Sari la conținut

o7-08. Gran Premio Lenovo di San Marino e della Riviera di Rimini & Gran Premio TISSOT dell'Emilia Romagna e della Riviera di Rimini


xt600
 Share

Postări Recomandate

Nu m-ar mira sa fie o conspiratie gen "hai sa-l tinem pe MM pe bara sa fie show" .

 

Dupa prima operatie recuperarea parea ca progreseaza la modul SF si acum inca are mana in gips/ghips (cum naiba se scrie)?

 

Pare la o lume distanta fata de prima abordare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 328
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 11 ore, Method a spus:

Ahaahha "omul ala rau mi-a luat trofeul".

Pai va fi interesant sa vedem cum merge...bine,clar la inceput va mere mai slab,dar ii va pune pe micuti sub presiune cand vine.Adevarul ca lor numa presiune le mai trebuie acuma :crack:

 

Foarte interesanta declaratia lui Pol - a mers cu soft spate,a zis ca stia ca de la cursa trecuta ca medium nu  va functiona si s-a gandit ca macar sa incerce.A zis ca pe final nu mai avea gume si se astepta sa fie depasit - a incercat sa intarzie depasirea sperand la ceva pt a lua podiumul...a dat si reteta pt a-l neutraliza pe Quarta/Yamaha : "i know the weakest point of Yamaha - if you kill their corner speed,they're pretty much dead" :crack:

 

de aia zicea Qua ca singura posibilitate de a castiga cu Yamaha este sa pleci in fata.

Problema asta e de ceva vreme si astia nu reusesc sa faca nimic in privinta asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 22.09.2020 at 13:20, frigider said:

incerc sa inteleg ce vrei sa zici: adica dovi intentionat merge slab? 

 

Nu, faceam aluzie la ce se discuta mai devreme. Nu cred ca merge slab ca asa are el chef.

On 22.09.2020 at 13:13, xt600 said:

Nu da cu sutul, dar este clar ca echipa nu ii mai acorda nici un sprijin.

Pe acolo pe undeva ;)

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, adidas a spus:

Nu, faceam aluzie la ce se discuta mai devreme. Nu cred ca merge slab ca asa are el chef.

Pe acolo pe undeva ;)

O sa vedem.

Eu cred ca o sa mai castige curse.

Vb aia daca te saboteazsa echipa iti bagi (cuvant urat) si-o pui jos intentionat si des. ;) le dai putin de treaba, faci niste paguba, la ambitie zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, damager a spus:

de aia zicea Qua ca singura posibilitate de a castiga cu Yamaha este sa pleci in fata.

...si uite asa iar ajungem sa vedem ca "Lorenzo's way" era cea mai buna strategie ca sa-l citez pe Zarco :P

Meh,la Lorenzo mergea ca unsa pt ca era extrem de rapid in quali (la naiba,jumatate din circuit records inca sunt ale lui),si apoi era capabil sa mearga fantastic de bine pe gume reci in primele 2-3 ture cand toti erau cu 2-3s/tur mai slow decat ritmul normal.Si cursa era jucata.Briliant.

Quarta are viteza,nu le are pe restul :)

 

In alta ordine de idei - Cal Crutchlow a alunecat si si-a rupt ligamentele la glezna cand a iesit din cabina de testare Corona pt GP al Cataluniei.Talk about bad luck...Daca era in forma,asta era un sezon unde chiar si el putea avea o sansa...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

Cal Crutchlow a alunecat si si-a rupt ligamentele la glezna cand a iesit din cabina de testare Corona pt GP al Cataluniei.Talk about bad luck...Daca era in forma,asta era un sezon unde chiar si el putea avea o sansa...

lipsind MM pentru multi era un sezon bun, dar cal era si el cam ba pe jos ba pe sus ba pe la mijloc,

 

eu ma tem ca o sa ia dovi titlul ca n-o sa cada niciodata si tot aduna puncte.

si ne dam seama de pe acum ca cine va lua camp il va lua cu ridicol de putine puncte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, damager a spus:

 

de aia zicea Qua ca singura posibilitate de a castiga cu Yamaha este sa pleci in fata.

Problema asta e de ceva vreme si astia nu reusesc sa faca nimic in privinta asta.

