Sari la conținut

05-06. 14-16 august 2020 my World Motorrad Grand Prix von Osterreich & 21-23 august, BMW M Grand Prix of Styria


xt600
 Share

Postări Recomandate

Acum 3 ore, damager a spus:


pai stai ca nu inteleg. La yamaha sistemil coboara spatele.. de ce ai cobora spatele sa nu mai lucreze suspensia pe viraj? 

Sincer, nici eu nu inteleg toate subtilitatile sistemului, dar banuiesc ca ideea este sa coboare centrul de greutate pe franare si mai ales la intrarea pe viraj, cu toate avantajele care decurg de aici. Din cate am inteles, sistemul asta a fost preluat/inspirat dupa cel folosit pe biclele de down hill si MTB. Cred ca acolo trebuie cautata mai multa informatie despre el. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 499
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 hours ago, damager said:


La yamaha sistemil coboara spatele...

 

Corect. Eu așa am văzut că lucra pe motocicleta lui Quartararo.

 

 

3 hours ago, damager said:


... pe accelerare dc blochezi spatele sansele sa faci wheelie sunt mai mici... 

 

Exact asta era explicația lui Hodgson.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am văzut un interviu cu MeMeu de-acasă, cică ii plimbă câinii lu fra-su, joacă barbut cu prietenii, se uită la TVR la MotoGp și se oftica că nu-i și el, îl mai suna pe fra-su să-i zică ce să facă dar de ăla nu se lipește nimic...Și de săpt viitoare se apuca de cardio. Nu știe exact care săpt dar e una viitoare.

Că face ce i-au recomandat doctorii..asta e.

Zice că și lui i se par cursele fără el foarte palpitante, nu știi cine o să câștige. :lol:

La campionat pariază pe Dovi sau pe Quartz, nu s-a decis care. Zice că Dovi merită campionatul după umila lui părere.

 

Eu nu pricep ce nu va place la MeMeu, e un băiat super amuzant, un om simplu...ca și noi.

El e milionar in euro și stă cu părinții la Cervera și iese cu prietenii...

Lorenzo ce viloaca are..cu pi#de închiriate să-și fâțâie curu pe-acolo, el gigolo..bleah.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati folosește sistemul asta încă de anul trecut cobai a fost Miller, și teste mai multe din Qatar încolo. 

Este o evoluție a "holeshot" device, care a devenit un "ride height adjustment" manual. (nu ca nu ar putea să-l facă automat dar nu au voie conform regulamentului - orice acționare a sistemului de suspensie trebuie sa fie mecanica) 

 

Se activează bineînțeles doar pe ieșirea din viraj, ce sa caute sa coboare suspensia (lungească motoreta, etc) la intrare sau pe viraj?!? ... Și-asa zici ca întorc autobuzele.. 

Au o manetuta noua la mana stânga și... Baga NOS.. 

 

Oricum, nu înțeleg stilul asta de a răspunde fără a cerceta puțin, doar de amorul artei, îmi pare foarte neproductiv. 

Nu ma refer strict la discuția asta, ci asa un sentiment general pe toată secțiunea asta.

 

Referința asa la primul search :

https://www.motorsport.com/motogp/news/miller-ducati-holeshot-device-qatar/4693820/

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de divagare, daca ați văzut ce a zis Dovi în documentar: "daca aș ști ca nu as avea nici o șansă să câștig campionatul nu as mai fi in motoGP."

 

Apropo de Rossi care nu se mai da dus...

 

Ați văzut și Florin Ion, aia se duelează 3 pt locul 1 și el ne zice că Rossi a trecut de pe poz 9pe8... :Uau:, mai să câștige cursa Rossi!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, wbmt a spus:

Ducati folosește sistemul asta încă de anul trecut cobai a fost Miller, și teste mai multe din Qatar încolo. 

Este o evoluție a "holeshot" device, care a devenit un "ride height adjustment" manual. (nu ca nu ar putea să-l facă automat dar nu au voie conform regulamentului - orice acționare a sistemului de suspensie trebuie sa fie mecanica) 

 

Se activează bineînțeles doar pe ieșirea din viraj, ce sa caute sa coboare suspensia (lungească motoreta, etc) la intrare sau pe viraj?!? ... Și-asa zici ca întorc autobuzele.. 

