Sari la conținut

Controale RAR.


Skandal666
 Share

Postări Recomandate

Acum 15 minute, Speedy.K a spus:

Ce stanta ai?

Is la fel de curios. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 122
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

12 hours ago, taong_mapagbiro said:

Deci ....ca sa inteleg si io ...daca nu ai consumatori pe mobra , ia foc saracia ! ...ce tampiti au fost injinerii aia japonezi ! 😀

In alta ordine de idei , trendul este sa pui consumatori pe mobra nu sa scoti ( mansoane incalzite , sa incalzita , prize usb , navigatii ...etc ajungand la limita de putere superioara a generatorului  ) ....asa ca generic vorbind , trecand pe led , balasezi oarecum consumul .

In principiu da, daca pui consumatori si dupa led, balansezi si cred ca e ok. Oricum, mobrele astea noi merg pe Mosfet si din ce stiu dau surplusul inapoi in alternator, functionand mult mai reci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ceva de genul asta.

As fi si eu interesat de o banda de asta, simpla, fara altceva decat stanta, pentru un LeoVince SBK Titanium. De unde stiu ca e varianta Titanium? Ca atat mai scrie pe ea (gravat) si sareau scantei albe cand am curatat-o la interior (sa ii pun vata noua). Daca face cineva o treaba din asta cu laser, pe material inox, as fi interesat.

Screenshot_2020-05-06-14-43-23-849_com.opera.browser.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si gravate laser.

Pai am discutat cu cineva cu laser de 150w si a zis ca pe inoz nu are putere sa graveze. Ciudat, ca la noi in zona e dotamai laserul de 100w si cica merge la orice. Dar nu stiu de unde as gasi o banda de inox taiata perfect la dimensiunea dorita...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare asta e potrivita pe un "enduro"? Mivv GP Carbon. 

 

 

IMG_20200430_174459186.jpg

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, adidas a spus:

 Oricum, mobrele astea noi merg pe Mosfet si din ce stiu dau surplusul inapoi in alternator, functionand mult mai reci.

Nu dau nimic inapoi in alternator, nu vrea nimeni sa arda alternatoare. MOSFET-ul degaja mai putina caldura in functionare decat rectificatorul clasic (SCR) si e mai rapid si mai precis in reglajul tensiunii, asta e diferenta de baza, dar amandoua tipurile de regulatoare functioneaza pe acelasi pincipiu: descarcarea curentului in exces la masa, ceea ce genereaza multa caldura. Teoretic cu cat instalatia are consumul mai mare atunci descarcarea in regulator e mai mica, dar la turatii mici nu fata fata si consuma din baterie (oricum la relanti o fac multe motociclete). Oricum ai face, nici o varianta nu e perfecta.

 

Acelasi sistem e implementat si pe alte sisteme cu alternator, am schimbat releu de incarcare si pe avion si nu e aproape nici o diferenta. Era chiar o idee mai ieftin decat ala pentru motocicleta mea :(

Acum 3 ore, adidas a spus:

 Oricum, mobrele astea noi merg pe Mosfet si din ce stiu dau surplusul inapoi in alternator, functionand mult mai reci.

Nu dau nimic inapoi in alternator, nu vrea nimeni sa arda alternatoare. MOSFET-ul degaja mai putina caldura in functionare decat rectificatorul clasic (SCR) si e mai rapid si mai precis in reglajul tensiunii, asta e diferenta de baza, dar amandoua tipurile de regulatoare functioneaza pe acelasi pincipiu: descarcarea curentului in exces la masa, ceea ce genereaza multa caldura. Teoretic cu cat instalatia are consumul mai mare atunci descarcarea in regulator e mai mica, dar la turatii mici nu fata fata si consuma din baterie (oricum la relanti o fac multe motociclete). Oricum ai face, nici o varianta nu e perfecta.

 

Acelasi sistem e implementat si pe alte sisteme cu alternator, am schimbat releu de incarcare si pe avion si nu e aproape nici o diferenta. Era chiar o idee mai ieftin decat ala pentru motocicleta mea :(

Acum 3 ore, adidas a spus:

 Oricum, mobrele astea noi merg pe Mosfet si din ce stiu dau surplusul inapoi in alternator, functionand mult mai reci.

Nu dau nimic inapoi in alternator, nu vrea nimeni sa arda alternatoare. MOSFET-ul degaja mai putina caldura in functionare decat rectificatorul clasic (SCR) si e mai rapid si mai precis in reglajul tensiunii, asta e diferenta de baza, dar amandoua tipurile de regulatoare functioneaza pe acelasi pincipiu: descarcarea curentului in exces la masa, ceea ce genereaza multa caldura. Teoretic cu cat instalatia are consumul mai mare atunci descarcarea in regulator e mai mica, dar la turatii mici nu fata fata si consuma din baterie (oricum la relanti o fac multe motociclete). Oricum ai face, nici o varianta nu e perfecta.