Este punctul slab al tuturor pilotilor care au un stil de pilotaj bazat pe viteza pe viraj. Stoner a avut problema asta, Lorenzo si se pare ca si asta micu'. Cata vreme esti in fata si ai pista libera, nu te mai prinde nimeni.. cand esti prins in pluton, in spatele unuia mai lent si nu esti in stare sa depasesti rapid, acolo mori. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stilul ala de pilotaj sunt nevoiti sa-l aiba,nu e ca si cum ar putea alege ei altceva - adica ala e atuul Yamaha,pe el marsham.Pilotul se emuleaza pe ce are - a zis bine Pol - daca reusesti sa le blochezi pe viraj,in rest Yamaka sunt moarte - cuvintele lui nu ale mele,deci pilotii Yamaka ce sa faca?Sunt obligati sa exploateze acea viteza pe viraj si sa piloteze in concordanta ca altceva nu au.Yamaka are si calitati dar are si probleme - una din ele fiind anul asta treaba cu segmentii si deci cu motorul.Dar per total sta bine,circumstantial sau nu,are 4 curse din 7.

Sunt in continuare de parere ca "Yamaha's way" cu L4 si maximizarea vitezei pe viraj este ideea castigatoare in dauna V4's stop'n'go si a avantajarii gripului pe accel si franare.Pastrand proportiile desigur - daca iti cad segmentii din motor si ai cu 30-40 de cai mai putin decat concurenta....degeaba ai cu 8-9kmh mai mult pe viraj :)

Acum 5 ore, frigider a spus:

eu ma tem ca o sa ia dovi titlul ca n-o sa cada niciodata si tot aduna puncte.

si ne dam seama de pe acum ca cine va lua camp il va lua cu ridicol de putine puncte.

Neah.Am mai zis - de pe locul 8 nu poti iesi campion,oricat de constant ai fi.Degeaba.Mai iese Quarta si mai impusca 1-2 victorii cu Dovi pe 7-8 si treaba e jucata.Dovi trebuie sa se treazeasca.

Zice Marquez ca e intre Quarta si Dovi,dar la cum mere,eu il vad pe Mir cel mai "periculos" anul asta.

Intradevar cine va castiga va lua campionatul gen pe 150 de puncte,dar e cel mai interesant campionat din 2013 incoace.Nici 2015 parca n-a fost asa de disputat...fix anii in care MM a fost slab :P

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Method a spus:

Meh,la Lorenzo mergea ca unsa pt ca era extrem de rapid in quali (la naiba,jumatate din circuit records inca sunt ale lui)

Mi-ai trezit curiozitatea cu treaba asta si m-am uitat. Mai are 4: Barcelona (vedem sambata daca ramane), Motegi, Phillip Island si Valencia.

Tot 4 are si Quarta. Nu-i rau pentru 1 sezon si jumatate la clasa mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ilarionciobanu a spus:

Mi-ai trezit curiozitatea cu treaba asta si m-am uitat. Mai are 4: Barcelona (vedem sambata daca ramane), Motegi, Phillip Island si Valencia.

Tot 4 are si Quarta. Nu-i rau pentru 1 sezon si jumatate la clasa mare


comparatia asta nu are nici o relevanta, alte gume, alte motorete, etc...

 

in alta ordine de idei, red bull si tech3

https://everythingmotoracing.com/2020/09/24/motogp-how-tech3-losing-red-bull-could-affect-them-plus-why-would-red-bull-leave/?fbclid=IwAR3m_v_L9nocSatvR3OQP1O6Eb1vAX68U0kNKTrYNsANUA-3TXmGUR4K-ds

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, damager a spus:

Atat asteapta Red Bull...sa puna mana pe un contract cu Honda..cu MM la putere ca zei se fac...desi o sa fie curioasa treaba daca Repsol renunta dupa atatia ani...

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Method a spus:

Stilul ala de pilotaj sunt nevoiti sa-l aiba,nu e ca si cum ar putea alege ei altceva - adica ala e atuul Yamaha,pe el marsham.Pilotul se emuleaza pe ce are - a zis bine Pol - daca reusesti sa le blochezi pe viraj,in rest Yamaka sunt moarte - cuvintele lui nu ale mele,deci pilotii Yamaka ce sa faca?Sunt obligati sa exploateze acea viteza pe viraj si sa piloteze in concordanta ca altceva nu au.Yamaka are si calitati dar are si probleme - una din ele fiind anul asta treaba cu segmentii si deci cu motorul.Dar per total sta bine,circumstantial sau nu,are 4 curse din 7.

