Sari la conținut

BMW S1000XR


MrD
 Share

Postări Recomandate

Dupa 4 ani de Kawasaki Z800 si o pauza de vreun an jumatate fara motor am reusit sa revin pe 2 roti.

Dupa ce am cochetat cu cateva sport touring uri m-am oprit la BMW S1000XR, un model care mi-a placut f mult din clipa in care a aparut.

Cu ajutorul unui amic care mi-a recomandat o reprezentanta BMW cu niste baieti f faini am ajuns la un test ride cu F900XR si S1000XR (2016). Desi F900XR mi se pare un motor extrem de fun, S1000XR m-a cucerit, astfel incat azi am fost si l-am ridicat de la reprezentanta.

Dupa cum am zis e model 2016, 15.000 mile, unic proprietar, service complet la BMW. 

Este varianta SE cu mansoane incalzite, suspensie ajustabila electronic, 3 harti de riding, 160 cp.

E un motor f confortabil, prietenos pana in 4 mii de ture dupa care devine fiara 😁

Urmeaza o lista mica de add-on uri, gen crash bars, tail tidy, touring screen, posibil evacuare. 

In prim plan S1000SX ul meu si langa F900XR testat.

 

 

20200822_125016.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator _Raul_
Acum 20 minute, MrD a spus:

Dupa 4 ani de Kawasaki Z800 si o pauza de vreun an jumatate fara motor am reusit sa revin pe 2 roti.

 

Bravo.

(Chiar iti citeam astazi postarile despre Z800 si Schuberth S2, dupa care vad acum topicul asta ;) .)

 

Felicitari pentru achizitie ! Rosu este ce trebuie :) . 

Sa aveti parte de multe experinte frumoase impreuna.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, _Raul_ a spus:

 

Bravo.

(Chiar iti citeam astazi postarile despre Z800 si Schuberth S2, dupa care vad acum topicul asta ;) .)

 

Felicitari pentru achizitie ! Rosu este ce trebuie :) . 

Sa aveti parte de multe experinte frumoase impreuna.

 

 

Multumesc. Probabil ca va urma si un post despre Shark Race R-Pro cat de curand :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, MrD a spus:

suspensie ajustabila electronic

Xr-ul este una din bavarezele cu care nu am mers, te rog, după mai mulți km zi daca simți/este o diferență între moduri sau nu prea.

 

Sa te bucuri de ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, MrD a spus:

 

Urmeaza o lista mica de add-on uri, gen crash bars, tail tidy, touring screen, posibil evacuare. 

 

Felicitari , e senzatie motorul !

 

Fa-i rodajul , schimba uleiu cat mai repede posibil 2-300 km 

Evacuarea o schimbi cand esti pregatit sa-i faci si soft

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, superbec a spus:

Felicitari , e senzatie motorul !

 

Fa-i rodajul , schimba uleiu cat mai repede posibil 2-300 km 

Evacuarea o schimbi cand esti pregatit sa-i faci si soft

 

Ce rodaj, ca are 15.000 mile :))

Are service-ul facut de BMW inainte de a o lua de la ei, plus 2 ani garantie extinsa.

Evacuarea ...aici e de discutat, exceptand situatia in care ii scoti db killer ul, cam toate aftermarket urile suna la fel cu stock ul, cel putin din ce am vazut prin review uri.

Exista ceva din Germania, de la Cobra, insa ridicol de scump, care suna f bine.

Suporturile pt gentile laterale arata oribil, sunt primele care zboara (pana cand oi avea nevoie de ele), urmand protectiile pt radiatoare si cred ca pana la urma bare de protectie pt motor.

20200829_172216.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, superbec a spus:

am citit printre randuri credeam ca e nou :)

 

la evacuare daca nu pui krakraprovici  viata ie pustiu

haha dada si totusi exista viata si dupa Akrapovici :D 

E ultima pe lista, tre sa protejez radiatoarele alea imense, nush ce o fi in capatzana astora cand le lasa asa expuse.

Plus bare de protectie, chiar daca nu-mi prea plac ca si aspect...se pare ca sunt mai indicate decat crash bungs :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mici upgrade-uri, cumva necesare. 

Trebuie sa schimb bar ends, cu unele mai grele, si poate si "puppies" pt mansoane - evident datorita vibratiilor renumite la modelul asta.