 

Acelasi implementare e folosita si pe alte sisteme cu alternator, am schimbat releu de incarcare si pe avion si nu e aproape nici o diferenta. Era chiar o idee mai ieftin decat ala pentru motocicleta mea :(

Acum 3 ore, adidas a spus:

 Oricum, mobrele astea noi merg pe Mosfet si din ce stiu dau surplusul inapoi in alternator, functionand mult mai reci.

Nu dau nimic inapoi in alternator, nu vrea nimeni sa arda alternatoare. MOSFET-ul degaja mai putina caldura in functionare decat rectificatorul clasic (SCR) si e mai rapid si mai precis in reglajul tensiunii, asta e diferenta de baza, dar amandoua tipurile de regulatoare functioneaza pe acelasi pincipiu: descarcarea curentului in exces la masa, ceea ce genereaza multa caldura. Teoretic cu cat instalatia are consumul mai mare atunci descarcarea in regulator e mai mica, dar la turatii mici nu fata fata si consuma din baterie (oricum la relanti o fac multe motociclete). Oricum ai face, nici o varianta nu e perfecta.

 

Acelasi implementare e folosita si pe alte sisteme cu alternator, am schimbat releu de incarcare si pe avion si nu e aproape nici o diferenta. Era chiar o idee mai ieftin decat ala pentru motocicleta mea :(

Porcaria asta de ce inmulteste posturile mai rau ca ala cu painea si pestele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord ca placutele de inmatriculare sa fie vizibile, evacuarile aftermarket mai ales cele de pe site-urile chinezesti fara nici o omologare nu au ce cauta pe motoare in trafic. Avem in oras niste baietasi cu asa ceva montate, deranjeaza lumea pe unde trec si trec de multe ori, parca numai in localitate exista drumuri. Noi care suntem in regula suntem luati in aceeasi oala, ca doar toti suntem motociclisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba  omologata pentru strada pe modelul moto, stantata + sticker certificare respectare euronorma + certificat calitate/declaratie conformitate, MODEL TOBA PE MODEL MOTO. Astea, plus db montat, egal toba legala. Altfel, o fi toba road legal, daca nu i CERTIFICATA PE MODELUL MOTOCICLETEI, nu i legala.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, Adrian M. a spus:

Toba  omologata pentru strada pe modelul moto, stantata + sticker certificare respectare euronorma + certificat calitate/declaratie conformitate, MODEL TOBA PE MODEL MOTO. Astea, plus db montat, egal toba legala. Altfel, o fi toba road legal, daca nu i CERTIFICATA PE MODELUL MOTOCICLETEI, nu i legala.

 

 

Si vine terminatul ala de la RAR si iti zice: NU! Si iti ia talonul. Ca a masurat el ochiometric sau cu o aplicatie "dupa net"!

 

Acum 30 minute, GoodKat a spus:

 

Si o shaorma cu de toate, la pachet.

Cu tot cu mumu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, GoodKat a spus:

 

Si o shaorma cu de toate, la pachet.

dubla, se stie :))))

Acum 43 minute, Adyp a spus:

Si vine terminatul ala de la RAR si iti zice: NU! Si iti ia talonul. Ca a masurat el ochiometric sau cu o aplicatie "dupa net"!

 

Cu tot cu mumu!

Faci contestatie. Castigi 100%. si angajezi avocat cu 1000 euro comision pe ora :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, Adrian M. a spus:

avocat cu 1000 euro comision pe ora

Nț, nu ține! Mi-a diminuat instanța și onorariul avocatului (achitat pe bune) și, culmea, cel al expertului numit tot de ei!! Cu chitanțe și facturi la dosar. :angryfire:

Mergea acum 20 ani asta cu onorariul umflat. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, john17 a spus:

Nț, nu ține! Mi-a diminuat instanța și onorariul avocatului (achitat pe bune) și, culmea, cel al expertului numit tot de ei!! Cu chitanțe și facturi la dosar. :angryfire:

Mergea acum 20 ani asta cu onorariul umflat. 

iti dai seama ca am glumit. Dar cum naiba taie, adica, sunt bune platite serviciile, facturi , etc. Cum spanac justifica diminuarea? in baza a ce?  

N-am avut de-a face cu instantele din RO, sper nici sa nu am in viata asta, mai ales din ce povestiti voi, cei patiti :(

Acum 30 minute, GoodKat a spus:

 

Se pisa pe onorariul platit de tine. Instanta mi-a tras mumu intr-un caz castigat. Mi-a dat cam 25% din cheltuielile de judecata. Si nu era harneala, am luat un avocat bun, platit onorariu, chitanta, achitat impozit la barou, pus chitantele la dosar etc. Magistratii sunt o alta specie de jigodii.

 

Exact! Deci la 3, toti in cor: "Mwie deasa la RAR!"

