Sari la conținut

04. 07-09 aug. 2020 Monster Energy Grand Prix Ceske Republiky


xt600
 Share

Postări Recomandate

Dacă n-ar vorbi cei 2 aiogură ca morile stricate aș dormi chiar bine la f1! 

Sper să îi bubuie opinca spate manelarului că țoțo e cam prea liniștit. 😈

Acum 17 minute, Cavaleru a spus:

taraie bilutele pe pista mai rapid

Parcă și le-a târâit mai repede chiar și decât el diablo. :crack:

Acum 2 minute, john17 a spus:

 

 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 138
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

16 minutes ago, xt600 said:

Si in fotbal sunt arbitri de super clasa mondiala, care nu vad un offside maaareee, pe care il vede si un betivan de pe canapeaua din fata televizorului. Tocmai de la specialistii pe care ii invoci, ma asteptam la o interpretare mai nuantata a regulamentului, in spiritul lui, nu in litera lui. Ca in litera lui il poate aplica si un politist de la locala. 

 

Și eu aș fi trecut cu vederea treaba aia și aș fi categorisit-o drept incident ordinar de cursă. Cred că și ei ar fi făcut asta dacă ar fi căzut amândoi (nu putem să știm, tot așa cum nu știm cum ar fi procedat cu Marquez, Rossi etc). Doar că au avut acoperirea regulamentară: Pol era înaintea tâmplarului (care, cum au spus deja toți, a făcut o cursă excelentă, mai ales dacă ținem cont de startul complet ratat și de faptul că a călărit motocicleta lui Karel Abraham - a propos, chiar pe circiutul lu' tăticu'). Dar, dacă ne-am pune în șoșonii celor de la KTM, care au avut un pilot scos din cursă când avea șanse reale la podium, probabil am dori să-i tăiem capul lui Zarco...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Podium cu 2 moto care nu vireaza. Cate una pentru 2 dintre expertii nostri.

Io cred ca nu e adevarat. Nu are cum. Au fost Honde vopsite, altfel nu poate fi explicat rezultatul. Cum pana mea sa castigi cu cadru de otel (se stie ca e mai greu decat aluminiul) si cu furca WP? Mai vii si cu moto de client pe 6, in fata revelatiei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana apar alte filmari, si eu ii acord credit lui Zarco, omul si-a tinut trasa elegant si nu a incurcat cu nimic.

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Method said:

dupa cum am zis da nu citeste nimeni desigur

Mda, se pare ca nu, si se aplica inclusiv...

2 hours ago, damager said:

Drept dovada, Zarco l-a lovit in roata spate...

Din unghiurile din filmari, nu pare, ba s-ar putea pune ca Pol a venit "under the radar"...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Lup69 a spus:

Mda, se pare ca nu, si se aplica inclusiv...

Din unghiurile din filmari, nu pare, ba s-ar putea pune ca Pol a venit "under the radar"...

 


nu pare ca e in fata.

A50DF605-72E6-424A-81FA-F0894C200EE1.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pol stia ce risca cand a inchis trasa,stia ca zarco e acolo ,si totusi a inchis-o.

Zarco si-a vazut de trasa lui,era pe interior si a ramas pe interior.

Penalizarea a fost penibila,tipic spanish

.ma bucur pt zarco

Editat de P T R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


declaratia lui Zarco mai jos. dar ce mai conteaza, specialistii de pe forum au decis,Pol a pierdut trasa. 
Regula e simpla, cine e in fata isi alege trasa. Pol a inchis, Zarco tb sa inchida gazul, povestilor celor de la Ducati ca nu avea cum sa franeze fiind prea inclinat sunt fantezii.

a gresit, a platit, bravo lui ca a luat podium, chiar l-a meritat. 
discutabil este doar faptul ca de mai multe ori MM a intrat asa si nu a fost penalizat.

Dar deh, spanion, campion mondial vs Zarco... francez, echipa de client cu sponsori italieni
 

The Avintia rider believes his punishment was fair, and expected Espargaro to have seen him at the corner after he ran out wide.

