Sari la conținut

Controale RAR.


Skandal666
 Share

Postări Recomandate

Acum 18 minute, Metal Heart a spus:

Asa ca daca aveti tobele stock, macar in perioada asta puneti-le la loc pe moto. Sunt sigur ca daca aveam toba de carbon mi-o furam elegant, desi urechiometric diferentele de sunet nu sunt atat de mari intre ce aveam si toba stock. 

Nic nu stii uaaaa!

Laud paips seiv laivs ma!

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 116
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu e vorba de asta, e vorba ca daca esti calic si dai 50 de euro pe o toba facuta in spatele curtii, nu te astepta ca RAR-ul sa te felicite pentru achizitie atunci cand te opreste :) Si cu toate omologarile vietii facute-n Photoshop si stante batute in parcare pe toba ca sa ia fata, baietii aia nu sunt chiar atat de cretini pe cat ii credem noi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, easy ride on! a spus:

 

Draga, poti face cata deosebire intre un alternator (excitat) si un magnetou (suntat)?

 

Atata timp cat magnetoul este considerat un tip de alternator (Magneto ... It is categorized as a form of alternator) e cam greu de tras concluzii directe. Logica e cam asa:

1. Rața e un tip de pasare.

2. @easy ride on!: "Draga, nu poti face cata deosebire intre o pasare si o rață?"

 

Totul se reduce la ce definitie foloseste fiecare pentru termeni mai mult sau mai putin stiintifici sau populari. Alternator e orice dispozitiv care produce curent alternativ (deci nu dinam) care printr-o punte se face continuu ca sa incarce bateria sau instalatia electrica a unui automobil. E o definitie cam generala si probabil nu aia la care te-ai gandit tu (nu in sensul larg de "orice", care include si magnetoul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, GoodKat a spus:

 

Da cand se buleste toba de pe masina si iei un aftermarket care respecta originalul, dar omologare pe ea pwla, de ce nu te freaca la ridiche?

Eu pe toate aftermarketurile auto (nu vb de țiuning, vitan & co) am vz ștanțe cu omologarea! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, john17 a spus:

Eu pe toate aftermarketurile auto (nu vb de țiuning, vitan & co) am vz ștanțe cu omologarea! 

Dă-mi un link, te rog.

Toba nu-i chinezism, dar fostul proprietar a decis că e prea lungă, deci ciuciu stanță.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link la ce? Oricum la furnizori tre să ai cont, iar în pozele produselor nu știu cât se vede ștanța. Dar pe toate, Bosal, Walker sau alte mărci apare ștanțat "e*". Vb despre tobe AUTO. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu aș fi vrut pentru moto, așa am înțeles din ce ai scris.

Variantă faină ar fi o chestie de aia care "bate cu ace", nu știu cum să mă exprim corect. Nu aș pune înapoi gantera originală, are minim 7 kg și sună ca dreq. Asta de pe ea e ușoară și nu tare zgomotoasă. Cu silencerul montat e "pe mute". Totuși nu aș dori să fac vizita la RAR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caz concret:

Mobra adusa din State, cu tobe aftermarket dedicate, producator renumit, trecuta prin RAR, fara nicio specificatie sau valoare trecuta in cartea de identitate la rubricile U1 si U3, (carte emisa dupa 2017)...

Valoarea/valorile nu sunt de gasit nici la reprezentanta, ca nu stiu cum/unde sa caute..Ar insemna ca nu trebuie sa depasesc valoarea maxima de zgomot stabilita printr-o norma legala (care? stie careva?)...

Corect? Daca rationamentul are vreo buba va rog sa comentati/raspundeti...

carte-identitate-vehicul.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Just now, l.u.v said:

Presupun - dar este doar o părere - că motivul ar putea fi acela că este adusă din state, unde au alte norme. 

Problema nu este asta, mobra respectiva a fost deja trecuta prin RAR si nu a primit nicio observatie.

Cand va fi oprita in trafic, la vreun filtru de acest gen, ce valoare de referinta vor avea meseriashii care o vor controla din punct de vedere al zgomotolui emis????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia, fix valoarea aia. "Aia" fiind generic.

De la ITP pana la control in trafic toba poate fi schimbata. Nu poti s-o joci pe aia: " aveti mai multe valori, ca ai dvs colegi de la ITP au zis si scris ca e ok?"

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, Lup69 a spus:

Problema nu este asta, mobra respectiva a fost deja trecuta prin RAR si nu a primit nicio observatie.

Cand va fi oprita in trafic, la vreun filtru de acest gen, ce valoare de referinta vor avea meseriashii care o vor controla din punct de vedere al zgomotolui emis????

 

Nu conteaza acele varori pentru ca nu se fac masuratori pentru zgomot, nici la controlul in trafic, nici la sediul RAR.

