Jump to content

Sunet lant distributie.


RandomName
 Share

Recommended Posts

Din ce an?  Pai daca ti-a spus asta, iti recomand sa schimbi mecanicul. Un mecanic decent iti ofera si rezolvarea,nu doar problema

Pune si locatia ta, poate iti pot recomanda baietii un mecanic capabil.

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 ore, RandomName a spus:

Se rezolva daca schimb intinzatorul de lant?

 trebuie sa schimbi toate piesele, lant(uri) intinzatoare si patinele ,

poti cauta intinzatoare manuale aftermarket , sau se pot modifica intinzatoarele vechi de un mecanic mai inteligent dar e o solutie temporara si daca tot intinzi lantul la un moment dat se va rupe si distruge motorul.

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, superbec said:

 trebuie sa schimbi toate piesele, lant(uri) intinzatoare si patinele ,

poti cauta intinzatoare manuale aftermarket , sau se pot modifica intinzatoarele vechi de un mecanic mai inteligent dar e o solutie temporara si daca tot intinzi lantul la un moment dat se va rupe si distruge motorul.

 

 

Am inteles, mersi mult!

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, superbec said:

 trebuie sa schimbi toate piesele, lant(uri) intinzatoare si patinele ,

poti cauta intinzatoare manuale aftermarket , sau se pot modifica intinzatoarele vechi de un mecanic mai inteligent dar e o solutie temporara si daca tot intinzi lantul la un moment dat se va rupe si distruge motorul.

gresit

daca nu are mai mult de 30kkm e suficient sa schimbi intinzatorul

avem si eu la a mea suzuki zgomot mare si schimbind intinzatorul cu unul manual s-a redus foarte mult zgomotul

lanturile de obicei tin foarte mult

Link to comment
Share on other sites

Vad ca mai ai un topic legat de nivelul de ulei...

In primul rand te rog sa ne spui daca ai schimbat uleiul si fitrul in conformitate cu specificatiile motocicletei.

Cu uleiul nou se mai aude acest zgomot?

Jocul termic al supapelor a fost verificat?

Link to comment
Share on other sites

Acum 26 minute, mihai c a spus:

gresit

daca nu are mai mult de 30kkm e suficient sa schimbi intinzatorul

avem si eu la a mea suzuki zgomot mare si schimbind intinzatorul cu unul manual s-a redus foarte mult zgomotul

lanturile de obicei tin foarte mult

ca faci tu tiganie pe barba ta e una ... ca recomanzi tiganii e alta ... 

Link to comment
Share on other sites

scuze,nu te cunosc,si vorbesti cam nepotrivit

daca esti mecanic inseamna ca esti necinstit

daca nu,mai bine abtine-te si mai studiaza pe forumuri (thumpertalk de pilda) statistici despre lanturile de distributie,de pilda la japoneze

la masinile cit e cit bine facute un lant tine minim 2-300kkm 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Papa_Bear said:

Vad ca mai ai un topic legat de nivelul de ulei...

In primul rand te rog sa ne spui daca ai schimbat uleiul si fitrul in conformitate cu specificatiile motocicletei.

Cu uleiul nou se mai aude acest zgomot?

Jocul termic al supapelor a fost verificat?

Intr-adevar mai este un topic, uleiul nu a trebuit schimbat si doar adaugat iar filtrul este oarecum nou.

Zgomotul se auzea de cand am cumparat-o asta fiind cam de pe 10 iulie anul asta doar ca acum am inceput sa il sesizez mai des.

Jocul termic al supapelor nu a fost verificat.

Link to comment
Share on other sites

Acum 20 minute, mihai c a spus:

scuze,nu te cunosc,si vorbesti cam nepotrivit

daca esti mecanic inseamna ca esti necinstit

daca nu,mai bine abtine-te si mai studiaza pe forumuri (thumpertalk de pilda) statistici despre lanturile de distributie,de pilda la japoneze

la masinile cit e cit bine facute un lant tine minim 2-300kkm 

esti prea prost si prea habarnist sa ma contrazic cu tine... intre timp ma duc sa studiez pe forumuri

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, RandomName a spus:

uleiul nu a trebuit schimbat si doar adaugat iar filtrul este oarecum nou.

Sunt curios cine și cum a decis că uleiul nu trebuie schimbat! "Oarecum nou" e și asta interesant, bănuiesc că la fel de corect se poate spune si oarecum vechi... 

Acum 5 ore, easy ride on! a spus:

Întinzătoarele fixe nu compensează dilatările rece / cald unde "săgeata" lanţului poate atinge şi 10 mm.

Nu e prima oară când citesc asta, dar nu prea îmi vine a crede. 10mm săgeată la un pic de lănțișor e enorm, nu cred că se dilată materialele în halul ăsta, mai ales că s-ar dilata și pinioanele, compensând lungirea lanțului.

Cât privește întinzătorul mecanic am în minte motorul de Lada care, fără a fi un exemplu de fiabilitate pe partea asta, are "1m" de lanț și întinzător mecanic. Corect reglat periodic (și preferabil asigurat cu un șurub ca să nu alunece tija înapoi în "pensetă") , funcționează atât la cald cât și la rece. 

Edited by john17
Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, easy ride on! a spus:

Coeficient de dilatare termică,

te complici ... se dilata si blocul se dilata si chiulasa se dilata si pinioanele 

intinzatoarele manuale functioneaza de ...+100 ani , problema e ca daca tot intinzi lantu la un moment dat o sa se rupa , intinzatoarele automate cand ajung la capat iti indica ca e vremea de schimbat distributia (toata)

se intampla binenteles sa se strice doar intinzatorul, gen la cbr f4

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...