"About my penalty with Pol, I think it's fair anyway with the rules we have," Zarco said.

"But I would see, he went wide and I tried to come in because there was space, and I think I came in quite well, thinking he was going to see me.

"But when we had the contact it seems he did not see me.

"But in the race, you have to try things and you don't have all the time a big margin to overtake.

"He's always braking very strong and coming hard into the corner.

"So he's not easy to overtake on the brakes. But that's also why he went wide in that corner. "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, ilarionciobanu a spus:

Podium cu 2 moto care nu vireaza. Cate una pentru 2 dintre expertii nostri.

Colegu', daca inainte de a te lansa in etichetari cu tenta ironica, ai fi avut prezenta de spirit sa te uiti comparativ pe statisticile cursei de astazi si pe cele de anul trecut, ai fi vazut ca alergarea de astazi a fost cu mai mult de doua minute mai lenta, decat cea de anul trecut: cursa de astazi - 41'38.764 vs 39'24.430 in cursa de anul trecut. Viteza medie a fost 163, 4 azi, fata de 164,5 anul trecut. Mult! Anul trecut, ultimul clasat a fost Guintoli, care a sosit la 48,938 s de lider. Ce vrea sa insemne asta? Asta vrea sa insemne ca Binder, cu timpul cu care a obtinut astazi victoria, ar fi trecut anul trecut linia de sosire cam la un minut jumate dupa Guintoli. Si mai inseamna ca alergarea de astazi a fost lentaaaaaaaaa! Lenta, tata, lenta! In conditiile astea, meritul victoriei este al lui Binder, nu neaparat al motoretei KTM. Binder a mers astazi "like a god", ca sa il citez pe Rossi. A tras de motocicleta aia la limita. Intr-o cursa cu ritm normal, cu toate eforturile lui, ar fi fost undeva in pluton. Intr-o cursa lenta, ca cea de astazi, eforturile i-au adus victoria. Imi scot palaria si fac o plecaciune mare in fata baiatului asta. Imi doresc sa il vad castigand cat mai multe curse, indiferent daca o va face cu KTM sau cu alt constructor. La fel, imi scot palaria in fata lui Zarco, care cu un Ducati vechi de un an, face podium, dand cu rusinica in echipa de uzina.

In loc sa vezi aparentele (in cazul de fata victoria unei motociclete KTM), ar fi trebuit sa iti pui o intrebare fundamentala: de unde pana unde performantele atat de slabe ale motocicletelor Yamaha sau cele ale motocicletelor  Ducati de uzina (cele ale Honda se stiu de ce)? Nu o sa stim niciodata cum ar fi aratat clasamentul daca Quarta ar fi facut alegerea corecta a pneurilor. Dupa cum nu putem sti daca nu cumva, ca sa conserve putinele motoare pe care le mai au, cei de la Yamaha nu au redus turatia motoarelor, pentru a nu risca uzura lor prematura sau inca un abandon tehnic (in conditiile de temperatura de la ora cursei), cu alte cuvinte nu au mers neaparat la victorie, ci mai degraba la conservare si limitarea pierderilor. Daca am avea raspunsuri la aceste intrebari, am ajunge la esenta performantei de astazi a baietilor lui Bierer. Ar fi trebuit sa te gandesti la lucrurile astea, inainte sa fii ironic. Iti poti permite sa faci asta, cand ai argumente, altfel risti sa te faci de cacao. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-l vad bine pe MM daca KTM ala stie sa puna calutii la asfalt cu Binder la volan.

nu-l vad bine deloc.

 

 

ref incident Zarco: si-a tinut linia cat de bine a putut. s-a vazut de sus. s-a grabit pol sa inchida de parca era sfarsitu lumii, probabil vroia sa se "razbune" pe Binder..dar stiu "maresalii" mai bine decat mine.

ref long lap Zarco: campion pe bune la moto 2 - e nebun, i-a dat blana si a ridicat prafu, un om sanatos la cap nu facea asta si pierdea 1 loc.

 

Maverick: nimic. mai bine ajungea Zarco la yamaha.