WhatsApp Image 2020-09-08 at 20.37.34 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-09-08 at 20.37.34 (2).jpeg

WhatsApp Image 2020-09-08 at 20.37.34 (3).jpeg

WhatsApp Image 2020-09-08 at 20.37.34 (4).jpeg

WhatsApp Image 2020-09-08 at 20.37.34.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul e demnetial, visez si eu la unul din asta. Sa ai bafta de ea, da sa ma bata cucu de inteleg fetishul asta cu tail tidey. Mi se par niste modificari, nu urate, ci oribile. Dar ma rog, gusturile nu se discuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Kiki a spus:

Motorul e demnetial, visez si eu la unul din asta. Sa ai bafta de ea, da sa ma bata cucu de inteleg fetishul asta cu tail tidey. Mi se par niste modificari, nu urate, ci oribile. Dar ma rog, gusturile nu se discuta

probabil ca o sa las codita, insa sunt motoare pe care cea originala arata d cacao. 

Acum ma preocupa renumitele vibratii din manere la 50mph, aprox. , o sa schimb bar-ends cu unele mai grele, sa vedem ce se intampla.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, sarazin a spus:

salut

Ptr bar ends mergi pe varianta EvoTech. sunt exact ce trebuie!

un link cu deflectoarele de la handguards pls

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B081H23BZZ/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o02_s00?ie=UTF8&psc=1  Cheap Chinese Shyte dar par ok. 

Evotech end bars erau pe lista mea :) , thanks.

Am mai observat ceva, cand e sa merg in oras, sa zicem 30mph (50kmh) constant, cu a 2a, nu am un mers constant, lin. Din ce am mai citit pe forumuri baietii si-ar fi montat "Rapid Bike fuelling module" - stii ceva de asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, MrD a spus:

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B081H23BZZ/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o02_s00?ie=UTF8&psc=1  Cheap Chinese Shyte dar par ok. 

Evotech end bars erau pe lista mea :) , thanks.

Am mai observat ceva, cand e sa merg in oras, sa zicem 30mph (50kmh) constant, cu a 2a, nu am un mers constant, lin. Din ce am mai citit pe forumuri baietii si-ar fi montat "Rapid Bike fuelling module" - stii ceva de asta?

In general modelele S1000R, XR, RR, merg cu o harta “nepotrivita” in ture mici, ca sa poata respecta normele de poluare. Eu am RapidBike pe S1000R completat cu MyTuningBike exact din acest motiv. Si pentru ca am schimbat evacuarea ulterior, pentru ca era un calvar caldura de la catalizator... :) 

 Daca ai nevoie de date/harti, let me know.

Evotech end bars am pus si eu, sunt f multumira; obligatoriu sa verifici ca pentru modelul tau sa aiba gramaj mai mare decat cele OEM

Editat de Raisa_c
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, l.u.v a spus:

Ce rahat, toată plăcerea dispare din cauza vibrațiilor "celebre" la modelul ăsta. 

Păcat, altfel ciclistica și motorizarea sunt superbe, mai puțin neajunsul ăsta (mare). 

Well nu chiar, in continuare mergi cu ea cu placere, mai ales ca problema vibratiilor e rezolvata cel putin partial de end bars.

Mai mult ma deranjeaza partea mentionata mai jos.

Acum 54 minute, Raisa_c a spus:

In general modelele S1000R, XR, RR, merg cu o harta “nepotrivita” in ture mici, ca sa poata respecta normele de poluare. Eu am RapidBike pe S1000R completat cu MyTuningBike exact din acest motiv. Si pentru ca am schimbat evacuarea ulterior, pentru ca era un calvar caldura de la catalizator... :) 

 Daca ai nevoie de date/harti, let me know.

Evotech end bars am pus si eu, sunt f multumira; obligatoriu sa verifici ca pentru modelul tau sa aiba gramaj mai mare decat cele OEM

Iti dau pm, I need help 😅

O plimbarica de 140 mile azi - poza e de la Magnox, o centrala nucleara din E. 

In afara de zonele de trafic e o placere sa o conduci.

Vibratiile sunt la locul lor (am comandat end bars) dar am cam inceput sa ma obisnuiesc, sincer nici nu pot sa spun ca am fost deranjat prea tare azi. Partea cu mersul la viteza constanta in a 2a la 30mph e frustranta, sper sa o rezolv. 