 

1...2....3... :mexicanwave:

Nu prea. Exista procedura clara, privind masuratul. Ei nu masoara, ei doar verifica hartii acum. Si ce nu li se potriveste, retin. Deci cu hartiile corecte, vorba buna, cred ca n-ai treaba. Cel putin..teoretic :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Există un articol care le permite să diminueze onorariul avocatului dacă îl consideră exagerat (~1500€ era al meu, pt tot dosarul inclusiv apel, și a durat 2 ani până acum cu vreo 6-7 înfățișări, mie nu mi se pare over rated), însă de expert nu știu să prevadă. Să vedem la apel dacă l-oi putea obține intreg, chiar dacă paguba e mică raportată la sumele care fac obiectul cauzei. 

Aia cu diminuarea onorariului achitat expertului numit de instanță în schimb e noaptea minții... 🤬

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Adrian M. a spus:

Toba  omologata pentru strada pe modelul moto, stantata + sticker certificare respectare euronorma + certificat calitate/declaratie conformitate, MODEL TOBA PE MODEL MOTO. Astea, plus db montat, egal toba legala. Altfel, o fi toba road legal, daca nu i CERTIFICATA PE MODELUL MOTOCICLETEI, nu i legala.

 

 

Tu ai citit ce am scris eu mai inainte? Degeaba ai toate alea daca n-ai omologarea RAR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, Speedy.K a spus:

Tu ai citit ce am scris eu mai inainte? Degeaba ai toate alea daca n-ai omologarea RAR.

eu am citit. Dar mi se pare ciudat. daca pui alte jante, ce sunt cerrificate pentru masina, te duci la rar? daca ele deja sunt legale, ai voie sa le pui? Vorbesc de moto la care toba finala nu are senzori, catalizator, etc. E o piesa aftermarket omologata, road legal pentru motocicleta x. Bine, cu rarul nostru, naiba stie. Hai sa te intreb altceva, iei moto de noua , si in loc de toba stock vine cu akra. Aia road legal. Imi spui ca daca te opreste raru iti ia talonul? in conditiile in care asa o iei de la dealer? Nu prea cred.

Repet, cheia in discutie tine de tip sistem evacuare. Daca ai in toba sensori, etc bla bla , sigur ai dreptate. Dar la moto mai noi, toba finala este doar atenuator de zgomot, fara alte dracii prin ea. ESTE O PIESA  ce se poate inlocui, fara a afecta functionarea/parametrii de functionare, asa cum au fost ei certificati de producator. 

Ceva nu pusca. Dar , pentru conformitate, chiar voi contacta RAR ul in acest sens, le trimit documentele, tot, si le cer punct de vedere :)

M am lămurit. Am găsit deja document oficial rar. E, fix cum spuneam, citiți ultimele 2 paragrafe. 

FB_IMG_1596425197896.jpg

Practic , omologarea se face de catre producator. Nu de catre RAR. La rar te duci sa OMOLOGHEZI chestii non standard , ori modificari. Se considera piesa de schimb omologata finala-daca, repet pt a 3 a oara, nu are rol decat de atenuator.

Cam asa arata o declaratie de conformitate:

tb.jpg

Si cam asa, stickerul ce ar trebui sa fie lipit pe moto la vedere 

IMG_20200803_074141.jpg

sticker.jpg

Iar numarul de omologare, e acelasi pe sticker, declaratie CE, si stanta TOBA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.08.2020 la 8:08, MirceaB a spus:

In ceea ce priveste evacuarea, aceasta poate sa fie aftermarket, DAR trebuie sa ai documentele aferente (omologare pentru modelul respectiv de motocicleta si folosire stradala - orice evacuare vine din fabrica cu asa ceva). 

Daca exista hartia asta si seria corespunde, atunci mai ramane problema zgomotului produs, care fara un aparat de masura nu se poate stabili cu exactitate. 

Adica exact cum spuneam si eu in postul cu numarul 6.

Acum 57 minute, Adrian M. a spus:

 

 

Practic , omologarea se face de catre producator. Nu de catre RAR. La rar te duci sa OMOLOGHEZI chestii non standard , ori modificari. Se considera piesa de schimb omologata finala-daca, repet pt a 3 a oara, nu are rol decat de atenuator.

Cam asa arata o declaratie de conformitate:

tb.jpg

Si cam asa, stickerul ce ar trebui sa fie lipit pe moto la vedere 

IMG_20200803_074141.jpg

sticker.jpg

Iar numarul de omologare, e acelasi pe sticker, declaratie CE, si stanta TOBA.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, MirceaB a spus:

Adica exact cum spuneam si eu in postul cu numarul 6.

 

Da. Doar ca @Speedy.K a venit cu alt scenariu, si am dorit sa clarific. Se poate face si omologare individuala a tobei, daca este un produs GENERIC, dar certificat-are certificat de calitate conform specificatiei RAR (a se vedea adresa), si respecta norma de zgomot. Dar aia e alta mancare de peste.

 

Pana una alta, si azi sunt iar bajetii cu RAR ul :) 

Poate asa se curata de tobe de 40 dolari de pe Ali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu, si cu tobe originale daca ii da cu 1a in mlimitare cu ambreiajul tras ca sa se afle intreaba tot galagie aiurea se numeste. Dar macar ala are si optiunea stealth, alea chinzesti faca galagie si la 3000 de ture. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...