 

Franco: campion pe bune de moto 2, la mai mare ii doresc.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, damager a spus:


declaratia lui Zarco mai jos. dar ce mai conteaza, specialistii de pe forum au decis,Pol a pierdut trasa. 
 

The Avintia rider believes his punishment was fair, and expected Espargaro to have seen him at the corner after he ran out wide.

"About my penalty with Pol, I think it's fair anyway with the rules we have," Zarco said.

"But I would see, he went wide and I tried to come in because there was space, and I think I came in quite well, thinking he was going to see me.

"But when we had the contact it seems he did not see me.

"But in the race, you have to try things and you don't have all the time a big margin to overtake.

"He's always braking very strong and coming hard into the corner.

"So he's not easy to overtake on the brakes. But that's also why he went wide in that corner. "

Da, este fair, dar afirmatia initiala este anulata de restul declaratiei.. :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, danypop a spus:

Dap, exact cum prezicea maestrul metodel->kktm praf, dar praf frate nu numa asa🤣🤣🤣

am auzit ca n-or sa castige niciodata un GP :D 

Acum 8 ore, damager a spus:

bravo Zarco.... raman la ideea ca la motoretele 2020 inca se mai lucreaza sa le aduca la nivelul celor de 2020.

 

zarco foarte bun, mi-a placut maxim cum a mers, si in sfarsit a laudat si echipa.

da, asta e problema cu moto "de anul trecut": e super optimizat tot, prima juma de sezon merge BLANAH dar apoi se prind baietii cu motoarele noi de niste setari / piese noi si papa..

asa a fost cu Z cand a fost la Tech3 cu yamaha.

Acum 8 ore, damager a spus:

pol era in fata.... avea jumatate de motoreta... Zarco tb sa inchida gazul....

regula e simpla.... cine e in fata isi alege trasa... Zarco acolo a fost prea in spate. 
Pol nu a gresit, acolo virajul se inchide tarziu....

da, asa au justificat, ca Z a facut manevra prea tarziu, usor de zis din fata TV-ului..

macar a facut tot posibilul sa tina trasa si pe imaginea de sus a tintut-o f f strans.

 

gen incident ala cu Lore si Dovi si cine a mai fost de s-a grabit unu sa inchida ca "plm, sunt in fata" si a iesit urat.. la fel viraj de dreapta.

Acum 8 ore, ZaiR a spus:

poate, doar ca Binder a fost awesome.

 

Singurul care se va bate cu Marquez... si tija din titan stie asta

 

asta preconizez si eu.

O fi MM nebun da baiatului asta Binder nu prea-i pasa, poa sa fie si Doamne-Doamne in fata, i se rupe lui (cuvant urat), se baga.

Acum 7 ore, Kagemusha a spus:

Iar pentru cei cu alegerea greșită a gumelor pentru Quartararo astăzi, Pol a avut la fel (hard față și medium spate) și avea timpi mult mai buni decât francezul în ultimele tururi înainte să cadă.

aceleasi cauciucuri, alta motocicleta, vad ca si tu esti "expert" :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, frigider said:

 

aceleasi cauciucuri, alta motocicleta, vad ca si tu esti "expert" :D 

 

Da, dar KTM este o motocicletă agresivă, care virează asemănător cu Ducati și Honda și distruge gumele mai rapid, iar Yamaha este o motocicletă mai "smooth", cu care trasele sunt naturale și anvelopele ar trebui, cel puțin teoretic, să aibă o viață mai lungă. Ar trebui să știi asta, doar te pricepi mai bine ca mine, nu? Eu am văzut cursele pe BTSport, iar băieții ăia de comentau pe acolo tot spuneau de câteva tururi că Pol era cel mai rapid de pe circuit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, Kagemusha a spus:

 

Da, dar KTM este o motocicletă agresivă, care virează asemănător cu Ducati și Honda și distruge gumele mai rapid, iar Yamaha este o motocicletă mai "smooth", cu care trasele sunt naturale și anvelopele ar trebui, cel puțin teoretic, să aibă o viață mai lungă. Ar trebui să știi asta, doar te pricepi mai bine ca mine, nu? Eu am văzut cursele pe BTSport, iar băieții ăia de comentau pe acolo tot spuneau de câteva tururi că Pol era cel mai rapid de pe circuit. 

asa o trebui sa fie ca se duc mai repede la KTM dar acum si la Q si la Morbi s-au dus gumele inaintea lui B.