Sunt in continuare de parere ca "Yamaha's way" cu L4 si maximizarea vitezei pe viraj este ideea castigatoare in dauna V4's stop'n'go si a avantajarii gripului pe accel si franare.Pastrand proportiile desigur - daca iti cad segmentii din motor si ai cu 30-40 de cai mai putin decat concurenta....degeaba ai cu 8-9kmh mai mult pe viraj :)

Neah.Am mai zis - de pe locul 8 nu poti iesi campion,oricat de constant ai fi.Degeaba.Mai iese Quarta si mai impusca 1-2 victorii cu Dovi pe 7-8 si treaba e jucata.Dovi trebuie sa se treazeasca.

Zice Marquez ca e intre Quarta si Dovi,dar la cum mere,eu il vad pe Mir cel mai "periculos" anul asta.

Intradevar cine va castiga va lua campionatul gen pe 150 de puncte,dar e cel mai interesant campionat din 2013 incoace.Nici 2015 parca n-a fost asa de disputat...fix anii in care MM a fost slab :P


rezultatele din ultimii ani cam contrazic teoria ta.

honda-ducati-honda-ducati-honda-yamaha :).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, ilarionciobanu a spus:

Mi-ai trezit curiozitatea cu treaba asta si m-am uitat. Mai are 4: Barcelona (vedem sambata daca ramane), Motegi, Phillip Island si Valencia.

Tot 4 are si Quarta. Nu-i rau pentru 1 sezon si jumatate la clasa mare

Da,eh,totul merge inainte.Are cateva chiar si din perioada Ducati pare-mi-se.

Quarta aia am si zis - are viteza lui Lorenzo.Ii mai trebuie restul ca sa fie intangibil : acel ritm f rapid din primele tururi pe gume reci (pe care m-as mira sa il mai aiba cineva vreodata) si no mistakes.Asta poate,pt ca e destul de calm si de stapan pe el psihic.Fingers crossed.

Acum 4 ore, ilarionciobanu a spus:

Poate fi privita drept comparatie, insa eu am pus-o ca informatie. Mi-a atras atentia ca un incepator cu moto de client are 4 recorduri.

Daca vrem comparatie, facem cu Vinales, care are mai putine, chiar daca moto si gumele sunt la fel.

true

Acum 10 minute, damager a spus:

rezultatele din ultimii ani cam contrazic teoria ta.

honda-ducati-honda-ducati-honda-yamaha :).

Nu inteleg....ce teorie?si ce Honda-ducati etc?nu pricep ce ai vrut sa zici...

 

Ca fapt divers,un video ff interesant - o comparatie head-to-head motogp-f1 pe Mugello (acum ca tot a mers F1 pe Mugello...si probabil iar le-a valurit asfaltul :P )

 

Deci e f misto filmuletul si ne arata ce inseamna aero si desigur grip'ul : 

Moto e mai rapida cu 0.5s pe linia dreapta dar pierde direct 3s direct in primul viraj.Iar ca franare...rupere - masina franeaza cu aproape 200m mai tarziu.Plus ca ni se explica si cum sacrifica pilotii de gp iesirea si trasa dintr-un viraj pt a se incadra bine pe urmatorul in timp ce masina de f1 e flat-out in locuri unde moto nici nu viseaza iar schimbarea de directie e mult mai grea la gp,cum e si normal.

Foarte interesanta si trasa "rupta" in 2 a gp ului din ultimul viraj fata de masina de f1 care descrie trasa ideala si ajunge flatout pe exterior fara nici un stres.

Pe undeva e normal sa fie asa dar cand vezi diferentele si abordarea pe fiecare viraj...fantastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surprinzator dar a rupt Yamaca....

Pana la urma care e faza cu topicul Barcelona....eu sunt antitalent la dastea ...asa ca am aprecia un voluntat😁

Eu zic ca pana nu ajungem la ultima etapa e greu de zis cine va fi marele castigator....doar daca nu se tramseaza treburile ...dar chinuit Yamaha are prima sansa...

Ducati se saboteaza singura alta explicatie nu am ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...