Au o manetuta noua la mana stânga și... Baga NOS.. 

 

Oricum, nu înțeleg stilul asta de a răspunde fără a cerceta puțin, doar de amorul artei, îmi pare foarte neproductiv. 

Nu ma refer strict la discuția asta, ci asa un sentiment general pe toată secțiunea asta.

 

Referința asa la primul search :

https://www.motorsport.com/motogp/news/miller-ducati-holeshot-device-qatar/4693820/

 


deci la iesire coboara motoreta ca sa intareasca spatele si astfel are un plus de acceleratie.

sa vezi ca in urmatorul sezon vin astia cu suspensie blocabila direct 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, B.B. a spus:

Scuze de divagare, daca ați văzut ce a zis Dovi în documentar: "daca aș ști ca nu as avea nici o șansă să câștig campionatul nu as mai fi in motoGP."

 

Apropo de Rossi care nu se mai da dus...

 

Fiecare pilot are propria lui motivatie ca sa concureze in marele circ.

 

La ultimul interviu care l-am vazut cu el a zis ca sunt la 25 de puncte de lider si avem sanse la campionat daca ne rezolvam probleme cu care ne-am confruntat.

 

In plus e cel mai constant dintre pilotii Yamaha.

 

Acum 6 minute, john17 a spus:

Il cheamă aiogura! 🤬

Comentatorii erdeeș oricum vorbesc mult, prost și fără rost... 

 

macar transmisia e HD :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.08.2020 la 9:25, damager a spus:

Mai ramane si Rins, dar nu cred ca o sa puna probleme, inca e inconstant.

as merge mai degraba pe Mir. incepe sa mearga din ce in ce mai bine. cica foloseste bine frana spate inca din moto 3.

La 23.08.2020 la 16:11, Johann a spus:

Fara MM e mult mai palpitant sezonul asta:))

si haotic.

nu inteleg cum Q poa sa fie atat de inconstant. era sansa lui.

La 23.08.2020 la 16:29, adidas a spus:

"Frana e pentru fricosi!"

 Yamaha, 2020.

 

 

"...asa ca am pus-o jos" - Vinales, Styria, 2020.

 

"cu pielea franezi mai bine decat cu carenele/cauciucurile" - Vinales, Styria 2020

La 23.08.2020 la 16:45, john17 a spus:

Frânele nu fac decât să te încetinească!

ahahaha

La 23.08.2020 la 17:16, damager a spus:

am sperat ori la Pol ori la Mir sa castige.

 

ce inseamna comentatorii straini:

 

Pol avea avans ok in ultimul tur, castiga lejer.

DAR Pe linia dreapta in ultimul tur i se arata +0 Miller. (pilotul spune ce preferinte are, ce sa i se arate, unii vor "adevarul", altii se pare ca nu :) )

Pol intra in modul "defensiv" vazand +0 si ia atat de aiurea un viraj ca miller e fix calare pe el, la +0.

Oliveira stie ca ataca clar Miller si el isi propune decat sa ia virajul "perfect", sa aiba cea mai buna iesire.

La 23.08.2020 la 17:24, wbmt a spus:

 

 

Mai baiati, nu mai avea voie sa intre... 

Nu e chiar MotoRC.. e totusi un campionat cu reguli stricte. (si scrise ":)) )

 

http://www.fim-live.com/en/sport/regulations-and-documents/grand-prix/

1.25.1 If the Race Director decides to interrupt a race at any point from the start of the warm up lap onwards, then red flags will be displayed at the finish line and at all marshals’ posts and he will switch on the red lights around the circuit. Riders must immediately slow down and return to the pit lane. The results will be the results taken at the last point where the leader and all other active riders on the same lap as the leader had completed a full lap without the red flag being displayed.

 

1.25.5 For the purposes of these regulations “active” and “actively competing” are defined as the rider riding on track, or attempting to repair/restart the machine, or to rejoin the track or return to pit lane, with the machine in a condition fit to rejoin the track. The FIM MotoGP Stewards will be the sole judge of whether a rider is actively competing including the condition of the machine and no appeal is possible against the FIM MotoGP Stewards’ decision.