Ok q poate a ales el gresit, Morbi nush daca a avut alte cauciucuri fata de Q si chiar a zis ca a fost atent sa nu le supraincalzeasca.

 

eu am vizionat tot la comentatori straini si aia se mirau ca asa tarziu in cursa Binder scoate timpi asa de buni. si ca Binder intra kamikaze in viraj cu f mare incredere in roata fata.

tu unde ai vazut de la BTSports?? ca si eu vreau sa vad de la ei.

 

Si la Zarco s-a vazut grav cu vreo 3 ture inainte ca era papa cauciucul.

 

nu ma pricep mai bine decat tine, doar pe logica am mers ca nu poti sa compari aceleasi cauciucuri pe moto diferite. vorba aia, si in aceeasi echipa unu alege ceva altul altceva uneori.

 

Nu stiu ce vrei sa spui cu faptul ca Pol a fost cel mai rapid la un moment dat.

Ce am mai obserat e ca in curse mai apar fastest laps aiurea - chiar si in pluton, cand liderul merge la conservare si aia trag ca disperatii.

Poate ca era KTM 1-2 daca nu era incidentul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io nu inteleg ce atata agitatie cu clinciul asta. Dupa mine e un simplu duel mai aprig in care cel mai slab a cazut. That’s race! Cine se plange sa se duca la badminton, acolo sigur nu exista contact, fiecare in terenu’ lui. Pe vremea cand cursle erau curse si chilotii chiloti nu se dadea nimic la faza asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, Cavaleru a spus:

pol a comis-o simplu ca buna ziua, a intrat ca bolovanul peste apex unde era Zarco, trebuia sa il fereasca ala care isi tinea linia, nu nicidecum. iar comisarii care au judecat, au judecat cu curu

 

imi pare rau ca KTM ar fi scos o dubla frumoasa. 

 

Rossi pe 5 ce sa vezi, isi taraie bilutele pe pista mai rapid decat colegul de la uzina Viniales care nu a fost nici unde azi in cursa.

sincer cred ca ar trebui sa schimbe regula asta.  gen daca iesi o idee larg (unii spun ca nu a iesit, ca era late apex - desi comentatorii aia straini spuneau ca a iesit putin larg, cat sa intre Z acolo) sa nu inchizi ca disperatu? 

 

o sa ma mai uit pe reluari sa vad la rece cum mi se pare, nu ca ar conta, pentru mine.

 

e al doilea incident recent in care inchide unu cam nenecesar (parerea mea) si se lasa cu cazaturi. OK lorenzo a inchis parca atunci muuult mai ampulea..aici a fost mai subtil.

 

Pol a inchis pentru ca stia regula = "am prioritate" dar el a platit cel mai scump. 0 puncte, ocazie de 1-2 KTM, risc de accidentare, pagube financiare.

Pe mine unu m-ar pune pe ganduri "ok, eu am dreptate dar eu risc sa cad, nu mai bine nu inchid ca disperatu? ca ala e si el inclinat ca naiba si nu ma vede oricum"

 

un exemplu fortat  ar fi sa inchida unu ca disperatu la start, in prima curba. pai o sa dea jos 5-6-10 insi. 

dar nu, acolo toti stiu ca e periculos ca-s oameni peste tot si ca nu merita riscul.

Acum 4 minute, Speedy.K a spus:

Io nu inteleg ce atata agitatie cu clinciul asta. Dupa mine e un simplu duel mai aprig in care cel mai slab a cazut. That’s race! Cine se plange sa se duca la badminton, acolo sigur nu exista contact, fiecare in terenu’ lui. Pe vremea cand cursle erau curse si chilotii chiloti nu se dadea nimic la faza asta. 

poate pt ca KTM is suparati ca puteau scoate 1-2 si Ducati e suparati ca putea sa piarda podium Zarco?