In rest...bullet. poti sa mergi calm sau super sportiv. In comparatie cu Z800 le , XR ul e o bruta. 

20200912_143913.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 1 oră, MrD a spus:

Vibratiile sunt la locul lor (am comandat end bars) dar am cam inceput sa ma obisnuiesc,

Am un amic care avea o vorbă: "la BMW, la cât costă ea plus întreținerea, te obișnuiești repede cu toate bubele lor 😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@l.u.v duudee....nici chiar asa :) 

Azi am dat o tura de vreo 100 mile, suficient sa o mai testez putin. 

Modul dinamic schimba putin problema, motorul suna altfel si trage si mai nervos in timp ce evacuarea da niste popping-uri de-ti sare casca din cap, pe decelerare.

Enervant la maxim cruise control ul pe care l-am incercat pret de vreo 8 mile cat am fost pe autostrada - sa zicem ca esti la 70mph si setezi cruise control ul, motorul are tendinta sa accelereze putin ca dupa sa decelereze la viteza setata. 

Am luat si o rusinica la un semafor cand a tras un street triple langa mine. Am plecat amandoi tare si am dat-o pe a 2a cu quickshifter - direct in N. God damn it...urata senzatie. So...1 si 2, ambreiaj obligatoriu :) 

 

20200913_143626.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pentru vibrații, pe lângă grip puppies, caută niște mănuși care au materialul de pe palmă mai gros, dublat. Sunt unele cu niște protecții suplimentare pentru abraziune, te ajuta împreună cu manșoanele alea groase. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si K13s si Xr sunt jerky in plaja de city tranzit. am pus Bazzaz pe K, incercat orice artificiu existent pe piata: a ramas jerky si asa i-am 65k km de 5 ani. Xr e mult mult soft,dar confirm: lipseste smoothness-ul japonezei (pur si simplu neamtu nu stie cu d'astea :D )

La 11.09.2020 la 18:34, MrD a spus:

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B081H23BZZ/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o02_s00?ie=UTF8&psc=1  Cheap Chinese Shyte dar par ok. 

Evotech end bars erau pe lista mea :) , thanks.

Am mai observat ceva, cand e sa merg in oras, sa zicem 30mph (50kmh) constant, cu a 2a, nu am un mers constant, lin. Din ce am mai citit pe forumuri baietii si-ar fi montat "Rapid Bike fuelling module" - stii ceva de asta?

merci de link.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, sarazin a spus:

...lipseste smoothness-ul japonezei (pur si simplu neamtu nu stie cu d'astea :D )

merci de link.

 

Daaa....Z800le era smooth as phuck comparativ cu asta :D 

Acum 3 ore, sarazin a spus:

Si K13s si Xr sunt jerky in plaja de city tranzit. am pus Bazzaz pe K, incercat orice artificiu existent pe piata: a ramas jerky si asa i-am 65k km de 5 ani. Xr e mult mult soft,dar confirm: lipseste smoothness-ul japonezei (pur si simplu neamtu nu stie cu d'astea :D )

merci de link.

Am uitat sa iti zic, extenderele la manere sunt super misto, chiar isi fac treaba. 

Nu stiu daca tu ai evotech bar-ends pe a ta insa se pare ca isi fac treaba (nu scot vibratiile 100% insa se reduc deajuns cat sa nu le mai bagi in seama).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am, de accea le-am si confirmat. Cu ele mobra(ptr mine) a devenit normala :)

Pus aceleasi crashbars ca si tine, protectii radiatoare tot de la evotech si i-am demontat lopata aia de plastic de sub fusta: era oribila.

Saua e pulbere, o placa de lemn o tura de 800km m-a facut sa-mi aduc aminte de Dragstar (no joy 4 the butt )

prin comparatie cu tot ce am testat pana azi, saua factory de la K13s ramane de departe imbatabila: e absolut ireal de confortabila. Cel mai lung traseu 1400km fara probleme ptr butt  :D

xr.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sarazin saua e relativ ok, adica la Z800 chiar daca avea grip mai bun (si finish ul parca era mai misto) ma durea kuru la 100 mile de ma rupea 😅

Ai vazut seile alea after market, unele cu optiune de incalzire?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...