Sari la conținut

BMW S1000XR


MrD
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 7 months later...

Casca negru cu rosu, sa se asorteze :)

Maine la service - se aude un zgomot metalic cand e in viteza si accelerez (2-3) - daca cuplez ambreiajul nu se mai aude.

 

 

20210321_145505.jpg

Editat de MrD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Nu stiu ce e cu casca, da mie imi place motocielta :)
Ce vreau de fapt sa intreb, avand la profil London, ma gandesc ca stai acolo sau "imediat" pe lanaga, cum faci sa nu ti se fure bijuteria aia?

Ca sa ma fac inteles, nu intreb la misto, dar din ce mi-a ajuns la nas in ultimii multi ani, parca nu e cel mai sigur loc din punctul asta de vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut,

 

De ceva timp ma tot uit la acest model si sunt tot mai hotarat sa cumpar. Inconvenientul principal ar fi inaltimea mea de 170. Am gasit pe mobile.de si modele factory lowered . 

Stie cineva care este diferenta de componente la modelul  standard fata de factory lowered?

Intreb pentru ca am gasit de cumparat loweing kit (Soupy's  ,Cymarc , Hyperpro ) + garniturile de la sa+ sa lowered.

 

Sunt curios daca ar fi amortizorul diferit sau doar pur si simplu , si cei de la BMW monteaza un link , ca cel de la Soupy's .

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, SniperElitte a spus:

Salut,

 

De ceva timp ma tot uit la acest model si sunt tot mai hotarat sa cumpar. Inconvenientul principal ar fi inaltimea mea de 170. Am gasit pe mobile.de si modele factory lowered . 

Stie cineva care este diferenta de componente la modelul  standard fata de factory lowered?

Intreb pentru ca am gasit de cumparat loweing kit (Soupy's  ,Cymarc , Hyperpro ) + garniturile de la sa+ sa lowered.

 

Sunt curios daca ar fi amortizorul diferit sau doar pur si simplu , si cei de la BMW monteaza un link , ca cel de la Soupy's .

 

Merci.

Salut.

Din ce stiu eu doar saua e modificata. Sunt sigur ca ai putea sa gasesti modele care au deja problema asta rezolvata. Eu am 184 inaltime si cu saua standard nu stau cu talpa pe asfalt :) Vestea buna e ca BMW s-a gandit si la hobbits 😂 Anyway, nu te mai gandi prea mult, just get it. E asaaaa miiisttooooooo 😜

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, l.u.v a spus:

Știu că aveau o problema cu vibrațiile într-o anumita plaje de turație, au rezolvat-o? 

La modelul 2015, vibratii in ghidon. Se presupune ca au rezolvat partial incepand cu 2016. Daca ma concentrez strict pe vibratii parca as simti ceva, dar in niciun caz sa ma deranjeze. Ce ma deranjeaza e altceva, modul "inecat" atunci cand trebuie sa mergi la viteza mica, constant...gen prin localitate (aici ma refer la 20-30 mph/40-50 kmh). Asta se rezolva usor cu modulul de la RapidBike (userul @Raisa_care asa ceva pe S1000R). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 hours ago, SniperElitte said:

De ceva timp ma tot uit la acest model si sunt tot mai hotarat sa cumpar. Inconvenientul principal ar fi inaltimea mea de 170.


Dacă-ți place motocicleta și ceea ce face, nu lăsa asta să te descurajeze. Am cam aceeași înălțime și m-am descurcat vreo 2 ani pe Multistrada 1200, o motocicletă care are șaua cu 10mm mai sus față de XR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saua de la multi e mai ingusta decat la xr. :) Chiar daca e mai inalta cu 10 mm poti sa intinzi picioarele mai bine. Totusi nu am inteles niciodata faza cu ambele talpi pe sol... Am un cotet pentru oras, un pegaso strada la care ajung doar cu varfurile si in 80-90% din timp stau cu un singur varf jos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, MotoS Garage a spus:

Saua de la multi e mai ingusta decat la xr. :) Chiar daca e mai inalta cu 10 mm poti sa intinzi picioarele mai bine. Totusi nu am inteles niciodata faza cu ambele talpi pe sol... Am un cotet pentru oras, un pegaso strada la care ajung doar cu varfurile si in 80-90% din timp stau cu un singur varf jos...