 

si cand e vb de moto, nu e vb de  "cel mai slab" e vb de unde are loc contactul intre moto.

 

 

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regula e buna, cu conditia sa nu fie aplicata de politia locala, ci de specialisti care stiu sa analizeze o inregistrare video. Sunt situatii si situatii, nu aplici litera legii nediferentiat, ca asa scrie la regulament. 

 

Se vede ca Pol nu este motociclist in Romania. Nu stie regula (nescrisa) ca ai prioritate cand ti se da... ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la accident, am revazut de multe ori si eu faza, decizie de kakao....

 

referitor la cursa, Bravo KTM si intr-un fel era normal ca la Yamaha sa nu tina minunea trei zile (adica trei curse) ;)

mai au mult de lucrat la constanta, consecventa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, frigider a spus:

nu-l vad bine pe MM daca KTM ala stie sa puna calutii la asfalt cu Binder la volan.

nu-l vad bine deloc.

Nu are legatura.Ce face  MM cu Honda (si mi-e teama ca de fapt in locul Honda putem pune orice alt nume) e magic.MM ridica stacheta la fiecare cursa pana unde nu ma poate ajunge decat poate Quarta sau Dovi cand li se aliniaza toate stelele si e totul perfect.Si chiar si atunci ies pe 2 in fata lui.Pai dupa 3 curse am uitat cine e Marc Marquez?

Faptul ca a castigat Binder (cine i-a urmarit cariera de la moto3/moto2 stie ca baiatul asta nu a venit aiurea in gp) cu un kktm e de fapt o confirmare a unui pilot solid,nu  a acelei motorete.Care nu stie deloc sa puna calutii la asfalt dupa cum bine ai zis.Aici a fost o cursa mai mult decat lenta si toata lumea a suferit de o degradare masiva a gumelor.ktm nu a fost rapida,doar ca ei nu au rupt gumele.De ce?asta ei stiu.

Nu Yamaha insa m-a mirat care se stie ca se ofileste cand e f cald (desi Morbi a mers elegant si a luat un rezultat stas),nici Honda care fara Marquez ar fi sub locurile 6 la fiecare cursa in ciuda bugetului imens (Nakamura? ar trebui sa isi puna mari semne de intrebare in legatura cu motoreta lui)

M-a mirat Ducati.Pai aici Ducati se simtea bine,dar astazi...ok Zarco le-a salvat fatza,dar Dovi?nimic?Miller?nimic.(pe Petrucci deja nu-l mai pun la socoteala).Scria bine intr-un articol - cred ca in urmatoarele 2 curse Dovi isi da examenul de ramanere la Ducati.Daca nici pe RBR nu are victorii (pt ca ar fi normal ca fara MM,Dovi sa ia victorii acolo),s-ar putea ca de la anul sa nu-l mai vedem in rosu pe blandul Dovi.

Acum 9 ore, frigider a spus:

ref long lap Zarco: campion pe bune la moto 2 - e nebun, i-a dat blana si a ridicat prafu, un om sanatos la cap nu facea asta si pierdea 1 loc.

 

Maverick: nimic. mai bine ajungea Zarco la yamaha.

 

Franco: campion pe bune de moto 2, la mai mare ii doresc.

:agree:

Despre Mav - el e de fapt in nota obisnuita - nestiind de ce mege tare/incet,cand totul e cum trebuie e rapid,dar cand conditiile nu sunt adecvate,e nenorocire...a iesit pe 14 (14 da?)

Rossi - Sunday man - a venit de pe 10 pe 5 (l-a luat si pe Quarta care a declarat ca "a fost tortura din primul pana in ultimul tur datorita gumelor"),si a facut o performanta solida cand ceilalti erau pe niciunde.Experienta si skill de campion...

Acum 9 ore, frigider a spus:

gen incident ala cu Lore si Dovi si cine a mai fost de s-a grabit unu sa inchida ca "plm, sunt in fata" si a iesit urat.. la fel viraj de dreapta.

Da,asta am zis si eu.Pedrosa a fost celalalalt,Jerez 2018 daca imi aduc bine aminte.

