea. ESTE O PIESA ce se poate inlocui, fara a afecta functionarea/parametrii de functionare, asa cum au fost ei certificati de producator. Ceva nu pusca. Dar , pentru conformitate, chiar voi contacta RAR ul in acest sens, le trimit documentele, tot, si le cer punct de vedere M am lămurit. Am găsit deja document oficial rar. E, fix cum spuneam, citiți ultimele 2 paragrafe. Practic , omologarea se face de catre producator. Nu de catre RAR. La rar te duci sa OMOLOGHEZI chestii non standard , ori modificari. Se considera piesa de schimb omologata finala-daca, repet pt a 3 a oara, nu are rol decat de atenuator. Cam asa arata o declaratie de conformitate: Si cam asa, stickerul ce ar trebui sa fie lipit pe moto la vedere Iar numarul de omologare, e acelasi pe sticker, declaratie CE, si stanta TOBA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat August 4, 2020 Share Postat August 4, 2020 La 01.08.2020 la 8:08, MirceaB a spus: In ceea ce priveste evacuarea, aceasta poate sa fie aftermarket, DAR trebuie sa ai documentele aferente (omologare pentru modelul respectiv de motocicleta si folosire stradala - orice evacuare vine din fabrica cu asa ceva). Daca exista hartia asta si seria corespunde, atunci mai ramane problema zgomotului produs, care fara un aparat de masura nu se poate stabili cu exactitate. Adica exact cum spuneam si eu in postul cu numarul 6. Acum 57 minute, Adrian M. a spus: Practic , omologarea se face de catre producator. Nu de catre RAR. La rar te duci sa OMOLOGHEZI chestii non standard , ori modificari. Se considera piesa de schimb omologata finala-daca, repet pt a 3 a oara, nu are rol decat de atenuator. Cam asa arata o declaratie de conformitate: Si cam asa, stickerul ce ar trebui sa fie lipit pe moto la vedere Iar numarul de omologare, e acelasi pe sticker, declaratie CE, si stanta TOBA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 4, 2020 Share Postat August 4, 2020 Acum 20 minute, MirceaB a spus: Adica exact cum spuneam si eu in postul cu numarul 6. Da. Doar ca @Speedy.K a venit cu alt scenariu, si am dorit sa clarific. Se poate face si omologare individuala a tobei, daca este un produs GENERIC, dar certificat-are certificat de calitate conform specificatiei RAR (a se vedea adresa), si respecta norma de zgomot. Dar aia e alta mancare de peste. Pana una alta, si azi sunt iar bajetii cu RAR ul Poate asa se curata de tobe de 40 dolari de pe Ali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat August 4, 2020 Share Postat August 4, 2020 Sincer sa fiu, si cu tobe originale daca ii da cu 1a in mlimitare cu ambreiajul tras ca sa se afle intreaba tot galagie aiurea se numeste. Dar macar ala are si optiunea stealth, alea chinzesti faca galagie si la 3000 de ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat August 4, 2020 Share Postat August 4, 2020 Erau pe la ora 10 la Alba Iulia, trageau moto pe dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.