 

Motoreta lui Mav, nici cu doua carucioare nu mai ajungea la boxe. :))

 

MM tot  intra, lui nu -i pasa de reguli :D 

La 23.08.2020 la 18:17, adidas a spus:

Franele Yama haha.

 

5a792f3b44476c2c4b7af6ff427ff49f.jpg

vai de plm :))   

La 24.08.2020 la 8:05, wbmt a spus:

Ți-a zis ție cineva "pe surse"?  :)) 

 

Eu m-am uitat la ambele starturi heli/TV/on board, nu a furat nici un start, pleacă perfect de fiecare data. 

Iar echipa de stewards analizează fiecare start, greu cred ca le-ar scăpa asa ceva. 

 

Deci, de unde "știrea"? 

am vaz inainte de cursa pe BT Sports.

arata cadru cu cadru si moto se ridica de nas cu luminile rosii aprinse.

Acum 18 ore, Cavaleru a spus:

lui Maverik ii monteaza o ancora in codita pt cursa urmatoare, fail safe device.

 

mai elegant parasuta, tot este el TopGun. + ca nu strici asfaltul :)

Acum 17 ore, talhar a spus:

E mai ieftin sa ii invete sa sara de pe motorete...

ahaha si asta e adevarat, dar creste dauna pe partea de moto care se cam face bucati..

Acum 8 ore, B.B. a spus:

Scuze de divagare, daca ați văzut ce a zis Dovi în documentar: "daca aș ști ca nu as avea nici o șansă să câștig campionatul nu as mai fi in motoGP."

pacat ca nu prea are sanse.

 

in prima cursa a castigat in austria dar in a 2-a ..mai greu.

problema e ca incep sa miste multi baieti la care nu te asteptai.

 

Pol ..e instabil psihic baiatul...ma refer la cele 2 accidente identice si la o cursa practi castigata - pierduta.

Mir blanah

Oliveira misca

Binder misca daca se califica bine

Miller blanah

Zarco incurca si el / darama pe cineva.. si se califica bine.

 

De q nu zic nimic ca e praf momentan :) 

Maveric ia pole apoi ajunge pe 15 dupa 1 tur...

 

 

hmmmm daca citesc ce am scris mai sus cred si eu ca-l ia Dovi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

DIN NOU, ce inseamna comentatori straini BT Sport - fosti piloti in plm, scuze ca tot insist: 

 

la moto 2 ca la un mom dat unul din piloti ia mana stanga de pe semighidon pt ceva secunde - a observat comentatorul 1 gen "gigel grabbed the fork"  la care imediat comentatorul 2 - "that's illegal!" nu ai voie sa iei mainile (stanga in general) de pe semighidoane (pe dreapta nu poti sa o iei ca e acceleratia acolo, mai putin la Pasini)  pt ca castigi la aero, dar poate a schimbat vreo setare in bord, gen sa schimbe ceasul poate nu era pe ora de vara. asa se facea la flat track parca daca tin bine minte ce mai ziceau.

 

unde mai pui ca inainte de cursa is tot felul de interviuri cu piloti/sefi de echipa/plm/etc/ la care nu am rabdare sa ma uit.

 

aa, v-am zis eu ca ZArco si Peco ajung la ducati acum ceva timp? Ca am vaz in interviu inainte de cursa? si ziceati ca nu si nu? 

parca asa zicea un coleg, ca ei 2 au semnat.

Acum 11 minute, john17 a spus:

Ridicat de nas nu înseamnă mișcat înainte. O fi găurica divais care îi ridică nasu'. 

hmmm omul a zis clar ca dovi a furat startul, nu vb de stire kanal d ci de oameni profi si analiza cadru cu cadru...

totusi vorbele tale ma pun pe ganduri, voi urmari din nou explicatiile.

 

tind sa nu cred ca era deviceul ala ca repet, e cu ceva milisecunde inainte sa se stinga luminile. mai degraba anticipare de start.

 

 

 

**acu pe bune aia de la digi mancau shaorma live? 

 

 

 

iar legat de KTM cu teste in plus etc, total de acord ca astia mai praf trebuie ajutati cu concesii.

nici eu nu cred ca KKTM va castiga vreo cursa de GP ever . :D 

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi n-a câștigat doo? :huh:

Nu știu cum se "măsoară" la gp startul, știu însă că pe vremea mea la coastă plecai la 59 și un pic, dacă așteptai 00 pe ceas "spărgeai" celula târziu (acum se ia de când o spargi, nu mai contează timpul de reacție, o prostie dpmdv). 