Acum 52 minute, frigider a spus:

 se mirau ca asa tarziu in cursa Binder scoate timpi asa de buni. si ca Binder intra kamikaze in viraj cu f mare incredere in roata fata.

True.Binder o culca cu furie aproape.In timp ce toata lumea mergea pe varfuri.

Nu pot sa nu zic jos palaria palaria pt Zarco pe franarile alea de pe ultimul tur cu care a reusit sa-l tina la distanta pe Rins,care era calare pe el.

 

Ce gume a avut Quarta?Pt ca tot spunea "not a good tyre choice"...a avut gume diferite de Morbi?

Acum 45 minute, Speedy.K a spus:

 That’s race! Cine se plange sa se duca la badminton, acolo sigur nu exista contact, fiecare in terenu’ lui.

A zis frumos Zarco - "this is racing,not dancing" :crack:

Si mie mi s-a parut ca Pol nu a mai fost pe trasa ideala,a gresit (putin) si s-a dus larg.Colegul cu exp de circuit a spus ca acolo e late apex,nu contrazic,tot ce se poate.

Zarco insa a zis si el ca Pol a fost "a little bit wide" acolo si de aia s-a putut baga el.

Per total,chiar daca o fi avut juma de motor in fata si inaietate,Pol trebuia sa fie mai atent - a se vedea reactiile lui Quarta mai lent la cei care se bagau sub el - trebuie sa ai grija nu sa inchizi cu nepasare ca uite ce se poate intampla - iti strici o ocazie fantastica la un podium.

Acum 10 minute, apriliacluj a spus:

... intr-un fel era normal ca la Yamaha sa nu tina minunea trei zile (adica trei curse) ;)

mai au mult de lucrat la constanta, consecventa...

Da,mai au.Pt ca atunci cand va veni MM,aceste inconstante vor fi taxate grav.

Surpriza a fost nu faptul ca Rossi a iesit pe 5 (si nici chiar faptul ca Mav a iesit pe 14),deja ne-am obisnuit cu asemenea "performante",ci faptul ca Morbi a reusit un loc 2 destul de relaxat in timp ce Quarta a cazut mult.Quarta a fost supriza neplacuta.

Si vine 2 x RB Ring unde Yamaka nu e favorita.Deloc.Acum sa-l vedem pe Quarta,cum manageriaza circuitele dificile pt Yamaka.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, xt600 a spus:

Colegu', daca inainte de a te lansa in etichetari cu tenta ironica, ai fi avut prezenta de spirit sa te uiti comparativ pe statisticile cursei de astazi si pe cele de anul trecut, ai fi vazut ca alergarea de astazi a fost cu mai mult de doua minute mai lenta, decat cea de anul trecut: cursa de astazi - 41'38.764 vs 39'24.430 in cursa de anul trecut. Viteza medie a fost 163, 4 azi, fata de 164,5 anul trecut. Mult! Anul trecut, ultimul clasat a fost Guintoli, care a sosit la 48,938 s de lider. Ce vrea sa insemne asta?

Aoleu, ai dreptate. My bad.

Fraierul de mine s-a uitat doar pe timpii pe tur si a constatat ca cei facuti de Binder ieri sunt similari cu cei facuti de MM anul trecut. De aici si sugestia cu honda vopsita. Altfel nu are cum.

 

Acum 10 ore, xt600 a spus:

 Ar fi trebuit sa te gandesti la lucrurile astea, inainte sa fii ironic. Iti poti permite sa faci asta, cand ai argumente, altfel risti sa te faci de cacao. 

Din nou, ai dreptate, ar fi trebuit sa ma gandesc, m-am facut de cacao

Oare cum se face cineva care gaseste rapid explicatia care-i sustine punctul de vedere, insa omite sa vada ca anul asta si in 2018 s-au alergat 21 tururi, iar in anul trecut s-au alergat 20?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, Method a spus:

Nu are legatura.Ce face  MM cu Honda (si mi-e teama ca de fapt in locul Honda putem pune orice alt nume) e magic.MM ridica stacheta la fiecare cursa pana unde nu ma poate ajunge decat poate Quarta sau Dovi cand li se aliniaza toate stelele si e totul perfect.Si chiar si atunci ies pe 2 in fata lui.Pai dupa 3 curse am uitat cine e Marc Marquez?