 

Daca au fost indulgenti cand ai facut RAR-ul pentru inmatriculare si nu au zis nimic de toba, asta nu inseamna ca vor fi si la controlul in trafic.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, GoodKat a spus:

 

Stiu ce zici. Eu tot nu inteleg de ce inapoiatii astia de la RAR se plafoneaza de stanta cwrului, cand pe ei ar tbui sa ii intereseze strict decibelii scosi. Atunci toata lumea ar fi fericita, ei ar putea da amenzi pe motiv de burlan, iar restul sa isi puna ce tobe vor atat timp cat scot sub valoarea maxim admisa.

Păi cam așa ar fi logic și normal. 

Să o luăm altfel: omologare tobă pe mobra X, tuna și duduie de îți curge sânge din urechi. Toate actele puse la punct, nu are ce îi face riderului. Alții cu sunet decent, dar fără stanță sau cu stanță și fără certificat- mumu și amendă. Păi cum vine asta? Au pus la punct toate cazanele afumătoare, acum li s-a cășunat fix pe motocicliști. O să treacă și mizeria asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, Lucian_M a spus:

O să treacă și mizeria asta.

Nu i nici o mizerie. Foarte bine fac. Cel putin in bucuresti sunt destu colegi cu moterete vai de ele, si burlane in loc de tobe. PE astia i-as arde continuu, ca sunt un pericol pentru trafic, in primul rand, apoi, sunt deosebit de deranjanti.

Apoi, ai categoria celor care au tobe aftermaket, ce nu au fost omologate pentur motoreta. SI cei care au tot ce trebuie, legal. Primele 2 categorii, sunt aceeasi oala. NU exista jumatati de adevar. Dar noi tratam romaneste subiectul, ca deh :))

Ca sa fie corect, trebuie 'taxati' toti cei care nu respecta legea. Aia e. Ne place, nu ne place, ne conformam. 

Poate asa nu se mai vand tobe de pe aliexpres cacapovici la 40 dolari :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.08.2020 la 22:14, Lucian_M a spus:

Probabil ceva de genul asta.

As fi si eu interesat de o banda de asta, simpla, fara altceva decat stanta, pentru un LeoVince SBK Titanium. De unde stiu ca e varianta Titanium? Ca atat mai scrie pe ea (gravat) si sareau scantei albe cand am curatat-o la interior (sa ii pun vata noua). Daca face cineva o treaba din asta cu laser, pe material inox, as fi interesat.

Screenshot_2020-05-06-14-43-23-849_com.opera.browser.jpg

chiar si vizual  , ala nu e titanium , nu stiu pe toba aia daca ai gram de titanium si daca da unde , are altfel nuanta titaniumul ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne-am dat dracului, au inceput toate autoritatile din RO sa-si faca treaba pe bune.

Germania, da-te la o parte cu GDP-ul tau cu tot, ca venim. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, sbk750 a spus:

chiar si vizual  , ala nu e titanium , nu stiu pe toba aia daca ai gram de titanium si daca da unde , are altfel nuanta titaniumul ....

Aia NU e toba mea.

Cea din poza de mai jos, da.

IMG_20200805_114102.jpg

1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

Nu i nici o mizerie. Foarte bine fac. Cel putin in bucuresti sunt destu colegi cu moterete vai de ele, si burlane in loc de tobe. PE astia i-as arde continuu, ca sunt un pericol pentru trafic, in primul rand, apoi, sunt deosebit de deranjanti.

Apoi, ai categoria celor care au tobe aftermaket, ce nu au fost omologate pentur motoreta. SI cei care au tot ce trebuie, legal. Primele 2 categorii, sunt aceeasi oala. NU exista jumatati de adevar. Dar noi tratam romaneste subiectul, ca deh :))

Ca sa fie corect, trebuie 'taxati' toti cei care nu respecta legea. Aia e. Ne place, nu ne place, ne conformam. 

Poate asa nu se mai vand tobe de pe aliexpres cacapovici la 40 dolari :)

M-am exprimat eu greșit, scuze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, Lucian_M a spus:

 

Leo face doar tobe cu stanta. Colierul e prins fix de niturile alea, unde tie iti lipseste. Nu are nicaieri serie trecuta pe ea? S-au facut multe fake uri Leo, au o procedura privind descoperirea acestui lucru-un card cu serie, se verifica la ei daca e toba facuta de ei sau fake. Vad ca pe capat, scrie LEO VINCI. Apoi logo ul ala, Leo Vince, si la cum arata,  eu zic 90% ca i fake.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, GoodKat a spus:

 

Leo Vinci e tot Leo Vince, nu e fake.

Evident, la noi nu vor efectiv sa rezolve problema, ci sa dea amenzi. Atat inteleg si eu...

Eu nu gasesc nicaieri referinte privin LEO VINCI. Eu stiam de Leo Vince. Gogu , nici atat nu imi da. Stii ceva concret?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...