Pe ăla care a luat mâna de pe ghidon l-au ars? Sau doar l-au urecheat verbal haralambii britanici? 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, B.B. a spus:

 

Eu nu pricep ce nu va place la MeMeu, e un băiat super amuzant, un om simplu...ca și noi.

 

 

Nu ne place cacastiga numai el (si in loc de meme poti sa pui orice alt nume care face campionatele atat de previzibile).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, xt600 a spus:

Sincer, nici eu nu inteleg toate subtilitatile sistemului, dar banuiesc ca ideea este sa coboare centrul de greutate pe franare si mai ales la intrarea pe viraj, cu toate avantajele care decurg de aici. Din cate am inteles, sistemul asta a fost preluat/inspirat dupa cel folosit pe biclele de down hill si MTB. Cred ca acolo trebuie cautata mai multa informatie despre el. 

Sistemul a aparut la Ducati si pe urma l-a preluat si Yamaha. Rolul lui initial a fost sa coboare centrul de greutate la start pentru a contracara tendinta de a ridica roata fata. Sistemul se dezactiva singur la prima franare mai serioasa. Miller a avut probleme anul trecut (nu-mi amintesc circuitul) cand sistemul nu s-a dezactivat. Explicatia a fost ca distanta de la start pana in primul viraj a fost prea mica si asta a generat o viteza prea mica si o franare insuficienta ca sa dezactiveze sistemul. Miller s-a chinuit cateva viraje, pana cand a dat de o franare serioasa. Dupa cursa a declarat ca se simtea ca si cum ar incerca sa ia virajele cu un chopper.

Prin urmare, este folosit pe accelerare si il dezactiveaza la franare.

Acum l-au extins pentru a fi folosit pe mai multe zone de accelerare, nu doar la start

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, john17 a spus:

Păi n-a câștigat doo? :huh: <<< glumeam, cum ziceau unii ca KTM nu va castiga niciodata si chiar si dupa ce au castigat ca tot e de cacao moto aia

Nu știu cum se "măsoară" la gp startul, știu însă că pe vremea mea la coastă plecai la 59 și un pic, dacă așteptai 00 pe ceas "spărgeai" celula târziu (acum se ia de când o spargi, nu mai contează timpul de reacție, o prostie dpmdv). 

Pe ăla care a luat mâna de pe ghidon l-au ars? Sau doar l-au urecheat verbal haralambii britanici? 

 

sunt camere pe fiecare linie si ideea e sa nu te misti pana nu se sting luminile parca, o sa revin cu probe.

 

Nu l-au penalizat ac o fi schimbat vreo setare, nu a stat mult cu mana ascunsa dar mi s-a parut incredibil cum au observat imediat , live fiind, ma surprind mereu oamenii aia - cand cred ca nu mai au ce sa zica "nou" scot cate-o din asta live de raman prost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, frigider a spus:

 

 

DIN NOU, ce inseamna comentatori straini BT Sport - fosti piloti in plm, scuze ca tot insist: 

 

la moto 2 ca la un mom dat unul din piloti ia mana stanga de pe semighidon pt ceva secunde - a observat comentatorul 1 gen "gigel grabbed the fork"  la care imediat comentatorul 2 - "that's illegal!" nu ai voie sa iei mainile (stanga in general) de pe semighidoane (pe dreapta nu poti sa o iei ca e acceleratia acolo, mai putin la Pasini)  pt ca castigi la aero, dar poate a schimbat vreo setare in bord, gen sa schimbe ceasul poate nu era pe ora de vara. asa se facea la flat track parca daca tin bine minte ce mai ziceau.

Care parte e illegal? Sa ia mana de pe ghidon sau sa-si apuce furca cu ea?

Sunt curios in legatura cu prevederea regulamentara.

Lasand la o parte toate fazele din antrenamente cand isi fac semne ca s-au incomodat sau enervat unul pe altul, am in minte doua cazuri clare:

- etapa trecuta Vin si-a pus ambele maini in cap cand a vazut motociclete cu aripi.