Nici eu nu-mi bat capul cu treaba asta, am mentionat-o doar ca sa-si faca omul o idee. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, l.u.v a spus:

Știu că aveau o problema cu vibrațiile într-o anumita plaje de turație, au rezolvat-o? 

Unii pe net zic ca nici acum nu i complet rezolvata, la viteaza de croaziera 70 mph cica tot ar bazai.... Aia e, dai un ban...dar bazaie :)))

Iar saua la modelul 2021 este o mizerie. scobita, poate subtire, si are si niste muchii laterale, ceva de vis, iti vine sa i dai foc.

Acrii strugurii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, Adrian M. a spus:

Unii pe net zic ca nici acum nu i complet rezolvata, la viteaza de croaziera 70 mph cica tot ar bazai.... Aia e, dai un ban...dar bazaie :)))

Iar saua la modelul 2021 este o mizerie. scobita, poate subtire, si are si niste muchii laterale, ceva de vis, iti vine sa i dai foc.

Acrii strugurii.

Am fost acum vreo saptamana la BMW sa-mi schimb lantul si accesoriile, timp suficient sa ma mai uit pe la motoare. In afara de M1000RR ul de £35k care te face sa tremuri de cum il vezi am studiat (again) si modelul nou, discutand cu unul din baietii de acolo. A confirmat si el ca saua e cam de cacao si ca recomanda schimbarea ei. O sa ma duc sa-l iau la o tura, sa vad si eu cum e :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, MrD said:

In afara de M1000RR ul de £35k

 

Scuze de de offtopic, dar shite son. Sigur ăla e prețul? Ce face de banii ăia? Întreb pentru că (1) la noi e 30 și un pic de mii (de europeni, nu de Boriși) și pentru că (2) ăia-s bani de Panigale V4R, model de omologare WSBK (mai performant, mai ușor, etc.).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, l.u.v a spus:

Știu că aveau o problema cu vibrațiile într-o anumita plaje de turație, au rezolvat-o? 

La acest model, fabricatie 2017, nu. Are aceeasi problema. Tocmai ce m-am intors de la o plimbare cu cineva care are BMW S1000XR si mi-a confirmat ca in continuare vibreaza. Omul a zis ca venind de pe un chopper, nu-l deranjeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

Scuze de de offtopic, dar shite son. Sigur ăla e prețul? Ce face de banii ăia? Întreb pentru că (1) la noi e 30 și un pic de mii (de europeni, nu de Boriși) și pentru că (2) ăia-s bani de Panigale V4R, model de omologare WSBK (mai performant, mai ușor, etc.).

Asa scria pe el, acum daca am uitat eu sa citesc, e alta poveste. Cea expusa fusese achizitionata de un tip care avea un fel de "bike shed" cu motoare pe care si le cumpara si nu mergea cu ele, asta fiind si destinul M ului. De zi cu zi, ce sa vezi, cica ala mergea cu un XR :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Chestia cu șaua e generală și are rațiuni de estetică și saving. 

Estetica pentru că o șa confortabilă nu poate fi subțire și nu urmează liniile motocicletei și saving pentru că nu e necesar material mult într-una subțire. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, l.u.v a spus:

..... saving pentru că nu e necesar material mult într-una subțire. 

La cat costa noul XR ma indoiesc ca si-au pus problema reducerii de costuri prin materialul folosit la sa :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ai să fii uimit cum se pune problema în automotive! 

Și nu discutăm de o șa, care oricum costă ceva, ci de reduceri de cost la un mâner de ușă sau grila de aerisire din bordul unei mașini. 

0.20 eurocenți x 1 500 000 mașini și vezi ce saving îți dă 😏.

Si discutăm de un singur reper amărât! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, MrD a spus:

Sunt oare singurul care se duce sa-si puna benzina si se intorce acasa 2-3 ore mai tarziu? 😁

20210527_131306.jpg

Culmea, si parchezi tot cu rezervorul gol , o liniuta:)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Adrian M. a spus:

Culmea, si parchezi tot cu rezervorul gol , o liniuta:)))))

Ar fi prea de tot :)))) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...