Faptul ca a castigat Binder (cine i-a urmarit cariera de la moto3/moto2 stie ca baiatul asta nu a venit aiurea in gp) cu un kktm e de fapt o confirmare a unui pilot solid.Nu a acelei motorete.Care nu stie deloc sa puna calutii la asfalt dupa cum bine ai zis.

n-am uitat cine e MM dar stiu cine e Binder.

KTM am zis ca stie sa puna caii jos ca au gasit ceva din electronica + ce dracu or mai fi facut la cadrul ala, au spus si comentatorii straini.

si ca Binder a zis ca franeaza si f smecher acum KTMul.

 

abia astept sa revina MM si poate sa se califice mai bine Binder.

 

MM e complet. ia si pole si iese si primul.Binder stiu ca la moto 2 nu prea ii ieseau calificarile si pe final de cursa mergea f bine.

 

Acum 43 minute, ilarionciobanu a spus:

Oare cum se face cineva care gaseste rapid explicatia care-i sustine punctul de vedere, insa omite sa vada ca anul asta si in 2018 s-au alergat 21 tururi, iar in anul trecut s-au alergat 20?

 

vai de plm 🤣

Acum 13 ore, ZaiR a spus:

image.thumb.png.db38f7b78f1c22aebb2a248c7e6410b5.png

true story bro.

chiar daca se stie ca pescarii mint de obicei :D 

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ilarionciobanu a spus:

 

Fraierul de mine s-a uitat doar pe timpii pe tur si a constatat ca cei facuti de Binder ieri sunt similari cu cei facuti de MM anul trecut. De aici si sugestia cu honda vopsita. Altfel nu are cum.

 

Oare cum se face cineva care gaseste rapid explicatia care-i sustine punctul de vedere, insa omite sa vada ca anul asta si in 2018 s-au alergat 21 tururi, iar in anul trecut s-au alergat 20?

Ce inseamna pentru tine similar??? :disappointed: Ia tur cu tur, timpii lui MM de anul trecut si timpii lui Binder de anu asta. Sunt zecimi bune pe aproape fiecare tur, intre cei doi, uneori, chiar o secunda. Altfel spus, intr-o cursa virtuala, cu motoreta de anul trecut, MM il bate cu ceasul de la gara, pe Binder cu mobra de anul asta. Iti dau si cateva exemple la intamplare:

MM 2019 - T 2.  1'57.192 (pneuri inca reci); T3 1'56.970; T6 1'57.306; T9  1'57.597  T10 1'57.630, T14 1'57.947 T18 1'58.711 T19  1'59.056 Si exemplele pot continua.

Binder 2020 pe aceleasi tururi: T2 1'57.887 T3  1'57.445; T6 1'58.199; T9 1'58.697  T10 1'58.531 T14 1'58.825 T18 1'59.112 T19 1'59.378. Poti cauta ce exemple doresti. Ti se par SIMILARI timpii lor? Faci misto sau chiar nu intelegi nimic din cursele si din cifrele astea? TREZESTE-TE! 

 

Mea culpa, insa eroarea mea nu schimba esenta concluziei, anume ca alergarea de anul asta a fost una lenta si ca intr-o cursa normala Binder pe KTM ar fi terminat in pluton. Daca tot faci comparatia cu 2019, fa un exercitiu de imaginatie si adauga la timpul total de anul trecut, timpul din penultimul tur al lui MM din aceeasi cursa (ca sa ai 21 de tururi). Vezi ca il ai mai sus. Tot ramane o diferenta de cca14 sec,intre cele doua curse (atentie, anul trecut, MM trecea linia de sosire salutand publicul, deci secunde pierdute). Cu alte cuvinte, Binder, cu timpul de anul asta, ar fi terminat cursa de anul trecut, undeva pe locul 9, dupa Danilo Petrucci. ;) 

 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...