- sezonul trecut (sau in 2018) Miller avea probleme cu buretele de sub fund si in final l-a scos de acolo si l-a aruncat in spate. In timpul cursei. Cu mana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, ilarionciobanu a spus:

Acum l-au extins pentru a fi folosit pe mai multe zone de accelerare, nu doar la start

prea tare. si dubios in acelasi timp sa te joci cu sistemul ala..

Acum 1 minut, ilarionciobanu a spus:

Care parte e illegal? Sa ia mana de pe ghidon sau sa-si apuce furca cu ea?

Sunt curios in legatura cu prevederea regulamentara.

Lasand la o parte toate fazele din antrenamente cand isi fac semne ca s-au incomodat sau enervat unul pe altul, am in minte doua cazuri clare:

- etapa trecuta Vin si-a pus ambele maini in cap cand a vazut motociclete cu aripi.

- sezonul trecut (sau in 2018) Miller avea probleme cu buretele de sub fund si in final l-a scos de acolo si l-a aruncat in spate. In timpul cursei. Cu mana.

e ilegal sa ascunzi mana , ca esti mai aerodinamic, aia cu apucatu jugulu iera un exemplu din alt fel de curse.

a si cica nici sa- si faca semne n-ar mai fi ok... daca tot ai zis. cand l-a depasit ala de la sky pe remi parca i-a facut semn, OMG - repet, asa au zis comentatorii, nu stiu de articole de regulament etc.

 

ala cu Maverick e un exemplu extrem, sau si aia cand ridici mana sa semnalizezi ca esti cu probleme, sa nu exageram :) 

de ala cu miller nush ce sa zic, eu doar redau ce-au zis aia, tind sa cred ca nu mananca  (cuvant urat) / shaorma  :) 

aia cu miller a fost penala, trebuia penalizat oricum ca e cam aiurea ce a facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic să le dea cu codul rutier românesc în cască! Să aibă ambele mâini pe ghidon și ambele roți în contact cu solul și, mai ales, să nu urce sau coboare de pe vehicul în timpul deplasării acestuia! A, și neapărat să reducă viteza până la limita evitării oricărui pericol pe timpul deplasării pe circuit. Să le scoată și parbrizele, n-ai văzut cum se ascund pezevenghii pe după ele ca să fie aerodinamici?!? Ba mai au și abțibilduri pe suprafața vitrată. :crack:

 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.crash.net/motogp/news/942975/1/mir-if-you-penalise-me-penalise-pol

 

Sunt de acord cu el in legatura cu penalizarea lui J. Martin, dpmdv a fost o decizie discutabila.

Poate si Pol merita sa fie penalizat, desi ar putea argumenta ca nu a avut de ales decat sa iasa larg, totusi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, john17 a spus:

Eu zic să le dea cu codul rutier românesc în cască! Să aibă ambele mâini pe ghidon și ambele roți în contact cu solul și, mai ales, să nu urce sau coboare de pe vehicul în timpul deplasării acestuia! A, și neapărat să reducă viteza până la limita evitării oricărui pericol pe timpul deplasării pe circuit. Să le scoată și parbrizele, n-ai văzut cum se ascund pezevenghii pe după ele ca să fie aerodinamici?!? Ba mai au și abțibilduri pe suprafața vitrată. :crack:

 

sa tina mana pe ghidoane la 10 si 10 :)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, john17 a spus:

....și, mai ales, să nu urce sau coboare de pe vehicul în timpul deplasării acestuia! 

 

Clar.  In cazul asta, Vin a imbulinat-o! 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Vallach a spus:

https://www.crash.net/motogp/news/942975/1/mir-if-you-penalise-me-penalise-pol

 

Sunt de acord cu el in legatura cu penalizarea lui J. Martin, dpmdv a fost o decizie discutabila.

Poate si Pol merita sa fie penalizat, desi ar putea argumenta ca nu a avut de ales decat sa iasa larg, totusi..

 

"Unlike his main rivals, Mir did not have two new tyres (in his favoured medium compound) available for race two, and was thus forced to fit a used front." In articolul asta s-a lamurit si misterul cu cauciucurile neschimbate ale lui Mir.

Editat de talhar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...